Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Gieten verdeeld zijn.

1. gasselters

Heerlijke vis, wij halen bijna elke vrijdag in Gieten bij de viskraam op de parkeerplaats naast c1000.

2. Chinees-Indisch Gieten

Uitstekende chinees. Je kunt hier prima eten.

3. Nederlands Gieten

Dinsdag gegeten bij jimm's.
    Erg vriendelijk ontvangen door een leuke dame.
    Heerlijk gegeten m.n.het oerhammetje met honing mosterdsaus was erg lekker.
    Ouderwets lekker gebakken aardappeltjes en nog nooit rabarber gegeten die zo lekker was als deze.
    Jammer dat ze het recept niet willen verklappen.
    Komen zeker terug.

4. Nederlands Gieten

Henk en marianne

Vorige week wezen eten. Het was niet zo druk maar we moesten lang wachten op onze bestelling.
    Eindelijk kregen wij onze bestelling, kreeg mijn vrouw ook nog het verkeerde! Ik had onbeperkt spare ribs maar er werd niet gevraagd of ik nog nieuwe wilde hebben. De sla was oud, allemaal kleine bruine randjes en de groente niet warm.
    Jammer, want dat meisje in de bediening was aardig, maar we komen hier niet meer terug

1,7
  5. Prima snackbar met schnitzels van de bakplaat, heerlijk gegeten en fijne patat. Echt een aanrader van goede friet met kruiden erop, bediening was zeer vriendelijk en attent, tevens een lekkere sorbet gegeten van ambachtelijk ijs. Ben er net weer van vakantie en wou het nog ff vermelden, top, klein minpuntje is dat je naar binnen moet voor bestelling of kwam het door de drukte?

6. Voor mij de slechtste viszaak die je kunt bedenken. Gebakken vis is niet te eten. Veel te vet en erg nat van binnen. Diepvries vis.

7. Nederlands Gieten

Tijdens onze fietstocht door het prachtige Drente kwamen we onder andere door gieten en hebben daar gegeten bij restaurant jimms, varkenshaasje besteld, en die was me toch lekker en wat een gemoedelijke sfeer, en perfecte bediening, we komen hier zeker nog eens terug.

8. Nederlands Gieten

Als je een lekkere schnitzel wil eten moet je bij Jimm's restautant in Gieten zijn. Heel lekker. De kinderen hadden kipnuggets, nou die waren om te smullen. Lekker voor de kids. Ondanks dat het er druk was was de bediening prima, niets was teveel. Een aanrader.

9. Nederlands Gieten

Nou wat heb ik lekker gegeten bij Jimm's restaurant. We waren een dagje weg en kwamen door Gieten. We gaan er vast weer heen, de bediening is daar heel vriendelijk. Ondanks dat het er druk was bleven ze vriendelijk en behulpzaam.

10. Nederlands Gieten

Lisa Hiemstra

Ben bij Jimm's restaurant wezen eten. We kwamen er langs. Het was er druk maar de bediening was prima en heel aardig ondanks dat het zo druk was. We zullen het doorgeven aan onze vrienden. Een aanrader.

11. Nederlands Gieten

ipo en maaike

Op de doorreis in drenthe hebben we gegeten bij restaurant Jimms in Gieten. Het was er erg druk, maar ondanks dat werden we vrij snel bediend door erg vriendelijk personeel. Het eten was voortreffelijk, een echte aanrader. We komen hier zeker nog eens terug. Ik kan alleen maar hoge cijfers geven want je maakt niet vaak mee als het druk is en de bediening blijft zo vriendelijk.

12. Nederlands Gieten

Mireille en Jan

Net terug van vakantie in eigen land. We hebben dit keer gekampeerd in het mooie drente. Heerlijk gefietst en gewandeld, meerdere keren heerlijk gegeten bij Jimms.
    Vriendelijk personeel en een prima sfeer. Soms wel erg druk waardoor het wel eens iets langer duurde.

13. Nederlands Gieten

Zondag heerlijk op terras gegeten, lekkere schnitzel uit de roomboter, v.haas heel mals.
    Opgewekte bediening en kok( altijd zingen ) ga zo door mensen.
    Peter Willemse

14. Nederlands Gieten

van der ven

Afgelopen week wezen eten bij Jimm's in Gieten tijdens een bezoek aan familie. Het was er erg druk en dat was te merken, aangezien we even hebben moeten wachten, maar daarentegen hebben we er heerlijk gegeten. Je krijgt veel voor weinig. De ossenhaaspuntjes zijn echt een aanrader. Ook de schnitzels waren heerlijk. Gezellige restaurant met vriendelijk personeel in een gezellig dorpje.
    Tot volgend jaar!! Groeten familie van der ven

15. Nederlands Gieten

Vandaag gegeten.. nooit meer. Schnitzels zijn eigenlijk gore platte kipnuggets.. de salade was gewoon verrot. Bediening erg slecht en voor de prijs van 17,50 is het belachelijk duur.. je krijgt voor nog geen 5 euro te eten.
    Wij niet meer.

16. Nederlands Gieten

Vroling

Wij gingen bij Jimmy voor de schnitzels. Een erg foute keuze bleek later! De schnitzels waren gefrituurd. Ze waren vreselijk taai en als je met de vork er op drukte kwam er een hele golf vet uit. Verder zat er totaal geen smaak aan! De rauwkost (twee soorten grof gesneden kool met een sausje erover) was moeilijk om doorheen te bijten. Ook de wijn was waterig. De frietjes waren prima maar daarvoor kun je ook naar de plaatselijke snackbar. Jammer hoor, het leek zo'n gezellige plek om te eten. Het personeel vergat van alles en was ongeïnteresseerd. Toen we melden dat we de schnitzels onsmakelijk vonden, nadat ze onze volle borden weg haalde, kon er nog net een " oh" af. Geen Jimmy meer voor ons!!

1,2
  17. Fijn en lekker gegeten, zeer nette bediening en goed eten voor een betaalbare prijs. Heel wat anders dan bij ons in de randstad, was echt een succes. Dank dames!

Mvg, Jelko

18. R. van der Lugt

19. Nederlands Gieten

We hebben er afgelopen zondag gegeten, er wordt echt met aandacht en plezier gekookt, en dat hoor je (zingen in de keuken) en proef je. Goede rode kool en heerlijke rabarber.. We hadden er een fijne avond. De bediening was er ook goed en relax

20. Vandaag met vrienden gegeten. Wel last gehad van kou door het telkens openen van de buitendeur ondanks de bijgeplaatste terrasverwarmer bij onze tafel. De menukaart bood voor elk wat wils. Eten smaakte prima. Nette porties en vriendelijk personeel. Maar twee mandjes met stokbrood voor maar liefst 18 euro vonden wij wel schandalig duur..

21. Chinees-Indisch Gieten

Het eten is uitstekend, de bediening prima en een redelijke prijs. Een mooi modern restaurant op leuke lokatie na de brand in oude restaurant.
    Bij onze bezoeken in GIeterveen komen wij regematig ook een bezoek aan deze chinees brengen.

Een dikke aanrader dus.

Bert-Ruinerwold

22. Prima eten, halen hier wekelijks onze zaterdag hap!

23. Nederlands Gieten

Lekker gegeten, verse producten en goede side dishes (zoals de rabarber). Enige minpuntje is de keuze aan vegetarische gerechten, maar doordat de vegetarische schotel zo lekker smaakte, was dit snel vergeten.

24. Op zich een mooie snackbar en het plateservice-gedeelte zou met een paar kleine aanpassingen ook best kunnen functioneren. Kwaliteit van het eten is middelmatig. Snitzels komen uit de frituur i.p.v. uit pan/bakplaat. Frietjes redelijk oke. Garnituur van plateservice lijkt nergens naar. Snacks zijn oke, satesaus is waterig en muf.
    Personeel toont weinig interesse en heeft geen gevoel voor klanten. Staan naast je bord met een plantenspuit de vitrines van de koeling schoon te maken. Ik kan me voorstellen dat je zoiets rond sluitingstijd doet, maar niet 's avonds om half zeven als er mensen zitten te eten op nog geen meter afstand.

25. fijn gegeten bij mijn vaste cafetaria als ik in de buurt ben , rij er graag even voor om , nog altijd de lekkerste bal gehakt en geen fabrieksbal , top dames ga zo door

26. Prima eten. Vooral als je het menu aan de fantasie van de kok overlaat. Komen een aantal keer per jaar, niettemin worden we hartelijk en warm ontvangen alsof we wekelijks aanschuiven. Een aanrader als u in de omgeving van Gieten bent.

27. Goede service en lekker eten... echt een aanrader om even heen te gaan.

28. Dik voor elkaar, snel, erg lekker en ook erg vriendelijk!

29. Chinees-Indisch Gieten

Heerlijk eten en zeer vriendelijke service, niet te duur. En....gelukkig is het restaurant weer geopend en wel nu aan de Stationsstraat naast de Hema! In Gieten is iedereen zeer blij dat ze weer open zijn. Het nieuwe restaurant is werkelijk schitterend, modern en toch de typische aziatische sfeer!

30. Personeel is drukker met zichzelf, dan met klanten. Eten, vooral friet, is slap en smakeloos, de kroket en tostie gingen wel. Kortom, geen aanrader.

4,7