Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Gieten verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Gieten

W.van Boodegom

1 Januari heerlijk gegeten bij Palace in Gieten. Een indische rijsttafel heel kleurig opgediend alles was lekker, vriendelijke en snelle bediening ondanks de drukte bij de afhaal. Kortom voor ons is het jaar goed begonnen.

Janet Velt

Altijd een vriendelijke service en goede kwaliteit!

3. Eetcafé Gieten

Voor het eerst besteld bij Ali baba en we kunnen zeggen dat het prima voor elkaar was. Bezorging op tijd en eten was van heerlijke kwaliteit. Hier gaan we vast vaker bestellen👍👍. Ik wens deze mensen een goede zaak met veel klandizie ! Fijne feestdagen en een succesvol 2018 !

4. Nederlands Gieten

Petra Verschoor

Gezellige tent met zeer gastvrij personeel. Prima prijs kwaliteitverhouding.

5. Nederlands Gieten

Greetje Naaijer

Wij hebben hier voor de derde keer gegeten. Het eten is altijd erg lekker, bediening vriendelijk.
    Van voorgerecht tot nagerecht altijd prima verzorgt, als je nog wat extra's wilt bijbestellen dan wordt dat ook snel geregeld.

Heerlijke en frisse vis. Haring wordt bij vraag opgemaakt Zeer nette zaak. Standplaats vrijdag en zaterdag bij Jumbo Gieten andere dagen in diverse plaatsen in de provincie.
    Kan u de zaak ten zeerste aanbevelen

7. Nederlands Gieten

Schnitzel was prima, totale hoeveelheid in orde.
    Varkenshaas met brie was lekker maar de bijlagen waren niet bijzonder: én gebakken aardappelen én patat met daarbij én koude rabarber én koude stoofpeertjes. Naast het bakje sla had ik een warme groente wel op prijs gesteld (in plaats van 1 soort aardappel en 1 zoete groente).

Het restaurant is gezellig. Bij reservering werden we heel attent gewezen op een feestje later op de avond met live muziek zodat we daar rekening mee konden houden.

Ontzettend goede service! Jammer dat ik niet in de omgeving Gieten woon, anders was dit onze snackbar! Ga zo door Yvonne!

Altijd goed wat we er ook weg halen. Eigenlijk geen commentaar

Harun Bakay

Deze mensen zijn gewoon zich zelf en niet uit de hoogte. Lekker eten voor weinig geld. Mooie en een nette breede terras. Echte door zetters. Alles wat een cafetaria moet hebben aan snacks heeft Succes Cafetaria. Goede locatie
    Gewoon top zaak!!!

Vriendelijke groeten

11. Nederlands Gieten

Weer heerlijk gegeten bij restaurant Jimm's in Gieten. Een heerlijke menu met voor ieder wat wils. Uitermate vriendelijke en behulpzame bediening. Al met al, heerlijk genieten.

Patrick

Super zaak! Nette zaak, schoon, sfeervol, ruimte om buiten te eten, bij slecht weer voldoende ruimte binnen te eten, niet op elkaar gepropt, maar fatsoenlijke ruimte. Goed bereid eten, goede service, er wordt zelf meegedacht om de kosten te besparen. Super gewoon. Gebrek aan pinautomaat vervelend, maar desondanks geen reden om de zaak te negeren! Top!

13. Nederlands Gieten

Zeer goede ervaring. Het personeel was buitengewoon behulpzaam i.v.m. een gehandicapte in het gezelschap, een hartverwarmende ervaring. Het eten is erg verzorgd en smaakt uitstekend, echte aanrader dit restaurant!

14. Chinees-Indisch Gieten

Lopend buffet gekozen. Was heerlijk voor een schappelijke prijs. Gezellige bediening voor herhaling vatbaar.

15. Nederlands Gieten

Gezellig uit eten geweest bij Jimms. Ondanks drukte bediening attent en vriendelijk. We komen zeker terug!

16. Nederlands Gieten

Weer super lekker gegeten. Alleen jammer dat er geen zon op het terras aanwezig is, maar daar kan niemand iets aan doen.

Was niet lekker, kreeg shoarma bij de kapsalon ipv kebab. Sla was veel te droog. Bezorger parkeerde de auto schuin op het midden van de weg. Het eten was koud en niet de bijbestelde knoflook gekregen. Nooit meer dus.

18. Nederlands Gieten

In de omgeving van Gieten is het niet nodig naar een restaurant te zoeken. Jimm's is uitstekend. Vlotte en vriendelijke bediening. Had aanvankelijk mijn twijfels, slechts één vegetarisch gerecht op de menukaart! Dit smaakte echter zo voortreffelijk dat meer keuze niet noodzakelijk was. Bovendien werd er speciaal voor mij een vegetarisch tomatensoepje gemaakt. Wat een service. Wij komen zeker terug (reserveren is altijd handig).

19. Chinees-Indisch Gieten

Wij gaan hier regelmatig eten en het is altijd voortreffelijk. Geen vet-sin en poedertjes maar zelf gemaakte sauzen, heel veel groenten en alles vers. Wij hebben al meerdere gerechten geprobeerd en nog niet meegemaakt dat iets tegenviel. Er wordt ook rekening gehouden met speciale wensen, vegetarisch zoals onze dochter of extra pikant (andere dochter). Eigenlijk hadden wij het wel een beetje gehad met de 'Chinees" maar hiervoor rijden we graag een stukje verder (wij wonen niet in Gieten).

20. Nederlands Gieten

Prima gegeten, vriendelijke bediening, fijn speelhoekje voor de kinderen. Lekkere warme groenten, salade, gebakken aardappelen en rabarber. Waar vind je dat nog? Zeer tevreden!

21. Nederlands Gieten

jos wever

Super lekker eten. Ook om op te halen. Bediening is ook goed.

22. Chinees-Indisch Gieten

Frans Meerhoff

Terecht dat de meeste recensies ruim voldoende zijn. De menukaart kent een ruime keus aan Chinese gerechten die stuk voor stuk aantrekkelijk geserveerd worden en heel smakelijk zijn. De porties zijn prima! Kortom; Palace is geen doorsnee Chinees maar een chinees restaurant dat verrast. Frans

Venema

24. Nederlands Gieten

Heerlijke maandmenu gehad. Leuke verrassende gerechten . Bediening snel en vriendelijk! De prijs € 26,50! Leuk opgemaakte borden. Daarnaast nog keus uit schnitzels en onbeperkte gerechten. Ook zeer druk, dus veel mensen komen graag terug. Wij ook.

Jeffrey Bonder en Roelien van Rhee

Het eten is altijd heerlijk en de menu's zijn goed gevuld! Verder vinden wij dat de service over de top is! En tenslotte vinden wij het erg leuk dat de medewerkers van de snackbar al bij het bestellen weten wie wij zijn. Ofwel ik kan me niets bedenken wat me tegenvalt..

26. Nederlands Gieten

Tijdens onze vakantie lekker uit eten geweest bij restaurant jimms te gieten. De carpaccio was heerlijk eveneens de avacadosalade die mijn vrouw besteld had. Daarnaast hadden we een heerlijke malse steak. Heerlijk en gezellig.

27. Nederlands Gieten

In hartje Gieten bevindt zich Jimm's tourist trap. Je kan er niet omheen, want het ligt mooi op een hoek van een druk (verkeers-)punt, wat de sfeer niet ten goede komt (4). Maar van het hotel verderop was de keuken dicht en de cafetaria leek mij toch te min voor in de vakantie. Jimm's dus.

Zo leuk als je dat kan varen in Gieten, zo slecht was het eten. Het was rampzalig. Toen de vriendelijk bediening (service = 7) kwam vragen of het smaakte, had ik alarm moeten slaan. Maar dat is niet leuk om te doen. Van mijn avocado salade was de avocado bruin/tegen rotting aan, de sinaasappel een paar dagen oud (uit blik?), olijven flauw/vlak en rucola muf/stoffig. Alsof het een nacht à twee in de koelkast heeft gestaan.

Als hoofdgerecht had ik Scholfilet. Alles plakte en het leek meer op een pannenkoek dan een Schol. Het garnituur was beneden alle peil: artisjok ranzig, rabarber compote of Rote Grutze heel erg zuur (onherkenbaar althans) en de aardappelen waren nat van het vet.
    Enig pluspunt was het biertje, een Radler in een ijskoud glas.

Eindrekening: €27.50,- oftewel een 1 op prijs/kwaliteit. Hier wordt je een poot uitgetrokken.

28. Nederlands Gieten

Het is een gezellig restaurant en we werden vriendelijk ontvangen, maar dat is dan het enige lichtpuntje van de avond in vergelijking met het eten.
    Het voorgerecht was matig en kon er nog net mee door gezien de prijs. Maar het hoofdgerecht was echt gewoonweg smerig. De Tongfilet (met fruit?) smaakte naar karton en droop van het vet. Volgens mij kwam hij gewoon regelrecht uit de vriezer. Ik had gevraagd of het "gebakken fruit" ernaast kon aangezien ik de tongfilet graag wilde maar het fruit erbij een eigenaardige combinatie vond. Dit gebakken fruit kwam overigens gewoon uit blik. De gebakken aardappeltjes waren eveneens doordrenkt van vet, de frietjes niet goed doorbakken. We kregen een waterige massa wat rabarber zou moeten zijn. Artisjokken uit blik. Droge rauwkost zonder enige dressing.
    Bespaar uzelf de moeite: Eet hier niet, bij de cafetaria verderop eet u beter.

29. Nederlands Gieten

Tijdens onze vakantie in Drenthe kwamen we toevallig in dit restaurant in Gieten uit. Heerlijk terras en overheerlijke Spareribs en veel soorten schnitzels tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Het was top ! Inmiddels al een keer op herhaling geweest.

30. Chinees-Indisch Gieten

Ben niet zo heel tevreden over deze chinees. Lopend buffet is heel simpel, gebeurt regelmatig dat er bakken leeg staan of dat het koud is, maar het klapstuk wat ik mee gemaakt heb is dat ik een aantal weken terug samen met mijn man, dochter/schoonzoon en hun 3 kinderen daar wat wilden eten. Maar de kleinkids wilden patat, dus wij het cafetaria gedeelte in. We bestelden allemaal iets van de menukaart af, die daar op de tafels stonden. Mijn man geeft de bestelling door en moest direct betalen. Toen hij zei dat we dat daar wilden opeten, werd er opeens gezegd "O, maar dan verandert de prijs" en moesten we, ja let op: 2,50 extra betalen! We hebben het betaald en daar gegeten, maar nooit weer. Ik ga wel naar een andere chinees!