ma lunch 12:00 - 16:30 diner 12:00 - 21:00

1320483482 87
1458199196 73
1471970767 82

1. Petra Verschoor

Gezellige tent met zeer gastvrij personeel. Prima prijs kwaliteitverhouding.

2. Greetje Naaijer

Wij hebben hier voor de derde keer gegeten. Het eten is altijd erg lekker, bediening vriendelijk.
    Van voorgerecht tot nagerecht altijd prima verzorgt, als je nog wat extra's wilt bijbestellen dan wordt dat ook snel geregeld.

3. Schnitzel was prima, totale hoeveelheid in orde.
    Varkenshaas met brie was lekker maar de bijlagen waren niet bijzonder: én gebakken aardappelen én patat met daarbij én koude rabarber én koude stoofpeertjes. Naast het bakje sla had ik een warme groente wel op prijs gesteld (in plaats van 1 soort aardappel en 1 zoete groente).

Het restaurant is gezellig. Bij reservering werden we heel attent gewezen op een feestje later op de avond met live muziek zodat we daar rekening mee konden houden.

4. Weer heerlijk gegeten bij restaurant Jimm's in Gieten. Een heerlijke menu met voor ieder wat wils. Uitermate vriendelijke en behulpzame bediening. Al met al, heerlijk genieten.

5. Zeer goede ervaring. Het personeel was buitengewoon behulpzaam i.v.m. een gehandicapte in het gezelschap, een hartverwarmende ervaring. Het eten is erg verzorgd en smaakt uitstekend, echte aanrader dit restaurant!

6. Gezellig uit eten geweest bij Jimms. Ondanks drukte bediening attent en vriendelijk. We komen zeker terug!

7. Weer super lekker gegeten. Alleen jammer dat er geen zon op het terras aanwezig is, maar daar kan niemand iets aan doen.

8. Prima gegeten, vriendelijke bediening, fijn speelhoekje voor de kinderen. Lekkere warme groenten, salade, gebakken aardappelen en rabarber. Waar vind je dat nog? Zeer tevreden!

9. jos wever

Super lekker eten. Ook om op te halen. Bediening is ook goed.

10. Heerlijke maandmenu gehad. Leuke verrassende gerechten . Bediening snel en vriendelijk! De prijs € 26,50! Leuk opgemaakte borden. Daarnaast nog keus uit schnitzels en onbeperkte gerechten. Ook zeer druk, dus veel mensen komen graag terug. Wij ook.

11. Tijdens onze vakantie lekker uit eten geweest bij restaurant jimms te gieten. De carpaccio was heerlijk eveneens de avacadosalade die mijn vrouw besteld had. Daarnaast hadden we een heerlijke malse steak. Heerlijk en gezellig.

12. In hartje Gieten bevindt zich Jimm's tourist trap. Je kan er niet omheen, want het ligt mooi op een hoek van een druk (verkeers-)punt, wat de sfeer niet ten goede komt (4). Maar van het hotel verderop was de keuken dicht en de cafetaria leek mij toch te min voor in de vakantie. Jimm's dus.

Zo leuk als je dat kan varen in Gieten, zo slecht was het eten. Het was rampzalig. Toen de vriendelijk bediening (service = 7) kwam vragen of het smaakte, had ik alarm moeten slaan. Maar dat is niet leuk om te doen. Van mijn avocado salade was de avocado bruin/tegen rotting aan, de sinaasappel een paar dagen oud (uit blik?), olijven flauw/vlak en rucola muf/stoffig. Alsof het een nacht à twee in de koelkast heeft gestaan.

Als hoofdgerecht had ik Scholfilet. Alles plakte en het leek meer op een pannenkoek dan een Schol. Het garnituur was beneden alle peil: artisjok ranzig, rabarber compote of Rote Grutze heel erg zuur (onherkenbaar althans) en de aardappelen waren nat van het vet.
    Enig pluspunt was het biertje, een Radler in een ijskoud glas.

Eindrekening: €27.50,- oftewel een 1 op prijs/kwaliteit. Hier wordt je een poot uitgetrokken.

13. Het is een gezellig restaurant en we werden vriendelijk ontvangen, maar dat is dan het enige lichtpuntje van de avond in vergelijking met het eten.
    Het voorgerecht was matig en kon er nog net mee door gezien de prijs. Maar het hoofdgerecht was echt gewoonweg smerig. De Tongfilet (met fruit?) smaakte naar karton en droop van het vet. Volgens mij kwam hij gewoon regelrecht uit de vriezer. Ik had gevraagd of het "gebakken fruit" ernaast kon aangezien ik de tongfilet graag wilde maar het fruit erbij een eigenaardige combinatie vond. Dit gebakken fruit kwam overigens gewoon uit blik. De gebakken aardappeltjes waren eveneens doordrenkt van vet, de frietjes niet goed doorbakken. We kregen een waterige massa wat rabarber zou moeten zijn. Artisjokken uit blik. Droge rauwkost zonder enige dressing.
    Bespaar uzelf de moeite: Eet hier niet, bij de cafetaria verderop eet u beter.

14. Tijdens onze vakantie in Drenthe kwamen we toevallig in dit restaurant in Gieten uit. Heerlijk terras en overheerlijke Spareribs en veel soorten schnitzels tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Het was top ! Inmiddels al een keer op herhaling geweest.

15. Sympathieke ontvangst en lekker gegeten. Lekker voorgerecht (garnalen) en de schnitzel smaakte voortreffelijk. Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen!

16. Dinsdag gegeten bij jimm's.
    Erg vriendelijk ontvangen door een leuke dame.
    Heerlijk gegeten m.n.het oerhammetje met honing mosterdsaus was erg lekker.
    Ouderwets lekker gebakken aardappeltjes en nog nooit rabarber gegeten die zo lekker was als deze.
    Jammer dat ze het recept niet willen verklappen.
    Komen zeker terug.

17. Henk en marianne

Vorige week wezen eten. Het was niet zo druk maar we moesten lang wachten op onze bestelling.
    Eindelijk kregen wij onze bestelling, kreeg mijn vrouw ook nog het verkeerde! Ik had onbeperkt spare ribs maar er werd niet gevraagd of ik nog nieuwe wilde hebben. De sla was oud, allemaal kleine bruine randjes en de groente niet warm.
    Jammer, want dat meisje in de bediening was aardig, maar we komen hier niet meer terug

1,7
  18. Tijdens onze fietstocht door het prachtige Drente kwamen we onder andere door gieten en hebben daar gegeten bij restaurant jimms, varkenshaasje besteld, en die was me toch lekker en wat een gemoedelijke sfeer, en perfecte bediening, we komen hier zeker nog eens terug.

19. Als je een lekkere schnitzel wil eten moet je bij Jimm's restautant in Gieten zijn. Heel lekker. De kinderen hadden kipnuggets, nou die waren om te smullen. Lekker voor de kids. Ondanks dat het er druk was was de bediening prima, niets was teveel. Een aanrader.

20. Nou wat heb ik lekker gegeten bij Jimm's restaurant. We waren een dagje weg en kwamen door Gieten. We gaan er vast weer heen, de bediening is daar heel vriendelijk. Ondanks dat het er druk was bleven ze vriendelijk en behulpzaam.

21. Lisa Hiemstra

Ben bij Jimm's restaurant wezen eten. We kwamen er langs. Het was er druk maar de bediening was prima en heel aardig ondanks dat het zo druk was. We zullen het doorgeven aan onze vrienden. Een aanrader.

22. ipo en maaike

Op de doorreis in drenthe hebben we gegeten bij restaurant Jimms in Gieten. Het was er erg druk, maar ondanks dat werden we vrij snel bediend door erg vriendelijk personeel. Het eten was voortreffelijk, een echte aanrader. We komen hier zeker nog eens terug. Ik kan alleen maar hoge cijfers geven want je maakt niet vaak mee als het druk is en de bediening blijft zo vriendelijk.

23. Mireille en Jan

Net terug van vakantie in eigen land. We hebben dit keer gekampeerd in het mooie drente. Heerlijk gefietst en gewandeld, meerdere keren heerlijk gegeten bij Jimms.
    Vriendelijk personeel en een prima sfeer. Soms wel erg druk waardoor het wel eens iets langer duurde.

24. Zondag heerlijk op terras gegeten, lekkere schnitzel uit de roomboter, v.haas heel mals.
    Opgewekte bediening en kok( altijd zingen ) ga zo door mensen.
    Peter Willemse

25. van der ven

Afgelopen week wezen eten bij Jimm's in Gieten tijdens een bezoek aan familie. Het was er erg druk en dat was te merken, aangezien we even hebben moeten wachten, maar daarentegen hebben we er heerlijk gegeten. Je krijgt veel voor weinig. De ossenhaaspuntjes zijn echt een aanrader. Ook de schnitzels waren heerlijk. Gezellige restaurant met vriendelijk personeel in een gezellig dorpje.
    Tot volgend jaar!! Groeten familie van der ven

26. Vandaag gegeten.. nooit meer. Schnitzels zijn eigenlijk gore platte kipnuggets.. de salade was gewoon verrot. Bediening erg slecht en voor de prijs van 17,50 is het belachelijk duur.. je krijgt voor nog geen 5 euro te eten.
    Wij niet meer.

27. Vroling

Wij gingen bij Jimmy voor de schnitzels. Een erg foute keuze bleek later! De schnitzels waren gefrituurd. Ze waren vreselijk taai en als je met de vork er op drukte kwam er een hele golf vet uit. Verder zat er totaal geen smaak aan! De rauwkost (twee soorten grof gesneden kool met een sausje erover) was moeilijk om doorheen te bijten. Ook de wijn was waterig. De frietjes waren prima maar daarvoor kun je ook naar de plaatselijke snackbar. Jammer hoor, het leek zo'n gezellige plek om te eten. Het personeel vergat van alles en was ongeïnteresseerd. Toen we melden dat we de schnitzels onsmakelijk vonden, nadat ze onze volle borden weg haalde, kon er nog net een " oh" af. Geen Jimmy meer voor ons!!

28. Lekker gegeten, verse producten en goede side dishes (zoals de rabarber). Enige minpuntje is de keuze aan vegetarische gerechten, maar doordat de vegetarische schotel zo lekker smaakte, was dit snel vergeten.

29. Afgelopen zondag gegeten bij Jimm's.
    Ik moet zeggen dat we aangenaam verrast waren, het eten was goed en de bediening vriendelijk en attent.
    De rekening was aangenaam laag in verglijking met anderen restaurants.

Dus we komen zeker terug.
    Met vriendelijke groet, BAHI

30. Zaterdag 5 november hebben we bij Jimm´s gegeten. We waren een weekend in Drenthe en hebben bij toeval dit restaurant gevonden.

Voor de kinderen was er een 3 gangen kindermenu voor 6,70 euro, dit bestond uit een half kopje groentensoep (zeer goed gevuld) en een frikandel, kroket of schnitzel met friet en mayonaise en appelmoes (je kon ook spaghetti kiezen) en als toetje een ijsje met slagroom.

Mijn man had vooraf de 3 soorten vis en daarna de onbeperkte spareribs. Hierbij zaten frietjes, geb. aardappeltjes en salade en groente. Als toetje had hij de advocaatbavarois.
    Ik had vooraf de gebakken paddenstoelen, daarna de schnitzel stroganoff, hierbij zaten salades en frietjes (je kon onder bijbetaling nog warme groente bijbestellen, dit heb ik dan ook gedaan) en als toetje malaga ijs.

We hebben met 5 personen (2 volwassenen en 3 kinderen) inclusief drank voor 81,95 euro gegeten. Let wel, allemaal een 3 gangen menu!!. Dit is geen geld.
    Jammer dat we in Limburg wonen anders kwamen we vaker

31. Ina

32. Sfeervol restaurant met vriendelijk personeel, en heerlijk eten!

Echt een aanrader!

33. Joris Smits

Het was overheerlijk daar bij Jimm's in Gieten. Wij komen er zeker nog eens terug. Een aanrader zijn de voortreffelijke spare ribs. Een compliment voor de bediening is ook op z'n plaats ondanks de enorme drukte in verband met een markt bleef de bediening heel relaxt hun werk doen, klasse.

34. Komen er al jaren. Er zijn enkele mensen die zeggen dat er een nieuwe eigenaar is gekomen, dit is echter niet zo.

De formule is wel gewijzigd.

Het is allemaal wat meer van deze tijd (al staan er nog steeds dingen op van de vorige kaart onder het rubriekje klassiekers). Heerlijk eten en geweldige bediening. Helemaal top!

Blijven er zeker nog jaren naar toe gaan.

35. daan veen

Kwaliteit, gezellig en je bent gast! Super daar ik ga nergens anders meer heen met vrienden kennissen en familie toppie! 10 sterren.

36. Wij hebben er van de week gegeten en het was heerlijk,, een gezellige mooi uitziende restaurant met een mooie kaart. het is elke maand een verrassing wat er op de kaart zal staan. Bediening help je graag een handje als je er niet uit komt!

We hebben echt genoten en zeker voor herhaling vatbaar !

37. Is van eigenaar gewisseld en dat is helaas te proeven!

38. Het eten was heerlijk. De borden waren mooi opgemaakt en de smaak was prima! Ook de sfeer is goed.Een gezellige ruimte waar je uitzicht hebt op een open keuken waar je de koks aan het werk ziet.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

39. Klaasje

Vervolg op mijn recensie van 7 maart 2007.
    Restaurant heeft een nieuwe formule. Dit is geen verbetering, helaas.
    Wij waren trouwe gasten, maar zullen er nu niet meer heen gaan.

Jammer!

40. Jan en Bertha, Alma en Gerhard

heerlijk eten, fijne bediening. aangezien onze dochter vegetarier is kunnen wij deze ervaring met u delen.
    Geweldig, zeer afwisselend en (te)veel.

41. Tijdens onze fiets vakantie in eind jaren 1990, stuiten wij op dit restaurant, sindsdien komen wij één keer per jaar voor een heerlijk diner. De prettige bediening, de keuken en de rust die dit rastaurant uit straald staat bij ons altijd in een hoog vaandel. De groeten uit Hellendoorn

42. goed en redelijk gezond eten. ideaal als je tijdelijk geen keuken hebt, afhalen is altijd mogelijk, maar er zitten had/heeft toch ook wel wat.
    goed eten, leuke bediening en prima service. leuke noot: je kunt in de serre of het terras echt even tot jezelf komen.