Restaurant Klein Zakopane in Giesbeek

zo vanaf 14:00

vr vanaf 17:00
za vanaf 16:00
zo vanaf 14:00

1. Vanavond hebben we gegeten bij dit zeer knusse en gezellige restaurant. We hadden geen enkele ervaring met Pools eten en het was een uitdaging...Restaurant Klein Zakopane heeft een gezellig en gemoedelijke inrichting. Een zeer vriendelijke en persoonlijke bediening. De eigenaresse loopt in traditionele Poolse klederdracht. Er is volop aandacht besteed aan de gerechten. De eigenaresse nam ruimschoots de tijd om ons te vertellen over de verschillende gerechten en adviseerde om het menu voor 4 personen te kiezen. Zo konden we vele Poolse specialiteiten proberen. We hebben overdadig (!) gesmuld, van de soep tot aan het nagerecht. Omdat het veel te veel was, bood men zelf aan, om het restant van het hoofdgerecht mee te geven naar huis! Super. Een echte aanrader. Wij gaan er zeker nog eens terug.

2. H. willemsen

Wij hebben veel Poolse mensen in dienst en wilde voor hun prestatie iets terug doen. Zijn daarom op zaterdag 24 nov. in dit restaurant gaan dineren. Het was vooral voor mij erg leuk om van de Poolse sfeer te kunnen proeven omdat ik dagelijks met Poolse mensen te maken heb. Mijn werknemers waren ook zeer onder de indruk van de Poolse keuken in dit restaurant. Kortom een zeer geslaagde avond.