Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Giesbeek verdeeld zijn.

Gisteren weer heerlijk gegeten in 't Muldershuus
    Kip stoned plate met mie een aanrader!
    En verwent met een verrassend dessert bedankt Bin en Xiao Hui
    Vriendengroep Jupke en Wupke

Prettige ervaring. Menu met alle gerechten in het klein genomen. Avondvullend programma. Goede ambiance. Het was op zaterdag wel een drukke avond, personeel zou soms wel wat alerter mogen.

Fred en Elly

Met 10 personen heerlijk gegeten, rustige en gezellige omgeving prijs/kwaliteit verhouding een aanrader.

Met een hele groep vrienden hier heerlijk gegeten, erg vriendelijke bediening!

Marion en Tom

Mosselen op Aziatischse wijze, echt een aanrader.
    Heerlijk en gezellig gezeten. Personeel uitermate vriendelijk. Een aanrader TOP!!

E. Roelofs

Heerlijk eten in een sfeervol kleinschaalig restaurant. Vooral de nieuwe asiatische gerechten zijn een aanrader.

Super tent waar het personeel je je thuis laat voelen, zeker een plek om vaker terug te komen!

Adriaan en Ineke

Gezellige accommodatie, vriendelijke bediening en zeer goede keuken!
    Een echte aanrader.

Heino en Annelinde

Heerlijk gegeten… fijne bediening!
    Even wat anders dan anders.

We hebben met ons gezin heerlijk gegeten vanavond.
    Het is er voor herhaling vatbaar

Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Een aanrader!!

Jos Beekman

Lekker gegeten. Vriendelijk personeel. Je merkt dat er veel aandacht aan jet eten word besteed

Marc

Vanmiddag geweest voor een lunch met een Hema-bon die mijn vrouw gekregen had. Een mooie gelegenheid om eens kennis te maken met dit bedrijf. Voldoende (gratis) parkeergelegenheid bij het sfeervolle pand. Bij binnenkomst viel direct op hoe fris deze zaak is. Jassen werden keurig aangenomen en we mochten zelf een plaats uitzoeken. Geen bonnenvolk op de slechtste plekken dus. We zijn begonnen met een drankje. Over de wijnen kan ik helaas niets zeggen aangezien ik in een alcoholvrije periode zit. De lunch bestond om te beginnen uit een mandje brood met boter, kruidenkaas en een pesto. kopje bospaddestoelensoep. Lekker! Daarna kwamen gefrituurde champignons op tafel. Normaal geef ik er niets om maar de bereiding in bierbeslag en met knoflooksaus maakte er iets bijzonders van. Ook lekker! Verder kregen we een schaal met kleine visgerechtjes en een schaal met vleesgerechtjes. Bijzonder en ook weer erg lekker. In principe meer dan voldoende voor een lunch. Toch besloten we af te sluiten met een proeverij van gebak met daarbij een kopje koffie. Mooi opgemaakt gebak en prima koffie. Aan de andere kant van de zaal stonden klassiek gedekte tafels voor het diner. Deze mooie tafels, de lekkere gerechtjes en de vriendelijke bediening zullen ertoe leiden dat we ook maar eens een keer gaan reserveren voor het diner. Alle redenen om terug te komen dus.

Joosje valt zwaar tegen. Zaak heeft geen uitstraling, tijd heeft stil gestaan. Kwaliteit van frituurvet ondermaats, dat merk je als je friet eet, maar ook bij de overige snacks.

petra

Matig eten, geen uitstraling, andere zaak in het dorp is uitstekend, Joosje heeft nog een hoop te verbeteren.

Gisteren voor het eerst in 't Olde Schop wezen eten! Jammer dat we er nooit eerder geweest zijn. Het was zonder meer uitstekend. We komen zeker terug.

Slijkhuis

Zaterdag avond 7 februari 2016 gegeten bij 't Olde Schop, wat een super diner voor een betaalbare prijs in een geweldige ambiance. Daarbij een vriendelijke en goede uitleg van wat je te eten krijgt, komt zeer prettig over. Dit is beslist een aanradertje om je een keer te laten verwennen.

Mijn zoon en ik hebben heerlijk en gezellig gegeten. Een goede menu kaart, voor ieders wat wils. Ook tapa's. De producten zijn vers en goede kwaliteit. Wijn was goed. Sfeer is goed en met smaak en liefde ingericht. De bediening is vriendelijk en professioneel. Ondanks al dit goeds is de prijs lager in verhouding tot die van andere restaurants die ik ken, waar ongeveer hetzelfde aangeboden wordt.. Tot snel..

Tessa

Chris en Karin

Hier onze beide verjaardagen gevierd met een buffet 't Olde schop! Alles was nog beter voor elkaar dan we afgesproken hadden!! Echt een Toptent!! Hopelijk volgend jaar weer!

Een hele standaard frietzaak, niets bijzonders, andere cafetaria in het dorp wel goede ervaringen mee, die zaak vind ik zeker een aanrader, Cafetaria Joosje helaas niet, zit geen bezieling in, investeert niet in de zaak, en ik geef het assortiment en de kwaliteit van de producten, en bediening, een hele krappe 6.

Na een lange dag op zoek naar een leuk restaurant waar je lekker bourgondisch kan eten. In de buurt van Arnhem kom je al snel bij t Olde schop terecht. Hier hebben we zeer goed gegeten. Op zijn Brabants zou je zeggen: kei goed. En dat was het ook. De heerlijk huisgemaakte gerechten zijn vol van smaak. Ook is het erg leuk dat je kleine proeverijtjes kunt bestellen. De bediening was erg vriendelijk en gaf goede uitleg. De sfeer in het restaurant was erg goed. Zeker een restaurant om ooit nog voor terug te komen vanuit Brabant!

Anneke van den Brink

Heel gezellig restaurant, alles keurig verzorgd. Prijs kwaliteit meer dan goed. Ook kun je heerlijk op het terras genieten van het mooie uitzicht. Vriendelijk personeel en goede bediening. Aanrader !!

willy

Thijs en Sanne ter Horst

Op 23 mei 2014 hebben wij onze bruiloft gevierd in 't Olde schop in Giesbeek. We hadden werkelijk geen betere locatie kunnen uitkiezen dan dit, alles was tot in de puntjes verzorgd!! We werden door Floris zeer hartelijk verwelkomd, waarna we de huisgemaakte bruidstaart hebben aangesneden (waarvoor complimenten). De culinaire de Provence daarna was voortreffelijk. Ook over het avondfeest kunnen we duidelijk zijn dat alles top geregeld was. Volle glazen, smakelijke hapjes, en goede service vanuit het gehele personeel. Ook de medewerking tijdens de voorbereiding heeft bijgedragen aan een schitterende dag. Wij hebben geen enkele negatieve aanmerking en zijn dik tevreden!!

dick.

Joop Bosman

Op 19 april 2014 hebben wij ons 40 jarig huwelijk gevierd bij 't Olde Schop!
    Ik weet nog dat Floris zei tijdens ons info gesprek "ik zal jullie niet teleurstellen" en dat heeft hij en zijn medewerkers bewezen! Tjonge wat een geweldig onthaal en een prachtig en overheerlijk buffet! Onze gasten die uit verschillende delen van het land kwamen waren laaiend enthousiast!! Als je dit meegemaakt hebt hoef je nooit meer verder te zoeken naar een goed adres voor welke gelegenheid ook!!
    Ga zo door Floris!

Matthieu Reijers

Vorige week zondag wederom met erg veel plezier gegeten. Bediening is echt uitstekend en uiterst professioneel. Na het afrekenen nog even mee naar de uitgang lopen een praatje maken, bedanken en een fijne avond wensen, bij 't Olde Schop voel je jezelf echt nog een gast.

Eten was ook erg goed, Culinair de Provence genomen en zoals gewoonlijk erg goed. Aparte lekkere voorgerechten, hoofdgerechten ook goed en het toetje was formidabel. Enige tip wellicht, zet alle hoofdgerechten op een warm houd plaat of iets dergelijks dan blijft het langer warm.

Heerlijk genoten, bedankt voor de geweldige avond!