1171987704 80
1419045728 69
1442207418 72
1503971924 79
1519413051 81

1. Lekker eten voor een schappelijke prijs!

Op aanraden van vrienden zijn we toch een keertje langs geweest bij 't Hepke in Geulle. Het eerst wat opviel bij binnenkomst was het hartelijk ontvangst door de eigenaresse. Personeel reageert erg goed en heeft kennis van de aangeboden spijs en dranken (ze hebben een erg uitgebreide wijnkaart waarop alles ook per glas te bestellen is (!)). We hebben uiteindelijk voor de mosselen gekozen, iets waar 't Hepke bekend om staat.

Kortom: vriendelijk en kundig personeel, voor elk wat wils en een hele nette prijs. Wij komen zeker terug.

2. Vandaag na 20 jaar weer eens bij het hepke geweest. Stokbrood vooraf aangeboden dus prima. Moet je normaal al 4.95 Voor betalen. Borden zijn voorverwarmd waardoor alles lang warm blijft. Personeel en gastvrouw zeer vriendelijk. Vooral het halve menu voor ouderen is een succes. Kortom, ze zullen ons hier weer vaker zien in de toekomst, een aanrader. Op naar Geulle.

3. Wat een drama dit "restaurant".
    Een saladebar die nauwelijks iets voorstelt, taaie biefstuk, smakeloze groothandel pasteitjes, pasta carbonara die dreef in de roomsaus, zeer slechte bediening, geoxideerde wijn, verkeerde rekening, en tot slot de ijskoffie die meer op een soort van milkshake lijkt.
    Mensen die het eten hier lekker vinden; excuseer, maar dan bent u echt niets gewend!
    Dat zoiets kan bestaan anno 2018, verbaasd ons ten zeerste.

4. Marian muyters

Ik wil je bedanken, Piet vond de mosselen heerlijk. Ineens zegt hij ben je in Geulle geweest is compliment voor jullie mosselen. Liefs Marian

5. Met St. Caeciliafeest bij het Hepke gaan eten met het hele koor, in een woord geweldig, alle lof van alle leden voor het eten, bediening. En vriendelijke gastvrouw.

Zeker voor herhaling vatbaar!

6. J.P.Dobbelstein

Sinds lange tijd weer eens bij het hapke in geulle gaan eten wij waren heel erg tevreden over alles. De sfeer het eten en een goeie bediening een aanrader bedankt en tot vlug.

7. Teunie van der Pluijm

Wij zijn met de hele familie wezen eten het was super lekker en gezellig goede en vriendelijke bediening. Zeer vriendelijke gastvrouw. Voor ons was het al zeker de vierde keer. Dat wil zeggen dat het echt super lekker is. En we zeker nog terug komen. Ga zo door toppie

8. Vrijdag 9 Januari het culinaire jaar begonnen met een bezoek aan 't Hepke in Geulle. Direct gebruik gemaakt van de mogelijkheden die de vernieuwde menukaart biedt. Vandaag gekozen voor vis... als voorgerecht een mooie gerookte zalm met rodeuitjes; hoofdgerecht gamba's in een pikante kruiden-roomsaus. Beide creaties waren heerlijk en kunnen gezien worden als de volgende stap in het continue proces om zowel de gerechten als de sfeer blijvend naar een hoger plan te brengen. Overall: Geen sterren niveau; maar genieten van een heerlijke maaltijd voor een eerlijke prijs!

9. Dit restaurant is altijd super gezellig aangekleed. Familie, ouderen en kinderen staan hier echt centraal. Maar ook een tafel voor 2 is er te vinden. Personeel is altijd vriendelijk en beleefd. Niet moeilijk doen, is heel veel mogelijk. Voor 19 euro kun je hier lekker 4-gangen eten. Maar als je exclusief wilt eten kun je beter elders gaan, dan betaal je er ook naar. Ze doen echt hun best en verdienen meer waardering dan sommigen hieronder. Waar vind je dit elders in de omgeving?

10. Afgelopen weekend weer eens lekker gaan eten met het gezin. Heerlijk gegeten, goed bediend en een heel gezellige sfeer! Dit weekend weer eens in een lange tijd mosselen gegeten, erg lekker! Zeker een aanrader.

11. Nee hoor, "vroeger" was het redelijk, nu allemaal diepvries, sauzen uit een pakje en het menu is echt een aanfluiting. Bediening niet echt vriendelijk en een beetje "uit de hoogte". Bestaan al lang maar het restaurant bloed langzaam dood helaas.

12. Na ruim 8 jaar geleden en zeer negatieve ervaring in dit restaurant te hebben gehad zijn we nogmaals terug geweest om te zien of er in deze tijd wezenlijke veranderingen zijn geweest. Helaas hebben we niet kunnen constateren dat dit zo is, het eten is nog steeds geur-reuk en smaakloos,bij een dergelijke hoge prijs mag je wel kwaliteit verwachten, het grootste gedeelte komt nog uit de diepvries en het gedeelte wat vers bereid wordt zoals biefstuk wordt met een een hamer of vermalser bewerkt , een doodzonde, tevens het niet weten hoe een biefstuk gebakken moet worden is een aanfluiting. Wij bezoeken iedere week een ander restaurant en gelukkig zijn er hier wel bij die weten hoe je moet koken. Voor ons absoluut geen aanrader.

13. Hoe kom je nou in Geulle, gelukkig hebben wij daar een clubterrein. Van daaruit gaan we met vrienden dan wel eens eten in Restaurant 't Hepke . Mosselen als ze er zijn, het uit eten van de mossel doe je dan met een schelp. Veel werk maar wel lekker. In het weekend is het er vaak druk.

14. Jan V L

Vandaag weer heerlijk gegeten. Mosselen, smaak zeer goed.
    Bediening uitstekend en zeer vriendelijk.

15. Piet Janssen

Gezellig restaurant. Inmiddels al een aantal keer geweest. Goede sfeer en vriendelijk personeel!

16. Vorig jaar hier gaan eten, wat voortreffelijk bevallen was.
    Afgelopen april weer geweest en nog altijd op en top service en kwaliteit voor je geld.
    Nu al weer voor de volgende keer gereserveerd en verheug me al op een heerlijk etentje voor een zeer schappelijke prijs.
    Een bijzonder compliment voor de heel vriendelijke en attente bediening.

17. Dora Jeurissen

Mijn man en ik komen al jaren in het Hepke, we zijn zeer tevreden over het eten, alles is even lekker. De gastvrouw en de rest van het personeel zijn heel erg vriendelijk en komen regelmatig vragen of alles naar wens is, wij gaan er met veel plezier naar toe. We verheugen ons alweer op de volgende keer!

18. Regelmatig bezoeken wij het 't Hepke, zowel met tiener-dochter, als koppel en met familie/vrienden bij gelegenheden.

Nadat de dochter het restaurant overgenomen heeft is er er in positieve zin heel veel veranderd. Het personeel straalt vriendelijkheid uit en men wordt behandeld als gast.
    De sfeer straalt huiselijk- en gemoedelijk-heid uit.
    De aangepaste kaart, die voor ieders keuze (mijn inziens) wat te bieden heeft, is van goede kwaliteit en royale porties. Of het nu het (budget) 3 - 4 gangen menu betreft, wild kaart of a-la-carte, uitje met de kinderen, zomaar, of chique met zijn tweeën (drie, vier, ... of dertig) geen probleem en prijs/kwaliteit is dik in orde!
    Bij alle gerechten gratis gebruik van salade bar -die past bij de huiselijke sfeer, volgens sommige gedateert, maar wel gekoeld zoals het hoort- en stokbrood met kruidenboter.

Ook hier gaat wel eens wat fout, waar gewerkt word gaat wel eens wat mis. Heel vervelend, maar de keer dat dit gebeurde werdt er snel een oplossing aangedragen.
    Zelfs allergiën (lactose intolerantie) is geen probleem, wel van te voren even kenbaar maken.
    Wie spreekt kan geholpen worden, aldus onze ervaring.

Wij gaan graag terug, of het nu chique met tweeën is of even snel binnenwippen omdat we geen zin om te koken hebben.
    Jammer voor ons dat het steeds vaker helemaal vol zit, zodat wij toch maar even van te voren bellen. Meestal is dan wel het een en ander mogelijk door een half uurtje te verschuiven.
    Een echte aanrader voor ieders beurs.

19. Leuk restaurant om voor weinig geld uitgebreid te eten. Verwacht geen sjieke tent of culinaire hoogstandjes voor je geld. Je eet er je buik vol met lekkere (eenvoudige) gerechten voor een goede prijs. We hebben in de serre gegeten, die eigenlijk te licht is en daardoor wat minder sfeervol. Personeel is vriendelijk en joviaal.

20. We waren een keer gaan eten en hadden een kaartje ingevuld met e-mailadres en geboorte datum. Het was goed bevallen. Toen ik 2 juni jarig was, kreeg ik een mail om een gratis 4-gangen menu te nuttigen! Ik was erg verrast. Het personeel is ook erg vriendelijk. Prijs/kwaliteit verhouding was ook prima.

21. Jan 7 punten

Gisteravond zijn we gezellig met de familie wezen eten bij 't restaurant in Geulle. We waren al een tijd niet meer geweest maar ondanks dat is het toch weer goed bevallen.

Het eten was lekker en vooral de bediening was ontzettend aardig en enthousiast.

Zeker een aanrader voor iedereen.

22. Marc 11 punten

Lekker eten voor een betaalbare prijs.
    Enkele puntjes die voor verbetering vatbaar zijn, zijn de saladebar (kan moderner), plaatsing van de tafels en overmatige verlichting (misschien iets dimmen).
    Maar de belangrijkste zaken hebben mij uitermate positief verrast. Lekker en genoeg eten, goede bediening, proper en bovenal een goede kwaliteit/prijs verhouding.
    Kortom, zeer zeker voor herhaling vatbaar.

23. De mosselen zijn heerlijk, maar ik blijf er bij ; die salade bar is niet meer van deze tijd. Want als er iemand vraagt naar restaurant 't Hepke wordt als eerste gevraagd : Ennu, is de salade bar er nog?
    Veel mensen delen mijn mening. Ik vind het ook jammer dat niemand er iets van zegt, want de glasplaten op de tafels zijn er ook niet meer, dus het komt mischien wel een keertje goed?
    De tiramisu is overheerlijk. Het personeel doet het erg goed. En het is erg schoon!

24. Roy 302 punten

Prima restaurant waar je voor een betaalbare prijs veel keuze hebt. Mijn vrouw gaat hier meestal naar toe voor de mosselen, die moeten overheerlijk zijn.

25. Vriendelijke gastvrouw/heer, de bediening is goed.

Het voorgerecht is wat flauw van smaak en lijkt niet in eigen keuken bereid. Het hoofdgerecht behoeft eveneens een oppepper door wat meer kruiden/smaakversterkers te gebruiken.

Wij zijn nu met vrienden een drietal keren in dit restaurant gaan eten, de smaakervaring blijft tegen een 7 aanzitten.

26. Ans Quaaden

goede prijs voor 4 gangen menu 19.95

27. DIRIX-HERMANS

prima/kwaliteit/prijs verhouding.Al jaren regelmatige bezoekers.