Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Geulle verdeeld zijn.

1. Voor de eerste keer dat een friet boer zelf de bestelling checkt, super! Lekker!

2. Nederlands Geulle

Vorig jaar hier gaan eten, wat voortreffelijk bevallen was.
    Afgelopen april weer geweest en nog altijd op en top service en kwaliteit voor je geld.
    Nu al weer voor de volgende keer gereserveerd en verheug me al op een heerlijk etentje voor een zeer schappelijke prijs.
    Een bijzonder compliment voor de heel vriendelijke en attente bediening.

3. Nederlands Geulle

Dora Jeurissen

Mijn man en ik komen al jaren in het Hepke, we zijn zeer tevreden over het eten, alles is even lekker. De gastvrouw en de rest van het personeel zijn heel erg vriendelijk en komen regelmatig vragen of alles naar wens is, wij gaan er met veel plezier naar toe. We verheugen ons alweer op de volgende keer!

4. Nederlands Geulle

Regelmatig bezoeken wij het 't Hepke, zowel met tiener-dochter, als koppel en met familie/vrienden bij gelegenheden.

Nadat de dochter het restaurant overgenomen heeft is er er in positieve zin heel veel veranderd. Het personeel straalt vriendelijkheid uit en men wordt behandeld als gast.
    De sfeer straalt huiselijk- en gemoedelijk-heid uit.
    De aangepaste kaart, die voor ieders keuze (mijn inziens) wat te bieden heeft, is van goede kwaliteit en royale porties. Of het nu het (budget) 3 - 4 gangen menu betreft, wild kaart of a-la-carte, uitje met de kinderen, zomaar, of chique met zijn tweeën (drie, vier, ... of dertig) geen probleem en prijs/kwaliteit is dik in orde!
    Bij alle gerechten gratis gebruik van salade bar -die past bij de huiselijke sfeer, volgens sommige gedateert, maar wel gekoeld zoals het hoort- en stokbrood met kruidenboter.

Ook hier gaat wel eens wat fout, waar gewerkt word gaat wel eens wat mis. Heel vervelend, maar de keer dat dit gebeurde werdt er snel een oplossing aangedragen.
    Zelfs allergiën (lactose intolerantie) is geen probleem, wel van te voren even kenbaar maken.
    Wie spreekt kan geholpen worden, aldus onze ervaring.

Wij gaan graag terug, of het nu chique met tweeën is of even snel binnenwippen omdat we geen zin om te koken hebben.
    Jammer voor ons dat het steeds vaker helemaal vol zit, zodat wij toch maar even van te voren bellen. Meestal is dan wel het een en ander mogelijk door een half uurtje te verschuiven.
    Een echte aanrader voor ieders beurs.

5. T&M

6. Nederlands Geulle

Leuk restaurant om voor weinig geld uitgebreid te eten. Verwacht geen sjieke tent of culinaire hoogstandjes voor je geld. Je eet er je buik vol met lekkere (eenvoudige) gerechten voor een goede prijs. We hebben in de serre gegeten, die eigenlijk te licht is en daardoor wat minder sfeervol. Personeel is vriendelijk en joviaal.

7. Nederlands Geulle

We waren een keer gaan eten en hadden een kaartje ingevuld met e-mailadres en geboorte datum. Het was goed bevallen. Toen ik 2 juni jarig was, kreeg ik een mail om een gratis 4-gangen menu te nuttigen! Ik was erg verrast. Het personeel is ook erg vriendelijk. Prijs/kwaliteit verhouding was ook prima.

8. Nederlands Geulle

Jan

Gisteravond zijn we gezellig met de familie wezen eten bij 't restaurant in Geulle. We waren al een tijd niet meer geweest maar ondanks dat is het toch weer goed bevallen.

Het eten was lekker en vooral de bediening was ontzettend aardig en enthousiast.

Zeker een aanrader voor iedereen.

9. dames uit De Betuwe

Groetjes van De giebelende dames uit De Betuwe die op weg naar Tiel stopten voor een heerlijk krokant patatje. WAS HEERLIJK!

Wat een vriendelijke eigenaren, petje af, top!

10. Hier krijg je de beste frites in de wijde omtrek, altijd vers en perfect gebakken.
    Kom er al 40 jaar.

11. Zaterdagavond hebben wij heerlijk gegeten bij dit restaurant.

Er was Italiaanse avond en het eten was echt apart en er was goed nagedacht over het geheel.

Ik vond zelf vooral het hoofdgerecht goed met een uitstekende salade.

De bediening was echt vriendelijk en de belangstelling of wij het eten goed vonden was mijn inziens echt oprecht.

Tot een volgende keer,

Jacco Heijnen.

12. Nederlands Geulle

Marc

Lekker eten voor een betaalbare prijs.
    Enkele puntjes die voor verbetering vatbaar zijn, zijn de saladebar (kan moderner), plaatsing van de tafels en overmatige verlichting (misschien iets dimmen).
    Maar de belangrijkste zaken hebben mij uitermate positief verrast. Lekker en genoeg eten, goede bediening, proper en bovenal een goede kwaliteit/prijs verhouding.
    Kortom, zeer zeker voor herhaling vatbaar.

13. Nederlands Geulle

De mosselen zijn heerlijk, maar ik blijf er bij ; die salade bar is niet meer van deze tijd. Want als er iemand vraagt naar restaurant 't Hepke wordt als eerste gevraagd : Ennu, is de salade bar er nog?
    Veel mensen delen mijn mening. Ik vind het ook jammer dat niemand er iets van zegt, want de glasplaten op de tafels zijn er ook niet meer, dus het komt mischien wel een keertje goed?
    De tiramisu is overheerlijk. Het personeel doet het erg goed. En het is erg schoon!

14. een oude klant

Het eten is niet te eten, vieze, vaak te lang gebakken friet en ook de sauzen zijn oud.... bah.

15. Nederlands Geulle

Roy

Prima restaurant waar je voor een betaalbare prijs veel keuze hebt. Mijn vrouw gaat hier meestal naar toe voor de mosselen, die moeten overheerlijk zijn.

16. Nederlands Geulle

Vriendelijke gastvrouw/heer, de bediening is goed.

Het voorgerecht is wat flauw van smaak en lijkt niet in eigen keuken bereid. Het hoofdgerecht behoeft eveneens een oppepper door wat meer kruiden/smaakversterkers te gebruiken.

Wij zijn nu met vrienden een drietal keren in dit restaurant gaan eten, de smaakervaring blijft tegen een 7 aanzitten.

6,5
  17. Heerlijke gerechten met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en een vriendelijke attente bediening. De aankleding van het "bruine" familie restaurant is eenvoudig, gezellig en proper. Een bovengemiddelde menukaart met voldoende keuzemogelijkheden voor een ieder aangevuld met streek- & seizoensgerechten. Zonder afbreuk te doen aan de kwaliteit van de andere gerechten is de huisgemaakte sate echt een aanrader.

18. Nederlands Geulle

Ans Quaaden

goede prijs voor 4 gangen menu 19.95

19. J.M.A. Smeets

Heel vriendelijk restaurant met een uitstekende keuken.
    Zoals moeder aan het fornuis.

20. Nederlands Geulle

DIRIX-HERMANS

prima/kwaliteit/prijs verhouding.Al jaren regelmatige bezoekers.