Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Geulle verdeeld zijn.

1. Nederlands Geulle

Met St. Caeciliafeest bij het Hepke gaan eten met het hele koor, in een woord geweldig, alle lof van alle leden voor het eten, bediening. En vriendelijke gastvrouw.

Zeker voor herhaling vatbaar!

2. Nederlands Geulle

J.P.Dobbelstein

Sinds lange tijd weer eens bij het hapke in geulle gaan eten wij waren heel erg tevreden over alles. De sfeer het eten en een goeie bediening een aanrader bedankt en tot vlug.

3. Nederlands Geulle

Teunie van der Pluijm

Wij zijn met de hele familie wezen eten het was super lekker en gezellig goede en vriendelijke bediening. Zeer vriendelijke gastvrouw. Voor ons was het al zeker de vierde keer. Dat wil zeggen dat het echt super lekker is. En we zeker nog terug komen. Ga zo door toppie

Ik hoopte dat de komst van een nieuwe eigenaar de kwaliteit zou doen verbeteren maar helaas. De smaak, het vertoon en de kwaliteit is amper verbeterd. Echter, verslechterd.

Je zou zeggen dat wanneer patatbakken je beroep is, je er alles aan doet om de beste te zijn. Toch weten deze patatbakkers mij iedere keer weer te verbazen hoe ze hun professie beledigen door deze troep uit het vet te trekken.

Treurig om te melden dat ik naar Bunde moet gaan om eetbare frieten te halen.

Eindconclusie: Aardige mensen, nette zaak, slechte kwaliteit.

Sfeerloos, saai zelfs. Moesten lang wachten (45 min) op voorgerecht. Niet kindvriendelijk.

6. Nederlands Geulle

Vrijdag 9 Januari het culinaire jaar begonnen met een bezoek aan 't Hepke in Geulle. Direct gebruik gemaakt van de mogelijkheden die de vernieuwde menukaart biedt. Vandaag gekozen voor vis... als voorgerecht een mooie gerookte zalm met rodeuitjes; hoofdgerecht gamba's in een pikante kruiden-roomsaus. Beide creaties waren heerlijk en kunnen gezien worden als de volgende stap in het continue proces om zowel de gerechten als de sfeer blijvend naar een hoger plan te brengen. Overall: Geen sterren niveau; maar genieten van een heerlijke maaltijd voor een eerlijke prijs!

7. Nederlands Geulle

Dit restaurant is altijd super gezellig aangekleed. Familie, ouderen en kinderen staan hier echt centraal. Maar ook een tafel voor 2 is er te vinden. Personeel is altijd vriendelijk en beleefd. Niet moeilijk doen, is heel veel mogelijk. Voor 19 euro kun je hier lekker 4-gangen eten. Maar als je exclusief wilt eten kun je beter elders gaan, dan betaal je er ook naar. Ze doen echt hun best en verdienen meer waardering dan sommigen hieronder. Waar vind je dit elders in de omgeving?

8. Nederlands Geulle

Afgelopen weekend weer eens lekker gaan eten met het gezin. Heerlijk gegeten, goed bediend en een heel gezellige sfeer! Dit weekend weer eens in een lange tijd mosselen gegeten, erg lekker! Zeker een aanrader.

Heerlijke friet elke keer weer. Snelle service en vriendelijk personeel. Mocht het langer duren vanwege een uitgebreidere bestelling word dit altijd netjes vermeld aan ons en kan het zijn dat iemand anders eerder klaar is, volkomen logisch dus.

10. Nederlands Geulle

Nee hoor, "vroeger" was het redelijk, nu allemaal diepvries, sauzen uit een pakje en het menu is echt een aanfluiting. Bediening niet echt vriendelijk en een beetje "uit de hoogte". Bestaan al lang maar het restaurant bloed langzaam dood helaas.

11. Nederlands Geulle

Na ruim 8 jaar geleden en zeer negatieve ervaring in dit restaurant te hebben gehad zijn we nogmaals terug geweest om te zien of er in deze tijd wezenlijke veranderingen zijn geweest. Helaas hebben we niet kunnen constateren dat dit zo is, het eten is nog steeds geur-reuk en smaakloos,bij een dergelijke hoge prijs mag je wel kwaliteit verwachten, het grootste gedeelte komt nog uit de diepvries en het gedeelte wat vers bereid wordt zoals biefstuk wordt met een een hamer of vermalser bewerkt , een doodzonde, tevens het niet weten hoe een biefstuk gebakken moet worden is een aanfluiting. Wij bezoeken iedere week een ander restaurant en gelukkig zijn er hier wel bij die weten hoe je moet koken. Voor ons absoluut geen aanrader.

Inmiddels ruim 7 jaar zeer tevreden klant bij dit cafetaria. Werkelijk lekkerste frietjes uit de wijde omtrek. Leuke vriendelijke mensen en top bediening!! Bestelling klopt altijd. Deze mensen kennen hun vak en doen hun werk met veel plezier. Echte topper/aanrader!

Kom al jaren naar deze frituur, frieten zijn vers en smaken super, ook veel variatie in sauskeuze, mijn aanrader de goulash ! altijd snelle service en word rekening gehouden met voorkeuren van de mensen.

14. Nederlands Geulle

Hoe kom je nou in Geulle, gelukkig hebben wij daar een clubterrein. Van daaruit gaan we met vrienden dan wel eens eten in Restaurant 't Hepke . Mosselen als ze er zijn, het uit eten van de mossel doe je dan met een schelp. Veel werk maar wel lekker. In het weekend is het er vaak druk.

Een lange wachttijd, waarin klanten die na ons binnen wandelden, en bestelden, eerst werden geholpen. Een onduidelijk betalingssysteem waar na aandringen een nieuwe bon zonder specificatie werd afgegeven... niet voor herhaling vatbaar!

16. Nederlands Geulle

Jan V L

Vandaag weer heerlijk gegeten. Mosselen, smaak zeer goed.
    Bediening uitstekend en zeer vriendelijk.

17. Nederlands Geulle

Piet Janssen

Gezellig restaurant. Inmiddels al een aantal keer geweest. Goede sfeer en vriendelijk personeel!

Kwam er veel maar sinds deze eigenaar er in zit heb ik er schoon genoeg van, friet is of niet gaar of zijn veel te hard. De sauzen komen uit een goedkoop blik, ook de snack keuze is te weinig.

Voor de eerste keer dat een friet boer zelf de bestelling checkt, super! Lekker!

20. Nederlands Geulle

Vorig jaar hier gaan eten, wat voortreffelijk bevallen was.
    Afgelopen april weer geweest en nog altijd op en top service en kwaliteit voor je geld.
    Nu al weer voor de volgende keer gereserveerd en verheug me al op een heerlijk etentje voor een zeer schappelijke prijs.
    Een bijzonder compliment voor de heel vriendelijke en attente bediening.

21. Nederlands Geulle

Dora Jeurissen

Mijn man en ik komen al jaren in het Hepke, we zijn zeer tevreden over het eten, alles is even lekker. De gastvrouw en de rest van het personeel zijn heel erg vriendelijk en komen regelmatig vragen of alles naar wens is, wij gaan er met veel plezier naar toe. We verheugen ons alweer op de volgende keer!

22. Nederlands Geulle

Regelmatig bezoeken wij het 't Hepke, zowel met tiener-dochter, als koppel en met familie/vrienden bij gelegenheden.

Nadat de dochter het restaurant overgenomen heeft is er er in positieve zin heel veel veranderd. Het personeel straalt vriendelijkheid uit en men wordt behandeld als gast.
    De sfeer straalt huiselijk- en gemoedelijk-heid uit.
    De aangepaste kaart, die voor ieders keuze (mijn inziens) wat te bieden heeft, is van goede kwaliteit en royale porties. Of het nu het (budget) 3 - 4 gangen menu betreft, wild kaart of a-la-carte, uitje met de kinderen, zomaar, of chique met zijn tweeën (drie, vier, ... of dertig) geen probleem en prijs/kwaliteit is dik in orde!
    Bij alle gerechten gratis gebruik van salade bar -die past bij de huiselijke sfeer, volgens sommige gedateert, maar wel gekoeld zoals het hoort- en stokbrood met kruidenboter.

Ook hier gaat wel eens wat fout, waar gewerkt word gaat wel eens wat mis. Heel vervelend, maar de keer dat dit gebeurde werdt er snel een oplossing aangedragen.
    Zelfs allergiën (lactose intolerantie) is geen probleem, wel van te voren even kenbaar maken.
    Wie spreekt kan geholpen worden, aldus onze ervaring.

Wij gaan graag terug, of het nu chique met tweeën is of even snel binnenwippen omdat we geen zin om te koken hebben.
    Jammer voor ons dat het steeds vaker helemaal vol zit, zodat wij toch maar even van te voren bellen. Meestal is dan wel het een en ander mogelijk door een half uurtje te verschuiven.
    Een echte aanrader voor ieders beurs.

T&M

24. Nederlands Geulle

Leuk restaurant om voor weinig geld uitgebreid te eten. Verwacht geen sjieke tent of culinaire hoogstandjes voor je geld. Je eet er je buik vol met lekkere (eenvoudige) gerechten voor een goede prijs. We hebben in de serre gegeten, die eigenlijk te licht is en daardoor wat minder sfeervol. Personeel is vriendelijk en joviaal.

25. Nederlands Geulle

We waren een keer gaan eten en hadden een kaartje ingevuld met e-mailadres en geboorte datum. Het was goed bevallen. Toen ik 2 juni jarig was, kreeg ik een mail om een gratis 4-gangen menu te nuttigen! Ik was erg verrast. Het personeel is ook erg vriendelijk. Prijs/kwaliteit verhouding was ook prima.

26. Nederlands Geulle

Jan

Gisteravond zijn we gezellig met de familie wezen eten bij 't restaurant in Geulle. We waren al een tijd niet meer geweest maar ondanks dat is het toch weer goed bevallen.

Het eten was lekker en vooral de bediening was ontzettend aardig en enthousiast.

Zeker een aanrader voor iedereen.

dames uit De Betuwe

Groetjes van De giebelende dames uit De Betuwe die op weg naar Tiel stopten voor een heerlijk krokant patatje. WAS HEERLIJK!

Wat een vriendelijke eigenaren, petje af, top!

Hier krijg je de beste frites in de wijde omtrek, altijd vers en perfect gebakken.
    Kom er al 40 jaar.

Zaterdagavond hebben wij heerlijk gegeten bij dit restaurant.

Er was Italiaanse avond en het eten was echt apart en er was goed nagedacht over het geheel.

Ik vond zelf vooral het hoofdgerecht goed met een uitstekende salade.

De bediening was echt vriendelijk en de belangstelling of wij het eten goed vonden was mijn inziens echt oprecht.

Tot een volgende keer,

Jacco Heijnen.

30. Nederlands Geulle

Marc

Lekker eten voor een betaalbare prijs.
    Enkele puntjes die voor verbetering vatbaar zijn, zijn de saladebar (kan moderner), plaatsing van de tafels en overmatige verlichting (misschien iets dimmen).
    Maar de belangrijkste zaken hebben mij uitermate positief verrast. Lekker en genoeg eten, goede bediening, proper en bovenal een goede kwaliteit/prijs verhouding.
    Kortom, zeer zeker voor herhaling vatbaar.