Nieuwste foto's in Gent

Laatste updates in Gent

1. Sonia Verstraeten's profielfoto
    Sonia Verstraeten heeft een recensie geschreven voor Little Amadeus

Sonia Verstraeten

Gisteren gaan eten met een gezelschap van 11 personen.
    De vrouwen gingen bij het binnenkomen naar het toilet op de eerste verdieping, de vrouwen en zowel de mannen moesten de zelfde wc gebruiken daar er maar 1 was en dat op zich is nog niet zo erg, maar het was er verschrikkelijk vuil echt ondermaats de uitwerpselen en toilet papier lagen op de grond en het wc was volgens ons in geen maanden nog gekuist je durfde ook de klink van de deur niet aan te raken. Na er een opmerking over gemaakt te hebben heeft hij het met een beetje papier gaan opkuisen en heeft zich dan komen excuseren.
    Het eten was wel redelijk maar ik stel mij toch wel vragen bij de netheid van de keuken.
    Ik beveel het restaurant zeker niet aan.

2. Andy's profielfoto
    Andy heeft een recensie geschreven voor De Gulden Valk
    Belgisch Gent

Wij hebben vandaag een zeer negatieve ervaring achter de rug in de Gulden Valk. Al tijdens onze aperitief hoorden we de kok roepen en schelden in de keuken, niet zo aangenaam voor de sfeer. Ons eten werd vrij snel geserveerd maar dat was gewoon "bijeen gesmeten" en totaal niet appetijtelijk. 2 van de 4 borden hadden nog oude vetranden maar dat was volgens de gastvrouw "gewoon". Bij het afrekenen vroeg men of alles naar wens was, nee dus. De chefkok dan nog gesproken en zijn wijze woorden waren: bol het af en ga op een ander. Absoluut geen aanrader dus en een schande voor Gent!

Gelukkig zijn er in Gent alsook op de Vrijdagmarkt wel vele zaken waar je aangenaam en lekker kan eten.

3. Antheunis Daniel's profielfoto
    Antheunis Daniel heeft een recensie geschreven voor Ter Burg

Antheunis Daniel

Eten was veel te duur voor wat je maar kreeg,ongezellige sfeer,interieur mag opgefrist
    worden.

4. Jordy's profielfoto
    Jordy heeft een recensie geschreven voor Pampas Rodizio

Jordy

Het restaurant geeft een erg gezellige indruk. De twee-persoonstafeltjes stonden erg dicht op elkaar, dat vond ik persoonlijk wel vervelend omdat de buurvrouw de gesprekken daardoor kan volgen. Voor de rest waren de medewerkers ontzettend vriendelijk, en deden ze er alles aan om je tevreden te houden. Wanneer je een paar keer een gerecht over sloeg vroegen de medewerkers ook of je dan misschien nog iets anders wilt. Ondanks dat het druk was, werden we erg snel geholpen.

5. Dieter Ghesquière's profielfoto
  8. Dieter Ghesquière's profielfoto
    Dieter Ghesquière heeft Belga Queen toegevoegd als favoriet restaurant
    Graslei 10 Gent
  9. Dieter Ghesquière's profielfoto
    Dieter Ghesquière heeft Oude Vismijn - Brasserie Bord'eau toegevoegd als favoriet restaurant
    Sint-Veerleplein 5 Gent
  10. Myrthe's profielfoto
    Myrthe heeft een recensie geschreven voor De Graslei
    Belgisch Gent

Goed en gezellig restaurant/terras. Eten is prima, voornamelijk de Gentse Stoverij.

11. Frank Liefting's profielfoto
    Frank Liefting heeft een recensie geschreven voor Il Cortile
    Italiaans Gent

Frank Liefting

Op zaterdagavond veel restaurants vol geboekt, dit restaurant had nog plaats, klein tafeltje dicht op elkaar gepropt. Totaal geen ambiance, hadden beter direct weg kunnen gaan.
    Bijzonder onsympathieke bediening door 2 van de 3 serveersters. Kwaliteit van het ons toegeworpen voedsel was niet slecht, maar door de ergernis was daar de lol al vanaf.
    Sterke afrader. Drijven op de toeristen-industrie dus klanten die toch niet terugkomen.

12. johan hellings's profielfoto
    johan hellings heeft een recensie geschreven voor Karel De Stoute

Voor de eerste keer in het nieuwe restaurant gegeten, het is hier zeer goed eten. Wij gingen voor het 4 gangen menu. Eerst kwamen er 5 amuse gerechtjes, super lekker.
    Het eerste gerechtje was Sint-Jacobs vrucht, ingepakt in een ronde komkommer gerecht. Het tweede gerechtje was bospaddenstoelen met een eidooier en een bouillon. Het derde gerechtje, Noordzeetong met nootjes (heerlijk). Het nagerecht chocolade(puur) met kokos en een soort ijs.
    Het eten is net als in het oude Karel de Stoute super lekker. Jammer dat de akoestiek niet zo goed was, maar hier wordt aan gewerkt.

13. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Oude Vismijn - Brasserie Bord'eau

Mooie locatie, maar de bediening en het eten voor een groep is uitermate teleurstellend. Als je denkt dat je bijna 90 man door 1 man personeel kan laten bedienen snap je het niet helemaal. Zelf maar het dessert uitgeserveerd.

Eten opgegeten omdat we honger hadden, niet omdat het lekker was. En vervolgens kan er geen excuus van af!

1,7
  14. Sylvie's profielfoto
    Sylvie heeft een recensie geschreven voor De Graslei
    Belgisch Gent

We zijn hier al meerdere keren geweest, en altijd vriendelijk ontvangen en lekker gegeten! Onze favoriet: Gentse stoverij met friet, mmm...! Ook leuk gepresenteerd in een pannetje.

15. Daniel's profielfoto
    Daniel heeft een recensie geschreven voor Menara
    Marokkaans Gent

Geweldig gegeten bij menara. De couscous is echt een van de betere in Gent. In combinatie met de mechoui. Lekkere Marokkaanse huiswijn en de sfeer is geen overkill. Netjes en een tintje oosters. Een echte aanrader en een aanwinst voor Gent.

16. coen's profielfoto
    coen heeft een recensie geschreven voor Callisto
    Belgisch Gent

Waardeloos, voor € 4 een oubollig glaasje lauwe witte wijn. Personeel wilde er wel een ijsklontje in gooien. Werkelijk te slecht om waar te zijn. Slechte koffie, onvriendelijk personeel.

17. Belle Histoire 2 heeft een nieuwe foto
  22. Belle Histoire 2 heeft een nieuwe foto
  23. Brian van den Berk's profielfoto
    Brian van den Berk heeft een recensie geschreven voor Vintage
    Internationaal Gent

Geweldige ervaring rijker!! Food and wine experience, al met al geweldige zaak. Lekker en goed ogende gerechten, mooie wijnen!! Vlot en jong personeel! Geweldige zaak. Naar mijn smaak wel iets te duur maar geen probleem nadat we een gratis glas champagne kregen.

24. Reno's profielfoto
    Reno heeft een recensie geschreven voor 't Klaverblad

Dikke plus voor de bediening in dit knus restaurantje. De gastvrouw en Hanna zijn een voorbeeld voor veel collega's. Vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. Gerechten zijn uitstekend. Gekozen voor het drie gangen menu met bijbehorende wijnen. Onder andere de witlofsoep, garnalen, Koekoek en aardappelkroketjes waren fantastisch! Dikke aanrader.

25. marlou's profielfoto
    marlou heeft een recensie geschreven voor Argenvino
    Zuid-Amerikaans Gent

Heerlijke wijnen maar slecht eten. Meer vet dan vlees. Wanneer je de bediening hier op aanspreekt lachen ze dit weg en lopen ze gewoon verder. Erg onprofessioneel!

26. Charles van Elten's profielfoto
    Charles van Elten heeft een recensie geschreven voor Pakhuis
    Frans Gent

Charles van Elten

Een weekendje Gent samen met mijn vrouw leverde helaas een hele grote teleurstelling op in Pakhuis. De locatie en inrichting zijn wat mij betreft een dikke 10 waard. Mooie zaak. Alle kritiek m.b.t. tot het lawaaiige begrijp ik wel maar zo is de locaties nu eenmaal akoestisch gezien. Het leeft en bruist. Wat tegenviel was echter iets anders. In eerste instantie werden we vlot geholpen. Glaasje bubbels genomen en proost. Echter hadden wij het marche menu genomen, 3 gangen voor 45 euro en 2 glazen bijpassende wijnen.

Tot aan de 1e gang ging alles vlot. We kregen de wijnen ingeschonken voordat het voorgerecht werd geserveerd. Als 1e gang kregen we drie soorten oesters. Heel lekker maar wel jammer dat niet werd verteld wat we aten. Goed. Daarna het hoofdgerecht. Ik had de schelvis. Deze smaakte oké. Was qua cuison heerlijk zacht, maar jammer dat ie veel te veel in de saus lag. Soort zwembad. Iets teveel overdaad vond ik. Mijn vrouw had een parelhoenfilet. Deze smaakte redelijk. Het vogeltje was mooi gegaard maar de saus ontbrak of miste in ieder geval enige finesse. Daar kwam nog bij dat we moesten vragen naar de wijnen van het hoofdgerecht. Niet echt fijn als je al de helft van je gerecht op hebt en de wijn staat er nog niet. Minpunten.

Voor het dessert vroegen we nog een dessert wijntje. Het dessert zelf was verrukkelijk. De bijpassende wijn viel echter flink tegen. Ook hier kregen we het uiteindelijk pas nadat we onze desserts op tafel hadden staan en we er zelf om moesten vragen. Minpunten. Inmiddels was de helft van de zaak al leeg dus aan de drukte kon het echt niet liggen.

Hierna de rekening maar gevraagd en de koffie overgeslagen. Met pijn in mijn hart toch maar 5 euro tip gegeven uit fatsoen. Maar eerlijk. Ik heb zelf een horeca achtergrond, personeel was niet alert genoeg en de keuken is wel snel maar dat ging echt ten koste van de kwaliteit. Want 45 euro voor een 3-gangen diner wat qua smaak maar 25 euro waard is vind ik schandalig. Daarbijkomend dat de bediening ook totaal niet attend was... vind ik deze zaak zwaar overschat.

Ik kom hier nooit meer!!

27. wim&nathalie's profielfoto
    wim&nathalie heeft een recensie geschreven voor Mezze Bar
    Eetcafé Gent

wim&nathalie

Zeer uitgebreide portie's en lekker voor eerlijke prijs.. Aanrader!!

28. Greet van Rijswijck's profielfoto
    Greet van Rijswijck heeft een recensie geschreven voor Salons Carlos Quinto

Wij zijn er wezen eten met de Parodontax actie. Chic restaurant. Zonder deze actie hadden wij er waarschijnlijk niet binnen durven gaan.

Zeer gastvrij en vriendelijk personeel. Het eten was uitstekend. Zonder de Parodontax actie ook nog goed betaalbaar. De sfeer is er ook prima. Het grote restaurant is verdeeld in meerdere kleinere ruimtes waar je gezellig kunt eten.

29. Fam. Verwer's profielfoto
    Fam. Verwer heeft een recensie geschreven voor Ankara
    Turks Gent

Fam. Verwer

Heerlijk gegeten voor een mooie prijs. Bij binnenkomst al hartelijk ontvangen.
    De zaak zat helemaal vol en dat voor een dinsdag. Buiten zat het ook vol.
    We komen zeker terug als we in Gent zijn.