Nieuwste foto's in Gent

Laatste updates in Gent

1. Seba's profielfoto
    Seba heeft een recensie geschreven voor Pizza Factory

Geweldige ervaring. Ik heb de pizza Pepperoni Deluxe genomen. Heel dunne, authentieke pizza met verse ingrediënten. Stond niet aangeduid dat deze pizza pikant was en ik had er niet zo op gelet dus ik was een beetje verrast, maar de smaak van de pizza was zo lekker dat ik het niet erg vond. Een drankje erbij nemen is enorm duur voor de hoeveelheid die je krijgt maar dat is zowat de norm bij alle restaurants. De facade van het gebouw is heel mooi, binnen ziet het er een beetje rommeliger / chaotischer uit rondom de zitplaatsen maar het is nog steeds een fijne, rustige plaats. Maar ik heb geen klachten over het eten. Voor de pizza en drankje was het uiteindelijk 21 euro voor één persoon, en dat valt nog wel goed mee voor een authentieke pizza-ervaring. Ik wil nog wel terugkomen om andere dingen te proberen.

2. Mazaya heeft een nieuwe foto
  3. Mazaya heeft een nieuwe foto
  4. Mazaya heeft een nieuwe foto
  5. Mazaya heeft een nieuwe foto
  6. Mazaya heeft een nieuwe foto
  7. Mazaya heeft een nieuwe foto
  8. Bernard's profielfoto
    Bernard heeft een recensie geschreven voor Trattoria della Mamma

De kwaliteit van de aangeboden witte huiswijn was niet bepaald goed te noemen en kreeg maar klein hoeveel ingeschonken! Hierop kreeg ik de opmerking van de eigenaar dat je voor die prijs toch geen goed gevuld glas kunt krijgen. Wat heeft de hoeveelheid ingeschonken wijn met de prijs van de wijn te maken?

9. Xxx's profielfoto
    Xxx heeft een recensie geschreven voor Chez Bolle

We kwamen hier graag… maar sinds gisteren zien ze ons hier nooit meer. Ongezien, ongehoord! Bolle is gefocust op zijn anti sharing concept. Ik had gedurfd een plakje pata negra (van mijn voorgerecht) te laten proeven aan mijn tafelgenoot. Bolle vloog uit zijn keuken en kwam aan onze tafel brullen dat “sharing” niet toegelaten is en hij mijn hoofdgerecht geannuleerd had. We twijfelden nog even of het een grapje was, maar al snel werd duidelijk dat Bolle het in zijn bol gekregen had. Ook zijn kelner kreeg een veeg uit de pan. Van gezelligheid en Franse bistrotsfeer bleef niets meer over…We keken nochtans uit naar de hoofdgerechten en desserts, maar onze goesting was over. Bolle: We hebben u goed betaald voor wat we al geconsumeerd hadden, maar waren enorm blij dat we wat verderop super vriendelijk onthaald werden en hebben onze avond fijn kunnen verderzetten bij uw Gentse conculega’s.
    Bolle, we hebben er onze buik van volle…

10. J en J's profielfoto
    J en J heeft een recensie geschreven voor Gok 2
    Turks Gent

10/10!
    Professionele garçons, vriendelijk!
    Het eten is superlekker en vers!
    Snelle bediening!
    Hier valt niets op aan te merken!!
    Wij komen terug!

11. Katty Bataille 's profielfoto
    Katty Bataille heeft een recensie geschreven voor Valentijn

We hebben er al meermaals heel lekker gegeten.
    Super gezellig klein restaurant waar je heel hartelijk wordt ontvangen door de gastvrouw. De chef slaagt er al decennialang in om steeds de actuele trends te combineren in zijn overheerlijke recepten.
    Topadresje.
    Het viergangenmenu is prijs/ kwaliteit niet te overtreffen.

12. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Fujiyama

Beste Freddy,

Bedankt voor je bericht, ik heb de zaak op gesloten gezet en ervoor gezorgd dat deze nu verwijst naar de nieuwe zaak op dit adres.

13. Freddy Vandecasteele's profielfoto
    Freddy Vandecasteele heeft een recensie geschreven voor Fujiyama

Freddy Vandecasteele

Dit restaurant bestaat al niet meer sinds 2006, best jullie gegevens corrigeren

14. pascal's profielfoto
    pascal heeft een recensie geschreven voor Ankara

Hier reserveren heeft geen zin, je krijgt toch geen tafeltje!
    Bij aankomst werden we al niet begroet, alleen genegeerd. Dan maar zelf gevraagd of ons tafeltje klaar was, werd ons gezegd nog 5 minuten. Na 20 minuten in de kou in de deuropening te staan wachten zijn we zelf weggegaan. Een zeer onbeschofte manier om om te gaan met jullie klanten! Onze avond hebben jullie goed verpest, en bovenal heel onprofessioneel. Hier kan ik geen begrip voor opbrengen.

15. Verschoof's profielfoto
    Verschoof heeft een recensie geschreven voor De Kuip Van Gent

Te eerste moesten ruim een wachten op ons eten, dat waren ze vergeten door te geven en daar voor zouden van de zaak koffie of thee krijgen… Toen eindelijk het eten kwam was het niet zo al het hoort te zijn, bij het af rekenen stond de koffie gewoon op de rekening! Beklag over gedaan, dat het niet klopte. Er werd zelfs met de politie bedreigd(moet niet gekker worden) uiteindelijk de rekening betaald zonder de koffie!
    1 Aanrader nooit hier gaan eten!

16. Robbie's profielfoto
    Robbie heeft een recensie geschreven voor Bridge
    Belgisch Gent

Ik moest 1 ster geven om een review te schrijven, anders hadden ze hier nog onder nul gescoord.
    In het begin vriendelijke vlotte bediening, vooral van de toen aanwezige jobstudent vermoed ik. Toen ik een tweede menukaart vroeg om te eten bleek de sfeer al even om te keren. Was precies teveel om een tweede menukaart te gaan halen.
    Uiteindelijk besteld en gekregen;
    Bij de salades geen brood zoals vermeld op de menukaart. Frieten bij de steak en hamburger waren precies al 6 keer gebakken. Bij andere persoon haar in zijn salade!!!!!
    Als men aan tafel kwam om af te ruimen vroeg men of alles OK was???
    Waarop het antwoord van ons dan; Frieten waren niet OK er zat haar in de salade.
    Antwoord van dienster op dat moment; Ah ja ik zal het door geven aan de keuken. Waarop we onmiddellijk de rekening vragen.
    Komt een andere ober met de rekening, die doet alsof het hem allemaal niet interesseert en dat ook letterlijk zo zegt dat onze tafel niet belangrijk is.
    Ik vraag dan ook onmiddellijk als de eigenaar, waarop de ober onmiddellijk antwoordde met neen. Ik toch stoute schoenen aangetrokken en naar binnen getrokken bleek dat de eigenaar achter stond. Ik doe mijn relaas tegen de eigenaar en ondertussen komt de ober ook binnen. De ober zegt dat wat ik tegen de eigenaar zeg, en na de vraag van de eigenaar aan de ober, dat ik lieg.
    Ik begrijp dat je als eigenaar je personeel moet beschermen, maar wat hier gebeurd is kan echt niet door de beugel. De eigenaar vroeger dan ook aan de ober of hij daadwerkelijk had gezegd, waarop die antwoorde neen!!!! Er werd geen verder gevolg aan gegeven. Uiteindelijk de volledige rekening betaald, geen enkele commerciële tegemoetkoming!!!! Nooit zien ze ons hier nog terug!!!! U bent gewaarschuwd!!!!

1,4
  17. van den kerkhove monique's profielfoto
    van den kerkhove monique heeft een recensie geschreven voor De Gekroonde Hoofden

van den kerkhove monique

Ooit eens ribbetjes gaan eten daar: er zat bijna geen vlees aan. Die ribbetjes moeten dan van anorectische varkens afkomstig zijn.

18. Jagroep's profielfoto
    Jagroep heeft een recensie geschreven voor Ankara

Zeer teleurstellend. Vlees, groente stuk gekookt en smakeloos. Het slechtste restaurant dat ik in de afgelopen 25 jaar heb bezocht. Slechter dan het was kan haast niet.

2,7
  19. Anna's profielfoto
    Anna heeft een recensie geschreven voor Hawaiian Poké Bowl

Twee keer besteld en altijd een probleem met de bezorging. Ik raad het restaurant niet aan.

20. Anna's profielfoto
    Anna heeft een recensie geschreven voor Hawaiian Poké Bowl