Smulhoek De Hei in Gennep

Bezorgrestaurants in de buurt van Smulhoek De Hei

1. Melek

2. De afgelopen tijd heb ik met een zekere regelmaat een bezoek gebracht aan Smulhoek De Hei. Naast de gebruikelijke snacks (zoals kroket, frikandel, frikandel xxl, bami, kaassoufle, en berehap) heb ik ook de diverse luxe broodjes hamburger geproefd. Vooral de Russian Hamburger met ei is een aanrader.

De frietjes zijn erg knapperig, van mij mogen ze persoonlijk 'iets' minder lang worden gebakken maar mijn vriendin vind ze precies goed. Snacks zijn altijd prima gebakken. De hoeveelheid bij de friet en de snacks geserveerde saus is voldoende. Satesaus is zoals hij moet zijn, een beetje pittig maar niet teveel.

Ondanks dat ik hier vaak ben geweest heb ik nog nooit iets te klagen gehad. Bestellingen waren altijd corect en compleet. De kwaliteit is van een constant hoog niveau.

In de zomer kun je er terecht voor onder andere softijs en milkshakes. De milkshakes zijn een aanrader, persoonlijk vind ik ze bovengemiddeld lekker in vergelijking met andere cafetarias.

Tot slot is het ook een fijne cafetaria om te bezoeken. Het personeel is altijd vriendelijk en de maaltijd ter plaatse nuttigen kan aan nette ruime tafels. Naar mijn mening de lekkerste cafetaria in Gennep.