Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Gennep verdeeld zijn.

Maria Driessen

Heel gezellig gezeten met vrienden. Heerlijk gegeten. Daarna nog lekker geborreld. Super bediening en ongedwongen sfeer.

2. Chinees-Indisch Gennep

Zeer goed restaurant. Heerlijk eten en vriendelijk personeel.

3. Chinees-Indisch Gennep

Komen afspraken niet na, ook niet na ruim van te voren reservering.
    Sfeer restaurant is van de jaren 70. Bedoeling is gehaast en niet vriendelijk. Komen niet meer terug

Als enige in het restaurant. Toen we het hoofdgerecht werd gebracht, werd het broodplankje niet meegenomen. Biefstuk was geen doorkomen aan en na dit achteraf gemeld te hebben kregen we de opmerking: het is biefstuk van de blauwe koe, dus dat kan. De borden en het broodplankje werden meegenomen en dat was het. Geen vraag of we misschien nog koffie wilde of de dessertkaart nog wilde zien. Er kwam familie/vrienden binnen en het voelde alsof we bij iemand in huis waren en eigenlijk niet welkom waren. Er werd niet zacht tegen elkaar gepraat, maar met luid volume waardoor wij ons nog minder welkom voelden. Bij het afrekenen stond er alleen maar diversen op de bon, dus de bon was ook niet te controleren. Al met al zullen wij hier niet meer terugkomen.

5. Lunchroom Gennep

Babbels is een super leuke tent waar je echt lekker kunt eten. Vandaag de valdiue salade gehad. Echt een aanrader. Ze hebben zelfs een attentie geregeld voor een van ons omdat jarig was geweest. No extra charge! Vriendelijk personeel wat alert is, je komt er niets te kort. Deze zaak wordt duidelijk gerund door proffesionals weke met passie en plezier hun werk doen!

6. Grieks Gennep

Heel goed eten voor een prima prijs

7. Grieks Gennep

Heel goed lekker gegeten. Eten is voldoende. Zeer prettige bediening.

8. Grieks Gennep

Het eten was simpel van smaak.
    Ik persoonlijk vind deze zaak geen aanrader.
    Cola uit een grote fles.
    Smaak van eten heel simpel.
    Sfeer in de zaak erg goedkoop.
    De eigenaar is een aardige man.
    Maar voor mij nooit meer.

9. Grieks Gennep

Wij zitten in centerparcs dus dachten van laten we lekker naar de griek gaan. Wat een tegen valler was dit. Eten was smaakloos en vlees taai de cola kwam uit een grote fles… niet lekker zonder prik.de zaak zelf daar was niks Grieks aan… wij komen uit den Haag en bij ons in den Haag of Rijswijk daar zitten pas echt goede grieks restaurants.in Rijswijk Olympia dat is echt de beste… en in het centrum daar zit Athene ook een topper.

Het was een mooie zomeravond de sfeer was goed en het eten was geweldig wij hebben er echt van genoten.
    Zekers voor herhaling vatbaar

11. Grieks Gennep

Hmm, wat was het eten lekker! In combinatie met de zeer gastvrije eigenaar en bediening was het een zeer geslaagd verjaardagsetentje. Wel reserveren want het restaurant zat helemaal vol...

12. Grieks Gennep

G. van Gils

Goede bediening, leuke gastheer! Kwaliteit van eten is wel goed, echter de porties zijn maar nét voldoende. Zou wat uitgebreider mogen, zeker het hoofdgerecht!

Afgelopen zaterdag hebben wij hier genoten van een uitstekend voorgerecht (vistorentje) bereid met o.a. verse makreel en kleine aardappelblokjes, rivierkreeftjes en zalm
    en garnering. Zeer professioneel opgemaakt en bijzonder smaakvol !
    Als hoofdgerecht snoekbaars gebakken op ham, tevens bijzonder goed. Mijn vriendin had de biefstuk gekozen, well done en ook deze was uitstekend. Het geheel werd geserveerd met heerlijke vlaamse frieten en een fantasierijk samengestelde salade met uitstekende en verse ingredienten. Zeer beleefd personeel en een verzorgde zaak met ruim terras op goede locatie. Voor herhaling vatbaar !

14. Nederlands Gennep

frieda wigman

Gastvrij, gezellig, vriendelijk personeel. Eten goed en vers

15. Lunchroom Gennep

Minette Fleuren

16. Grieks Gennep

Myrla Tokaay

Eten en drinken waren goed. Sfeer was gezellig. Wij hadden goede service gehad. De prijs en kwaliteit was prima.

Ton de Bruin

Prima gegeten, goede bediening.

18. Chinees-Indisch Gennep

Vorige week hier wezen eten en moet toch even wat kwijt. Het eten is over het algemeen prima, maar buffet is lauw en vlees was niet lekker mals. Bediening was oké. Deze week zelfde verhaal met de afhaal... koud. Voor mij geen Chinees meer bij Loong Foong

19. Chinees-Indisch Gennep

Bert Jans

Afgelopen week hadden we met een groep besloten om hier te gaan eten en we waren aangenaam verrast. Het buffet bied veel keuze qua gerechten en de service was ook top!

20. Chinees-Indisch Gennep

We hebben vanavond na de Mert zitting een buffet geprobeerd maar ben nog nooit in zo'n een slecht restaurant geweest, alles was op en er werd slecht bijgevuld. Het was druk vertelde de bediening. En verontschuldigde zich maar er kwam bijna niets in het buffet. Ben boos gaan betalen van een bedrag van € 47,50 voor slechts een beetje eten en slechte service. Ga hier nooit meer naar toe, de slechtste Chinees die ik ken. Triest...

21. Nederlands Gennep

De sfeer was erg gezellig en lekker gegeten.

22. Chinees-Indisch Gennep

Het eten was lekker, goede prijs / kwaliteit verhouding. We zaten lekker bij de verwarming en het raam.

Peter Schaefer

Heerlijk gegeten, ik had het stoofpotje van wild en Mariet de Dorade vis. Zelden zo'n lekker wild stoofpotje gehad en het wijnadvies van een stevige Spaanse wijn paste er perfect bij en als aperitief maakte een Dôme Benedictine het helemaal af.

24. Grieks Gennep

Vandaag het Pieterpad gelopen. De dag heerlijk afgesloten bij Kreta. Vriendelijke mensen gezellig en prijs prestatie erg goed!

Aanbevolen!☀️👍☀️

25. Grieks Gennep

Vanavond 10-11-2016 weer heerlijk gegeten bij Kreta in Gennep. Het is en blijft er altijd heerlijk eten voor een eerlijke prijs met zeer vriendelijke gastheer, die steeds zijn best doet om het zijn gasten zo goed mogelijk naar de zin te maken. Voor ons een reden om er steeds weer te gaan eten en te genieten van de ongedwongen gastvrijheid.

Gisteren met 23 personen van een geweldig buffet kunnen genieten.
    Het was allemaal erg lekker,meer dan genoeg.
    Bediening was goed.
    Top avond gehad!
    Echt een aanrader....

Veel en veel te duur. Bij andere betaal je al snel 2,50 minder en eten was koud. Nooit meer bij La Bella.

28. Grieks Gennep

Heerlijk gegeten. Hardwerkende mensen. Eten was snel op tafel en smaakte goed. We zaten in centerparcs en wilde in de buurt wat eten. Geslaagde avond.

29. Grieks Gennep

Zeer gezellige sfeer in restaurant Kreta in Gennep. De gerechten waren heerlijk en snel bereid.
    Ik ga er zeker nog een keer eten. Goede verhouding tussen prijs en kwaliteit.

30. Chinees-Indisch Gennep

Pim de Jager

Altijd goed eten en vriendelijke bediening. Beste Chinees waar ik ooit heb gegeten. De sushi is altijd super vers echt een aanrader!