Bezorgrestaurants in de buurt van Hong Kong

1381982303 89
1478519882 82
1499206506 86
1506102048 85

1. Zeer goed restaurant. Heerlijk eten en vriendelijk personeel.

2. Komen afspraken niet na, ook niet na ruim van te voren reservering.
    Sfeer restaurant is van de jaren 70. Bedoeling is gehaast en niet vriendelijk. Komen niet meer terug

3. Pim de Jager

Altijd goed eten en vriendelijke bediening. Beste Chinees waar ik ooit heb gegeten. De sushi is altijd super vers echt een aanrader!

4. Van de week sushi gehaald. Nette doos meegekregen, alleen de sushi was zeer droog, bij thuiskomst was helft van de sushi al uit elkaar gevallen. Jammer genoeg smaakte het ook oud en droog. Had toch wat beters verwacht van een sushi tent.

5. Super leuke avond gehad en heerlijk gegeten op 1 november 2015. Vriendelijk personeel en een leuke show aan de bakplaat. Jammer dat wij zo ver weg wonen anders kwamen we hier zeker vaker!!

6. Erg leuk familierestaurant, lekker eten, goeie bediening en vrolijk personeel. Voor mij een 10+

7. Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Vriendelijk personeel en lekker eten. Zeker een aanrader.

8. Ik ben zeer te spreken over dit restaurant! Het eten is geweldig, er hangt een erg leuke sfeer en het personeel is erg vriendelijk en betrokken!

9. Vrienden adviseerden ons om hier Japans te eten. Ik ben bij veel sushi tenten geweest. Maar deze steekt met zijn koppie er ruim bovenuit. Je proeft dat de sushi net is gemaakt. Veel variatie! Japanse biefrolletjes. Leuke kok aan tafel!

10. D.a. van der bunt

Het eten was van een redelijke kwaliteit, echter staat er maar 1 persoon achter 4 bakplaten waardoor het erg lang duurt voor je iets krijgt (of helemaal niet). Zelfs na meerdere keren aangeven.

11. Ga je sushi eten in een sushi restaurant, kan je geen sushi eten omdat je niet heb gereserveerd... dit staat nergens vermeld. Dan maar Chinees eten. Maar dan val je wel van je stoel als ze achter je de tafel wel voor sushi dekken als er mensen binnen komen...

12. Henri 176 punten

Zijn hier 2x wezen eten, een keer in gezelschap van 6 personen en een keer in gezelschap van 4 personen. Het eten (sushi) wat wij hadden gekozen was wel goed alleen was de kaart niet zo uitgebreid ten opzichte van wat de meeste restaurant voorschotelen. Het personeel was zeer vriendelijk, alleen bij de verschillende rondes vergaten ze wel sommige produkten die wij besteld hadden. En ze spreken van all you can eat, maar in die 2 uur dat je kan eten haal je maar 3 rondes omdat het lang duurde voordat je de gerechten op je tafel had. Vooral met een gezelschap van 6 personen. Maar desondanks hebben wij prima gegeten bij een restaurant die sushi verkocht.

13. Rob Huting

Sushi voor 4 personen afgehaald en die was ronduit heerlijk!!

14. Dominique

Een keer hier gegeten, heerlijk gegeten. Normaal bestellen wij Chinees en dat is normaal ook prima. Maar laatst een keer sushi afgehaald en de rijst was niet gaar. Geen probleem werd er gezegd, de volgende keer krijg je de waarde van de sushi tegoed. Prima, dan gaan we opnieuw bestellen wanneer we Chinees willen, want de sushi was niet bevallen.

Echter, bellen we op: Mogen we alleen de sushibox nog een keer opnieuw krijgen. Dat is niet afgesproken.

Op deze manier bestellen we hier niet meer.

2,1
  15. diana derks

Vanavond weer heerlijk gegeten met Kevin aan de bakplaat, helemaal super net als altijd.

16. Van der salm

Aan de grill zitten is top hier. Eten en drinken super goed, prijs kwaliteits verhouding is goed. Chef aan de grill super sociaal en aardig.

17. Eten is zeer goed van smaak. Ziet er verzorgd uit. Porties meer dan genoeg. Kortom, als je in de buurt bent...

18. Met 8 personen zeer goed gegeten. We hadden Japans Indisch vegatarisch en Chinees. De hoeveelheid was goed afgestemd. De maaltijd vers en smaakvol. Bediening geduldig en correct. Zeker voor herhaaling vatbaar.

19. Anne van den Berg

Met eerste kerstdag hebben we (met 8 personen) hier het "all you can eat"-concept geprobeerd en we dachten dat we zowel Chinees als Japans konden eten, maar dat bleek niet zo te zijn. Afijn, bij binnenkomst werd ons direct gemeld dat we vanwege de drukte maar 4 (!) verschillende gerechten (maar in totaal wel 32) per ronde mochten bestellen (waar je normaal dus 4x8 = 32 > verschillende < gerechten kon kiezen). Dat betekent dat je dus met zijn 8-en steeds hetzelfde gerecht zit te eten. Lust iemand geen vis, maar een ander wel? Dan betekent het dus dat je een gerecht over moet slaan of dat je niet kan eten wat je graag zou willen eten.

Erg raar dat deze regel werd ingesteld, want volgens mij weet je op kerstdagen dat de gehele tent vol zit en weet je dankzij de reserveringen wat je kunt verwachten? Meldt dat dan sowieso van tevoren even bij de reservering, want dan konden wij alsnog besluiten of we kwamen of niet, nu kwam dit nogal rauw op ons dak vallen.

Daarnaast vond ik de bediening erg rommelig. Zal ook wel door de drukte komen, maar het was echt een hectisch gebeuren.

Voor de rest was de kwaliteit van het eten prima in orde en ook over de prijs was niks te zeggen, maar een beetje teleurgesteld door bovenstaande waren we dus wel, vandaar dat de service een laag cijfer krijgt.

20. Altijd heerlijk eten. Dames bij de afhaal erg onvriendelijk! Durf zo nog geen vraag meer te stellen. Vorige week dacht ik: ach iedereen is wel eens chagerijnig... deze week wederom erg onvriendelijk!!! Zouden het visitekaartje moeten zijn...

21. Gisteravond hebben wij met 7 personen aan de bakplaat gezeten. Iedereen bestelde andere gerechten (sushi, vlees, garnalen), maar toch kwam alles op tijd aan. Kwaliteit van het eten is goed! Heerlijke sushi's en grill gerechten vers gemaakt. De kok (Kevin) maakte de gezellige avond compleet. Een aanrader!

22. Wij zijn regelmatig wezen eten. De kok maakt er een leuk schouwspel van en alles wat van de plaat komt is heerlijk! Niet alles komt namelijk van de plaat. Sommige gerechten komen uit de keuken, dit wordt niet helemaal duidelijk aangegeven op de kaart. Perfecte invulling voor een avondje culinair tafelen met z'n tweeën of met een groep.

Jammer dat er soms moeilijk ingeschat kan worden wat de verhouding klanten t.o.v. koks moet zijn. We hebben een keer gehad dat een kok aan twee tafels tegelijk bezig was waardoor je soms wat lang moest wachten op het eten. Desalniettemin was dit incidenteel en blijven wij tevreden vaste klanten!

23. Na het fijne eten van de vorige keer in limburg weer naar hong kong. Het eten was heerlijk, maar tussen de soep en het hoofdgerecht zat meer dan een half uur tussen. Dit is niet fijn als je een klein meisje bij je hebt.

mvg Harry

24. Wij kunnen tot onze spijt geen beoordeling over het restaurant geven.
    Onlangs kochten we een Groupon voucher, dit doen we wel vaken en zeer tot tevredenheid.
    Hong Kong echter zit vol steeds wanneer bij reserveren vermeld wordt dat wij een voucher hebben.
    Zij geven geen antwoord als we vragen of we kunnen reserveren, maar willen weten of we een aanbieding hebben, bevestigen wij dit dan zit het vol.

Heel erg kwalijk.

25. w. Bouwman

Net terug van een etentje bij HongKong.
    Bij het reserveren werd er gemeld dat we niet aan de plaat konden zitten maar bij aankomst was er wel plek.
    Erg leuke ervaring, de kok aan het werk te zien en een praatje met de gasten maakt.
    Eten zeer goede kwaliteit!
    We komen zeker terug!

Groetjes de Dames uit Barneveld en de opa uit Cuijk ;-)

26. Wij komen hier regelmatig om Japans te eten. Altijd erg lekker. Het is me nu helaas al een paar keer opgevallen dat het organitorisch niet vlot verloopt. Dan zit je erg lang te wachten voordat je weer eens iets van de bakplaat krijgt.
    Gister avond stond de kok in zijn eentje 4 bakplaten te bedienen. Dat was voor mijn gevoel echt te weinig.
    Ik denk dat we de volgende keer toch maar eens ergens anders gaan eten.

27. Deze hotel is echt een top restaurant, geen klachten. Ze maken altijd heerlijk eten, vooral de sushi is lekker. Ik wil jullie allemaal aanraden om naar dit restaurant te gaan, gewoon super leuk en is echt perfect.

Groeten Hu,
    p.s. Kevin Huang kan geweldig koken. (de andere kokken natuurlijk ook)

28. Wij zijn al meerdere malen hier wezen eten en hebben regelmatig afgehaald en altijd is alles even lekker en zijn ze even vriendelijk bij Hong Kong.
    Japans hebben we nog niet geprobeerd maar verder is het wat ons betreft een absolute aanrader. Geweldig eten, vriendelijke bediening en het is er altijd gezellig.

29. L&G 191 punten

Verschillende keren All you can eat gedaan bij Hong Kong. Altijd zeer lekker.
    Kevin maakt er een mooie happening van.
    Zullen zeker nog een keer aan de baktafel gaan zitten.

30. Kevin Huang

Onbeperkt sushi menu € 12,95p.p.

Geachte heer Janson.
    Vandaag heeft niemand gereserveerd voor onbeperkt sushi & teppanyaki. Toch heb ik veel sushi rijst voorbereid. We maken de sushi's pas als het besteld worden. Vandaag toch 6 tafels voor onbeperkt sushi en 5 tafels voor teppanyaki & sushi. Allemaal tegelijk op hetzelfde tijdstip binnen gekomen zonder reservering en ook veel sushi werd afgehaald.

Jullie vonden de sushi's erg lekker(waarom maar cijfer 5??). Mijn collega had bij u aan tafel medegedeeld dat de sushi rijst op was en de kok was al bezig nieuwe rijst aan het bereiden. Kwaliteit heeft even tijd nodig.

Jullie zijn niet tevreden, niet door het eten, maar door te lang hebben gewacht. Mijn excuus daarvoor.
    Voortaan even reserveren. Ook is het een uurtje vooraf, even bellen. Kunnen wij rekening houden met de voorbereiding.

Next time Surprise menu for 2. Live aan tafel.

Kevin Huang
    0621207755
    neem even contact met mij op. Leg ik u even uit wat Surprise menu for 2 is?

31. We hebben een onbeperkt sushi eten menu genomen. Lekker, maar we konden per keer maar 5 soorten nemen en tussen de nieuwe bestelling door moesten we wel een half uur wachten. na anderhalf uur zaten we op de derde bestelling te wachten en na heel lang wachten en navragen bleek de rijst op!!!. Dit werd niet spontaan gemeld en er was totaal geen klantvriendelijkheid. we zijn maar gegaan omdat het te lang duurde.

32. Het is zeker de moeite waard om hier lekker Japans te eten. De smaak is super en alles is vers bereid. Als je vragen hebt worden ze beantwoord, en tevens geeft Kevin ook een showtje weg met de messen de pepermolen en van alles en nog wat. Dus ik zou zeggen ga er lekker een gezellig avondje heen.

33. Vorige week een bezoekje gebracht aan dit restaurant, sinds het moment dat we dit restaurant binnen gingen geen moment spijt gehad. Heerlijk gegeten, Kevin vertelde ons van alles over ingrediënten en producten.

Kortom: Heerlijk eten voor een mooie prijs! Zeker voor herhaling vatbaar!

34. We hebben hier 2de Paasdag met 6 personen Japans gegeten.

Kevin maakte alles voor ons klaar wat we aangaven.

Alle vragen over het eten en de bereiding werden door hem beantwoord.

Zeker de moeite waard en niets te duur.

Zeker voor herhaling vatbaar!

35. Nog geen ervaring voor vandaag, maar voor de zoveelste keer toch maar weer naar Hong Kong. Ik heb even rond gekeken of er hier in de buurt is anders zit, maar weet gewoon dat ik nergens zo lekker (en ook tegen schitterende prijzen) kan eten......

Dus even computer afsluiten, René uit zijn kantoor plukken, snowboots aan en op naar Hong Kong mmmmmmm.

36. Het eten is over het algemeen goed te eten, echter de koe Lu y uk heeft zo zijn verbeter punten!

37. Al jaren kom ik bij HongKong eten (bijna wekelijks). Niet alleen heel vriendelijk personeel, maar eindelijk weet iemand hoe je een overheerlijke maaltijd kunt bereiden. Keer op keer is het weer een genot hoe mijn smaakpapillen weer verwend worden. De smaak is ronduit perfect! Van kikkerbilletjes tot eend. Overheerlijk!

Wij zijn fervente uit-eters, maar als ik zie wat ik krijg voor de prijs, dan is HongKong zeker mijn favoriet. Dit is ook een absolute aanrader voor iedereen, krijg je geen spijt van!

38. Hoi Piet.

Gisteren stond ik hele dag in de keuken. De sauzen heb ik zelf gemaakt, was 100% vers gemaakt. Als de babipangang wat zacht is en niet krokant? Moet het wat langer doorbakken worden. Koe lo yoek met saus overgoten word altijd zacht als u te lang wacht. Volgende keer moet u maar vragen saus apart.

Wij bereiden met dagverse produkten en ingredienten.

Als u niet tevreden mee bent, of een nieuw gerecht wilt?

Belt ons gerust op. Maken wij graag voor u? Zonder kosten.

39. Misschien is het eten wat gemaakt word voor het restaurant in orde maar de afhaal zeer zeker niet. Ik heb nog nooit zo'n taaie sate gegeten, babi pangang was niet krokant, het vlees snotterig en de saus smakeloos. De Ku Lu yoek was ook snotterig en de saus was alleen zuur i.p.v zoetzuur. De gebakken banaan was zelfs niet lekker, geen krokant korstje. Maar een sladderig iets. Kortom, afhaal krijgt van mij een 2. Ik heb de helft weggegooid!

2,1
  40. Al meerdere keren wezen eten. Iedere keer weer super lekker eten gehad. Snelle bediening. Het bereiden van het eten aan de bakplaat erg leuk. De kok aan de bakplaat toont belangstelling voor alle bezoekers. Zeer zeker een aanrader. Ga hier in de toekomst nog zeker meerdere malen heen.

41. Tijdens de WK het WK arrangement voor Japans eten genomen, tussen de wedstrijden door. Eten was zeer goed. Klaargemaakt op de baktafel met de voor Japanse restaurants bekende rituelen. Vaardig door de kok gepresenteerd. Het was er door de WK zeer rustig. Plezierige omgeving en leuk uitzicht over de dijk en daarachter de Niers. Bediening was attent en vriendelijk. Zeer aan te raden.

42. Afgelopen zaterdag voor het eerst gegeten bij Hong Kong, erg goede chef, persoonlijke aandacht, het eten is super vers en erg goed klaar gemaakt. Ik kan bijna niet wachten om weer te gaan.

43. Tijdens ons midweekverblijf op Center Parcs zijn wij de laatste avond naar Hong Kong geweest. Was vrij rustig maar ontzettend goed gegeten. Persoonlijke aandacht!

Gebruik gemaakt van de "All you can eat" formule, wat echt een aanrader is!

Mochten wij ooit weer in de buurt komen dan gaan wij zeker weer langs.

44. We zijn er nu al meerdere malen wezen eten en elke keer is het zo gezellig! Super personeel! En service, onze 2 kinderen zijn ook al verslaafd! Wij gaan meestal voor Japans, maar Chinees is ook erg lekker! Heerlijke sushi! We hebben alweer gereserveerd voor morgen...

45. We zijn daar geweest met een hele gezelschap, aan de bakplaat. Eten was echt top! Super gezellig avond gehad. Echt een aanrader om daar naartoe te gaan. Nu hebben ze zelfs onbeperkt japans voor maar 23,80.

46. We zijn hier al vaker geweest. Heerlijk eten, vriendelijk personeel dat goed Nederlands spreekt. Kinder tarief aan de blakplaat waar wij zaten.(helft van de prijs)

47. Rtr 45 punten

prima ontvangen en snelle bediening bij afhalen, zelfs gratis glas cola gekregen.
    Heerlijke babi pangang.

48. j claassen

zeer lekker eten en de japans ook erg lekker echt anders en smakelijker als de andere chinees rest.en erg vriendelijk personeel