Gerrit en Willeke Koelewijn in Gennep

1. Zoals vaker een heerlijk maal gehad, menu met sliptong, menu met lekkerbek en een mixmenu (inktvisringen, kibbeling & geb. mosselen). Rijk belegde borden met een bolletje salade, knapperige friet en lekkere saus. De vis was perfect gebakken en gekruid en absoluut niet vet. Ook de hollandse nieuwe was om te smullen!

Leuke zaak, tot snel!

2. men. 12142 punten

Rond de middag hebben we hier kibbeling besteld. Deze grote portie bestond uit 6 stukjes kibbeling. Echt dieptreurig. Het vet liep er nog uit ook, het was meer een bak vet met kibbeling. Toen nog verse haring, maar deze was ook niet bepaald lekker.
    Het personeel schreeuwt tegen elkaar de bestellingen door en ze staan nog geen 2meter uit elkaar, schandalig gewoon. Wat een viswijven. De enige vriendelijke meid was de afwasster, deze deed normaal op een aardige toon en bezorgde alles prettig. Niet voor herhaling vatbaar hier. Overigens heb ik de hele dag dat bak vet geproefd.