Il Divino in Genk

ma 11:30 - 21:30
di 11:30 - 21:30
wo Gesloten

1. An 1152 punten

Gisteren hier gegeten via Social Deal en wauw, wat was het lekker! Vooraf kregen we wat stokbrood met boter en op tafel stond een klein schaaltje waar je olijfolie in kon doen om te dippen. Uiteraard ook peper en zout en balsamico. Wetende dat we via social deal kwamen, was dit wel een leuke verrassing.
    Als voorgerecht had ik gekozen voor de parmahamkroketjes. Dit waren 2 kroketjes, met een slaatje erbij en ook nog parmaham. Heerlijk! En qua hoeveelheid meer dan ik had verwacht voor een (social deal) voorgerecht. Mijn tafelgenoot had de bruschetta pomodoro, wat bestond uit maar liefst 5 bruschetta's. Ook niet zuinig dus!
    Als hoofdgerecht hadden we allebei gekozen voor de ravioli met spinazie en ricotta. Super! Dit was echt overheerlijk en ook weer een ruime portie. We hadden allebei ongeveer de helft opgekregen en de bediening vroeg al vriendelijk of we de rest mee wilden nemen naar huis. Ja zeker, dankjewel!
    Bij de drankjes ook iets wat ik niet vaak meer tegenkom: stukje citroen bij de cola en stukje sinaasappel bij de fanta. Vaak wordt dit niet gedaan of "verkeerd" gedaan (sinaasappel bij cola of citroen bij fanta bv). Het zit 'em in de kleine dingen :-)
    De bediening was ook heel vriendelijk, reageerde vlot en was proactief. Zo zag hij dat mijn tafelgenoot het voorgerecht niet had op gekregen en vroeg uit zichzelf of wij misschien even wilden wachten voor het hoofdgerecht kwam. Erg attent en een zeer goed voorstel, zodat het eten even kon zakken. We mochten een seintje geven wanneer we het hoofdgerecht wensten.
    Kortom: ZEKER een aanrader! Ook zonder social deal. Hier kom ik zeker nog eens terug.