Nieuwste foto's in Genk

Laatste updates in Genk

1. Dieter Heylen's profielfoto
    Dieter Heylen heeft een recensie geschreven voor Brasserie The Thrill

Dieter Heylen

We gingen hier ter gelegenheid van een verjaardag eten en dit met vier personen. De menukaart was vrij beperkt en ook vrij prijzig. Als het eten dan goed is, is dat geen probleem. We bestelden de entrecote met 2 personen en onze kinderen de kindersteak. Wel leuk dat dit mogelijk was, want kindermenu's zijn er niet.
    Helaas, het vlees was van ons alle vier koud bij servering. Het steppegras wat erbij lag, was zelfs ijskoud. We probeerden iemand te roepen maar dat was niet mogelijk: niemand was te zien in de zaal. We wilden ook nog graag een glas wijn drinken bij ons koude vlees, maar opnieuw: dit lukte niet. De zin in een dessert was dus ook helemaal weg en we wilden zo snel mogelijk afrekenen. De baas van de zaak vroeg of we tevreden waren en we uitten onze grieven. Zijn antwoord: "Waart ge maar iets komen zeggen… ". Ja mijnheer, dat lukte dus niet, want er was niemand in de zaal… Hij besloot met:"Jammer… ". Inderdaad, jammer van onze 166 euro die we in uw restaurant (?) gespendeerd hebben. Detail: het was een drukke zaterdagavond. Veel volk dus wat maakte dat het enorm luidruchtig was. Een kantine-gevoel was er dus wel.

1,1
  2. Cascade's profielfoto
    Cascade heeft gereageerd op een recensie van De Wennel

Jammer om deze recensie te lezen. Wij maken onze sauzen allemaal zelf en gebruiken geen kant en klare gerechten zoals de Manna bolognaise saus. Over smaak en goesting valt natuurlijk te discussiëren. Maar naar aanleiding van uw opmerking zullen we een pot Manna saus kopen en deze langs onze vers gemaakte bolognaise saus zetten om de twee te kunnen vergelijken.
    We nodigen u ook uit om op een willekeurig moment doorheen onze keuken en koelcel te wandelen en dan zal u zelf ook zien dat wij geen Manna sauzen in huis hebben.

3. Moreas Rosanna's profielfoto
    Moreas Rosanna heeft een recensie geschreven voor De Wennel
    Eetcafé Genk

Moreas Rosanna

Vorige week te samen met zus gaan lunchen. Nu we komen er al jaren en altijd tevreden geweest. Goede, vriendelijke bediening. Ik had een spaghetti besteld en was zeer teleurgesteld om tot ondervinding te komen dat de saus uit een pot kwam nl. Manna saus. Dit voor 16€ vind ik echt niet kunnen. Hun desserts zijn dan wel heel lekker.

4. An's profielfoto
    An heeft een recensie geschreven voor Il Divino
    Italiaans Genk

An

Gisteren hier gegeten via Social Deal en wauw, wat was het lekker! Vooraf kregen we wat stokbrood met boter en op tafel stond een klein schaaltje waar je olijfolie in kon doen om te dippen. Uiteraard ook peper en zout en balsamico. Wetende dat we via social deal kwamen, was dit wel een leuke verrassing.
    Als voorgerecht had ik gekozen voor de parmahamkroketjes. Dit waren 2 kroketjes, met een slaatje erbij en ook nog parmaham. Heerlijk! En qua hoeveelheid meer dan ik had verwacht voor een (social deal) voorgerecht. Mijn tafelgenoot had de bruschetta pomodoro, wat bestond uit maar liefst 5 bruschetta's. Ook niet zuinig dus!
    Als hoofdgerecht hadden we allebei gekozen voor de ravioli met spinazie en ricotta. Super! Dit was echt overheerlijk en ook weer een ruime portie. We hadden allebei ongeveer de helft opgekregen en de bediening vroeg al vriendelijk of we de rest mee wilden nemen naar huis. Ja zeker, dankjewel!
    Bij de drankjes ook iets wat ik niet vaak meer tegenkom: stukje citroen bij de cola en stukje sinaasappel bij de fanta. Vaak wordt dit niet gedaan of "verkeerd" gedaan (sinaasappel bij cola of citroen bij fanta bv). Het zit 'em in de kleine dingen :-)
    De bediening was ook heel vriendelijk, reageerde vlot en was proactief. Zo zag hij dat mijn tafelgenoot het voorgerecht niet had op gekregen en vroeg uit zichzelf of wij misschien even wilden wachten voor het hoofdgerecht kwam. Erg attent en een zeer goed voorstel, zodat het eten even kon zakken. We mochten een seintje geven wanneer we het hoofdgerecht wensten.
    Kortom: ZEKER een aanrader! Ook zonder social deal. Hier kom ik zeker nog eens terug.

5. Esly Kovacs's profielfoto
    Esly Kovacs heeft een recensie geschreven voor Quick
    Snackbar Genk

Esly Kovacs

Eerst word er over mijn bestelling heen gekeken, moet half u lang wachten op de vekeerde hamburger “omdat er te weinig personeel is” voor wat ik had besteld & verkeerde saus, geen geld terug gehad niks, zielig hier kom ik niet meer.

6. Rudi's profielfoto
    Rudi heeft een recensie geschreven voor Quick
    Snackbar Genk

Koude broodjes gekregen terwijl het niet druk was (19u 20)
    broodjes waren van te voren gemaakt en werden warm, lauw gehouden.
    Personeel had tijd genoeg om vers te bakken, maar stonden gezellig te praten met elkaar. Dit incident gemeld aan de kassa, maar daar was het schouders optrekken.
    Hier kom k nooit meer.

2,8