Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Gendt verdeeld zijn.

Op een zaterdagavond wezen eten. Zaak zat vol, maar ondanks dat een goede service en niet te lang hoeven te wachten. Erg lekker gegeten, verassend goed!

Harrie Pelkman

We hebben een gezellige avond gehad met zijn zessen, dit doen we 1× per jaar.
    Lekker gegeten en gedronken. 👍
    Eten was prima en de bediening ook. 👍
    Voor iedereen aan te raden.

Fam. Jensen

Geweldige avond. Heerlijk gegeten, perfecte bediening.

Laus van Rijn

Fijn avond gehad met heerlijk eten en een goede bediening.

Heerlijk gegeten en top service.

Misschien eens bij de concurrent in Haalderen kijken. Daar werken VRIENDELIJKE mensen, word er geluisterd naar wat er besteld wordt en gaat er vrij weinig fout.

Heel erg jammer. 3 keer bij jullie besteld, maar alle 3 de keren gaat er wel wat mis, ontvangen we producten te weinig of wat we niet eens besteld hadden.

25 euro laten betalen voor 20 hotwings en er achteraf achter komen dat dit maar 16 euro had moeten zijn. Achter de elleboog..

Vermeld daarnaast geen openingstijden op jullie site of deur, wanneer jullie deze niet naleven.

Haalderen, jullie hebben er een klant bij.

frank arends

Dit was voor ons de eerste keer maar heel goed bevallen.
    Lekker rustig gezeten. Niet opgejaagd eten was goed.

Team nr 19

Familie de Jong

Bij nr. 19 Is het altijd gezellig en lekker tafelen. Een aanrader voor iedereen!

Wij hebben gisteren heerlijk gegeten bij dit restaurant.
    Na bijzonder gastvrij te zijn ontvangen door gastheer Ronnie namen we plaats aan tafel.
    In de gerieflijk zittende stoelen.
    Na kennis te hebben genomen van de recent geïntroduceerde menukaart.
    Met wildgerechten, hebben we uiteindelijk een keuze kunnen maken.
    De bospaddenstoel soep was erg lekker en onze dames namen als hoofdgerecht hertenbiefsuk.
    Een ruim portie en heerlijk gebakken. De heren konden moeilijk kiezen en namen een twijfelaar.
    Verschillende gerechten van de kaart om de proeven, mooi geserveerd, werkelijk een aanrader.
    Ronnie adviseerde ons een heerlijk siciliaanse rode wijn bij de gerechten.
    Deze wijn paste uitstekend bij de wildgerechten, kan ook niet anders als je geadviseerd wordt door Guido van de tegenover gelegen wijnspecialist "Wijnzinnig"
    Dus samengevat: Plein 19 is een echte aanrader voor een gezellig en heerlijk avondje uit.

Gisteren heb ik met een aantal vriendinnen mijn verjaardag gevierd met een shared lunch.
    Was uitstekend verzorgd. Eten was erg lekker. Op onze speciale wensen werd goed ingegaan.
    We hebben een super middag gehad. Voor herhaling vatbaar.

Twijfelde wat ik zou nemen, en koos daarbij de "twijfelaar nr. 19" van de kaart.
    Wat heb ik genoten!!! Een selectie van wild, wat behalve de smaak ook nog een lust was om te zien op het bord.
    Wild zoals wild hoort te smaken! Daarbij een passend bokbiertje; Chapeau nr 19!!

Marleen Janssen

We hebben heel lekker gegeten en de bediening is heel vriendelijk echt een aanrader

Hebben er heerlijk gegeten. Prijs /kwaliteit goed in verhouding. Het geheel werd netjes uitgeserveerd en de borden geweldig opgemaakt. Het oog wil tenslotte ook wat. Nagerecht een twijfelaar en was ook heerlijk en gevarieerd.
    Kortom.. zeker een aanrader en gratis parkeren voor de deur.

Sandra lichtenberg

Zo Geweldig genoten dat ik een fooi was vergeten maar die alsnog de volgende dag heb gebracht, ze doen er daar namelijk alles aan om het naar je zin te maken.

A Dijkstra

Het eten smaakte voortreffelijk, de bediening dik tevreden over. De sfeer in dit restaurant is gezellig. Dit restaurant raad ik zeker aan!
    We komen terug!

Heerlijk gegeten. Helaas onze Dinercheque niet in kunnen leveren Had een Dinerbon moeten zijn, had op de verkeerde site dit adres gespot.
    Maar prettig personeel die aanbood mocht het wel zo zijn, wij het geld terug zouden krijgen.
    Wij zijn helemaal tevreden over ons avondje uit.

Goede bediening. Heerlijk gegeten.
    De shared lunch is echt een aanrader.

Rio Hendriks

Vorige week donderdag hier heerlijk gegeten.
    Alles zag er erg goed uit en het smaakte geweldig.
    Een mooie kaart met een ruime keus aan gerechten en drankjes.
    De bediening was top en vriendelijk.
    Echt een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

Al meerdere keren geluncht en gedineerd bij dit leuke restaurant. Heerlijk eten en prettig geholpen. Leuke sfeer. ook als het druk is word je vriendelijk geholpen en blijft de kwaliteit uitstekend. Een echte aanrader!!

Fam. van der Wiel

Vorige week hier een lunch genomen. Vriendelijke ontvangst en leuke sfeer. Wat jammer was, dat wij bijna 40 min. moesten wachten op onze (merendeels eenvoudige) bestelling, dit duurde voor onze kinderen echt te lang. Kwaliteit van de lunch was overigens prima.

Afgelopen week hier maar weer eens geweest, jammer dat viel ons erg tegen.
    Ja wat ging er mis... een voorbeeldje, een gerecht bestellen en dan niet alles geserveerd krijgen wat er op de kaart staat... even later wordt er gevraagd smaakt het, uuuhhh, nee: wij missen iets, o ja dan mist u zeker? (zal niet in detail gaan) het verbaasde ons dat het gewoon bekend was.
    Oke even naar de supermarkt en het kwam goed...
    Dan viel ons op dat bij de andere gasten ook niet alles goed verliep.
    De zaak bestaat inmiddels al enige tijd en hadden gehoopt dat ze er toch wel iets van begrepen, helaas niet.
    Oordeel u zelf maar, smakelijk.

Weer heerlijk gegeten, goede prijs\kwaliteit verhouding.
    Fijn dat je ook in Gendt terecht kunt voor een lekkere maaltijd.

We hebben heerlijk gegeten. Ik had € 20 teveel betaald daar werd ik voor gebeldt dat vond ik heel fijn mijn dank

Afgelopen zondag heerlijk geluncht. De lunch was uitgebreid, voldoende en lekker voor een nette prijs. Aanrader !!

Ditie brons

Wij hebben heerlijk gegeten in een zeer knus restaurant. Personeel vriendelijk gezellige sfeer. Echt een aanrader.

Ga zo door!! Top tent, zeker een aanrader om te gaan eten...
    Vriendelijk personeel, lekker eten.

Gezellig gezeten. De pauzetijden tussen de gerechten zijn prima. Ook voor mensen met een grote eetlust een prima adres, porties zijn ruim voldoende, kwalitatief zeer goed!!

Fam. Joosten

Prettige ontvangst en met z'n vieren heerlijk gegeten. Echt een aanrader om hier eens een vorkje te prikken. We hebben genoten

Club van 6

Super warm welkom. Ontzettend aardig personeel. Jammer dat het binnen (bij het openen van de buitendeur) zo koud wordt! Personeel ging hier keurig op in/uitleg. Eten was er prima, goed van smaak. Voldoende vlees en frites. Maar de groenten wat summier: 1 bakje! Wat gemengde salade erbij was prettig geweest. Weet zeker als we dit gevraagd hadden er iets bijgekomen was! Gaan we volgende keer doen. Want we gaan zéker terug.