Grand Cafe Nr 19 in Gendt

Gastvrijheid is ons motto

tegenover het Grand café bevind zich een groot plein met voldoende parkeergelegeheid

Bushalte op 10 meter afstand
    lijnnummers 33 & 74 stoppen bij de halte

di lunch vanaf 12:00
wo lunch vanaf 12:00
do lunch vanaf 12:00
vr lunch vanaf 12:00
za lunch vanaf 12:00
zo lunch vanaf 12:00

Nr 19 de plek waar je lekker kan gaan genieten!
Van dinsdag tot en met Zondag zijn wij geopend voor een heerlijke lunch, diner of een gezellige borrel.
Verjaardag, bruiloft, buffet, babyshower, high Thea, koffietafel bij nr 19 is er van alles mogelijk.
Maak u wensen kenbaar en krijg vrijblijvend een offerte op maat.
Smaakvol, warm en uitnodigend.
Probeer ook onze shared lunch
Samen delen & samen genieten
Like ons op Facebook om op de hoogte te blijven van leuke nieuwtjes
Heeft u speciale dieet wensen of allergieën laat het ons weten.

• Veganistisch

1474192377 88
1491976041 88
1495209435 89

1. Fam. Jensen

Geweldige avond. Heerlijk gegeten, perfecte bediening.

2. Laus van Rijn

Fijn avond gehad met heerlijk eten en een goede bediening.

3. Heerlijk gegeten en top service.

4. frank arends

Dit was voor ons de eerste keer maar heel goed bevallen.
    Lekker rustig gezeten. Niet opgejaagd eten was goed.

5. Team nr 19

6. Familie de Jong

Bij nr. 19 Is het altijd gezellig en lekker tafelen. Een aanrader voor iedereen!

7. Wij hebben gisteren heerlijk gegeten bij dit restaurant.
    Na bijzonder gastvrij te zijn ontvangen door gastheer Ronnie namen we plaats aan tafel.
    In de gerieflijk zittende stoelen.
    Na kennis te hebben genomen van de recent geïntroduceerde menukaart.
    Met wildgerechten, hebben we uiteindelijk een keuze kunnen maken.
    De bospaddenstoel soep was erg lekker en onze dames namen als hoofdgerecht hertenbiefsuk.
    Een ruim portie en heerlijk gebakken. De heren konden moeilijk kiezen en namen een twijfelaar.
    Verschillende gerechten van de kaart om de proeven, mooi geserveerd, werkelijk een aanrader.
    Ronnie adviseerde ons een heerlijk siciliaanse rode wijn bij de gerechten.
    Deze wijn paste uitstekend bij de wildgerechten, kan ook niet anders als je geadviseerd wordt door Guido van de tegenover gelegen wijnspecialist "Wijnzinnig"
    Dus samengevat: Plein 19 is een echte aanrader voor een gezellig en heerlijk avondje uit.

8. Gisteren heb ik met een aantal vriendinnen mijn verjaardag gevierd met een shared lunch.
    Was uitstekend verzorgd. Eten was erg lekker. Op onze speciale wensen werd goed ingegaan.
    We hebben een super middag gehad. Voor herhaling vatbaar.

9. Twijfelde wat ik zou nemen, en koos daarbij de "twijfelaar nr. 19" van de kaart.
    Wat heb ik genoten!!! Een selectie van wild, wat behalve de smaak ook nog een lust was om te zien op het bord.
    Wild zoals wild hoort te smaken! Daarbij een passend bokbiertje; Chapeau nr 19!!

10. Marleen Janssen

We hebben heel lekker gegeten en de bediening is heel vriendelijk echt een aanrader

11. Hebben er heerlijk gegeten. Prijs /kwaliteit goed in verhouding. Het geheel werd netjes uitgeserveerd en de borden geweldig opgemaakt. Het oog wil tenslotte ook wat. Nagerecht een twijfelaar en was ook heerlijk en gevarieerd.
    Kortom.. zeker een aanrader en gratis parkeren voor de deur.

12. Sandra lichtenberg

Zo Geweldig genoten dat ik een fooi was vergeten maar die alsnog de volgende dag heb gebracht, ze doen er daar namelijk alles aan om het naar je zin te maken.

13. A Dijkstra

Het eten smaakte voortreffelijk, de bediening dik tevreden over. De sfeer in dit restaurant is gezellig. Dit restaurant raad ik zeker aan!
    We komen terug!

14. Heerlijk gegeten. Helaas onze Dinercheque niet in kunnen leveren Had een Dinerbon moeten zijn, had op de verkeerde site dit adres gespot.
    Maar prettig personeel die aanbood mocht het wel zo zijn, wij het geld terug zouden krijgen.
    Wij zijn helemaal tevreden over ons avondje uit.

15. Goede bediening. Heerlijk gegeten.
    De shared lunch is echt een aanrader.

16. Rio Hendriks

Vorige week donderdag hier heerlijk gegeten.
    Alles zag er erg goed uit en het smaakte geweldig.
    Een mooie kaart met een ruime keus aan gerechten en drankjes.
    De bediening was top en vriendelijk.
    Echt een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

17. Al meerdere keren geluncht en gedineerd bij dit leuke restaurant. Heerlijk eten en prettig geholpen. Leuke sfeer. ook als het druk is word je vriendelijk geholpen en blijft de kwaliteit uitstekend. Een echte aanrader!!

18. Fam. van der Wiel

Vorige week hier een lunch genomen. Vriendelijke ontvangst en leuke sfeer. Wat jammer was, dat wij bijna 40 min. moesten wachten op onze (merendeels eenvoudige) bestelling, dit duurde voor onze kinderen echt te lang. Kwaliteit van de lunch was overigens prima.

19. Afgelopen week hier maar weer eens geweest, jammer dat viel ons erg tegen.
    Ja wat ging er mis... een voorbeeldje, een gerecht bestellen en dan niet alles geserveerd krijgen wat er op de kaart staat... even later wordt er gevraagd smaakt het, uuuhhh, nee: wij missen iets, o ja dan mist u zeker? (zal niet in detail gaan) het verbaasde ons dat het gewoon bekend was.
    Oke even naar de supermarkt en het kwam goed...
    Dan viel ons op dat bij de andere gasten ook niet alles goed verliep.
    De zaak bestaat inmiddels al enige tijd en hadden gehoopt dat ze er toch wel iets van begrepen, helaas niet.
    Oordeel u zelf maar, smakelijk.

20. Weer heerlijk gegeten, goede prijs\kwaliteit verhouding.
    Fijn dat je ook in Gendt terecht kunt voor een lekkere maaltijd.

21. We hebben heerlijk gegeten. Ik had € 20 teveel betaald daar werd ik voor gebeldt dat vond ik heel fijn mijn dank

22. Afgelopen zondag heerlijk geluncht. De lunch was uitgebreid, voldoende en lekker voor een nette prijs. Aanrader !!

23. Ditie brons

Wij hebben heerlijk gegeten in een zeer knus restaurant. Personeel vriendelijk gezellige sfeer. Echt een aanrader.

24. Ga zo door!! Top tent, zeker een aanrader om te gaan eten...
    Vriendelijk personeel, lekker eten.

25. Gezellig gezeten. De pauzetijden tussen de gerechten zijn prima. Ook voor mensen met een grote eetlust een prima adres, porties zijn ruim voldoende, kwalitatief zeer goed!!

26. Fam. Joosten

Prettige ontvangst en met z'n vieren heerlijk gegeten. Echt een aanrader om hier eens een vorkje te prikken. We hebben genoten

27. Club van 6

Super warm welkom. Ontzettend aardig personeel. Jammer dat het binnen (bij het openen van de buitendeur) zo koud wordt! Personeel ging hier keurig op in/uitleg. Eten was er prima, goed van smaak. Voldoende vlees en frites. Maar de groenten wat summier: 1 bakje! Wat gemengde salade erbij was prettig geweest. Weet zeker als we dit gevraagd hadden er iets bijgekomen was! Gaan we volgende keer doen. Want we gaan zéker terug.

28. Prettig ontvangen in een aangename sfeer.
    De bediening goed, beleefd en niet opdringerig.
    Zal Grand Cafe Nr 19 zeker aanbevelen bij vrienden en bekenden.
    Tot de volgende keer.

29. Frank Heijmen

Prima locatie in Gendt, prima parkeergelegenheid. Voor een lage prijs heb je prima te eten in een gezellige sfeer.

30. Heerlijk gegeten. Goede service en gezellig. En genoeg keus.
    Gr. Pieter, Natali Quinn. Lloyd. Jan Willem

31. Zeer gezellig en heerlijk gegeten.
    Bediening heel vriendelijk!

32. Gisteren met 8 personen hier gegeten. Het was heerlijk en de bediening is zo vriendelijk. Je voelt je hier meteen zeer welkom!

33. Ria en Henk van Wijk

Op 1e kerstdag werden we in kerstsfeer ontvangen door eigenaar Ronny. Het restaurant was sfeervol ingericht en het aanwezige personeel was klantvriendelijk en de bediening uiterst correct. Er heerste een ontspannen sfeer en dat merkte je ook aan de aanwezige gasten. De ruimte tussen de diverse gangen was ruim voldoende en wensen werden onmiddellijk verwerkt. Eigenaar Ronny kwam regelmatig informeren of alles naar wens was.
    Resume: prima kerstdiner bij Grand Café nr 19 in Gendt en dat smaakt naar meer.

34. Helma jeurissen

Super vriendelijke bediening, heerlijk eten en veel kwaliteit eten t.o.v. prijs (ondanks Social Deal, dit was nergens aan te merken behalve dan de prijs!)

35. Lia milder

We hebben lekker gegeten, je wordt heel hartelijk ontvangen, maar een puntje van kritiek: er was wat weinig groenten.

36. Zeer gemoedelijke sfeer. Prettige bediening, netjes en goed verzorgd en goed eten, helemaal top. Fijne avond gehad.

37. Gezellig en heerlijke sfeer om heerlijk te tafelen. Het was gewoon super!

38. Brandweervrouwen

We hebben lekker gegeten, gezellig gezeten, dus prima avond gehad.

39. Lekker gegeten. Vriendelijke bediening.

40. Gonda Degens

Heerlijk gegeten met Kids.
    Voor de kinderen leuke kindermenu's.
    Alles is vers bereid en dat proef je.

Ook erg leuk en lekker, de amuse vooral.
    Je krijgt waar voor je geld, voldoende bijgerechten.

Een geslaagde avond uit.

41. Ans Kuijpers

Aangezien ik coeliaki heb en dus glutenvrij moet eten, is het altijd moeilijk om zomaar ergens te lunchen.
    De lunch was goed verzorgd en rijk belegd, alleen het broodje had wat knapperiger gekund. Bij de koffie was zelfs een glutenvrij koekje. De bediening was voortreffelijk en stond ook open voor ideeën voor glutenvrij dieet. Ook de inrichting was werkelijk prachtig. De moeite waard om er te gaan eten.

42. Erwin en Kitty

Het is altijd lastig om een 5 sterren beoordeling te geven. Dan zou een restaurant als deze nooit meer iets kunnen verbeteren. Vandaar dat we een dikke 8 (4 sterren) geven. We hebben vandaag (31-07) een feestje voor 50 personen gegeven en hier prima, gezellig en sfeervol geborreld en gegeten! Het was mogelijk om buiten besloten te zitten en binnen waren zit en staan plaatsen. Voor ons een prima opzet. Het eten is heerlijk. Lekker mals vlees en prima klaargemaakte zalm, kip en ceaser salade met daarbij heerlijk gebakken aardappel partjes en goed klaargemaakte rijst. De satésaus en de kip teriyaki waren niet te pittig, maar prima. Ook de kleintjes onder ons werden prima voorzien. Als klap op de vuurpijl hebben we een leuk opgemaakt, heerlijk dessert gekregen met huisgemaakt appeltaart, chocolade mousse, cremé brulee en een bolletje ijs.

Vriendelijk personeel, in voor een kort praatje, niet te serieus en bovendien allemaal netjes verzorgd.

Prima verzorgde middag / avond gehad!
    Om niemand te vergeten... Bedankt team NR19!

43. Heerlijk gegeten met Kids.
    Voor de kinderen leuke kinder menu's.
    Je krijgt waar voor je geld, voldoende bij gerechten en heerlijk bereid vis en vlees.

44. Zeer vriendelijke ontvangst, gezellig, lekker gegeten.

45. Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening, gezellige sfeer! Tot de volgende keer!

46. Met familie heerlijk gegeten en gedronken. Bediening was goed, het eten heerlijk en voldoende. Voor herhaling vatbaar. Dank.

47. Gerd Walravens

Prima verhouding prijs/kwaliteit en goed verzorgde, vriendelijke bediening. We komen nog eens terug!

48. renate

Super gezellig en lekker gegeten!! Mijn moeder heeft een glutenvrij dieet hier werd goed rekening mee gehouden en ik heb als toetje super lekkere kwarktaart gegeten!! Personeel super vriendelijk en behulpzaam

49. Judith

Op koningsdag met 16 personen gegeten bij 019.
    Het eten was heerlijk, de gebakken aardappeltjes top.
    Personeel is vriendelijk en komen vragen of er voldoende van alles is.

50. Ans de Haar

Het eten was lekker! Helaas waren er toch een aantal minpuntjes, zoals bij binnenkomst een paar plakkerige stoelen en een lege kaarshouder op tafel. Duurde best lang voordat een nieuw kaarsje werd aangestoken nadat we dit hadden gemeld. Schnitzels (3 stuks) die de kok vergeten was... Menukaarten die niet (voldoende) beschikbaar bleken te zijn op het moment dat we er 2x om gevraagd hadden. Met zo'n groot gezelschap (13 personen) wellicht direct iets meer bijgerechten presenteren bij het hoofdgerecht... Verder wel tevreden.

51. Erg lekker gegeten. Aardig personeel dat ook een leuk praatje met je maakt. Ze adviseren ook goed over eten en drinken.

52. H Rensen

Ontzettend lekker gegeten voor de 3e keer personeel geweldig aanrader😆

53. Geert Berends

Heerlijk gegeten! Zeer prettige bediening. Zekerde moeite waard om nog eens terug te komen! Tafeltjes zouden iets groter kunnen.

54. Maartje Peters

55. Marieke Berends-Hendriks

Ik heb nu twee keer bij jullie gegeten en beide keren was het heerlijk. Ook de bediening was voortreffelijk. Jullie snappen het!

56. We zijn gisteren, 10 maart, bij Grand Cafe Nr 19 gaan eten en het was er heel gezellig. We waren met een gezelschap van ongeveer 15 personen. Vooraf kregen we een heerlijke amuse die er qua presentatie ook goed uitzag. Drinken werd goed bijgehouden. De verschillende voorgerechten die besteld waren, zowel warm als koud, werden gelijktijdig geserveerd. Ook hier was niks op de presentatie aan te merken. De hoofdgerechten waren ook goed warm en vakkundig bereid. Dat verdiende de kwaliteit van het vlees ook om het op deze manier te bereiden. Alle lof voor de kok en zijn/haar team. Het nagerecht werd ook een leuke manier gepresenteerd en smaakt wederom voortreffelijk. Dus alleen maar lof voor het hele team.

De aankleding en ligging zijn ook goed te noemen. De 9 die we geven zijn ervoor dat er altijd wel ruimte voor verbetering is maar weet op dit moment geen punt te noemen. Ronnie, Sam en de rest van het team... Chapeau! Ga vooral zo door! Gr. van de groep collega's.

57. Een super Grand-Cafe, worden netjes geholpen. Als u iets speciaals heeft van de chef of bijv. een kaasplankje leggen ze netjes en professioneel uit wat er op uw bordje ligt en hoe u het moet eten. De sfeer is super gezellig, het is niet heel erg gehorig in het pand waardoor je geen last heb van de andere mensen om je heen. Je krijgt genoeg en super lekker eten voor een kleine prijs. Echt een aanrader!

Hier onder een foto van het voorgerecht: Carpaccio, en het dessert: Grand dessert. Het hoofdgerecht biefstuk met gebakken uien champions en kruidenboter was ook heerlijk.

58. Lekker gegeten, prijs/kwaliteit is prima in balans. Het eten is ook professioneel opgemaakt. Alles goed verzorgd en nette bediening.

59. Lenny Polman

Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel en geweldig met kids.

60. Sfeer is goed, gezelligheid. Eten is heerlijk. Goed eten voor elke portemonnee.

61. Miep Schouten

De presentatie was goed. De obers waren vriendelijk en goede uitleg. De zalm die ik besteld had was super. Het is zeker de moeite waard om mensen het aan te bevelen om bij Grand Café Nr 19 te gaan eten. Het was helemaal toppie.

62. Voor de eerste keer hier gegeten en boven alle verwachtingen fantastisch.

63. lars

1 punt
  64. Zaterdag 6 februari bij Grand café Nr19 gegeten. Kinderen van 3 en 6 jaar waren mee, werd goed op ingespeeld door de eigenaars. Eten is van een goede kwaliteit, porties zijn prima. Alles bij elkaar een gezellige avond gehad.

65. Vorige week lekker gegeten bij nr. 19 in Gendt. Dus voor herhaling vatbaar. Gisteravond met vrienden weer hier gegeten. Was weer prima. Ook de vegetarische lasagne viel goed in de smaak. Gezellig druk. Prima bediening. Top.

66. Th. Nienhaus

Lekker dichtbij, en lekker eten. Kaart hoofdgerechten kon iets uitgebreider. Dit is een aanrader!

67. Met 4 personen (zakelijk) gegeten. Heerlijke zelfgemaakte producten die het net dat beetje meer geven. Voldoende keuze en bovenal vers! Bediening was persoonlijk en vriendelijk. Wat ons betreft een aanrader en aanwinst voor de regio. Ga zo door!

68. Hospitality in combinatie met goede prijs/kwaliteit is wat je wilt en hier ook krijgt!

69. Voor 3 personen gereserveerd en met 7 binnen gevallen; geen probleem! Heerlijk gegeten van o.a. wild en zalm.

70. Mary Schaars

Wij hebben heerlijk gegeten. De sfeer was ontspannen in het gehele restaurant. In een woord geweldig.

71. Marjo Bisselink

We hebben gezellig gezeten en gegeten, had van tevoren gereserveerd via mail en keurig antwoord gekregen. Het eten was goed, alleen wat weinig frites en garnituren voor 11 personen. Het is altijd goed om even tussen door naar de tafel te komen om te vragen of alles naar wens is. Dit is een puntje om van te leren.

We komen zeker nog terug, waren verder tevreden.

72. Mans &Rina Peters

Ook bij ons was er weer een hartelijk welkom. Wij hebben nu voor de derde keer hier gegeten op zondag 4 oktober. Nu waren wij met 8 personen, niet met de auto maar heerlijk te voet uit eten, vonden wij geweldig. Wij bestelden verschillenden gerechten die op de menukaart stonden. Het eten was weer toppie en het restaurant was tot de laatste stoel bezet.

73. Via de site gereserveerd voor een lunch gisteren voor 4 personen (super gemakkelijk)!

Het begon met een hartelijk welkom. Prachtige zaak met sfeervolle inrichting, vriendelijke bediening, fijne muziek en schoon toilet (ook altijd prettig :-) ).

Lunch was heerlijk (2x vegetarisch en voor 2 pers. 'shared' lunch, een etagère met o.a. mini-soep en diverse sandwiches van oerbrood). Alles was prima verzorgd, biologisch en Fairtrade.

Zonder twijfel zullen we vaker terugkomen en zorgen voor mond-tot-mond-reclame!

74. Sandra Lensen

Heerlijk gegeten. De eigenaars erg vriendelijk en betrokken. De sfeer was uitstekend zo ook het eten. Iedere gang was met zorg bereid en geserveerd. Ik ben een carpaccio liefhebber en heb er al veel op, deze behoort zeker in mijn top 3. Zeker een aanrader.

75. Na een vriendelijk ontvangst hebben wij genoten van een heerlijk diner. Voorgerecht was rosbief met truffelmayonaise en een uiensoep, deze vielen beide in de smaak.
    Als hoofdgerecht hadden we gekozen voor kalkoenmedaillons; goed gegaard, heerlijke saus en genoeg groente en aardappel garnituur erbij.
    Nagerecht was simpel maar smakelijk, ijs met aardbeien en slagroom.
    We werden goed verzorgd qua drinken en de wijn die ze schronken paste bij het geserveerde eten.

76. Hans Pommer

77. Fam. Scholten

Met 5 personen gegeten. Prima eten, mooi opgemaakte borden. Veel zorg aan besteed. Bediening vriendelijk en alert. Komen zeker terug.

78. Familie Teunissen

Prima eten voor een goede prijs. Eenvoudige kaart, maar heerlijke gerechten. Aan te bevelen!

79. holland

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, korte wachttijd maar vooral lekker eten. Wij komen zeker nog een keer terug.

80. Wessel

1 punt
  81. Gisteren heerlijk gegeten met mijn dochter. Ik vraag me af als iemand een klacht heeft over het eten of ze dat ter plaatse aan hebben gegeven? Ik heb er al meerdere keren gegeten en het smaakte verrukkelijk en ben heus wel wat gewend wat uit eten betreft. Sfeer is uitstekend, bediening is gezellig, je kunt over alles pietleuten maar diegene die hier zo negatief over zijn, zijn volgens mij azijnzeikers en zullen nergens tevreden zijn.

82. Gister heerlijk wezen eten. Het gerecht was netjes opgemaakt en de salades zagen er goed uit. Het hoofdgerecht smaakte erg goed en er zat een verrukelijke smaak aan. Desserts waren ook prima. Het is zeker een aanrader. Ik vond alleen de bediening niet zo gezellig. Misschien kunnen jullie daar nog iets aan veranderen of meer kennis bijbrengen. Kom zeker nog een keer terug.

Groetjes joost.

83. Een aanrader! Je kunt er heerlijk eten voor een goede prijs. De sfeer is gezellig en het personeel is erg vriendelijk.

84. Gideon van Draanen

Gisteren heb ik heerlijk gegeten bij Grandcafe Nr.19. Het personeel is erg vriendelijk en snel en het eten is heerlijk! Een grote vooruitgang met wat het was!
    Het is ook erg sfeervol ingericht en ook het terras ziet er mooi en gezellig uit!
    Ik kom absoluut terug!

85. Vriendinnengroep Fien

We hebben heel gezellig en lekker gegeten. De bediening was bijzonder vriendelijk. Voor 7 personen waren de schaaltjes met groenten aan de kleine kant. We hadden bij kunnen vragen, dat zullen we een volgende keer zeker doen. Want dat er een volgende keer komt, is wel zeker.

86. Een paar dagen geleden echt heerlijk gegeten bij nr. 19 en dat voor een zeer aangename prijs. De bediening was ook heel goed en gezellig. De huiswijn is ook super! We komen zeker nog een keer terug.

87. Wij hebben heerlijk gegeten. Eerst een drankje, wat we aangeboden kregen door dat het restaurant helemaal vol zat, op het sfeervolle terras. Wij hadden ook niet gereserveerd. Het wachten met zo mooi weer maak helemaal niet uit. Het was voor herhaling vatbaar. Compliment voor iedereen die bij nr. 19 werkt.

88. Gisteravond heerlijk met z'n tweeën gegeten bij Nr. 19. Het was er lekker druk, maar ondanks dat zijn we heel goed geholpen. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en er hangt een gezellige sfeer. Het is zeker voor herhaling vatbaar om er nog een keer te gaan eten en een drankje te drinken op het mooie terras.

89. Fam. Hulhuizen

Hebben met zijn viertjes gegeten, alle vier iets anders besteld en het was overheerlijk. Personeel en eigenaar waren heel vriendelijk. Prijs/kwaliteit is buitengewoon goed! Wij gaan hier zeker vaker naar toe.

90. Heb samen met mijn man en dochter heerlijk gegeten. Dikke duim voor de kok. Fijne en zeer vriendelijke bediening met aandacht voor de gasten. Sfeer super goed. Dat is wat ik bij de vorige eigenaar miste. Gezellig en sfeervol ingericht. Zeker voor herhaling vatbaar.

91. joycr janssen

Heerlijk geluncht bij nr 19 samen met de kinderen. Kids kregen een mooie placemat waar ze tegelijkertijd op konden kleuren, erg leuk. Goede bediening, niks van te zeggen. Erg na ons zin gehad. Voor herhaling vatbaar op een gezellig mooi terras.

92. Gisteravond met 6 personen gegeten, waarvan 2 kinderen. Eerst gezellig geborreld op het sfeervolle terras. Daar een keus gemaakt voor het eten en binnen gegeten, waar de tafel voor ons was gereserveerd.

Serveerster was vriendelijk en checkte regelmatig of alles naar wens was. Bij het uitserveren kregen de kids eerste hun eten, zodat zij al lekker zaten te smikkelen en wij als volwassenen daarna ook weer smakelijk verder konden eten. Tijdens het eten werd er regelmatig gevraagd of we extra aardappels of friet wilden. Niks was teveel gevraagd.

Kortom een op en top avond!! Zeker voor herhaling vatbaar.

93. Pas geopend en super slecht gegeten. 1 maal en nooit weer. Personeel heeft helemaal geen ervaring. Barman zegt helemaal niets, ongezellig gewoon. Bij de vorige eigenaar was het altijd zo gezellig. Jammer.