Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Gemert verdeeld zijn.

1. Aziatisch Gemert

Lekker met vieren gegeten zoals altijd alles goed hebben weer een gezellig avondje gehad.

2. Grieks Gemert

Hans en Mieke

Gewoon alles lekker, mixed grill en kabeljauw heel lekker, mag wat minder zijn. We zijn wat ouder en eten dus minder! Bediening ontspannen, gezellig. Een restaurant zonder capsones met een prima tempo. We komen graag terug.

Diego Callegari

4. Internationaal Gemert

Tommie

5. Internationaal Gemert

Enkele weken geleden op een zondagavond gegeten met mijn man. Vriendelijke ontvangst, goede uitleg over de producten en wijnen. Heerlijk gegeten. Een aanrader.

6. Aziatisch Gemert

Van Zutphen

Gezellig goede bediening, lekker gegeten. Mooie prijs voor het eten. Alleen ik had een potje thee, en dat vonden we wel prijzig. Bestelde een tweede, kreeg een kleiner potje. Voor dezelfde prijs. Vonden we wel jammer.

7. Internationaal Gemert

henk de vaan

Met 9 personen een geweldige smaakvolle maar ook sfeervolle avond gehad.
    Heerlijk gegeten en gedronken.
    Een mooi herfstmenu met een heerlijk herfst aperitief om de avond te beginnen.
    Zeker een aanrader en voor ons voor herhaling vatbaar.

8. Aziatisch Gemert

Het eten en de prijs is goed, bediening vaker wat rommelig. Reserveringssysteem werkt niet naar behoren maar bij navraag krijg je geen hulp maar een uitleg over waarom je het zelf wel fout zal doen.
    Erg jammer. We aten er altijd graag maar zullen er niet meer komen door deze houding. Hoor dit ook wel van meer mensen terug.

9. Aziatisch Gemert

We hebben heerlijk gegeten met zijn vieren, vriendelijk ontvangen, en de prijs is betaalbaar, zeer aanbevolen, en gaan er vast en zeker, weer terug om weer zo. N heerlijk avondje te krijgen.

10. Aziatisch Gemert

A. de Groot

Heerlijk gegeten bij Kota Radja Gemert

11. Eetcafé Gemert

Heerlijk gegeten, met een fijne service en gemoedelijke sfeer! We zijn groot fan van de overheerlijke kervelsoep met paling!!

12. Eetcafé Gemert

Heerlijk was ontzettend lekker!

13. Internationaal Gemert

De afgelopen jaartjes geregeld 's middags een hapje gedaan bij de Heeren van Ghemert. Altijd érg lekker gegeten! Broodjes rijkelijk gevuld/belegd, een feest om naar te kijken en te eten.

Helaas is het er, sinds de kaart vernieuwd is, niet beter op geworden. De porties zijn aanzienlijk kleiner, eigenlijk niet normaal klein voor wat je ervoor betaald. Niet goed belegd, niets naast je broodje, meer brood dan vlees/beleg en als je daarvoor een euro of 9 moet betalen is dat echt wel teveel.

Erg erg jammer vind ik het altijd wanneer er iets gedaan wordt met eten dat in orde is. En nooit in het voordeel van de klant.

Ook de bediening was helaas niet oké de laatste twee keer. Lang wachten, vieze tafel, geen bestek bij het eten, bij afhalen werd gevraagd borden en glazen aan te geven.

Het was zo goed, lekker, top!
    Volgende keer gaan we dan toch maar een andere tent bezoeken, helaas :(

14. Grieks Gemert

Vooraf gereserveerd, helaas moesten we alsnog wachten alvorens we aan tafel konden.
    Personeel aardig, erg jong en weinig professioneel.
    Eten was lekker, niet alle gerechten waren even warm.
    De uitstraling van het restaurant was érg ongezellig, valt veel te verbeteren.

15. Internationaal Gemert

Gisteravond hebben wij lekker en gezellig gegeten. Goede bediening en betaalbaar. Binnenkort komen we zeker terug.

16. Internationaal Gemert

Ontzettend genoten van het overheerlijke verrassingmenu, een aanrader!

17. Grieks Gemert

J. Rijkers

De sfeer is niet meer Grieks. Té modern ingericht. Straalt niets uit.

Kom hier regelmatig om heerlijk te eten. De pizza's zijn heerlijk alsook de overige gerechten. Met de mogelijkheid om er een speciaal biertje bij te pakken is voor mij perfect! Gezellige sfeer en uitstekende service. Het beste is misschien nog wel de prijs/kwaliteit verhouding! Kortom perfect!

19. Internationaal Gemert

Corry v Haandel

Heerlijk gegeten het eten was helemaal goed. De tomatensoep heeft een hele lekkere kruidige smaak.

Zeer onvriendelijk personeel. De eigenaresse is ronduit onbeschoft/ onvriendelijk. Ik kom hier nooit meer!

21. Internationaal Gemert

Restaurant 't Wevershuisje in Gemert heeft een nieuwe eigenaar! Wij zijn vanaf 16 augustus weer geopend en u bent van harte welkom!

Wij zijn iedere dag geopend van 12:00u tot 00:00u, dinsdag gesloten. Wilt u alvast reserveren? Dat kan door ons te bellen of te mailen. Onze contactgegevens vindt u bovenaan.

Mocht u nog oude cadeaubonnen hebben, dan kunt u deze inleveren tot uiterlijk eind september.

Hopelijk tot snel!

Bo & Tommie Oppers
    info@restaurantwevershuisje.nl
    0492-368015

22. Aziatisch Gemert

Kota Radja was weer zoals vanouds heel goed. Het eten is er heel goed en lekker. We hebben genoten
    En niet duur.

23. Aziatisch Gemert

Voor het eerst met ons nieuwe buren gegeten bij Kota Radja Gemert.
    Het eten was heerlijk, goede sfeer en vriendelijk personeel.
    We gaan vrijdag weer.

24. Grieks Gemert

Gemertenaar

Het eten is er goed en de bediening erg aardig maar als je af gaat rekenen en je treft de eigenaar die het altijd druk heeft wordt je afgeblaft. Schandalig gewoon hoe de vriendengroep van mijn dochter behandeld werd. Ik heb er geen goed woord voor over. Het is dat jullie vanmiddag niet open waren anders had ik het persooblijkt komen vertellen. Nu mag iedereen het lezen

25. Aziatisch Gemert

Van Lakerveld

Zo als altijd en ik niet anders gewend ben van Kota Radja was het weer een super avondje.
    Wat een kwaliteit producten. Vers gemaakte gerechten super buffet.
    Geweldige service en goed personeel.

26. Grieks Gemert

Zoals altijd lekker gegeten. Het nieuwe restaurant is echt een verbetering: je kan er veel gezelliger zitten.

Hier op zondag gegeten, het weer was minder goed dus niet op het grote terras maar binnen.

Wij kregen een tafeltje recht tegen over een openstaande deur en de deur van de garderobe stond ook open zodat wij echt een tocht plaats hadden, aan de serveerster gevraagd voor en andere plaats dit was geen probleem.

Wij gingen voor het drie gangen keuze weekmenu.
    De eerste gang was voor mijn vrouw.
    Rouleax van Parmaham en Pulled Pork met een salade en een stroop van aceto balsamico was een mooi voorgerecht.
    Ik had.
    Tartaartje van haring met een compote van appel en begeleid door een tuinkers mayonaise.
    Mooi gerechtje maar het tartaartje was wel heel klein en de gefrituurde uienringen heb ik gemist, als dit wat groter was geweest was het werkelijke super.

De tweede gang was voor beide het zelfde namelijk.
    Gegrilde kalfsoester met gebakken polenta (deze was in een vorm van visstick), gewokte groenten zoals uien paprika en boontjes en een basilicumsaus en heerlijke frietjes met een lekkere Mayonaise.

Jammer van de gebakken polenta deze was echt niet lekker, uit fatsoen ieder een op gegeten (van de vier) een deel van mijn kalfsoester was te ver gegrild, jammer.

Het nagerecht was voor mijn vrouw.
    Pastel de Nata met gewelde abrikozen, slagroom en vanille-ijs, was goed.
    Ik had gevraagd voor een afwijking van de keuze menu nagerecht dit werd gehonoreerd.
    Het was op verzoek een kaasplankje, een mooi plankje kaas met lekker vijgenbrood.

De wijnen Chardonnay van het huis en de Rode wijn van het huis gewoon lekker, dit is het mooie als men meerdere zaken heeft dat men zijn eigen etiket heeft.

De bediening zeer goed en vriendelijk als zijn ze jong, komen graag nog eens terug.

28. Aziatisch Gemert

André en Angelique van Veggel

We gaan vaak naar de wat grotere all you can eat restaurants, en hadden er nu eens voor gekozen om hier eens een keer te gaan eten.
    En wat hebben we genoten!
    Hier heerst een rustige sfeer met goede vriendelijke alerte bediening en natuurlijk genoeg keuze uit heerlijke gerechten.
    Alles goed verzorgd en alles genoeg aanwezig.
    De sushi vindt ik hier zelfs van uitstekende kwaliteit, temperatuur, smaak, gewoon super.
    Hier gaan ze ons zeker vaker zien, aanrader voor iedereen.

29. Pizzeria Gemert

De recensies lopen behoorlijk uiteen bij dit restaurant, van super slecht tot fantastisch.
    Wij hebben met ons gezin heerlijk gegeten, prijzen zijn zeker niet (te) hoog.
    Gerechten waren allemaal heerlijk van smaak en voldoende qua hoeveelheid.
    Bediening was normaal goed aanwezig, de kinderen kregen zelfs de overgebleven pizza in een doos mee naar huis.
    De inrichting was oké en meer dan sfeervol, in Italië is het eten belangrijker dan de inrichting, wij NL willen ook nog een mooie verpakking. Misschien klein minpuntje dat je binnen een uur buiten kunt staan met zelfs een drie-gangen menu, iets meer tijd tussen de gangen zou prettiger zijn.
    Maar zeker voor herhaling vatbaar.

30. Pizzeria Gemert

Dramatisch slecht gegeten, we hadden een menu afgesproken voor 39, 50. Antipasti zeer weinig en erg matig van smaak, daarna 2 huisgemaakte ravioli waren okay, daarna zouden we ossenhaas krijgen. Smakeloos en net schoenzolen, visje zonder smaak en dessert om te huilen. Muziek en de gasten waren wel leuk. Ik denk dat wij en de andere 34 gasten niet meer terugkomen.