Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Gemert verdeeld zijn.

1. Aziatisch Gemert

Lekker gegeten met z,n achten.
    Mooie ronde tafel.
    Was gezellig.
    Komen graag nog eens terug.

2. Grieks Gemert

Heerlijk gegeten! Alles warm en mals. Bediening erg aardig en snel, zonder fouten. Over de inrichting niets dan lof, ik vind het prachtig maar het is idd erg modern geworden. Je hebt meer ruimte nu en zit niet meer bij de buurvrouw op schoot wat eerst wel het geval was. Wij komen graag terug

Jan en Lenie

Voor een korte snelle hap schuiven we vaak aan. Ook met onze kinderen en kleinkinderen komen hier met enige regelmaat. Een prima eetgelegenheid met enthousiaste vriendelijke bediening.

4. Nederlands Gemert

Wieke Toonen

Veschillende fouten gemaakt.
    Geen bordje voor brood.
    Wijn was op, tenminste dat zeiden ze. Kregen keuze om andere wijn te drinken. Daarna bleek er toch een halve fles nog te zijn.
    Briefjes waren op voor waar je de gerechtjes kon invullen.
    Vis besteld met spinazie… geen spinazie op bord.
    Salade besteld, niet gekregen.
    Kersencrumble besteld waarbij ze niet vertelde dat ie zo ontzettend gloeiend heet was. Heb mijn tong zo verbrand.
    Met de rekening klopte het ook al niet.
    Alles wel gemeld.
    Wij waren in de zomer ook daar buiten op het terras en toen ging er ook vanalles fout.
    Slecht noem. Ik dit en zeker omdat je genoeg betaald voor het eten.
    Niet voor herhaling vatbaar.

5. Grieks Gemert

Mixed grill met mixed feelings.
    Modern ingerichte Griek met een hartelijke ontvangst. Op het menu staat nog het 5 gangen Kerstmenu, dit is verlengd. Geniaal of een gemiste kans?
    Mijn tafelgenoot kiest voor dit menu, ik ga zelf voor het 3 gangen keuzemenu wat op de website staat ('s-middags al even online gekeken naar de menukaart) helaas gaat daar wat mis want dit menu is eigenlijk niet te krijgen omdat het Kerstmenu nog verkrijgbaar is. Na wat overleg in de keuken is het uiteindelijk geen probleem. Over het eten niets dan lof, het smaakt heerlijk. De mixed grill is gevarieerd en mals. Gedurende de avond ruiken we tot 3 keer toe sigarettenrook, blijkbaar staat het keukenpersoneel aan de achterzijde van het restaurant te roken. Dit kan echt niet. Zou de eigenaar absoluut niet moeten accepteren. Er komen wel excuses maar die zijn te laat, dit moet men zelf tackelen. Bediening is aardig en vlot, maar soms onhandig. Borden worden zo nu en dan op tafel "gegooid", bestek wordt vergeten, drankbestellingen komen niet goed door. De Griekse rode wijn wordt veel te koud geserveerd. Jammer, het zit 'm in de finesses. Pak dit aan en je hebt een prima restaurant waar je lekker kunt eten. Daar komen we uiteindelijk toch voor!

6. Internationaal Gemert

Wilma Cuppen

7. Internationaal Gemert

Erg gezellig en lekker gegeten bij het Wevershuisje in Gemert bij Tommie en Bo Oppers en hun team.
    Petje af voor jullie en we komen zeker terug.
    Groetjes club van 7: Ellen Anja Brenda Agnes Henriette Marga en Wilma.

8. Internationaal Gemert

Gisteren heerlijk gegeten van het wintermenu, een goede ontvangst en een fijne sfeer.
    De zalm bombe was super wat een goede smaak.
    Mijn vriend had wat wensen bij de snitzel en deze konden allemaal, dat noem ik een goede gastvrijheid.
    Zeker een aanrader en we komen zeker terug.

9. Internationaal Gemert

Heerlijk gegeten, ontvangst prima, goede uitleg en het eten was heerlijk. Zeker een aanrader.

10. Chinees-Indisch Gemert

Alexandra

Afgehaald, bestelde kai ting droog gebakken kip in pittige saus. Thuisgekomen zag ik dat het gekookte kip was een in gewone saus die veel te zout was. Gebeld dat ik het verkeerde had, werd mij verteld dat dat het was en als het niet pitting genoeg was hadden ze er gewoon te weinig pepper in gedaan. Dus. Teveel betaald en geen oplossing. De arrogantie spatte er van. Hij eindigde het gesprek met vaarwel, nou vraag ik je! Triest nooit meer terug! ūüė°

11. Grieks Gemert

Mooie nieuwe inrichting en je zit veel ruimer. De porties zijn groot maar de vegetarische kaart is beperkt, al lang hetzelfde en niet echt heel lekker. Best duur.

12. Nederlands Gemert

Heerlijk gegeten bij het uitgebreide kerstbuffet!

13. Pizzeria Gemert

Pizza’s top en ossenhaas A la carte voortreffelijk.

14. Grieks Gemert

Over het eten niets te klagen. Dit is zonder meer prima, ruim voldoende en smakelijk.
    De bediening is vriendelijk en snel. Het restaurant is gevestigd op een nieuwe locatie in het centrum van Gemert, modern ingericht en rustig van opzet. Naar onze mening was de oude locatie gezelliger / gemoedelijker ingericht. Op 1e kerstdag 2 zittingen, waarvan wij de 2e zitting hadden, vanaf 19.30 uur. De overgang van 1e naar 2e zitting ging wat chaotisch, maar toch nog binnen redelijke tijd een tafel gekregen. Je kunt immers de gasten niet zomaar even gebieden van hun tafel weg te gaan. Al met al komen wij al jaren bij Rhodos, waar we verzekerd zijn van een heerlijke maaltijd en veel keuze uit gerechten.

m.van de boom

Onlangs gegeten met en grote groep in de Kastanjehof.
    Mooie omgeving, voldoende parkeergelegenheid,
    We moesten veel te lang wachten voordat we iets te drinken kregen.
    Wat we van te voren hadden besteld was er niet en we moesten maar iets nemen wat er dan wel was.
    Het duurde allemaal erg lang. Vragen om een stukje brood en iets te drinken.
    Te weinig en ondeskundig personeel, (Studentjes?)
    opnemen van de bestellingen ging amateuristisch.
    Wildboullion was boullion met kip! L.
    Je kon de afval in de keuken zien staan toen we vertrokken.
    De chef liet zich niet meer zien.
    Voor onze groep de eerste en laatste keer.
    De rekening was bijzonder goed.
    Geen aanrader.

16. Aziatisch Gemert

Lekker met vieren gegeten zoals altijd alles goed hebben weer een gezellig avondje gehad.

17. Grieks Gemert

Hans en Mieke

Gewoon alles lekker, mixed grill en kabeljauw heel lekker, mag wat minder zijn. We zijn wat ouder en eten dus minder! Bediening ontspannen, gezellig. Een restaurant zonder capsones met een prima tempo. We komen graag terug.

Diego Callegari

19. Internationaal Gemert

Tommie

20. Internationaal Gemert

Enkele weken geleden op een zondagavond gegeten met mijn man. Vriendelijke ontvangst, goede uitleg over de producten en wijnen. Heerlijk gegeten. Een aanrader.

21. Aziatisch Gemert

Gezellig goede bediening, lekker gegeten. Mooie prijs voor het eten. Alleen ik had een potje thee, en dat vonden we wel prijzig. Bestelde een tweede, kreeg een kleiner potje. Voor dezelfde prijs. Vonden we wel jammer.

22. Internationaal Gemert

henk de vaan

Met 9 personen een geweldige smaakvolle maar ook sfeervolle avond gehad.
    Heerlijk gegeten en gedronken.
    Een mooi herfstmenu met een heerlijk herfst aperitief om de avond te beginnen.
    Zeker een aanrader en voor ons voor herhaling vatbaar.

23. Aziatisch Gemert

Het eten en de prijs is goed, bediening vaker wat rommelig. Reserveringssysteem werkt niet naar behoren maar bij navraag krijg je geen hulp maar een uitleg over waarom je het zelf wel fout zal doen.
    Erg jammer. We aten er altijd graag maar zullen er niet meer komen door deze houding. Hoor dit ook wel van meer mensen terug.

24. Aziatisch Gemert

We hebben heerlijk gegeten met zijn vieren, vriendelijk ontvangen, en de prijs is betaalbaar, zeer aanbevolen, en gaan er vast en zeker, weer terug om weer zo. N heerlijk avondje te krijgen.

25. Aziatisch Gemert

A. de Groot

Heerlijk gegeten bij Kota Radja Gemert

26. Eetcafé Gemert

Heerlijk gegeten, met een fijne service en gemoedelijke sfeer! We zijn groot fan van de overheerlijke kervelsoep met paling!!

27. Eetcafé Gemert

Heerlijk was ontzettend lekker!

28. Internationaal Gemert

De afgelopen jaartjes geregeld 's middags een hapje gedaan bij de Heeren van Ghemert. Altijd érg lekker gegeten! Broodjes rijkelijk gevuld/belegd, een feest om naar te kijken en te eten.

Helaas is het er, sinds de kaart vernieuwd is, niet beter op geworden. De porties zijn aanzienlijk kleiner, eigenlijk niet normaal klein voor wat je ervoor betaald. Niet goed belegd, niets naast je broodje, meer brood dan vlees/beleg en als je daarvoor een euro of 9 moet betalen is dat echt wel teveel.

Erg erg jammer vind ik het altijd wanneer er iets gedaan wordt met eten dat in orde is. En nooit in het voordeel van de klant.

Ook de bediening was helaas niet oké de laatste twee keer. Lang wachten, vieze tafel, geen bestek bij het eten, bij afhalen werd gevraagd borden en glazen aan te geven.

Het was zo goed, lekker, top!
    Volgende keer gaan we dan toch maar een andere tent bezoeken, helaas :(

29. Grieks Gemert

Vooraf gereserveerd, helaas moesten we alsnog wachten alvorens we aan tafel konden.
    Personeel aardig, erg jong en weinig professioneel.
    Eten was lekker, niet alle gerechten waren even warm.
    De uitstraling van het restaurant was érg ongezellig, valt veel te verbeteren.

30. Internationaal Gemert

Gisteravond hebben wij lekker en gezellig gegeten. Goede bediening en betaalbaar. Binnenkort komen we zeker terug.