Kota Radja in Gemert

1344781930 87
1412063179 88
1425519429 89
1452431928 91

1. Lekker met vieren gegeten zoals altijd alles goed hebben weer een gezellig avondje gehad.

2. Van Zutphen

Gezellig goede bediening, lekker gegeten. Mooie prijs voor het eten. Alleen ik had een potje thee, en dat vonden we wel prijzig. Bestelde een tweede, kreeg een kleiner potje. Voor dezelfde prijs. Vonden we wel jammer.

3. Het eten en de prijs is goed, bediening vaker wat rommelig. Reserveringssysteem werkt niet naar behoren maar bij navraag krijg je geen hulp maar een uitleg over waarom je het zelf wel fout zal doen.
    Erg jammer. We aten er altijd graag maar zullen er niet meer komen door deze houding. Hoor dit ook wel van meer mensen terug.

4. We hebben heerlijk gegeten met zijn vieren, vriendelijk ontvangen, en de prijs is betaalbaar, zeer aanbevolen, en gaan er vast en zeker, weer terug om weer zo. N heerlijk avondje te krijgen.

5. A. de Groot

Heerlijk gegeten bij Kota Radja Gemert

6. Kota Radja was weer zoals vanouds heel goed. Het eten is er heel goed en lekker. We hebben genoten
    En niet duur.

7. Voor het eerst met ons nieuwe buren gegeten bij Kota Radja Gemert.
    Het eten was heerlijk, goede sfeer en vriendelijk personeel.
    We gaan vrijdag weer.

8. Van Lakerveld

Zo als altijd en ik niet anders gewend ben van Kota Radja was het weer een super avondje.
    Wat een kwaliteit producten. Vers gemaakte gerechten super buffet.
    Geweldige service en goed personeel.

9. André en Angelique van Veggel

We gaan vaak naar de wat grotere all you can eat restaurants, en hadden er nu eens voor gekozen om hier eens een keer te gaan eten.
    En wat hebben we genoten!
    Hier heerst een rustige sfeer met goede vriendelijke alerte bediening en natuurlijk genoeg keuze uit heerlijke gerechten.
    Alles goed verzorgd en alles genoeg aanwezig.
    De sushi vindt ik hier zelfs van uitstekende kwaliteit, temperatuur, smaak, gewoon super.
    Hier gaan ze ons zeker vaker zien, aanrader voor iedereen.

10. van der Aa

Personeel bijzonder vriendelijk en heerlijk gegeten!!

11. van der Ven

prima gegeten en goed verzorgd, niets op aan te merken

12. Ine de Greef

We hebben heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar

13. Neervens

Heerlijk gegeten. Veel keus, vriendelijk personeel.

14. Het was zoals gewoonlijk prima.
    Aangezien we vroeg waren, was het nog niet druk en daardoor misschien minder gezellig.
    De bediening is verder ook prima.
    We komen hier dan ook vaker.

15. Prima bediening en het eten is gewoon goed en voor iedereen iets.

16. tiny van rooij

hartstikke lekker en heel veel keuze. het was ons goed bevallen

17. Jarenlang daar met enige regelmaat heerlijk genoten van zeer uitvoerig "lopend" buffet. Toen... was het lopen over en kom ik met de rolstoel en toen... was ik ineens niet meer welkom. Hoe een goeie Chinees toch ineens kan afzakken naar serviceniveau NUL. We hebben wel 220 zitplaatsen, maar een rolstoel mag buiten blijven. Gelukkig zijn er meer Chinezen dan kerken (zelfs in Brabant).

18. Eten w as zeer goed
    Het is een zeer goed en schoon restaurant

19. Gisteren heerlijk gegeten bij KotaRadja. Erg vriendelijk en alles goed bijgevuld zodra er bijna iets leeg was kwamen ze al met een nieuwe schaal aan. Echt aan te raden om er te eten.

20. P. Baaijens

We hebben er met z'n allen erg van genoten en voor een herhaling vatbaar.
    Gr. Peter

21. H C van de Rijdt

Het viel mij tegen, vrij koud eten het was alles bij elkaar niet geweldig.

22. c.vorstenbosch

Zeer goed, de hele familie was tevreden.

23. Eenvoudig, voldoende keuze, kwaliteit goed. Tafeltjes aan doorgang naar garderobe achterzijde te druk, niet aangenaam om daar een tafeltje te hebben. Tafeltjes links (straatzijde) en vanaf ingang achterin zijn beter.

24. Wat is dit een goed restaurant.
    Kwaliteit van al de gerechten is geweldig.

25. ger 9 punten

We waren al langer van plan hier eens naar toe te gaan. We hoorden dat dat dit zeer goed is.
    Dit hadden we veel eerder moeten doen, wat een geweldige kwaliteit. Wat je ook pakt.
    Er is zoveel keuze dat je dit niet allemaal kunt testen (dus moeten wij maar vaste bezoeker worden lijkt mij)!
    Ook de nagerechten is smullen.
    Complimenten ook voor bediening, in een woord fantastisch!!

26. riekie van wetten

Het eten was goed, er was voldoende gevarieerd eten voor een redelijke prijs. Is voor herhaling vatbaar.

27. Framboosje

We komen hier al jaren. Altijd heerlijk. Het personeel en vooral de eigenaar en zijn vrouw zijn zeer vriendelijk en beleefd. En vooral: het restaurant is zeer schoon, zelfs de toiletten. De laatste keer dat we er waren (mei 2016) waren de prijzen opeens met enkele euro's gestegen. Dat is een beetje jammer. Maar goed, nog altijd goed en lekker.

28. T.M de Jong

Perfect restaurant, vriendelijke bediening, ook de eigenaar is gezellig en eerlijk. We komen er regelmatig en het is een aanrader voor een gezellig uitje.

29. Madeliefje07

Altijd heel lekker gegeten bij het lopend buffet! Nu sinds we verhuisd zijn alleen nog maar afgehaald en dat smaakt altijd hardstikke goed! We blijven komen hoor!!

30. F.Pennings

We komen regelmatig bij Kota Radja, en zoals altijd is het eten er goed. Op zondag wel iets uitgebreider, maar er is voor iedereen genoeg keuze, en ook fijn dat ze je herkennen als je er vaker komt.

31. HGF Knoops

Heel goed zoals altijd, alleen jammer dat ze met de prijs zijn gestegen. Het zijn veelal ouderen die hier naartoe gaan vanwege de prijs. Ben bang dat door de prijs stijging mensen zullen wegblijven.

32. Dinsdagavond geweest donderdagavond geweest, het is er altijd heel goed. Smakelijk, vriendelijk personeel... wat wil je nog meer?

Wij genieten er altijd
    Gr

33. Het eten blijft goed voor de prijs kwaliteit verhouding. Komen er graag.

34. Wij gaan graag naar Kota Radja in Gemert omdat het eten altijd goed is. Er is voor iedereen wel iets wat hij/zij lust. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

35. Mireille coolen

Het eten was lekker en goed. We waren er om 18.00 uur en het was voor een vrijdagavond heel rustig. Dit vonden wij niet erg. Wel vonden we het aan de frisse kant in het restaurant en daar hebben we daar niks van gezegd en hier hebben we achteraf een beetje spijt van. De vorige keer waren we er op een donderdag en toen was het heel druk en toen vonden wij het daar heel warm dus hadden we nu expres wat dunnere kleding aan gedaan. Met het gevolg dat we het nu weer koud hadden. Verder prima gegeten en een hele fijne avond gehad.

36. Willy van Oorschot

Wij komen er al ruim 30 jaar en kregen net het bericht dat er weer kan worden afgehaald, waar ik zeer blij mee ben.
    Nog nimmer slecht eten daar of opgehaald of er was een andere kok met andere ideeën. Groetjes aan de eigenaar Arjan en Sow Lie van Willy en Marij

37. Goed restaurant en goede & vriendelijke bediening.

38. babi pangang

Gewoon heel goede prijs/kwaliteit, goed buffet en voldoende keuze!

39. Het is iedere keer zo vreselijk lekker, keurig verzorgd... Vriendelijk personeel...

40. We zijn nogmaals geweest, nu op woensdag om 20:00 omdat eerder geen tafel vrij was. De prijs is lager dan in het weekend (10.50 pp. geloof ik), maar er is geen sushi en een paar gerechten ontbreken (zoals lamsvlees en aardbei-mouse).Rond 20:00 hebben een aantal gerechten te lang gelegen, niettemin een goede ervaring. Prijs / kwaliteit helemaal goed. We gaan zeker terug, op woensdag, vroeg op de avond.

De koude voorgerechten (salades en vis) zijn voor ons een grote plus. Het lam-cotelet (in het weekend) was heel lekker, de gebakken vis te gaar. Service was vriendelijk en goed.

41. Ik kom al jaren in het restaurant. Het bevalt mij, en mijn familie, nog steeds 100%. Eten is uitstekend en keuze is ruim te over. Soep, koud buffet, warm buffet en nagerechten zijn zeer uitgebreid en divers. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Wij komen zeker 1 a 2 x maal per maand hier eten vanuit Eindhoven. Ik hoor wel eens dat men lang moet wachten op drinken maar deze ervaring heb ik zeker niet. Natuurlijk als het stampvol zit kan het wel eens 5 minuten duren. Zolang men dit op dezelfde manier blijft presteren zal ik, en mijn hele familie, nog veel smakelijke maaltijden genieten in Gemert

42. Chantal Staal

43. Ik heb een goede ervaring met het restaurant,
    Het buffet biedt veel keuze en smaakt erg lekker, ijs is heerlijk.
    De bediening is erg vriendelijk en komt al vragen of je nog iets wilt drinken als het vorige glas net op is.
    Het interieur is netjes, maar van de roze kleur moet je houden.

44. L. Reuterkamp

Wij hebben voor de zoveelste keer met de buurt hier heerlijk gegeten! Alles naar wens, service was prima. Iedereen is het er over eens, dat wij hier weer terugkomen!
    Super gezellig!

45. Heel goed chinees restaurant,al jarenlang een begrip in Gemert,niet voor niets uiteraard.
    Werd ook weer bevestigd,spontaan buffetje gepakt op een donderdag.
    Ontvangst is hartelijk,jassen worden aangenomen en je mag zelf een plekje uitzoeken.
    Zeer regelmatig liep de ober een klein rondje om te kijken wie er nog wat te drinken wou.
    Het eten is zeer goed te doen,voor haute cuisine moet je natuurlijk niet bij de Chinees zijn maar voor mij een van de beste chinezen in de omgeving.
    Sfeer is wat gedateerd maar erg netjes en schoon (toch wel het belangrijkste).
    Ook echt fijn dat ze zeer relaxte aziatisch klinkende muziek op hebben ipv een commercieel radiostation.
    Word netjes gedag gezegd,deur word opengehouden en met een goed gevoel naar huis toe.
    Erg fijn.

46. jeanne arts

Afgelopen vrijdag 1 maart met ons clubje weer heerlijk gegeten bij ons favoriete restaurant. Hartelijke ontvangst bij binnenkomst, warme sfeer, nette bediening. Uitgebreid buffet het was weer super. Wij keerden zeer voldaan huiswaards.
    Tot de volgende keer.
    gr jeanne

47. Ik ben er pas met mijn ouders geweest op een woensdag en het was rustig en sfeer was uitstekend.
    Zaterdag zondag is het er soms te druk wat de sfeer wegneemt toen ik er was, iets te vol. haha.
    De service is echt uitstekend bij het buffet ze halen je bord meteen weg en je krijgt direct een schoon bord.
    De bediening is erg vriendelijk.
    De achtergrondmuziek is ook bijzonder goed voor het restaurant.
    Het eten is ook lekker daar maar eten afhalen is minder lekker maar nog steeds wel goed natuurlijk.

48. Ik vind het restaurant van binnen erg groot en massaal aan doen. Ik ben niet zo fan van het rose interieur.

Het personeel is erg aardig en behulpzaam.

Het eten is heerlijk (lopend buffet) en er is veel keuze. De afhaalmaaltijden zijn snel klaar en smaken ook erg goed. Ik vind het ook fijn dat er altijd een bak kroepoek op de afhaalbalie staat, zodat je alvast kunt snacken terwijl je wacht.

Echt een aanrader!

49. Robby 51 punten

Al enkele keren hier geweest. Het was weer lekker.

Als eerste tomatensoep, die je zelf nog wat kan aanvullen met gedroogde uien en prei. Langs de soep staat stokbrood met kruidenboter dat ook prima smaakt.

Na het soepje het hoofdgerecht, oftewel het buffet. De keuze is er reuze. Sate's worden op het buffet zonder satesaus geleverd (satesaus is een aparte bak) en het zijn geen grote brokken vlees, zodat je na 2 stokken vol zit. De sate's smaken heerlijk, denk dat ik 8 stokjes had gehad. Ook aan kids is gedacht, friet en snacks.

Ook is er een koud buffet, denk aan div. vis, groenten.

Dessert.
    Je mag zelf scheppen, er zijn div. smaken. Ben vanille liefhebber dus alleen dat gepakt van het ijs, er zaten geen stukjes ijs in. Ook nog een schepje warme kersen erbij gedaan. Jumjum het smaakte goed. Ook is er slagroom aanwezig en nog div. soorten fruit.

Het drinken valt niet binnen de prijs. Je moet aan het personeel vragen als je nog drinken wilt, ze vragen het niet aan je (tenminste niet zo snel, zeker 30 min glas leeg gehad) of lopen straal voorbij terwijl je glas leeg is. Andere restaurants ben ik het anders gewend, glas leeg binnen 5 min komt men vragen als je nog wat wilt.

Legen borden worden wel goed/snel opgehaald. Zonder iemand er voor hoeven aan te spreken.

De sfeer is lekker gezellig, niet op aan te merken. Keer op keer als we komen (op een zaterdag) zit de zaak altijd goed vol.

Nette prijs / kwaliteit.

50. faithnobungle

Echt een eetfabriek, met buffet in een rij staan om je bordje te vullen. Echter wel goed georganiseerd, maar kom hier vooral niet voor de ambiance of een gezellig of romantisch avondje tafelen. Uitermate geschikt restaurant om even snel en lekker je buik rond te eten tegen een heel redelijke prijs. Kwaliteit van het eten redelijk, geen uitschieters of exclusieve hapjes, wel erg goede variatie.
    Iedereen moet hier tevreden naar huis kunnen gaan, bediening is erg goed, personeel vriendelijk. Gewoon een goed Chinees restaurant..

51. Tot voor kort kwamen wij hier bijna wekelijks. 3 weken geleden afgehaald en er zat enorm veel vet aan het vlees. Kan uiteraard een keer gebeuren, maar afgelopen week weer afgehaald. In eerste instantie kregen we het verkeerde menu mee en toen wij belden en uiteindelijk een nieuw menu konden afhalen, kregen we wederom vlees met heel veel vet. Ik weet niet wat het is, of een nieuwe leverancier, of een nieuwe kok. Ik weet wel, het was erg slecht en ik kom er niet meer. Helaas, want heb er altijd heerlijk gegeten.

52. Geweldig en we komen er al jaren een buffet om U tegen te zeggen.

Goede kwaliteit nette bediening, aanrader.

53. Altijd een heerlijke avond als we hier heen gaan! Eten in buffetvorm is geweldig! De tomatensoep is een echte aanrader.

54. Anja Lucassen

Wij komen hier al jaren ook met Kerst. Het is altijd uitstekend. Een echte aanrader voor groot en klein.

55. Als je eenmaal een lopend buffet als dit hebt meegemaakt wil je nooir meer ergens anders naar toe!! UITSTEKEND

56. Wij hebben nog nooit zo lekker chinees gegeten als bij kota radja in gemert