Op dit adres zit nu: Buskens Gastrobar

1302027385 57
1311520994 57
1520380380 62
1577342030 62

1. Lekker eten en goede service.

2. Op vrijdag uit eten. Toch n teleurstelling allemaal niet zo bijzonder categorie kan ik zelf wel. Voorgerecht 4 garnalen in n bad knoflook olie. Hoofdgerecht zalmstukje, boeren schnitzel erg kleintje verstopt onder n berg garnituur. Smaakarm. Frietjes waren wel lekker maar hadden echt meer vh eten verwacht. Niet voor herhaling vatbaar.

3. Jozef van Dongen

Ivm vakantie uit wezen eten hier. Het was buiten 37 graden, maar we werden hartelijk ontvangen. We begonnen met het overheerlijke bier Hertog Jan van de tap en bestelden varkenshaasspies. Na korte tijd kwam het eten, mooi opgemaakt en tot in de puntjes verzorgd, erg lekker. Na 2 minuten kwam de ober al vragen of alles naar wens was en of genoeg! Vriendelijk personeel, goede service, kwaliteit en heel lekker! Een aanrader!

4. Wat een waardeloze club is dat. Zo onpersoonlijk en onprofessioneel en een air van wij zijn het,, bah.

Na 3 keer een pilsje gevraagd nog niks gekregen. Na een half uur waren we er klaar mee. Op een gegeven moment een pilsje gekregen wat lauw was zonder enige vorm van schuim "er is niks zo gemakkelijk als bier hoe koud het moet zijn, het staat gewoon op de fles/fust"

Dat is nog niet het ergste krijg je de rekening staan er 3 biertjes te veel op. We waren zo boos..... nooit meer naar de heeren....

Echt waardeloos.
    Als laatste zeg je er wat van en dan krijg je een grote mond terug niet normaal.

2,8
  5. Jenneke Luten

Even snel op terras een hapje eten.
    Direct iemand om te vragen voor een drankje.
    Drankje snel, kaart duurde even.
    Rundercarpaccio en pasta scampi’s besteld.
    Zo gauw je glas leeg is iemand om te vragen voor nieuw drankje. I.p.v. Leffe van de tap, kwam er een flesje, hersteld.
    Na 75 minuten eten. Willen jullie nog een nagerecht? Ja als het snel kan. Dat kunnen we niet garanderen. Dan maar de rekening. Meer dan een kwartier gewacht😱En als verrassing een Leffe te veel op de rekening.
    Nooit meer.

6. De afgelopen jaartjes geregeld 's middags een hapje gedaan bij de Heeren van Ghemert. Altijd érg lekker gegeten! Broodjes rijkelijk gevuld/belegd, een feest om naar te kijken en te eten.

Helaas is het er, sinds de kaart vernieuwd is, niet beter op geworden. De porties zijn aanzienlijk kleiner, eigenlijk niet normaal klein voor wat je ervoor betaald. Niet goed belegd, niets naast je broodje, meer brood dan vlees/beleg en als je daarvoor een euro of 9 moet betalen is dat echt wel teveel.

Erg erg jammer vind ik het altijd wanneer er iets gedaan wordt met eten dat in orde is. En nooit in het voordeel van de klant.

Ook de bediening was helaas niet oké de laatste twee keer. Lang wachten, vieze tafel, geen bestek bij het eten, bij afhalen werd gevraagd borden en glazen aan te geven.

Het was zo goed, lekker, top!
    Volgende keer gaan we dan toch maar een andere tent bezoeken, helaas :(

5,3
  7. Gisteravond hebben wij lekker en gezellig gegeten. Goede bediening en betaalbaar. Binnenkort komen we zeker terug.

8. Het sneukel menu gedaan, de soep was lekker de rest moesten we iedere keer 3 kwartier op wachten.
    Wij vonden dat wel heel irritant, dus nog 1 gerechten gegeten en afgerekend.
    Dit 1 keer en nooit weer!
    Met honger naar huis gegaan

4,5
  9. We hebben hier gisteren heerlijk gegeten met 3 personen. Soep was erg smaakvol, stokbrood super vers (kwam volgens mij net uit de oven). Heerlijke verse groenten. We hebben niet lang hoeven wachten tussen de gangen door. Goed geholpen door de bediening. Ongeveer 84 euro afgerekend met 3 personen en meer dan genoeg gegeten. Al met al super tevreden. Wij komen hier vaker terug :)

10. Na 2 uur wachten na de soep kwam eindelijk het hoofdgerecht. De ober zei bij de frites zit altijd mayonaise, dus niet. Weer vragen. Bij het afrekenen moesten we €236,25 betalen en ik betaalde €250. Wisselgeld kwam niet terug. Weer vragen. Als ik fooi wil geven bepaal ik dat zelf.

11. Gisteravond toevallig hier terecht gekomen.We waren op zoek om gezellig, snel en niet te duur ergens onderweg wat te eten.

Gekozen voor het aanschuifmenu. Dat betekent dat je eet wat de pot schaft die avond. In dit geval was dat vooraf gebakken champignons met spekjes op toast. Super lekker en het werd ook mooi opgediend. En als hoofdgerecht een schnitzel op Duitse wijze. Dat is dus een gepaneerde schnitzel met stroganoffsaus op een bedje van warme verse groenten en frietjes.

Dit voor een prijs van 11 euro!!! Ja jullie lezen het goed.. Wij snapten niet dat het hier niet met de benen buiten hing. Wij hadden er ook nog eens allebei 2 glaasjes wijn bij gedronken en dat voor een krappe 35 euro. Ongekend gewoon.

Voor ons is het zeker de moeite waard om er af en toe een keer wat extra voor om te rijden. De bediening was uitermate netjes en attent. Ook de sfeer in het restaurant was erg prettig en gemoedelijk.

Wij vullen regelmatig recensies in op eet nu en zijn ook zeer regelmatige uit eters op allerlei niveau's, maar ik heb nog nooit 4 keer een 10 ingevuld daar dat eigenlijk niet kan want er zijn altijd verbeterpunten. Toch bij deze 4 keer een 10 voor ons bezoek van gisteravond.

12. Afgelopen week bij de Heeren van Ghemert gaan eten met mijn man. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een duidelijke uitleg over de kaart. Verschillende kleine porties gecombineerd als hoofdgerecht. Ze noemen het snuikelen.

Heerlijke Zinfadel gedronken bij ons eten. Een super wijn voor een hele nette prijs !

13. Rutgher

Een tijdje geleden hier gegeten en het was echt super! De service was erg goed te noemen en het eten was echt heerlijk! Leuk dat je kan kiezen om verschillende voorgerechten te kiezen zodat het een hoofdgerecht wordt met allerlei kleine gerechten. Wij hadden 'gewoon' een voor, hoofd-, en nagerecht en het was echt heerlijk! Er staat voor iedereen wel wat op de kaart. Veel vleesgerechten, veel salades em ook veel vis en vegetarische gerechten. De sfeer is ook heerlijk. Je zit lekker rustig in een schitterend pand. Bediening is ook erg goed! Wel wat jong maar enorm enthousiast en erg vriendelijk! Lijken ook echt plezier te hebben in het werk war ze doen. Ik kom hier zeker terug en raad het zeker aan bij vrienden, familie en kennissen!

14. Mr.Fantomas

Hier gisteren voor de 1e keer wezen eten, was lekker rustig. Sfeer is erg fijn, hip en stijlvol maar toch ook warm en gezellig, bediening was erg goed, snel en duidelijk. Uiteindelijk na een aperitiefje gekozen van het menu, mijn vrouw een maaltijdsalade en ik spareribs bbq menu met frietjes. Frietjes waren net aan gaar, wel leuk gepresenteerd (in een "porseleinen" puntzak) met 3 lekkere sausjes, spareribs vielen wat tegen, hier was volgens mij sprake van magnetronwerk en geen bbq of grilloven, smaak was wel oke. Salade van mijn vrouw was erg lekker, zag er ook erg mooi uit. Anyway, erg goede sfeer, goede service, eten had ik persoonlijk iets meer van verwacht, prijs wel aan de hoge kant, maar ga toch nog een keer proberen.

15. Ik heb hier op een zaterdagavond tapas gegeten met zijn 2en. Wij hebben heerlijk gegeten en de service was top, er werd gevraagd of alles naar wens was en er kon een grapje tussendoor.
    Wij konden niet kiezen van de kaart omdat alles wel lekker klonk. Uit eindelijk hebben we heeerlijk gegeten. Ook de sfeer is heel gezellig en warm.
    Wij komen zeker nog eens terug!

16. Heb hier pas geleden gegeten. Ik heb me prima vermaakt, het eten(nieuwe kaart) is erg leuk en wordt ook goed uitgelegd. Het is nu iets van tapas. Erg leuk vind ik. Bediening is erg gastvrij en vriendelijk en hebben ook tijd voor je. Heb hier goede ervaringen aan over gehouden en kom hier zeker nog een keer terug!

17. Vorige maand bij De Heeren van Gemert wezen eten. De bediening heeft geen vast tafeltje, dus er werd ons meerdere keren gevraagd of we al hadden besteld. Er staan veel jonge mensen in de bediening met, naar mijn mening, weinig ervaring. Bij de soep bestelde ik een mandje brood, deze kwam pas toen we al klaar waren met de soep. Verschillende hoofdgerechten waren op waardoor we iets gekozen hebben wat we thuis ook kunnen maken. Bij de aardappeltjes leek het wel alsof ze uit de magnetron kwamen, erg taai. De frietjes waren niet gaar en kwamen pas toen we het hoofdgerecht op hadden!!
    Kortom, leuke sfeer maar het eten en de bediening is belabberd!

3,4
  18. Gisteren gegeten samen met mijn vriendin. Zo'n 20 à 25 minuten nadat we hadden plaatsgenomen op het terras kwam er eindelijk een ober naar ons toe, na ongeveer drie kwartier hadden we ons eerste drankje.

Het eten kwam daarentegen wel op tijd, alleen jammer dat we het stokbrood met kruidenboter tegelijk kregen met ons voorgerecht (omdat dehetstokbrood niet eerder geserveerd kon worden..?). Mijn vriendin had de champignons als voorgerecht en de gevulde varkenshaas als hoofdgerecht, deze vielen helaas tegen. Ik had de mini hamburger en de kipsaté, deze smaakten wel goed.

Al met al een gemengd gevoel hier aan overgehouden, ik denk niet dat we hier snel nog een keer terug zullen komen.

5,9
  19. Annelies

Een geweldige avond gehad met mijn vriend, zus en schoonbroer.

Heerlijke gegeten samen. Goede gerechten, mooi opgediend.

Service was prima. Obers hadden tijd voor een praatje.

Sfeer was goed, DJ op achtergrond. Of kwam het door het leuke gezelschap waar ik mee was, en het geweldige nieuws dat ik kreeg te horen...?

Komen zeker een keer terug!

20. Gezelig om te borrelen, leuk sfeertje en correcte bedening.

De sneukelschalen mogen wel een keertje veranderen, want met die "gefrituurde" hapjes ben je wel een keertje klaar!

Gewoon een simpel maar lekker tapasgerechtje voor bij de borrel. Vond de "knoeperts" met nieuwjaar, die vieze grote lappen vlees ook echt niet kunnen, bij zo'n sjieke tent. Jammer!

5,5
  21. Vorige week de luch gebruikt en die viel tegen.

Wij hadden er echt iets anders van verwacht.

In alle opzichten beneden de verwachtingen...

Wij zullen er voorlopig niet meer terugkomen.

22. faithnobungle

Ondanks de ambiance die gewoonweg perfect is, is het eten niet goed. Ook ik had zo'n salade die wel rechtstreeks uit zo'n saladepakket van de supermarkt leek te komen, voor thuis is het wellicht ok, maar in een restaurant wat een uitstraling wil hebben moet zoiets "simpels" als een salade lekker zijn. Daarna een simpel gerechtje besteld, ook niet goed genoeg voor wat ze willen uitstralen, maar dan toch een flink prijskaartje, erg jammer, bediening erg goed.

3,6
  23. S van de Ven

Gisteren weer een super feestje gevierd bij Heeren van Ghemert als afsluiting van het seizoen met de zaalvoetbalclub. Gezellig geborreld, heerlijk gesneukeld en genoten van de heerlijke loungemuziek op de achtergrond.

Klantvriendelijk, gastvrij en ook nog eens mooi, gezellig en heel erg lekker.

Voor herhaling vatbaar!

24. Deze site per toeval gevonden. Dus toch nog een reactie op de lunch die wij hier vlak na de opening genoten. Nou ja, genoten. De houding die de jongeheer Geerts heeft over 'zijn' zaak doet verwachten alsof hij al jaren in hoogstaande en gerenomeerde zaken de dienst uitmaakte. De lunch was gewoon slecht. Zeker voor hetgeen het pand doet uitstralen en de kaart doet beloven. Het was de eerste en tevens laatste keer dat wij daar aten.

3,2
  25. Voor deze prijs kun je beter elders gaan eten!

Als je iets met groente besteld mag je toch tenminste ook groente verwachten. De enige groenten aanwezig waren "verstopt" in het vleessausje.

26. Wij hebben hier een 6 gangen diner gehad met een groep met zo'n 60 personen. De bediening was erg vriendelijk, attent en hield alles goed in de gaten. De kwaliteit van het eten was goed. Wat jammer was van de avond is dat bij elke gang die geserveerd werd, minimaal 2 of 3 gerechten tekort waren. Die werden dan ong. 5-10 min later geserveerd. Toen er iemand vis had gevraagd ipv vlees (dit was vooraf doorgegeven!) moest de vis nog klaargemaakt worden terwijl de rest het vlees al had!

Als er een grote groep reserveert, dan zorg je toch dat de mise en place goed is gedaan.... of dat de kok leert tellen....

6,7
  27. We hebben hier met een groepje van vier gegeten.

't Was geweldig!

De locatie alleen al is natuurlijk prachtig, met uitzicht op het Gemertse kasteel.
    Een oud statig pand met een prachtig interieur.

Misschien dat mensen hierdoor een 5* restaurant verwachten?!?

We zaten lekker bij de open haard en het was bomvol.

Ondanks de drukte zijn we keurig ontvangen en bediend door de gastvrouw.

Het eten was heerlijk.

Ook wij eten vaak in restaurants in binnen en buitenland met zakenrelaties.

Veel restaurants kunnen nog wat leren van de "Gemertse gastvrijheid"!

Wij komen hier zeker nog eens terug!

28. Wij waren afgelopen zaterdag bij de Heeren van Ghemert en we hebben heerlijk gegeten. Hoewel 't er bomvol was hebben we een hele gezellige avond gehad, moesten misschien wel wat langer wachten omdat 't zo druk was, maar vonden we gezellig.

En wij hadden ook dat heerlijke appeltaartje als dessert.
    Nou, we vonden 't alle 3 heerlijk!

29. Mooi restaurant, eten is slecht. De stroganoffsaus was koud, groenten niet gaar en de krielaardappeltjes hadden een taaie schil. Nagerecht niet lekker, bodem van het warme appeltaartje had een rare smaak. Niet opgegeten. Bediening was meer met de hotelgasten bezig dan met de restaurantgasten. Mij zien ze daar niet meer terug voor een avondje uit eten. Zonde van je geld.

4,3
  30. We hebben hier met een zakelijke relatie heerlijk gegeten. Zelfs onze relatie was erg onder de indruk van het eten en zij zijn dan ook zeker wat gewend betreft kwaliteit!.

Er was wederom een heerlijke sfeer met lekkere lounge muziek op de achtergrond.

Twan & Beata.

31. Ik ben er een tijdje geleden gaan eten en ik verwacht met zo'n ambiance toch ook wel een beetje exclusiviteit voorgeschoteld te krijgen.
    Alleen dat was het toch niet echt, de prijs was wel exclusief hoog, mij zie je er echt niet meer terug.

2,2
  32. Net na de opening, bij de lunch 2 uitsmijters besteld.

De eieren waren nogal glibberig, had het zelf beter kunnen doen. En ook de ham vergeten.

Misschien was het de nieuwigheid?

2,9
  33. De bouwvakvakantie gisteren ingevierd bij De Heeren van Ghemert.
    Het duurde even voordat we ons eten hadden, maar er zaten nog een aantal grote groepen op het terras aan de voor kant, maar ook aan de achter kant, dus wel begrijpelijk.

Ondertussen een lekkere pot Jupiler bier gedronken en flink geouwehoerd met andere vakantievierders.

De vriendelijkste bediening in Gemert.

34. Wij hebben dit weekend met de sportclub gegeten in het Heerenhuys.
    Het was aardig druk en een erg gezellige sfeer.
    Het eten was goed en het duurde niet te lang.
    Ik ga zeker weer terug!

35. Alle complimenten:

Het is een prachtige ambiance, vriendelijk personeel.

We hebben heerlijk gegeten en gezellig geborreld!

36. Heb hier gegeten net na de opening.
    Een salade brie, haricoverts, gegrilde paprika en ui.

Bij een salade verwacht je een mandje brood ofzo. Die kreeg ik er niet bij.
    Maar toen ik beter naar mijn salade keek zag ik dat er allemaal zwarte blokjes brood op mijn salade zaten (bruin/wit) niet meer te onderscheiden.
    En tja, een uisoort tussen mijn salade vind ik meer dan genoeg geen drie (amsterdamse uitjes, bosui en nog rode ui (de laatste stond volgens mij alleen vermeld).

Dressing was ver te zoeken en de sla ook.
    Kortom echt vies.

En dan de prijs voor dat kleine bordje, veel te hoog.

Hoop dat ze inmiddels wat verbeterd zijn maar mij zul je er niet gauw meer terug zien.

2,9
  37. Gezellig goede sfeer.
    Heerlijk gesneukeld.

38. Op woensdag 27-05-2009 met mijn zus een bezoek gebracht voor een lunch. De slechtste lunch ooit. Een kipsalade met ananas uit blik en geperste kip als vleeswaren in blokjes gesneden. De carpaccio lag nog op het dooiwater en volgens mij werd er halvarine geserveerd ipv echte boter. Met het slechtste commentaar ooit ontvangen op onze opmerkingen: "gasten verwachten door de ambiance gevulde kreeft en coquilles geserveerd te krijgen" De witte huiswijn was heel goed.

39. Nu 2x geweest, leuke ambiance, maar het eten is slecht en te simpel.

3,4
  40. Prachtige ambiance dus je verwacht wel wat. Helaas krijg je hier niet wat je denkt te verwachten.