Umut in Geleen

1314420955 79
1320768586 81
1365202003 77
1511197515 64

1. Wat een slechte zaak. Al 2x bestelling gedaan en 's nachts zeggen half uur en komen dan helemaal niet opdagen. Na bellen zeggen ze dat het niet is doorgegeven, zeer slechte zaak, slechte service, slechte shoarma Umuth te slecht!! Nooit meer Umuth, aan iedereen nooit meer Umuth bestellen en sowieso laatste tijd weinig en service slecht.

2. Vele jaren lekker kebab bij jullie gegeten. Maar wat jullie nu aan het doen zijn is gewoon belachelijk. Kebab onder de grill doen? Kleine porties. Gelukkig heb ik al een andere in Geleen gevonden die wel weet wat een broodje kebab is. Een tip, ga eens in België een broodje eten!!

3. Heb besteld eten niet eens bezorgd meer dan anderhalf uur gewacht. Bel je terug besteling is voor jou deur niemand doet open. Weer bellen gaan ze op hangen. Weer terug bellen worden ze boos. Wat een slechte service bestel nooit meer bij umut geleen.

4. Vaker hier besteld en altijd dik tevreden geweest, maar na vandaag dan ook de laatste keer geweest. De vorige keer dachten we nog dat ze het druk hadden en dat daardoor minder aandacht was besteed. Na vandaag weten we zeker dat de kwaliteit ver te zoeken is en dat het niet lag aan te weinig tijd. De frieten waren in oud vet gebakken (zie foto waar het vet uit de frieten is gelopen). De frikandel zal ik jullie de details van besparen (zie de foto waar de frikandel in zat) en de kebab was rondom smerig! Om over de saus nog maar te zwijgen... Het lijkt wel slasaus met een smaakje toegevoegd. Jullie zijn ons in ieder geval kwijt als vaste klant, geen haar meer op mijn hoofd die dikke 30 euro neertelt voor deze zooi! Volgende keer gaan wij weer naar een ander restaurant, die leveren tenminste kwaliteit en besteden ondanks drukte wel alle zorg aan hun eten.

5. maurice

Ik ben vaste klant bij Umut. Normaal hebben ze de lekkerste kapsalon hier in de buurt. We bestellen met de vriendengroep 1x in de week kapsalon. Echter bestelde ik vorige week een kapsalon, en het zou 30 minuten duren zoals normaal.

Nadat ik het na 60 minuten nog steeds niet had gekregen besloot ik te bellen, op het moment dat ik belde kwam de bezorger aan de deur dus ik heb opgehangen om mijn eten te ontvangen. Ze hadden mij terug gebeld en een voicemail bericht ingesproken, tot mijn verbazing word ik daarin uitgescholden.

Dan de kapsalon, geen samuraisaus wat wel besteld was oude tomaten en komkommer, en frieten welke meerdere keren gebakken leek te zijn en het vlees was niet te eten. Voor mij nooit meer Umut wat zeer jammer is aangezien ik een vaste klant was.

Een excuus voor het voicemailbericht zou wel op zijn plaats zijn.

Mvg een zeer teleurgestelde klant

6. Afschuwelijk gewoon. Frieten hard, koud. Souvlaki was taai, rook smerig en smaakte niet eens naar souvlaki. 4 stokjes souvlaki aan de hond gegeven. Knoflooksaus besteld en extra betaald... zat geen knoflooksaus bij. Bij kapsalon aanbieding blikje fris. Cola ingevuld maar zat er niet bij. Dit was de laatste keer dat ik bij Umut besteld heb. Mijn eten gewoon niet te eten... nou gelijk avond verpest.

7. Waardeloos, na 4 uur wachten eindelijk het eten... zo laat omdat het koningsdag is, en dan niet te eten. Waardeloos broodje kebab 😝

8. Als ik geen zin heb om naar Belgie te rijden, kom ik hier om doner kebab te halen. Eten is goed, maar de porties moeten echt groter! Kijk eens hoe je ze in Belgie krijgt, zo krijg je ze in Nederland nergens (dit is helaas overal in Nederland zo) en dan betaal je ook nog eens meer hier in NL. Desondanks is Umut de betere hier in Nederland en hopelijk doen ze er wat mee. Bediening altijd even vriendelijk en correct.

9. Moreno

10. Pizza gegeten die goed belegd was en ook gewoon lekker. Bediening doet wat ze moet doen. We hebben buiten gegeten maar binnen zag het er verder prima uit.
    Enig minpunt was dat we wat lang moesten wachten tot het klaar was.

11. Het maakt niet uit wat je bij umut besteld, alles smaakt gewoon super!

Zeer vriendelijk personeel, snelle en goedkope bezorging.

Ik heb nog nooit klachten gehad.

Ik bestel regelmatig bij Umut.

12. Rico

13. Ja jammer van die kapsalon waarop we ons zo verheugden na de zware carnavalsdagen.. normaal heel tevreden maar vandaag echt heel vies.. friet vies, vlees veel maar veel vies, sla leek gekookte andijvie. Geen idee wat er vandaag aan de hand was met de koks, normaal ben ik echt tevreden.

14. Wij hadden de sparerib schotel besteld voor 9,95

De friet waren wat slap maar waren wel te eten de spareribs waren goed en een lekkere saus erbij voor de prijs was het meer dan genoeg.

Bestel optijd anders moet je wat langer wachten daar zijn we nu wel achter gekomen maar geen probleem dat weet je van te voren want je bent niet de enige.

15. Brigitte

Het maakt niet uit wat je bestelt en eet van Umut; het is gewoon absoluut TOPPIE!

16. Bestel al meer dan 10 jaar, nog nooit ontevreden geweest.
    Lange tijd terug waren de broodjes kebap groter en goedkoper maar dat is nu overal net zo duur.

17. Nooit problemen met deze zaak, altijd alles perfect op orde. Eén keer was er wel een foutje, maar dan doen ze er ook alles aan om dit recht te zetten. Ik had bijvoorbeeld een keer een kapsalon besteld, en die gaven ze me toen met shoarma. Dat lustte ik niet, dus kreeg ik een gloednieuwe, en dan met kebab.

Geen slechte woorden over deze zaak.

18. Ik heb normaal zeer goede ervaringen met Umut, vooral de pizza pollo hot. Die is zo lekker dat ik besloot hem nog maar eens te bestellen. Buiten dat die half koud was, was het ook nog eens een pizza die ik helemaal niet besteld had en ik vond hem ook niet echt lekker.

19. Henri hermanslaan.

Snelle service en goed eten!

Prijs begint naar de dure kant te gaan, maar dat is het wel waard.

Onlangs nog een verkeerde levering gehad. (kalfs, ipv kip) Maar bij mijn bestelling daarop heb ik er gratis een zak verse friet bij gekregen.

Kipkebab heerst bij Umut!

20. Snelle bezorgservice.

En zeer vriendelijk personeel hebben ze in dienst.

21. Een aantal jaren geleden kwam ik hier vaker voor een snelle hap. Toen was het broodje kebab gewoon heel lekker.

Onlangs nog een keer een hapje gegeten bij Umut, maar dit had niets meer te maken met de kwaliteit van een paar jaar terug. Slecht broodje, dat van ellende uit elkaar viel. Kebab die niet lekker krokant was. Het totaal was smaakloos en zeker niet meer voor herhaling vatbaar......

22. Super eten, personeel goed.

Als je wat besteld telefonisch dan weet je dat het wat kan duren.

Op het eten is echt niks op aan te merken anders bestelde ik niks meer.

23. Ik heb net m'n eten gekregen na bijna 2 uur wachten!

De bezorger was ook niet erg vrolijk, zei nog niet eens hallo?!

De shoarma was ook niet geweldig. Dit is de eerste en laatste keer dat ik hier bestel!

24. Umut geeft wat de klant wil.

Supersnelle levering, geweldig lekker eten, en het personeel probeert de klanten het beste te geven, ondanks tegenslagen.

De beste kebab in heel Limburg.

Altijd vriendelijk.

Vers eten.

Goede bediening.

Ga zo door!

25. Sinds er een nieuwe eigenaar is bij Umut zijn de frietjes er op vooruit gegaan. Het kebab vlees ben ik niet zo kapot van omdat het gehaktvlees is en weet niet wat er in dat gehakt verwerkt is. De nieuwe eigenaar is een aardige man en het personeel doet ook z`n best. That`s all...

26. Umut is al jaren super! De lekkerste kebab van Limburg! Ook de cheeseburger is een te gekke ervaring, nog net niet zoals in Belgie maar veruit goed!

Zelfs nu ik in Sittard woon bestel ik er en is ie er binnen 3 kwartier.

Al was het in het verleden niet altijd de complete bestelling of snel, maar met die nieuwe gasten is dat wel super!

27. Goede bezorgtijd, ongeveer 40 minuutjes.
    Erg lekkere kebab en zelfs de frietjes waren goed warm en lekker knapperig!
    Niet zo klef zoals ze vaak bij bezorging zijn.

28. Annika 349 punten

Heerlijke kebab!

Grappige bediening.

Prijs was goed.

Leuke kleine kebab zaak.

Ook de bezorging is goed!

29. Ze zijn daar goed bezig. Llekker, goed warm, genoeg en snelle levering.

30. Umut heeft echt de lekkerste frietjes van geleen ;-)

Werkt zich uit de naad en is altijd even aardig.

Zit ik op mijn kantoortje en ruik ik de hele tijd zijn frietjes hahahahah.. dus tsa... dan maar weer bestellen ;-)

Eigenlijk moet ik gewoon minpunten geven want het is helemaal niet goed voor de lijn ;-)

31. Umut is super. Alleen mogen ze wel vermelden als je een broodje kepab met een portie frietjes bestelt, je beter een kepab menu kan pakken omdat je dan de cola gratis hebt, plus `t feit dat je dan ook nog 20eurocent minder betaalt, voor de rest vooral doorgaan, de kepab is echt superieur.

32. Supersnel, superlekker! Super!

33. Umut heeft de lekkerste eten van hele geleen en het is ook nog heel gezellig daar

vooral omdat ze nou ook een jongere personeel hebben :D.

34. andy stokker

Umut heeft lekkerste eten van hele limburg en hele verse frieten.doe het goed blijf zo door gaan

35. huubke en daphne, joanne

lekkerste fricandellen
    van heel limburg en umut is een lief manneke, die te hard werkt

36. Uitmuntend, vlotte bediening, lekker voedsel en veel verschillende gerechten.

37. Veel jongens achter de eetbar die niet hun handen wassen, erg jammer niet hygienische.