't Kleine Verschil in Geleen

'T Kleine Verschil, groot in smaak en sfeer

Gelegen in het oudste deel van Geleen en gevestigd in een 19de eeuws monumentaal pand.
In ons sfeervolle restaurant kunt u terecht voor een kop koffie, een smakelijke lunch of een heerlijk diner.
Maar ook voor gezelschappen tot 35 personen zijn er speciale keuzemenu's voor een eerlijke prijs. Ook voor Shared Dining kunt u bij ons terecht.
Alle ingrediënten zijn dagvers en uit eigen keuken.
Uiteraard kunnen wij u voorzien van koffie/thee, ijswater of een ander drankje.
Ook behoord Limburgse vlaai, lunch, diner of bittergarnituur tot de mogelijkheden.
In 2015 hebben wij onze zaak uitgebreid en beschikken we over een groot terras waarop het bij goed weer goed toeven is en van de menukaart kan worden besteld. Wilt u alleen drankje nuttigen, is dat geen probleem.

1193277505 76
1200236148 70
1207194790 75
1221112076 80
1241988004 84
1374202216 69
1388119502 83
1402036787 84

1. Zoals gewoonlijk goed gegeten. De combinaties van smaken kloppen wederom. Herfstmenu is aanrader.

2. Ellen Donners

Super gegeten in een fantastisch gezellige omgeving. Prijs/kwaliteit verhouding was prima. Een aanrader!!

3. Astrid Liebregts

We hebben erg lekker gegeten en de bediening was vriendelijk en goed.
    Zeker een aanrader om hier te gaan eten.

4. Heel lekker en overzichtelijk opgediend voor een groter gezelschap van 12 mensen.
    Aperitief zeer fruitige proseco zeer lekker. De rode negro amaron wijn vond ik erg lekker en zacht van smaak.

5. Wederom heerlijk gegeten, zoals we gewend zijn!
    Ook de bediening super.
    Ga zo door, een pluim voor jullie.

6. Heerlijk gegeten voor een zeer redelijke prijs. De groenten mochten wat mij betreft wat gevarieerder; op elk bord een oranje paprika, die door niemand opgegeten is, maar misschien vinden anderen dit juist heel lekker, kortom, aanrader, denk wel dat als je bij de ingang(schuifdeur) zit, dat dit minder is, koud en onrustig, gelukkig zaten wij achterin.

7. Ben Bormans

Gezellig en sfeervol, vriendelijke en behulpzame medewerkers, een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Verrassend voorgerecht waarbij een sorbetijsje wed geserveerd dat als overgang diende naar het tussengerecht. Mooi idee.

8. Gastvrij, sfeervol en gezellig. Heerlijk gegeten, compliment voor de bediening.
    Aanrader!

9. Riet Widdershoven-Schiffers

Het eten was niet gek waar het voorgerecht echter een vreemde samenstelling had. Wat ons het meest irriteerde was de rumoerigheid. Na de vraag om elders te kunnen zitten kregen wij als antwoord” dat maakt echt niks uit hoor maar alles jullie dat willen, dat kan” 🤦🏼‍♀️
    Misschien verkeerde moment verkeerde dag.

10. We hebben er heerlijk gegeten, sfeervol, gezellig restaurant!

11. Wij hebben samen een heerlijke avond gehad, met lekker eten, lekker drinken, een leuke sfeer en een goede bediening.
    Conclusie; prima restaurant dat ik aan iedereen kan aanbevelen.

12. Yvonne Dohmen

Heerlijk herfstmenu gegeten met een flesje lekkere Italiaanse rode wijn. Gezellige avond gehad, goede service en lekker gegeten. Wat wil je nog meer op de zaterdagavond :-)

13. We hebben met het dispuut van onze studenten tijd bij het kleine verschil in Geleen met 15 maan een uitstekende maaltijd genoten, het was lekker het was gevarieerd, de bedienen was erg vriendelijk en correct. Mijn dispuutsvrienden die vanuit het hele land gekomen waren waren allemaal zeer positief. Ook de prijs/kwaliteits verhouding was voor hen een verrassing in positieve zin.

14. Menu. Mijn gasten en ik hebben heerlijk gegeten.
    Bediening uitstekend.

15. John en Monique

Heerlijk gegeten fijne bediening (Nina)

16. Peter Giesberts

Het eten was heerlijk, wij hebben het menu.
    De bediening is top.

17. Zeer gezellige sfeer, perfecte bediening en goede prijs- kwaliteit verhouding.

18. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.

19. Thea Houkes

Heerlijk gegeten. Goede service en bediening. Kortom… het was af! Komen zeker nog eens terug.

20. Cobie Korevaar

Erg gezellig, fijne sfeer, goede kwaliteit.

21. Lekker gegeten, goede service en bediening. Alweer een hele fijne ervaring bij het Kleine Verschil in oud Geleen.

22. Gisteren met 4 personen gedineerd, we hebben alle vier gezocht naar een mankementje in het geheel, we konden tot onze teleurstelling NIETS vinden.
    Prima menu voor een prima prijs, elk gerecht, heerlijk en mooi geserveerd.
    Zondermeer komt er een herhaling.

Corry, Josemiek, Douwe en Mat.

23. Gisteren met 8 personen gegeten volgens het Shared Dining concept!
    Heel gezellige avond gehad met heerlijk eten in een gezellige ambiance!
    Top!👍

24. Loeke van der Velden

Lekker gegeten, fijne bediening en gezellig om er te zijn.

25. Ellen Zimmer

Heerlijk gegeten, leuke ambiance en vriendelijke bediening.

26. Eten bediening sfeer alles geweldig.

27. Heel sfeervol, lekker eten, goede bediening en zeer flexibel voor grote groep. Top!

28. Gisteren 4 november met groep van 20 personen gaan eten. Dikke complimenten aan de koks, bediening en de sfeer. Iedereen heeft genoten, voor ons een hele dikke 10. Dank je wel 👍

29. We haddden gereserveerd voor de lunch de luxe! Mooie presentatie en heerlijke hapjes geserveerd. Kortom heerlijk eten en vriendelijke bediening!!!

30. Peter Seifert

Heerlijk gegeten, top bediening, jammer de accoustic is niet best en de site eet.nu is overbodig, voegt niets toe, alleen maar verwarring na reservering. Compliment aan het team van dit restaurant.
    Peter Seifert

31. Elise palmen

Superlekker gegeten, leuke en vriendelijke bediening.
    Gezellig restaurant.

32. Heerlijk gegeten en vriendelijke, allerte bediening!

33. Wij hebben na veel bezoeken, naar alle tevredenheid, met ons gezin, 10 personen, afgelopen weekend daar gegeten. Wij moesten omdat wij met meer als 8 personen waren een groepsarrangement pakken. Dat viel tegen.
    Het was lekker maar het eten was niet warm en miste groenten erbij. De bediening was super en zullen zeer zeker weer terug komen maar niet meer met ons hele gezin of we via de kaart bestellen.

34. Ontzettend lekker gegeten. Zeer modern ingericht restaurant en een gezellige sfeer. Mochten alleen wat vaker komen vragen of we nog wat te drinken wilden.

35. Lekker gegeten en goed verzorgd door vriendelijke bediening.

36. Het was weer heerlijk we hebben genoten dank jullie wel Het kleine verschil voor de lunch 👍👍👍

37. M.Sillen-Teunissen

Voor mijn zoon en mijzelf de eerste keer, maar zeker niet de laatste. Heerlijk gegeten, leuke sfeer en bediening. Top...

38. Genoten van het herfstmenu. Was erg lekker.
    Enig minpuntje, ik kreeg 2× een gerecht opgediend op een bord met stukje eraf.
    Dit zou niet doorgegeven mogen worden vanuit de keuken.

39. Karin Clermons

Een gezellig, goed verzorgd avondje met het gezin. Goed eten, vriendendelijk bediening. Helemaal top!

40. Charlotte

Heerlijk gegeten, heel vriendelijke bediening. We gaan zeker nog een keertje.

41. Caroliene

Goede ambiance, leuke locatie. Het eten was heel lekker en werd ook vrij snel op tafel gezet. Bij reservering via internet had ik allergie informatie erbij vermeld. Ik kreeg gelijk een telefoontje van het restaurant met de mededeling dat hiermee ter plekke rekening kon worden gehouden en ik me dus geen zorgen hoefde te maken. Heel flexibel en klantvriendelijk dus. Echt een aanrader dit restaurant.

42. Na een tijdje weer eens gaan eten bij het kleine verschil met een gezelschap bestaande uit 6 personen.
    Iedereen was vol lof. We hebben genoten van het herfstmenu.
    Een mooi samengesteld menu met een heerlijk toetje (lava cake )

43. Een leuk restaurant met een goede sfeer. Bediening uiterst vriendelijk en een prima keuken.
    Aanrader!

44. Fred van didden

Wij hebben op ons gemak gegeten. Wij waren 35 jaar getrouwd en was een mooie avond. Zeker voor herhaling vatbaar.

45. Allereerst lekker gegeten en gedronken.
    Altijd even lekker hier.

Service vonden wij minder.
    Wij waren met een groep van 7 personen en kregen te horen dat indien wij voor het menu zouden kiezen dit met de hele tafel moest. Jammer want dan zouden 4 personen aan een andere tafel moeten gaan zitten want die wilden het wildmenu en dat is ook niet gezellig als je met een groep onderweg bent.

Dan maar a la carte maar we mochten maar uit 3 verschillende dingen kiezen met onze groep… maar uit 3 verschillende voorgerechten, hoofdgerechten. Niet klantvriendelijk vonden wij.

Indien er wijn wordt geserveerd laat men normaal het etiket zien en iemand proeven. Dit is niet gebeurd zodat wij de verkeerde wijn kregen en dronken, Dit is later op een goede manier opgepakt.

Een gevraagde tafel gereserveerd echter door bepaalde omstandigheden niet gekregen bleek bij het verlaten van het restaurant, want toen werden wij hiervan op de hoogte gebracht.
    Uiteindelijk was dit het minste probleem want het eten was lekker en het was gezellig.

46. Lekker gegeten en goed verzorgd door vriendelijke bediening

47. Altijd een heerlijk moment bij het kleine verschil! Smakelijke gerechten voor een nette prijs. Prettig zitten en een super service. Erg klantgericht!
    Reserveren is een must want het is altijd gezellig druk.

48. Van de Schoor

Super Abraham etentje gehad 2 oktober👍 Veel reacties van de gasten gekregen. Het was heerlijk.

49. Natasja Penders

Heerlijk eten, zeer vriendelijke bediening. Een restaurant om steeds bij terug te komen!

50. Heel leuk restaurantje waar je goed kan eten in een gezellige sfeer.

51. Heerlijk gegeten voor een leuke prijs
    Attente bediening in een sfeervol restaurant

52. Miranda van Toledo

Gisteravond heerrlijk gegeten bij Het kleine verschil. Eten heerlijk en bediening super.

53. Was weer geweldig… Perfecte service bediening. Meteen weer gereserveerd.
    Topper.

54. Ine en Rolf

Was al 3 jaar niet meer geweest. Verbouwing is goed gelukt. Mooie ambiance, prettig zitten. Goed eten. Kom gauw nog eens terug.

55. Zeer goede service, kwaliteit is gezien de prijs top, zeker een aanrader, de italiaanse huiswijn is heerlijk.

56. Gisteren heerlijk genoten van het herfstmenu met een heerlijke rode huiswijn.
    Bediening is vriendelijk en ongedwongen, zeer prettige sfeer in een mooi aangekleed restaurant.
    We komen zeker weer terug.

57. Bij binnenkomst deden enkele opmerkingen het restaurant eigenlijk al de das om. We waren met 14 volwassenen en 1 baby. Natuurlijk niets zo vervelend als een huilende baby. Echter weten we wel hoe onze eigen kleine is.....uren gezeten en geen kick, dus niemand had er last van!

Eerste opmerking toen ze de baby zagen; oh dat is een verrassing voor ons, daar hebben we niet op gerekend. Tweede niet zo'n grappig grapje; voor jullie hebben we een tafeltje apart.

Vervolgens met 14 personen plaats genomen. De opening begon met; ik tel maar 14 personen en jullie hadden voor 15 gereserveerd. Onze excusses, maar 1 persoon is wegens omstandigheden afgevallen. Helaas hebben jullie dat niet op tijd gemeld, dus er word wel voor 15 personen in rekening gebracht.
    Ik vind dit erg zwart / wit en zeer slechte service! Als het aan mij had gelegen waren we met de gehele groep vertrokken.

Over de sfeer, inrichting en bediening niets te klagen. Het eten was lekker en er was niets mis mee. Porties waren ook genoeg. Voor mijn beleving geen favoriet restuarant waar ik nog eens voor zou kiezen.

58. Super gegeten. Enigste minpunt, rumoerig. Liever lichte muziek op achtergrond, dan geroezemoes en keuken/bar geluiden.

59. Gisteren, zondag de 24e september voor de eerste keer gaan eten bij 't Kleine Verschil.
    Leuk restaurant; open en vriendelijk. De bediening was alleraardigst en goed. Hoewel het geen zomer meer is werd het zomermenu aangeboden. Pluim voor het koksgilde. Niets over te klagen. De bijbehorende wijn was goed van smaak. Alles voor herhaling vatbaar. Mogelijk dan met een herfstmenu.

60. Was weer gezellig en heel lekker. De bediening was super!

61. J. Sluijsmans

Lekker eten en prettige bediening.

62. Marianne Diederen

Vriendelijke bediening en het eten was helemaal toppie. Kortom, het was een geslaagde avond, zoals we ook gewend zijn van jullie!!!

63. Het blijft een genoegen om familie en vrienden mee uit eten te nemen naar dit gezellige restaurant

64. Zoals altijd lekker gegeten.

65. Een (h)eerlijk restaurant, prima prijs-kwaliteitsverhouding.

66. Hier gisteren voor de eerste keer gegeten, en zeer goed bevallen. Heerlijk gegeten, prima witte huiswijn. Vriendelijk personeel en sfeervol ingerichte zaak.

67. Heerlijk gegeten, vriendelijk en attent personeel, vlotte bediening, aanrader.

68. Bep Hendriks

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Top

69. Al geregeld gaan eten bij 't kleine verschil, zowel met een groep als met een kleiner gezelschap. Ook al een paar keer gaan lunchen. Het personeel is altijd even vriendelijk en weet waar ze het over hebben. Het eten is altijd weer overheerlijk! Prima porties en netjes opgediend. Voor ons een plek om vaker te gaan eten en te genieten van een heerlijke avond.

70. R. Ceulemans

Topavond! Heerlijk gegeten, goede bediening en leuke sfeer!
    Wij komen zeker nog terug😉

71. We hebben n topavondje gehad met lekker eten en goeie service.

72. Ellen Donners

Zeer tevreden over de kwaliteit van het eten, de vriendelijke, correcte bediening en de sfeer.

Zeker voor herhaling vatbaar.

73. Lokatie is gezellig, personeel en bediening is behulpzaam en vriendelijk. Menukaart uitgebreid en de gerechten zijn klasse!
    We waren alle vier zéér tevreden met de door ons gekozen gerechten.
    Compliment en bedankt.
    Tot volgende keer!

74. Be Knippers van der Heijden

Het eten was super de bediening top.
    De sfeer grandioos.
    Wij komen snel weer.

75. Marjo Knarren

Wij gaan al verschillende jaren naar 't kleine verschil. Het eten is altijd weer even lekker bereid en geserveerd. De inrichting is gezellig en niet overdreven. Of je nu met de kerst daar gaat eten, een zakelijk etentje of gewoon een tussendoortje. Van de bediening kan ik alleen maar zeggen dat deze heel aardig en attent is.
    Een echte aanrader maar wel reserveren.

76. Wij hebben lekker gegeten en zijn zorgvuldig en correct bediend. De gasten bedankten ons buiten voor het lekkere en goed verzorgde eten.

77. Ontzettend hartelijke, vriendelijke mensen in de bediening.
    Eten was heerlijk : heerlijke soep, verse groenten, lekker vlees…
    Fijne sfeer, alleen die rokers buiten op terras, die verpesten weer de sfeer.
    Verbied dat roken, dat is gewoon afschuwelijk dat dit nog mag…
    Verder allen lof. Chapeau!

78. Het is altijd weer een feest om in dit restaurant te komen, heerlijke gerechten, de bediening is vriendelijk en alert, nogmaals een feest!

79. Marianne Pieters

Wij hebben voortreffelijk gegeten! Alles was vers en heel goed bereid. De bediening was vriendelijk en deskundig! Wij voelden ons echt verwend die avond! Chapeau!!

80. Prima gegeten. Vriendelijke bediening, heerlijk eten.

81. Wij zijn al verschillende keren geweest en het is ieder keer prima.
    Heerlijk eten en fijn personeel

82. Eten was uit de kunst, Ook de manier waarop het eten op het bord wordt geserveerd.
    Bediening heel goed en zeer vriendelijk/attent.
    Sfeer is prima. Prijs/kwaliteit oké.

83. We hebben heerlijk gegeten in een héél fijn en gezellig restaurant, het is alleen jammer dat er tafeltjes staan waardoor een gedeelte van de gasten met de rug naar alles zit dit is wat minder prettig je hoort van alles achter je maar ziet niks.
    Misschien eens naar kijken!!!
    Voor de rest helemaal tevreden hoor.

84. Goede verzorging, gezellige sfeer en als belangrijkste heel lekker gegeten.
    Online reservering ging perfect, mooie tafel voor 6, ondanks redelijk laat tijdtip van reserveren en drukte. Top!

85. Heerlijk gegeten, lekker wijntje gedronken. Bediening en personeel helemaal top, het voelt als een warme, gezellige huiskamer waar je altijd welkom bent, m.a.w. zoals het hoort in een goed restaurant!

86. Eten was heerlijk, bediening was super. Gezellige sfeer, aanrader voor iedereen.

87. René en Anita

Heerlijk gegeten in een geweldige ambiance. Personeel is uitstekend. Heerlijke Italiaanse wijn. We hebben al de nodige gerechten geprobeerd en die vielen allemaal in de smaak. Het voorgerecht voor 2 personen is een absolute aanrader.

88. Altijd top!!!

89. Eten was zeer goed. De bediening was goed. Een prima restaurant om gezellig en goed te eten.

90. Paula Raven

Het was zoals altijd gezellig, goede, vriendelijke bediening en heerlijk eten voor een goede prijs. Het was gewoon af.

91. Het was gezellig en het eten en de bediening van leuke kwaliteit.

92. Van voorgerecht tot aan de koffie na de maaltijd was alles perfect, beslist voor herhaling vatbaar!!

93. Douffet

Super lekker gegeten, niets op- of aan te merken.

94. Notermans

Per ongeluk bij reserveren online voor 8 personen geboekt ipv 7 we moesten dus ook voor 8 personen betalen. Niet echt klantvriendelijk.

95. Erg lekker....kreeg het helaas niet op, broodplank hadden we niet moeten pakken. Die was goed gevuld waardoor we na het voorgerecht al vol zaten.
    Uiteraard weer voor herhaling vatbaar!

96. Anoniem

Het was prima.

97. Wagemans

Een shared-dining concept met 10 personen: iedereen was vol lof over het geserveerde.
    Meer als voldoende voor iedereen, super lekker, zeer vriendelijk personeel.
    Alle lof!

98. Fysiosport De Baandert

Omdat we met 11 personen waren, kregen wij het groepsmenu. Allemaal kleine dingetjes, behoorlijk wat variatie met voor elk wat wils en op een leuke manier geserveerd. Zeer goede smaak, lekker mals vlees en meer dan genoeg, voor een aangename prijs. Zeker voor herhaling vatbaar!

99. R kwakkernaat

Lekker gegeten.. menu genomen.
    Gezellig druk.. vriendelijke bediening

100. Rinus van Loon

Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk personeel en goede sfeer.
    We gaan zeker nog eens terug.

Volgende pagina