Gelegen in het oudste deel van Geleen en gevestigd in een 19de eeuws monumentaal pand.
In ons sfeervolle restaurant kunt u terecht voor een kop koffie, een smakelijke lunch of een heerlijk diner.
Maar ook voor gezelschappen tot 35 personen zijn er speciale keuzemenu's voor een eerlijke prijs. Ook voor Shared Dining kunt u bij ons terecht.
Alle ingrediënten zijn dagvers en uit eigen keuken.
Uiteraard kunnen wij u voorzien van koffie/thee, ijswater of een ander drankje.
Ook behoord Limburgse vlaai, lunch, diner of bittergarnituur tot de mogelijkheden.
In 2015 hebben wij onze zaak uitgebreid en beschikken we over een groot terras waarop het bij goed weer goed toeven is en van de menukaart kan worden besteld. Wilt u alleen drankje nuttigen, is dat geen probleem.

1195037924 76
1202583373 70
1225219721 78
1308219661 85
1391219602 81
1474219543 88
1511946789 88
1519492238 88

1. We zijn een aantal keren geweest en steeds met een goed gevoel weggegaan. Eten, drinken en sfeer top.

2. Gezellige sfeer, super bediening van aankomst tot vertrek. Goede smaakvolle menu's tegen een goede prijs. Tevens aanbod van seizoensgericht menu. Zeker een aanrader.

3. Weer werden wij heel hartelijk ontvangen en begeleid naar ons gereserveerde tafeltje. De jassen werden netjes aangenomen en opgehangen. Vervolgens prettig geserveerd met een drankje en snackje. Daarna heerlijk gegeten van het goed samengestelde herfstmenu. Daarna nog heerlijk nagetafeld met een lekkere limoncello en koffie. Was weer top.

4. Het herfstmenu was zeer goed. De italiaanse wijn overheerlijk. Enige opmerking die ik kan maken dat een paar items naar mijn smaak iets minder gezouten mochten zijn. Prijs-kwaliteit is goed. Kortom: dit smaakt naar meer!

5. Zoals altijd heerlijk gegeten.
    Bediening(door een hele nieuwe medewerker) ook top.

6. Super lekker gegeten, maar niet goedkoop.

7. Heerlijk gegeten, prima verzorgd door de kok maar zeker ook door de vriendelijke dame in de bediening. Enige minpunt is dat we naast de deur zaten. Ondanks pogingen van het personeel om de glazen tussendeur zo snel mogelijk dicht te maken, was het zeer onprettig om aan deze tafel te zitten door de koude wind/trek. Maar de bediening en het eten maakte veel goed.

8. Erg lekker gegeten, goed glaasje wijn, in ‘n gezellig restaurant!

9. Goed restaurant met een vriendelijke bediening.
    Restaurant is wel iets gehorig.

10. J Vaassen

Heel gezellig, goede bediening, prijs / kwaliteit OK. Dit is echt een gelegenheid voor iedereen.
    Prima.

11. hilda van mulken

Op maandagavond gegeten. Tot onze verrassing veel gasten, zeker voor een maandagavond.
    We namen het herfstmenu. Lekker gegeten. Heel fijne bediening. Goede prijs, kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader.

12. Het was weer fijn en gezellig, alleen de vis was niet zo als anders.

13. Niets dan goeds gehoord over de "nieuwe restaurants" in Oud Geleen en omdat we iets te vieren hadden, gereserveerd en verheugd op een mooie avond...Het pand en omgeving is prachtig, leuke zaken rondom, met goede zin naar binnen. De inrichting is stijlvol en gezellig. Uiteraard hadden we het menu vooraf bestudeerd en hadden we gelezen dat "voor groepen vanaf 8 personen kunt u gebruik maken van ons shared diner concept". Bij binnenkomst bleek "kunt u" "moet u" te betekenen. Een brevet van onvermogen van de keuken.... Eigenlijk tijd om op te stappen, maar je wilt een avond niet bederven, zeker niet als je uitgenodigd bent. De overenthousiaste berdijfsleider prees alles aan met "heerlijke tapas"en "heerlijke makreel" en "heerlijke caraccio" op onze etagiere. Uitgeserveerd door een jonge serveerster die op schoolmeesteresse wijze met luide stem verkondigde wat we moesten eten. Het bleek tegen te vallen... De tapas waren wat plakjes vlees van de tegenoverliggende slager, de calimaris waren niet echt, wat gehaktballetjes, een kwart kon zo weer terug de keuken in. Het hoofdgerecht dat twee " heerlijke soorten vis" en twee "heerlijke stukken vlees" met "heerlijke frietjes" zou zijn, werd weer luid toegelicht. De vis was smaakloos en matsh, het verschil tussen de twee soorten was niet te zien. Een klein stukje bief (wel goed) en varkenshaasje (droog) met veel saus deed ons denken aan Van der Valk in de jaren tachtig.. Het nagerecht met "heerlijke ijstaarten" was en combinatie van meerdere kant en klaar gesneden plakjes ijs en wat vruchten.. Ook hier de helft terug richting keuken..

Betaald, naar huis en op zoek naar iets waar wel aandacht voor de gast is.. Als meer dan de helft terug naar de keuken gaat, moet je dat zien.. En niet alles maar met "heerlijk" blijven aanprijzen.

Graag hadden we er van de kaart gegeten, maar een luie keuken dwong ons tot "shared dining"

Jammer, Jammer, Jammer..

14. Super lekker gegeten, zeker voor herhaling vatbaar!

15. Ineke Kösters

Héérlijk gegeten, fijne sfeer, voor herhaling vatbaar.

16. Goede sfeer, prima eten en leuke bediening.

17. Ik vind het altijd erg gezellig bij het Kleine Verschil en dat blijkt ook uit het grote aantal bezoekers dat hier regelmatig komt. Wel jammer dat het er daarom nogal luidruchtig kan zijn, maar zo gauw de maaltijd geserveerd wordt, is het heerlijk rustig. Allicht!!!
    Dan kan men alleen maar genieten van het gebodene.
    Bediening en attentie 100%.
    Tot de volgende keer dus!
    S.P.

18. Heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad.

19. Marianne Beugels

We hebben heerlijk gegeten. Het was gezellig, prima bediening. Goede verhouding prijs / kwaliteit!

20. Jo Dukers

Het eten en de bediening waren prima. Goed verzorgd en erg smakelijk.

21. Leuke ambiance, vriendelijk personeel, alleen dit keer de soep en saus voor onze smaak te zout maar wij gebruiken thuis dan ook weinig zout. Zou iets minder met de zoutpit strooien, is gezonder en voor de zoutliefhebbers kunnen ze zelf nog wat nazouten.

Leuke avond gehad, komen zeker weer eens terug.

22. M offermans

Je kunt er heerlijk eten maar is wel aan de prijs.

23. Wederom heerlijk gegeten en een vriendelijke bediening. Een zeer geschikte locatie om relaties uit te nodigen!

24. Carin bloemers

Heel aardig personeel, super goed verzorgd, mooie zaak, heerlijk genoten van een luxe lunch! Zeker een aanrader!

25. Lilian bruls

Wij hebben heerlijk gegeten, fijne bediening, alles was super.

26. Kundig personeel, lekker gegeten.
    De kaart wisselt regelmatig. Weinig keuze in vis helaas.
    Gezellige sfeer en comfortabel meubilair.

27. Frans en Olga Macco-Corver

Zomermenu gehad. Heerlijk gegeten. Zoals altijd. Ook de bediening is altijd correct en vriendelijk.

28. Jan en Rietje

Prima bediening en een prima keuken.

29. Leuke ontvangst, Eten perfect, wijn die past bij het eten top prijs-kwaliteitverhouding top ga zo door jullie komen er wel 🙋👍🏻🍸🍾

30. wil en familie

Zoals altijd was het eten bij Het Kleine Verschil heel lekker. De domper kwam pas, toen we, na betaling, de rekening eens goed bekeken. Het bleek dat er voor meer dan 20 euro aan drank teveel op onze rekening bijgeschreven was. Drank dus, die we niet gebruikt hadden. Een verschil van maar liefst 10 % van het bedrag op de echte rekening. Weliswaar werd het bedrag terugbetaald, maar toch: het blijkt maar weer dat zelfs bij Het Kleine Verschil het nakijken van de rekening een groot verschil kan uitmaken. We hadden meteen spijt van de ruime fooi die we gegeven hadden…

31. We zijn er voor de 3e keer dit jaar geweest, en weer was het prima verzorgd. Het is er gezellig, de service is werkelijk uitstekend, maar minstens zo belangrijk, het eten is er uitstekend. We blijven er heen gaan. Voorgerecht: garnalen, iets aan de prijzige kant, maar wel heerlijk, hoofdgerechten: zalm en heilbot, heerlijk, juiste mix van vis met groente, prima prijs en uitstekende kwaliteit, nagerechten: ijs en tartelette, beide ook prima, drankjes heerlijk en de wijntjes die je kunt voorproeven als je wilt zijn lekker van smaak en zeker niet duur. Maar ook die service he, die is echt goed.

32. Peter Smeets

Super avond gehad bij ‘t Kleine Verschil! Heerlijk eten, prima passende dranken en top bediening. Een echte aanrader!

33. Dautzenberg

Zoals altijd lekker gegeten bij het kleine verschil. Bediening was prima.

34. We hebben heerlijk geluncht. Goed eten fijne bediening voor herhaling vatbaar.

35. Zoals altijd, perfect!

36. M.C.Lemeer

Prima eten vriendelijke en bekwame bediening Het punt zou moeten liggen tussen 8 en 9 maar hoger dan 8,5 vandaar die 9. Dit restaurant is een aanrader.

37. Ger Schnackers

Goed eten in relaxte sfeer
    “t Kleine Verschil” ligt midden in het hart van het altijd gezellig en knus aandoend Oud-Geleen. Hier is tenminste geen ruimte voor de hectiek en de schreeuwerig aandoende reclames zoals in het Centrum van Geleen. Na de uitbreiding in 2015 met het pand van de buren is hier een best groot restaurant met bijhorend terras gerealiseerd. De sfeer is heel relaxt en de inrichting is modern en sfeervol.
    De menukaart biedt voldoende keuze en eventueel kies je (wel met zijn tweeën) voor het 4-gangenmenu. De bediening is vriendelijk, met de aantekening dat de attentiewaarde iets hoger zou kunnen. Dat ligt echter volgens mijn waarneming aan gebrek aan capaciteit. De bediening loopt zich nl. ‘het vuur uit de sloffen’ maar houdt het nauwelijks bij. Mogelijk dat een paar handjes meer, zich zouden vertalen in meer drankenomzet. De gerechten zijn zonder uitzondering goed verzorgd en zeer smaakvol. Aan te bevelen is de Risotto met zalm of de Livar filet. De broodplank als voorgerecht neemt – als waarschuwing – al veel appetit weg. De Cappuccino kleine Verschil is een aanrader.
    Mede door de goede prijs-/prestatieverhouding is ’t Kleine Verschil beslist een spot om vaker met een bezoekje te vereren.

38. Harry Cordewener

Prima menu.
    Vriendelijke bediening. Tot zover waren we zeer tevreden.

Toch moet mij het volgende van het hart:
    Ik mag geen zoetigheden eten. In het menu was een zoet nagerecht opgenomen of koffie met (zoete) aankleding.
    Op verzoek werd mij een kaasplankje aangeboden in plaats van het nagerecht. De 3 stukjes kaas waren voldoende maar niet bijzonder (supermarktkwaliteit).
    Ik vond het overdreven om voor het kaasplankje 3.50 Extra te moeten betalen. (Het kwam immers in de plaats van het nagerecht).
    We waren met 6 personen en hebben in het restaurant bijna 300 euro besteed, incl een fooi.
    Het zou een goed gebaar zijn geweest (en in mijn visie een meer klantvriendelijke opstelling) om het kaasplankje niet extra in rekening te brengen.
    Wat is 3.50 Op een bedrag van bijna 300 euro?
    “Klein Verschil” maar o zo belangrijk voor een groep gasten die graag nog eens terug zou willen komen.

39. j.bisschops

Goed eten en drinken in gemoedelijke omgeving.

40. Heerrlijk gegeten in een sfeervolle zaak met super vriendelijk personeel.

41. Ik geef geen tienen hoewel het hier wel zou kunnen. Zijn er regelmatig te gast en altijd weer helemaal goed.
    Compliment!

42. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, gezellig buitenterras
    We vroegen om kraanwater.. zet dat toch gratis op tafel als eters komen!!
    Ziet zo gastvrij en royaal uit.
    Voor de rest doorgaan zo

43. Annemie de Bruijn

Het eten is er heerlijk, de sfeer en het personeel is uitstekend.

44. We hebben heel lekker gegeten en zijn heel erg tevreden over de vriendelijke bediening! Voor herhaling vatbaar!

45. Prima gegeten op gezellig terras. Vriendelijke en vlotte bediening.
    Ga zo door!

46. Hub lenssen

Heerlijk eten.
    Vriendelijke bediening.
    Gezellig restaurant.

47. Dit was de eerste keer dat we er kwamen, waren met 4 personen. We werden goed ontvangen, vriendelijk en goed personeel. Eten was heerlijk. Via de mail allergieën doorgegeven, werd zonder meer rekening mee gehouden. Goed voorbereid. Pluimpje.

48. We hebben bij het kleine verschil de lunch de luxe besteld en het was super!
    Heerlijk gegeten en super verzorging in een geweldige ambiance! Echt een aanrader!

49. Prima eten in een fijne sfeer met een heel vriendelijk bediening. Chapeau.

50. S.Penris

Het eten was lekker en goed en goede service.

51. Marianne van Pelt

Dit is een heerlijk restaurant waar je lekker kunt eten en drinken in een gezellige atmosfeer!

52. Zaterdag 21 juli hebben wij hier heerlijk gegeten. Het was voor ons niet de eerste keer. Vorige keren hebben wij ook heerlijk gegeten. De sfeer was ook deze keer weer echt gezellig en de bediening was weer erg goed en leuk. Dit in tegenstelling tot de vorige keer in april. Het was toen erg druk en alle tafels waren bezet. Het personeel werkte toen erg gejaagd. Ik vermoed dat er nog meer reserveringen waren waardoor de klanten (te) snel werden bediend.
    Nu was het niet zo druk en dat kwam de sfeer en gezelligheid ten goede!
    Het is natuurlijk voor de ondernemer fijn als zijn zaak vol zit maar als dit ten koste van de sfeer en bediening gaat kun je beter met iets minder reserveringen per tafel werken.
    Het zomermenu is een echte aanrader!

53. Goed eten, vlees is van uitstekende kwaliteit! Fijn sfeertje!

54. Geurts Jan

We waren met 12 personen, merendeels tot de senioren behorende. het was schitterend, hoe de voorgerechten geserveerd werden, op een etagère zodat iedereen kon nemen wat hem aanstond.
    Alle 12 personen waren zeer te spreken over wat geboden werd. Graag volgend jaar weer..

55. Th.H. Bervoets

Vriendelijke bediening de sfeer en eten was goed. Komen beslist nog een keer terug.

56. Grubben theo

Heerlijk gegeten. Mooi restaurant. Zeer vriendelijk en bekwaam personeel. Komen zeker nog eens terug.

57. Marjo Bouchez

Goede sfeer. Alleen wat te veel saus wat het vlees afbrak. Het vlees verdronk zowat in de saus. Jammer.

58. Els Offermans

Alles was prima, een restaurant om altijd weer eens te bezoeken.
    Een heel klein minpuntje: debstoelen zijn erg zwaar, ik had een meneer van 98 jr en een mevrouw van 89 jr bij me en die kregen de stoelen niet verplaatst.
    Maar desondanks: PRIMA.

59. Marieke

Altijd heerlijk eten, goede service en een fijne sfeer!

60. Afgelopen maandag Crazy Monday deal gehad, super lekker (zoals altijd) en goede prijs kwaliteit verhouding.
    Enig minpuntje, door aanwezigheid van grotere groep was het een tikkie gehorig.

61. Het was een gezellige avond met prima eten.

62. Het was zoals altijd TOP. Eten bediening en kwaliteit.

63. Frenske

Eten Was goed.
    Te weinig keuze op de menukaart.
    Te weinig warme groente op het bord.
    We waren met 6 personen en kregen 1 bakje gebakken aardappeltjes en een bakje frite dat was veel te weinig.
    We hebben 2 bakjes bij besteld en tot onze verbazing moesten we €2,50 per bakje bij betalen.

64. Het zomermenu gegeten waarbij alleen het hoofdgerecht veranderd werd van vlees naar vis. De huiswijnen, zowel wit als ook rosé waren van een goede kwaliteit. Het prachtige weer, 26 graden en een goed gevuld terras heeft natuurlijk ook een positieve invloed op zo'n perfecte avond. Aanrader, wel van te voren reserveren. Zitplaatsen op het terras kunnen niet gereserveerd worden.

65. Richard Moling

Eten en service waren weer top. T kleine verschil maakt de verwachtingen telkens weer waar.

66. ellie en piet franssen

gezellig en leuk rustige omgeving lekker en goed verzorgd eten.

67. Het was heerlijk een lunch de luxe.

68. Kitty Pelzers

In een woord SUPER.
    Heerlijk gegeten lekker mals stuk vlees.
    Personeel zeer bekwaam.
    Komen zeker terug.

69. Heel mooi restaurant goed gegeten en lekker.
    Bediening was prima zeker een aanrader.

70. May 9 punten

Eindelijk eens bij 't Kleine Verschil gereserveerd. Allemaal goeie verhalen gehoord maar nu dus zelf ondervinden.Mooi restaurant, vriendelijk personeel met kennis van de kaart als je advies wilt.
    Het eten was een genot, mooi geserveerd en echt heerlijk.
    Pluspuntje is dat je bv bij je wijntje een kan ijswater kunt bestellen ( geringe prijs)
    Dit restaurant is een aanrader

71. Was afgelopen donderdag met een collega wezen lunchen bij jullie en het was weer heerlijk. Dank jullie wel.

72. Super sfeer geweldig genoten, lekker eten, bediening geweldig, aspergesoep mocht iets warmer. Maar deed opzich geen afbreuk.

73. Heerlijk gegeten bij 't Kleine Verschil in Oud-Geleen.
    Zijn nu voor de derde keer geweest en het valt nooit tegen.
    Vriendelijk en servicegericht personeel. Lekkere gerechten.
    Ze kunnen ons zeker een vierde keer verwachten.

74. Heerlijk eten. Super fijn personeel. Leuke locatie.

75. Heel vriendelijke ontvangst, attent en vriendelijk personeel, heerlijke gerechten, goed wijn advies en voor onze vegetarische gast een mooi gerecht buiten de avondkaart om!
    We komen graag weer terug!

76. We hebben hier met vaderdag genoten van de Lunch Deluxe, een absolute aanrader! Wat een heerlijke lunch hebben wij hier gekregen. Daarbij aangegeven dat er een allergie was voor noten en sesam, ook hier is netjes rekening mee gehouden. Kom graag nog eens terug!

77. John Geelen

Altijd erg goed! Alhoewel gisteren bij de boerenomelet wel een stukje brood had gemogen.

78. J.Joosten

Was wel wat rumoerig, ligt ook mede aan de andere aanwezigen. Een aanrader!

79. Tiny Daemen

We hebben lekker gegeten. We hebben echter erg lang op ons hoofdmenu moeten wachten. Voor kinderen valt dit niet mee.

80. Heerlijke lunch, ontspannen sfeer, vriendelijk personeel.

81. Patrick en Nicole

Goed op smaak gebrachte sauzen, mooi stukje vlees en heerlijke friet!! Toppers!

82. Lekker eten en heel vriendelijk personeel. Gezellig restaurant.

83. Guus Brings

Met vrienden en familie een heerlijk, gezellige avond gehad bij het Kleine Verschil. Goed gegeten en heerlijk gedronken.
    Bediening was prima en eten verrukkelijk.

Meer dan de moeite waard. Tot een volgende keer, zeker weten.

84. Meriam Smeets

Lekker eten, goede sfeer en de bediening door een heel lieve serveerster was geweldig.

85. Ans Schaffrath

Het restaurant ligt op een gezellige plek aan een pleintje. Lekker buiten gegeten. Konden de hele avond blijven zitten.
    Vriendelijke en snelle bediening.
    Het belangrijkste is natuurlijk het eten. Vers eten van hoge kwaliteit. Een smaak sensatie van alles wat op je bord ligt. Ook het oog wordt gestreeld. Alles past bij elkaar. Het is ook zeker voldoende. Ik ben er vaker geweest en zal ook nog vaak terug gaan. Passie… is het woord dat hier passend is.

86. Erik 11 punten

Leuke zaak met een mooi interieur. Eten is prima en netjes verzorgd. Enige (grote) minpunt is het feit dat er een hele grote, erg luidruchtige groep zat te eten waardoor wij bijna naar elkaar moesten roepen om ons verstaanbaar te maken. Bederft wel de kwaliteit van de beleving zeker gezien de stevige prijs. Is ook de reden dat ik er waarschijnlijk niet meer terug ga, wil niet weer verrast worden met een hoop herrie.

87. Marjo Henssen

Heerlijke avond gehad. Lekker gegeten in mooie ambiance. Zeer vriendelijke medewerkers. Zowel op terras als binnen gezeten. Was genieten!

88. Deckers

We hebben heerlijk gegeten. Wel vond ik de keuze vrij beperkt. Echter wat we kregen was allemaal heel lekker.
    Qua sfeer is het Gezellig. Doch het is er vrij rumoerig, de akoestiek in de ruimte is niet zo goed. Het schuren van stoelpoten over de harde vloer is storend.
    De gastvrijheid is goed en het personeel is vriendelijk.

89. Gemma leunissen

Lentemenu… een aanrader. Heerlijk.

90. Fransje van Oost

Heerlijk gegeten, uiterst vriendelijke bediening en een sfeervol restaurant. Hier komen we zeker nog een keer terug!

91. Gezellig en zeer verzorgd in alle opzichten!

92. Wim Dreessen

Gezellig restaurant, geode bediening. Eten was naar verhouding prijs prima.

93. Crecokappers

94. Creco

95. Geweldige bediening en nog beter eten. ;) Weer heerlijk geluncht hier. Aanrader voor iedereen. Echt een aanrader! De bedrijfsleider is ook echt een leuke vent! Ik had gereserveerde met de wandelwagen voor onze kleine en hij zag ons al aankomen. Hield de deur open en had een plekje gereserveerd waar we de wandelwagen zo kwijt konden. Echt een top tent!

96. Weer een gezellige avond gehad, heerlijk gegeten!
    Wat opvalt is de bediening, top! 👍
    We komen zeker weer terug, echt een aanrader.

97. Het was niet onze eerste keer dat wij in " 't Kleine verschil " in Geleen gingen eten.
    Net als de andere keren was het prima- zowel sfeer eten als bediening.
    Niets op aan te marken. Wederom voor herhaling vatbaar.
    Zonnige groet---Jac & Wilma.

98. Marly caron

Leuke plek, je zit niet op elkaars lip, waardoor er nog ruimte is voor privacy. Locatie is ook prima.

99. Karel Lienaerts

Heerlijk eten en vriendelijke bediening.

100. Familie Rutten

Lekker gegeten en gedronken. Goed verzorgd.

Volgende pagina