Hier zie je hoe de meningen over de 't Kleine Verschil verdeeld zijn.

1. Afgelopen zaterdag zijn wij met vier personen wederom komen eten bij Het Kleine Verschil. En wederom was het eten heerlijk en de bediening zoals het hoort te zijn. Zowel het voor-, hoofd- en nagerecht waren uit de kunst en niets dan lof voor de mensen in de keuken.

2. Ben met een vriendin wezen lunchen.
    Was super. Sfeer was goed, bediening was goed en het eten was ook goed. Dus geen klagen. Zeker voor herhaling vatbaar.

3. Peter Bakker

Prima kwaliteit eten voor een redelijke prijs; gezellige eetgelegenheid met een vriendelijke, vlotte bediening. Eigenlijk geen echt negatieve punten te bedenken.

4. Via Social Deal bonnen gekocht voor onbeperkt spare-ribs eten. Gisteravond zijn wij gaan eten. Ik was eigenlijk een beetje huiverig gezien sommige "negatieve" recensies. Maar wat was het een geweldige ervaring. We werden vriendelijk ontvangen. Aan tafel werd ons uitgelegd hoe het menu werkte. Allemaal heel duidelijk. Na ongeveer 15 min. kwam de eerste portie spare-ribs. Lekker mals vlees en niet te pittig gekruid. Peper en zout kun je dan nog naar eigen behoefte toevoegen. En zo is het de hele avond doorgegaan, ondanks dat de zaak vol zat hebben we niet lang op een volgende ronde hoeven te wachten. En onze twee jongens die behoorlijk goed kunnen eten, zijn met een vol gevoel van tafel gegaan. Bediening is ook heel vriendelijk.
    We hebben met zijn vieren voor € 45,00 heerlijk gegeten en gedronken. Het was een super ervaring hier bij dit restaurant en we zullen zeker nog een volgende keer komen eten.

5. Heel erg druk, maar het was dan ook Valentijnsdag. Hadden doorgegeven dat we een verjaardag kwamen vieren, maar hier is verder niets mee gedaan.

6. Het was Valentijnsdag en het restaurant was prachtig en smaakvol versierd met ballonnen en hartjes. Er was mooie live muziek (zanger/gitarist) die goed paste bij de sfeer.

De bediening is vlot en aardig. Niks op aan te merken.

Het eten was goed, qua smaak, porties en opdiening. Het enige dat me opviel was dat de gebakken aardappeltjes (niet de patatjes) heel erg zout waren, echt superzout. Hierover heb ik dan ook een opmerking gemaakt.

Het was een genoeglijke avond. Ik zal er zeker nog een keer gaan eten.

7. Op Valentijnsdag heerlijk gegeten, mooi versierd en leuke live muziek. We hebben genoten!

8. Super gezellig en romantisch aangekleed op Valentijn met live muziek.

9. Gisteren op Valentijnsdag hier gaan eten. Dit viel helaas erg tegen. We hadden het voorgerecht nog niet eens helemaal op en ze stonden al klaar met het hoofdgerecht. Er had best wat meer tijd mogen zitten tussen het voor- en hoofdgerecht. Voorgerecht smaakte dan wel weer goed. Hoofdgerecht was een stuk minder goed. Kleine porties en vlees was niet eens echt warm. Helaas niet veel gegeten en de rest laten staan. Bediening kwam op ons erg gehaast over op deze avond. Nu twee keer hier gaan eten en twee keer viel het tegen. Hier zullen we in de toekomst dus niet meer heen gaan.

10. Marie José

Erg vriendelijk personeel. Voor het eerst in de nieuwe ruimte gegeten en die vonden we erg rumoerig. Het voorgerecht viel wat tegen, het hoofdgerecht erg lekker. We hebben een gezellige avond gehad.

11. Heerlijk gegeten, goede service, niet lang hoeven te wachten en zeer vriendelijke eigenaar. Kortom aanrader.

12. Top van voor tot achter oftewel van voorgerecht tot nagerecht. We aten a la carte, dus heel gevarieerd.

13. Nederlands Geleen

Femke de Bruijn

8 Februari heb ik mogen deelnemen aan een overleg-diner arrangement. Mijn collega's en ik waren enorm gecharmeerd van het vakmanschap van het personeel, de ambiance en het overheerlijke 7-gangen diner. Ook de overgang naar het diner was perfect getimed.
    Kortom: een super beleving voor een mooie prijs.

14. Weer heel erg lekker zoals altijd! Personeel is ook altijd heel erg vriendelijk!

15. Eigenlijk was alles oké, maar we zaten eerst bij de deur, daar was het koud, later verplaatst richting keuken, maar daar was een koude luchtstroom.

16. Via socialdeal een bon gekregen voor onbeperkte spareribs. Nou, wat een tegenvaller! Het vlees was waterig en compleet smakeloos. Zeer grote teleurstelling. Ik kom hier nooit meer terug.

17. De '' Grote Jongen en Bertha '' waren perfect.
    Personeel was zeer correct.
    Wat jammer van het lawaai van de eters.
    Dit betreft vooral het nieuwe gedeelte in het oude deel
    heeft het ons nooit gestoord.

18. Bestel ik een friet saté, krijg ik bijna tot wel geen saté erop. Frieten koud en hard.

19. Richard de Caluwe

Vriendelijk personeel
    Kwaliteit van het eten zeer goed
    Zeer gezellige inrichting
    Prijs /kwaliteit heel goed
    Voor herhaling, heel graag

20. Echt verschrikkelijk. Ik heb daar met mijn vrienden gegeten. Was allemaal wel prima, totdat een ober een heel dienblad met drinken over me heen liet vallen. Met een excuus als gevolg. Ik vond het niet zo heel erg, maar was natuurlijk wel vervelend. Onze avond ging gewoon door, totdat we gingen betalen. Ik moest extra betalen en vroeg me af waarom, blijkbaar hebben ze de kosten van het drinken dat over me heen is gevallen erbij gerekend. Echt belachelijk. Ik ben heel erg boos geworden. Misschien dachten ze dat ze nog wat geld van me af hebben kunnen troggelen omdat ik 16 ben, maar heb geweigerd om het extra te betalen. Ik heb het geld op de toonbank gesmeten (zonder wat ik extra moest betalen) en ben weg gelopen. Verschrikkelijke avond gehad en was ook nog eens niet goedkoop.

21. Alles vers en erg schoon. De porties zijn mega en overheerlijk. Er kunnen wel wat meer garnalen bij de wok menu's toegevoegd worden. Interieur is eenvoudig maar voor een afhaal prima.

22. Mara Ciechorski

23. Super service. Hele vriendelijke bediening. Heerlijk eten en super sfeer!

24. Noël Jansen

Gewoon de allerlekkerste hamburgers die ik tot nu toe in een frituur ben tegengekomen. De Salina Burger loopt over van smaak door die lekker romige doch pittige saus en zijn bacon (die wel knapperig doorgebakken gevraagd moet worden!) en de Cheese Burger heeft heerlijke champignons meegeleverd! Niks dan complimenten!

25. Riet Lenssen

Voor deze prijs een leuk menu,leuk opgediend en lekker. De kabeljauw was flauw .

De hete verwarming aan mijn benen was niet prettig,werd wel minder gezet ,maar bleef heet.

26. Eten was heel lekker, personeel was vriendelijk.

27. Heerlijk gegeten! Aanrader.

28. Wij hebben een vreselijke ervaring bij D'n Aezel, met ernstige voedselvergiftiging! na het eten van Kip sate. Ik heb er geen woorden voor dat er na een lange rij van slechte reviews nog niets veranderd is bij hun.

29. prima gegeten met even goede service alleen de aankleding zou iets warmer kunnen.

30. Offermans

We waren t eerst bij jullie we hebben een leuke avond gehad eten was goed en gezellig vol geboekt dat is een goed teken voor een zaak we komen zeker terug met vrienden 👍