Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Geleen verdeeld zijn.

1. Familie Klaver

Wij hebben weer een leuke avond gehad en heerlijk gegeten.
    Shared dinner was een goede keuze voor ons gezelschap! Verrassend voor onze andere gasten!!

2. Limpens

We hebben heerlijk gegeten. De attentie voor de moeders was ook leuk.

3. Jaren geleden kon ik hier maanden naar uitkijken vanwege het heerlijke vlees, maar was nu al een tijdje niet meer gegaan en ik geloof dat ze een nieuwe kok hebben? Het vlees heeft minder smaak en ook de koolsalade smaakt anders... Heel erg jammer, want vond het eerder een stuk smakelijker!

Volgende keer maar weer eens proberen, miss. omdat het nu redelijk druk was en ik later op de avond ben gekomen, dat weet ik niet... Hopelijk!

Verder zeer vriendelijk personeel en fijne service.

4. Emile Rutten

Niet gegeten omdat we vijf minuten voor de tijdstip van reservering pas de bevestiging kregen.
    Dat ook gemeld aan kleine verschil namelijk dat we dat erg laat vonden en tot nu toe... Geen reactie.

5. Al sinds dag 1 een vaste klant. Eten is altijd een 10 net zoals bediening en sfeer. Mensen die met passie hun werk uitvoeren van kok tot bediening. Pas weer alles voorzien van nieuw interieur. Dag verse seizoen gerechten. Goede porties per persoon. Erg lekker! Absolute aanrader.

6. M. Rademakers

We hebben heel lekker gegeten in een zeer sfeervolle ambiance. Het roosje voor de moeders (14 mei!) was heel attent. Zeer zeker voor herhaling vatbaar!

7. Harry Strijkers

Met de hele familie (21 personen) in een gezellige ambiance heerlijk genoten van allerlei gerechten, behorend tot het share concept. Alles wat op tafel kwam was heerlijk, voor elk wat wils. Top.

8. Steinfort

Vandaag gaan eten met 5 personen om 19.00 .Om half 10 kwam er een serveerster met de mededeling dat we 2min over onze tijd zaten. Mijn man en ik waren nog een ijsjes eten Dat we het ijsje nog wel konden op eten maar daarna was onze tijd om. Vind ik toch een minpunt van jullie, betaal al genoeg.

9. Hochstenbach

Een echte aanrader. Vriendelijke bediening, gezellige sfeer. Eten culinair en heel smaakvol. Opmaak van het bord creatief en portie grootte precies voldoen.

10. Het is niet de eerste maal dat wij in De Gouden Lepel gaan eten en telkens was het eten zeer lekker en gevarieerd en prijs/kwaliteit zeer goed. Aangenaam en vriendelijk personeel. wij zullen in de toekomst zeker nog dikwijls teruggaan.

11. Basisschool Lahrhof Arthur Packbier

Een gezellige avond met uitstekend eten. Compliment

12. Gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Eten was top. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

13. Jos Heutmekers

Vriendelijk personeel, goede service en vooral lekker gegeten.

14. Phil Schaeken

Dit was voor mijn vrouw en mij zeker het vierde, misschien wel vijfde bezoek aan t Kleine Verschil. Het was, net als voorgaande keren, weer voortreffelijk. Echt een avondje uit! De ambiance, de vriendelijke bediening, het heerlijke eten, het klopte weer van a tot z. Ze gaan ons 'Es God bleif ' zeker terugzien.
    Nog even een speciale opmerking: Ik wist van de menukaart op internet dat men qua bier van het vat Gouverneur van Lindeboom in huis had, een lekker biertje. Een mannelijk lid van de bediening attendeerde mij daarnaast op Gouverneur Speciale 140. Dat zou o.a. fruitig van smaak en frisblond van kleur zijn. Hij had niet overdreven. Ik had dit bier nog nooit gedronken, maar dronk er deze avond drie glazen van. Heerlijk! Ook de malse biefstuk bij het hoofdgerecht en de heerlijke bonbons bij cappuccino 't Kleine Verschil verdienen een extra vermelding. Zoals ik al opmerkte: 't was weer af!
    Na afloop keerden mij vrouw en ik, net als voorgaande keren, weer als gelukkiger mensen huiswaarts.

15. Meerdere keren gegeten en niet een keer teleurgesteld.
    Gezellig.

16. Is voor herhaling vatbaar; we komen beslist nog een keer eten.

17. Anita Beckerd

Het was gezellig.

18. Ans van Gestel

Ik heb al vele malen bij het Kleine Verschil gegeten en het is nog nooit tegengevallen. Echt heerlijk, prijs/kwaliteitverhouding oké, super bediening, lekker glaasje drinken. Wat wil je nog meer.
    Echt een aanraden, maar........wel op tijd reserveren !

19. Zuid-Amerikaans Geleen

Gisteren voor 't eerst daar gegeten met AH restaurant actie. Super!! Bediening super! Eten een genot voor je smaakpapillen! De kok weet niet wie komt eten met een deal en wie niet. Dus doet zijn best voor iedereen, hetgeen ik elders wel eens anders ervaren heb. Een ABSOLUTE aanrader!

1 minpuntje: we gingen naar huis met doggie bags want 't was te veel. Moeten we vandaag weer lekker eten 😬 Lastig he zo'n luxeprobleem. Danas jullie zien ons terug op zeker!

20. Ellen Meulenbeek

De bediening was weer super!!! Eten was heerlijk!! Er werd fijn rekening gehouden met de pauzes tussen de gerechten, zodat we op tijd waren voor onze volgende afspraak. Kortom genoten van een top diner!!!!

21. Miranda hendrikx

Met een groep heerlijk gegeten. Genoeg tijd tussen de verschillende gangen. Sfeer goed. Uitmuntende kok! We komen zeker een keer terug!
    Op veel locaties geweest, deze is erg goed!

22. Altijd lekker voortreffelijk dineren!!!

23. Het is een zeer slecht café met bediening die beter in bed kan blijven liggen. Bij drukte schieten ze in de stress. Wegblijvertje dus

24. Lunchroom Geleen

Doodzonde, een mooie zaak met goed eten, maar wanneer het ook maar ietsje drukker is, gaat het helemaal mis. Het is een zooitje. Overal staan borden, personeel is er nauwelijks of rent snel weg. Na 45 minuten nog geen drankje gekregen. Er liggen nergens menukaarten en personeel om een kaart aan te vragen, laat zich niet zien. Ik had hier met mijn kind willen eten, maar als het binnen een uur niet lukt om een menukaart te krijgen, heeft dat geen zin.
    Ondertussen heb ik ook alweer 20 min geleden een rietje gevraagd voor mijn kind die graag wil drinken, maar natuurlijk komt dat ook niet.
    Ongelofelijk....

25. Op zich lekker gegeten, daar niet van, maar nadat het arrangement van 2 1/2 uur afgelopen was, kwam er een bijzonder onvriendelijke ober ons vertellen dat we het arrangement moesten verlengen of weggaan, enkele die hadden nog een half vol glas voor zich, wat ze niet meer hebben opgedronken, we moesten opkrassen. De hele avond ons al geërgerd aan de onvriendelijke houding van dezelfde ober.
    We hadden een drankarrangement erbij, maar bediening niet te vaak gezien.
    Wanneer je met 15 man komt eten, mag je toch wel iets meer vriendelijkheid verwachten, schandalig dat je nog niet meer de tijd krijgt je glas leeg te drinken.
    Jammer want de afsluiting van de avond verpeste de beleving van de hele avond, wanneer men gewoon iedereen z'n glas had laten uit drinken dan was de beleving goed geweest, deze ober was ronduit LOMP, niet geschikt voor zijn vak.

26. Tamara Bogman-Liegeois

Het eten was heerlijk, en alles was netjes geregeld, we gaan er zeker nog eens heen.

27. Het was wederom een voortreffelijke avond doordat we overheerlijke gerechten geserveerd kregen.
    Alle lof voor het hele team Maurice!

28. t.lienaerts

Er is me 1 ding opgevallen dat toen het drukker begon te worden dat er niet meer aan onze tafel werd gevraagd of er nog drinken nodig was.
    De rest was super goed, eten was heerlijk, en samen werd gekeken hoe we tot een oplossing konden komen mbt het bestellen van het lente menu, fijn dat er diverse opties waren. Voor herhaling vatbaar.
    Gr T.Lienaerts

29. Jim de Koning

't Kleine Verschil is een begrip in Geleen en omstreken. Al bijna 13 jaar hebben ze het centrum van Oud Geleen in positieve zin veranderd. In de lente en zomer is er het oer gezellige terras waar je ongedwongen kunt genieten van een drankje, maar ook een kleine en grote kaart. In koudere tijden zit je alleen binnen, in een sfeervolle omgeving met gedreven personeel die je een leuke en lekkere avond willen bezorgen. En de kaart is Limburgs en seizoens gebonden, kortom Bourgondisch en lekker.

30. Heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening.. heerlijke avond gehad!