Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Geleen verdeeld zijn.

1. Ellen Donners

Zeer tevreden over de kwaliteit van het eten, de vriendelijke, correcte bediening en de sfeer.

Zeker voor herhaling vatbaar.

2. Lokatie is gezellig, personeel en bediening is behulpzaam en vriendelijk. Menukaart uitgebreid en de gerechten zijn klasse!
    We waren alle vier zéér tevreden met de door ons gekozen gerechten.
    Compliment en bedankt.
    Tot volgende keer!

3. Jacqueline

Nog nooit zo 'n smakeloos eten gegeten! Deze mening werd gedeeld door de rest van onze groep (11 pers)
    ook liep er veel mis met de bestellingen en werden verkeerde gerechten geserveerd.
    Na twee uur kregen we ons hoofdgerecht.
    Prijs /kwaliteit verhouding is heel ver te zoeken!
    Kortom : NOOIT MEER!

4. Zeer slechte ervaring:

-komkommersoep bestelt. Serveerster wist niet dat deze op de kaart stond. Bij navraag in de keuken bleek deze niet te kunnen worden besteld.
    - Tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht ruim een uur. Was men vergeten tijdig door te geven.
    -Zeer langzame bediening.
    -Verkeerde bestellingen werden geserveerd.
    -Van de 11 hoofdgerechten waren er 8 niet lekker (smakeloos, niet haar, koud)
    - onvoldoende friet bij serveren.
    -Geen bakjes meer om extra friet in te doen.
    -Geen verlichting op herentoilet.
    - Urinoir op herentoilet loopt over.
    Kortom: een drama qua eten en service voor een vrij dure prijs. Een afraden!

5. Wat een ballentent, zeer onvriendelijk!
    Niet te vreten! Niet vriendelijke bediening!

1,6
  6. Be Knippers van der Heijden

Het eten was super de bediening top.
    De sfeer grandioos.
    Wij komen snel weer.

7. Mooie zaak maar broodje niet lekker jammer voor mijn geld.

2,4
  8. Marjo Knarren

Wij gaan al verschillende jaren naar 't kleine verschil. Het eten is altijd weer even lekker bereid en geserveerd. De inrichting is gezellig en niet overdreven. Of je nu met de kerst daar gaat eten, een zakelijk etentje of gewoon een tussendoortje. Van de bediening kan ik alleen maar zeggen dat deze heel aardig en attent is.
    Een echte aanrader maar wel reserveren.

9. Wij hebben lekker gegeten en zijn zorgvuldig en correct bediend. De gasten bedankten ons buiten voor het lekkere en goed verzorgde eten.

10. Ontzettend hartelijke, vriendelijke mensen in de bediening.
    Eten was heerlijk : heerlijke soep, verse groenten, lekker vlees…
    Fijne sfeer, alleen die rokers buiten op terras, die verpesten weer de sfeer.
    Verbied dat roken, dat is gewoon afschuwelijk dat dit nog mag…
    Verder allen lof. Chapeau!

11. Het is altijd weer een feest om in dit restaurant te komen, heerlijke gerechten, de bediening is vriendelijk en alert, nogmaals een feest!

12. Marianne Pieters

Wij hebben voortreffelijk gegeten! Alles was vers en heel goed bereid. De bediening was vriendelijk en deskundig! Wij voelden ons echt verwend die avond! Chapeau!!

13. Uitstekend gegeten met snelle, vriendelijke en oplettende bediening.

14. Het eten was heerlijk. Alleen zaten wij in een hoekje waardoor ik het gevoel kreeg dat we over het hoofd werden gezien.

15. Prima gegeten. Vriendelijke bediening, heerlijk eten.

16. Wij zijn al verschillende keren geweest en het is ieder keer prima.
    Heerlijk eten en fijn personeel

17. Eten was uit de kunst, Ook de manier waarop het eten op het bord wordt geserveerd.
    Bediening heel goed en zeer vriendelijk/attent.
    Sfeer is prima. Prijs/kwaliteit oké.

18. We hebben heerlijk gegeten in een héél fijn en gezellig restaurant, het is alleen jammer dat er tafeltjes staan waardoor een gedeelte van de gasten met de rug naar alles zit dit is wat minder prettig je hoort van alles achter je maar ziet niks.
    Misschien eens naar kijken!!!
    Voor de rest helemaal tevreden hoor.

19. Internationaal Geleen

Het was altijd erg lekker, heerlijk mals vlees, maar de laatste paar keren was het vlees aangebrand… echt kool. En de garnalencocktail is schandalig duur voor een bak met sla dat zwemt in de saus en 5 garnaaltjes! Je kunt de garnalen echt zoeken in die salade van 5 euro. Erg jammer. Ze zijn erg achteruit gegaan.

20. Via SD gaan eten, spare-ribs.
    Gewoon lekker, bediening doet echt haar best. Sfeer is gezellig. Waarom al dat geklaag, ga dan naar een toprestaurant en betaal meer.
    Mijn zoon en ik waren op zondag 13 augustus daar en hadden veel honger na een lange dag. De bazin had zelfs geduld voor mijn gestuntel met de telefoon, mooi toch.
    Wij waren vol tevreden, buikje vol en zijn lachend en voldaan (3 spare-ribs en schnitzel p.p. ) na een uurtje huiswaarts vertrokken.

21. JWGM Coumans

Zeer goede verse gerechten, fijne oplettende bediening. Gezellig restaurant.

Prijskwaliteit verhouding perfect!

22. Geen goede ervaring. Wij waren om 20 uur daar en het eten was al bijna allemaal op. Er lag een grote vis met alleen de kop en staart en graad in het midden, die heeft daar de rest van de avond gelegen zonder een nieuwe ervoor in de plaats te leggen, Het eten was lauw , bami pangang zonder vlees. Heb de hele avond het idee gehad dat ik restjes aan het eten was. We hebben een paar keer het personeel aangesproken maar er gebeurde helemaal niks mee. De tafels waren zo ingericht dat elke cm benut werd zodat je het gevoel kreeg dat je hutje mutje op elkaar zit wat dus ook zo was. Al met al heb ik het idee gekregen dat ik voor 30 euro lauwe restjes heb gegeten en dat er niet geluisterd werd naar het commentaar van de klanten. Ik ga er in ieder geval nooit meer heen.

1,4
  23. Goede verzorging, gezellige sfeer en als belangrijkste heel lekker gegeten.
    Online reservering ging perfect, mooie tafel voor 6, ondanks redelijk laat tijdtip van reserveren en drukte. Top!

24. Heerlijk gegeten, lekker wijntje gedronken. Bediening en personeel helemaal top, het voelt als een warme, gezellige huiskamer waar je altijd welkom bent, m.a.w. zoals het hoort in een goed restaurant!

25. Robin van dijk

Had een week geleden pizza bij een vriend thuis bestelt rond 0.00. Ze waren koud. Had de optie om of opnieuw pizza te krijgen, of op een tegoed lijst te komen. Bel je, zeggen ze dat het een trucje is dat ik hebt bedacht. Nou ja! Word gezegd dat je op tegoed lijst word gezet, bel je om vervolgens daar opnieuw te bestellen en dan word je zo behandeld. We gaan zeker niet meer bestellen. Zwaar teleur gesteld.

5,5
  26. Eten was heerlijk, bediening was super. Gezellige sfeer, aanrader voor iedereen.

27. René en Anita

Heerlijk gegeten in een geweldige ambiance. Personeel is uitstekend. Heerlijke Italiaanse wijn. We hebben al de nodige gerechten geprobeerd en die vielen allemaal in de smaak. Het voorgerecht voor 2 personen is een absolute aanrader.

28. Altijd top!!!

29. Eten was zeer goed. De bediening was goed. Een prima restaurant om gezellig en goed te eten.