Mandarin in Geleen

Bezorgrestaurants in de buurt van Mandarin

1193304591 40
1431908322 70
1451791966 73
1458419847 72

1. Christien Alberti

Ik snap niks van enkele opmerkingen. Is iemand niet vriendelijk zijn ze boos maar zijn ze vriendelijk is het nep. Doodziek word ik hiervan. Mandarin is een geweldige Chinees. De mensen zijn erg vriendelijk en het eten overheerlijk. Als we erheen gaan bestellen we meestal niet van de kaart maar zeggen maak maar iets lekkers klaar. Je weet niet wat je overkomt. Overheerlijk.

2. Super restaurant. Wellicht beste Chinese restaurant in de regio. We hadden diverse gerechten zoals Babi pangang en ossenaas etc. Het allerlekkerste gerecht is die ossenhaas met broccoli en saus. Mensen zijn zeer vriendelijk, eigenaar, vrouw en zoon laten je er altijd thuis voelen, en ik kom hier heel vaak en kan je echt verzekeren dat deze vriendelijkheid niet nep is! Deze mensen zijn gewoon zo vriendelijk en beleefd. Binnen een paar weken zijn we er wederom weer. ps probeer ook eens de grote loempia's, die haal ik meestal af, en die zijn echt verrukkelijk!

3. Tja, wat moeten we hier eens van zeggen. Ik geloof niet dat ik ooit een gezellige Chinees heb gezien, dus over het gebrek aan sfeer zal ik maar niet klagen. Het restaurant is veel te groot, ofwel het is veel te rustig. Het klopt in ieder geval niet, je hoort nog net geen echo. De bediening is echt Chinees. Overdreven vriendelijk, vooral heel nep. Ik betaal er altijd meer dan dat ik zou willen, en bedenk me iedere keer dat ik voor dat geld ergens anders in ieder geval gezelliger gegeten had kunnen hebben. Toch komen we er regelmatig, want het eten is gewoon perfect. De kaart is veel te uitgebreid, met 800 gerechten geen idee wat ik moet kiezen, maar het smaakt altijd goed en ziet er keurig uit. Een aanrader om met vrienden te gaan eten, met een familiefeest, maar verwacht geen intieme romantiek.

4. Gaan eten afgelopen weekend.
    Zoals altijd weer aangenaam verast, hebben ze gewoon hun gang laten gaan, en wat opgediend werd was voortreffelijk.
    Bediening super! Niks als lof kan ik er over vertellen! Bij welk restaurant wordt je nog door alle personen van de bediening met een glimlach ontvangen? Juist: hier bij Mandarin in Geleen.

5. Sinds een tijd woon ik niet meer in Geleen, maar mijn ouders wilden graag weer eens wat Fu Young Hai eten en ik dus bij mijn weten beste Chinees van Geleen FYH met garnalen gehaald.

Tot mijn verbazing kwam ik niet verder dan pagina 2 van mijn favoriete weekblad, want het eten was al klaar. Dat voorspelde niet veel goeds, en dat bleek ook thuis. Twee grote van te voren voorbereide lappen omelet, buitenkant was bruin gebakken en taai. De bak gevuld met veel tomaten saus en daarop exact 10 garnalen.

Het geheel was smaakloos, niet vers en zag niet appetijtelijk uit. Volgende keer maar een ander. Hier nooit meer.

6. Hallo,

We bestelde een chinees rijsttafel. Dit was echter erg, erg, erg weinig. De babi pangang die we met een paar man moesten eten, kwam op een reepje of 4 de man neer. We zijn met honger van tafel gekomen en zijn naar de frituur gegaan, om daar nog een grote friet de man weg te werken.

Zeer weinig en toen we dit melden aan het personeel stonden ze een beetje perplex. Ik weet niet of ze mensen eerst bekijken en dan denken, 'oh die eten vast niet veel.' En dan niet veel geven, of dat ze altijd zulke porties hanteren, maar ik ben absoluut niemand met overgewicht of een zeikerd. Maar wat ze op tafel zetten was zeker te min, dit had ik in mijn eentje ook kunnen weg eten was het dan niet dat ik dan wel vol zou zitten, maar het was zeker niet genoeg om te delen met nog eens een paar man.

Zeer jammer en toen we dit zeiden ook geen drankje of wat dan ook van de zaak enkel een perplexte jonge man die daar nog stond met een glimlach. De glimlach die we kregen op het eind met de woorden tot ziens, deden pijn aan mijn buik, dit zeker na het betalen van de belachelijke saffraan/peper hoge dure rekening.

Al bij al was de sfeer wel mooi, maar het eten was veel te min en ook nog redelijk flauw en kon wel wat warmer. De gasten voor ons zeiden ook iets daarover want zij krijgen een drankje van de zaak, alhoewel ze dat bij ons niet deden was dat te wijden aan het feit dat of wij met meer man waren, of dat zij dachten dat wij dit hadden gehoord bij die andere gasten en dachten dat wij zo extra kans op een rondje van de zaak konden maken.

Maar naar het eten dat ze ons aanboden moet dat niet het geval zijn want ze diende op alsof we elitaire lui waren die enkel culinaire gerechten eten, waarbij 4 stukjes vlees oftewel 30 gram voldoende is. Dit terwijl zelfs in een dieet 100 gram gehanteerd wordt, en dan niet te spreken over de bami en nasi die was ook zeer karig en waar je met 3 of 2 man van moest doen kon je makkelijk alleen eten, het was nog niet 1/4de van wat in een bak zit als men afhaalt. Alleen is dan hier in het restaurant de prijs 3x zo hoog en de inhoud 3x zo min. Ik weet niet hoe dit kan maar de man die hier afhaalt loopt lachend weg terwijl de man in het restaurant enkel met de desert lepel zijn tranen kan opeten.

Slecht geslapen vanwege de hoge prijs en het deed me toch pijn want ik voelde mij gewoon opgelicht.

Met vriendelijke groeten,

Een ontevreden klant.

1,3
  7. Ik kom al meer dan 25 aar bij mandarin, en ik kan u niks anders dan lof erover vertellen..
    Het eten is hier van zeer hoge kwaliteit! Aanrader: Indische rijsttafel, of laat u iets speciaals maken, kunt u gewoon aangeven, dan krijgt u iets geserveerd: in 1 woord overheerlijk!!
    De bediening is ook in 1 woord top! Zo gastvrij wordt je tegenwoordig nergens ontvangen, eigenaar, vrouw en zoon zijn altijd super vriendelijk en correct! Zijn echt lieve mensen!! De onderstaande reactie heb ik in meer dan 25 jaar nog nooit herkend, Kwaliteit is NOOIT achteruit gegaan... en vinden ze het gek dat het in hoogzomer met zeer warm weer het rustiger is in een restaurant...

8. Vandaag wezen eten met een gezelschap van zes personen. Het restaurant was bijna uitgestorven, en dat voor een zaterdagavond. De bediening is wat ons betreft het enige positieve wat we kunnen melden. We besloten een uitgebreide rijsttafel te nemen die helaas lauw aan tafel werd geserveerd. Ook de borden waren niet voorverwarmd. We hebben de mensen hierop aangesproken en men bood aan alles even opnieuw op te warmen. Woorden schieten hiervoor tekort. De kwaliteit van de verschillende gerechten is lang niet meer van wat we vroeger hier geserveerd kregen. Als tegemoetkoming kregen we het afsluitende drankje van de zaak aangeboden. Dit hebben we geweigerd. Nog even langs het pin apparaat waar we € 165,00 mochten aftikken. Een vriendelijk bedankt en tot ziens van de gastvrouw klonk ons in de oren toen we de zaak verlieten. Voor restaurant Mandarin wellicht een tot ziens, ons zullen ze hier in ieder geval niet meer terug zien.

9. Ben hier vandaag voor het eerst wezen eten, ik ben al op heel veel plaatsen geweest.

Zeer vriendelijke en behulpzame bediening,

Het eten hier is van een hoge standaard! Ook is er ook voor detail garnering etc. smaken waren ook gewoon perfect in harmonie je proeft alles in een gerecht,

Niet zoals sommige Chinese restaurants waar je alleen een sausje met veel te veel zout krijgt..

Was alles dan perfect? Hmm, hele kleine aantekening dan: ik vond de nasi wat te gewoon, maar trek je er niks van aan, het is dat ik iets moet hebben wat niet perfect is, lol.

Dit is gewoon een topzaak, hier zien ze mij vaker. Ga zo door!

10. Goed en lekker eten, vriendelijke bediening!

11. Zeer goede gerechten en bediening. Ben altijd heel erg tevreden. Goede kwaliteit en prijs verhouding.

12. Saskia 128 punten

Onlangs na lange tijd weer eens gegeten in dit restaurant. Vroeger was het hier altijd erg druk en had je soms het idee in een eetfabriek te zijn beland. Nu was het een stuk rustiger en daardoor had de bediening ook alle tijd voor je. Het is geen goedkoop Chinees restaurant maar je hebt wel een uitgebreide keuze en kunt dus genieten van allerlei specialiteiten uit verschillende oosterse keukens. We gaan hier vaker eten afhalen maar voor een paar euro meer zit je prima in het restaurant en heb je thuis geen afwas. De sfeer is wat minder, toen het restaurant net open was, was het heel erg eigentijds voor een Chinees maar nu begint het wel een beetje vergane glorie te worden.

13. Marcel J

Zeer goed restaurant. De beste van Geleen en omstreken aangezien je hier veel gerechten krijgt die je nergens anders tegenkomt. Verder is de smaak top en de kwaliteit subliem. Alleen een minpunt: het is vrij duur.

14. Zeer goed eten, zeer vriendelijke mensen.

Beste Chinees restaurant wat ik ken! Klasse beter dan de gemiddelde Chinees. Gewoon top!

15. Negatieve ervaringen. Wij zijn in het verleden (voor 2009) regelmatig hier gaan eten en toen was het inderdaad prima. Echter in 2009 en 2010 zijn we door vrienden uitgenodigd geworden om hier te gaan eten. Nou, volgens mij ging het slecht met de zaak want de service was heel ver te zoeken. Het eten op zich is nog wel oké maar niet meer dan dat. En voor het bijbestellen van een schoteltje bami moesten we best veel bijbetalen. Overigens werd er wel heel weinig bami en rijst bij de gerechten geleverd dus je moést wel bijbestellen.

Nee, voor ons hoeft het echt niet meer.

16. William Bastiaan

Sedert jaar en dag mijn 'huis'-Chinees en dat zal wel altijd zo blijven (verwacht ik). Nog nooit teleurgesteld in de kwaliteit dan wel smaak van hetgeen we aten, altijd vriendelijk bediend en een persoonlijk woordje (men leert elkaar uiteindelijk een beetje kennen). Wanneer je vooraf aangeeft wat je zoal zou willen, is men bereidt om er ook iets bijzonders van te maken. De prijzen zijn redelijk, niet de duurste Chinees die ik ken, maar zeker ook niet de goedkoopste.

Kortom ik verheug me al op de volgende keer!

17. Eten is voortreffelijk! Zeer gastvrije bediening! Een aanrader. Deze is exclusiever dan alle andere restaurants. We komen er erg graag!

18. Altijd met veel plezier hier gekomen. Enkele keren de concollega's bezocht, maar hier bevalt het eten en de sfeer ons het beste. Vooral het gerecht met de donkere saus en sesamzaadjes is top!

19. We zijn hier nu drie keer komen eten. Twee keer onder ons tweetjes en de derde keer met ouders van mijn vriendin.

Alle drie de keren hebben we hetzelfde besteld en alle drie de keren was het eten prima!

De Babi Pangang is hier heerlijk.

Ook de bediening is erg vriendelijk.

We komen zondag voor de vierde keer terug, en hopelijk is het dan net zo lekker als voorgaande keren.

20. De beste Chinees in de regio!

De ossehaas en rijsttafel zijn zalig.

21. Na lange tijd nog maar eens geprobeerd. De laatste keer was het eten zo ongelooflijk zout dat je eigenlijk niets meer proefde. Opnieuw ons favoriete gerecht besteld (ossenhaas met broccoli en knoflook) maar opnieuw de helft moeten laten staan vanwege het zout. Nadat we dit hadden gemeld kregen we te horen dat we de volgende keer maar moesten aangeven dat we minder zout wensen, maar zo werkt het natuurlijk niet. Voor- en hoofdgerecht kwamen met een sneltreinvaart langs waardoor het allemaal een zeer gejaagde indruk maakte en wij na ruim een uur alweer buiten stonden.

Jammer van dit eens zo exclusieve restaurant.

22. Cynthia en Marcel

Wij komen hier jaren en ieder keer is het weer even lekker. De bediening is zeer goed. Wanneer je van vis houdt is de long lie een aanrader wanneer je vlees houdt is tipan chu zeer lekker of de lamsgerechten. Hier blijven we nog jaren komen.

23. Laats hier chinees afgehaald omdat we eens een andere chinees wilden proberen. Eten was wel OK, niet bijzonder. Echter een misverstand met de eigenaar betreffende de rekening heeft ons doen besluiten om hier toch maar niet meer terug te gaan. Nadat het geld in de kassa was gestopt bedacht de eigenaar dat ie ons toch 10,- teveel had teruggegeven, wat niet het geval was. Hele discussie met boze eigenaar en vrouw, gelukkig heeft de zoonhet allemaal kunnen oplossen. Echer het eten is er al duur genoeg zonder extra te betalen aan de kassa..

24. Fam. Laes

Een exclusievere chinees, anders dan de 'chinees om de hoek'. Prima verzorgt, heerlijke gerechten. Zeker het terugkomen waard! (Ossehaas met cashewnoten zeker een aanrader!)

25. Wat direct opvalt is de openhartige ontvangst. Het restaurant is keurig ingericht en erg netjes. Het eten is erg lekker en goed verzorgd. Het is volgens mij wel een van de duurdere chinees restaurants in de buurt.

26. marjo smeets

Wij gaan al enige jaren op nieuwjaarsdag hier eten, maar dan wel de specialiteiten. Wij komen er iedere keer weer graag terug!

27. Fam.Urlings

Het eten was erg slecht!!! Bv. het vlees in de Koe loe joek was taai, de saus was water. Gewoon vies.
    Mijn man had Babi pangang. Hij vond het zeer onsmakelijk. Het vlees was niet gaar. Hij vond het jammer dat we niet naar "onze eigen" Chinees in Kerkrade zijn gegaan, waar het eten altijd lekker is.
    Normaal ga ik graag naar de Chinees, maar deze nooit meer!! Het was een zware tegenvaller, terwijl we er een leuke avond van wilden maken: uit eten en dan naar de film.
    Thuis hebben we maar zelf wat gemaakt, aangezien we maar heel weinig hadden gegeten.