La Rosa Bianca in Geleen

1419009143 50
1449420120 49
1510242074 53
1520379067 53

1. Bon via social deal gekocht, dat is de enige reden voor de 9 voor prijs kwaliteit. Je mag niet van de hele kaart kiezen, alleen standaard gerechten. Hoe kan men zo een nieuw restaurant proberen? Duidelijk dat zij hun naam gewijzigd hebben vanwege de slechte reviews. Personeel is gewoon hetzelfde. Als social dealer krijg je kleinere porties, moet je langer wachten en krijg je de slechtste tafel. Van tafel wisselen mocht niet, maar toen er mensen kwamen die niet gereserveerd hadden mochten zij er gaan zitten. Eten redelijk, niets wat thuis niet zelf gemaakt kan worden. Erg jammer, wij gaan vaak uit eten (2x per week) en komen graag terug naar goede restaurants maar hier dus niet.
    Overigens waren er meer mensen niet blij, zie dit dus als een waarschuwing.

2. Je besteld een Pizza Taco bij een voor mij nieuw bedrijf. Op zoek naar een goede Taco, maar hetgeen wat je krijgt is echt lachwekkend. Veel kaas, gehakt moet gezocht worden onder die dikke laag kaas. Daarbij bestellen we een stokbrood met kruidenboter, en ontvang een halve pistolets, die aan de onderkant volledig is aangebrand. Al bij al; Voor hetzelfde geld hadden we mogen genieten van waar voor je geld. Eerste en laatste keer dat ik hier een hap neem.

3. Een aanfluiting!! Weggegooid geld!

4. Een aantal weken geleden hier gaan eten. Ongelooflijk teleurgesteld. De 2 eigenaresses (moeder en dochter) zijn behoorlijk onvriendelijk. Vooral de moeder zit alleen maar aan de bar het personeel uit te schelden. Ongelooflijk. Als ze zelf zou meehelpen zouden de gasten hun eten een stuk sneller krijgen :)

5. 3 weken geleden gaan eten met Wow deal. Te lang moeten wachten, onvriendelijk personeel, de muziek te hard en dat is niet de 1ste keer. De zalm was gezouten, dus 2 weken geleden tapas gaan eten, bah wat slecht. We zaten buiten, er komt zelden iemand naar buiten voor drank. Na 20 minuten koude tapas, nou zeg. Brood; 1 plakje tomaat met kaas, 1 plakje rauwe ham en plakje snijworst. Dat noem ik geen koude tapas. De warme tapas bah bah, 1 uur en 15 minuten op moeten wachten. We zeiden er iets van, krijgen we toch een brutale mond terug dat er ook nog andere gasten waren (die na ons kwamen en a la carte aten en die het sneller kregen als wij). Mijn man was hier niet van gediend en we hebben afgerekend. In het restaurant eens ff gezegd tegen de bediening dat het slecht was, mijn man heeft 27 jaar horeca gedaan maar dit slaat alles. Dit hebben we nog nooit meegemaakt. Onbeschoft, hier gaan we niet meer terug en we hebben Wow deal ingelicht maar nog niets gehoord dus 9,95 weg gegooid. Ik had beter naar Mac Donalds kunnen gaan, daar word je nog vriendelijker bediend en sneller.

Gt Mirjam

6. Helaas, de eerste en voorlopig laatste keer hier gegeten: geen verse/eigen gemaakte spullen (calamaria, frites), tournedos rauw en terug moeten geven, niet vragen of nog iets te drinken. Hiervoor geen excuses noch bedankje na afrekenen (van toch aanzienlijk bedrag). Men kon de drukte niet aan met beperkte hoeveelheid personeel. Een gemiste kans.

7. Gisteren gaan eten. Wat een teleurstelling zeg! We hadden een bon van Wowdeal voor een luxe 10-gangen spaans/italiaans tapas menu. Om te beginnen werd ons niet uitgelegd hoe eea zou gaan verlopen. Op de bon stond, je kunt kiezen: per gang of alle gangen in één keer. Wij kregen onze drank geserveerd en naderhand kregen wij een schaal met koude gerechten voorgeschoteld. Geen uitleg door de ober wat het allemaal precies was, alleen een "smakelijk eten". Op de schaal lag: aardappelsalade (tapas???), tomaat met mozzarella, brood met aioli, een plakje cervelaat, wat rauwe ham met meloen.
    Daarna kwamen de warme gerechten....ik weet niet wat ze hier onder tapas verstaan...maar we kregen 4 pizzapunten, een bak penne (pasta), een schaaltje mosselen met parmezaanse kaas gegratineerd, rösti's en iets van uienringen....ik kon echter de smaak niet thuisbrengen want ik proefde alleen maar de smaak van frituurvet. De rösti's vielen ook gewoon uitelkaar, zo vet waren ze en de penne dreef ook in de olie...
    Ook bij de tweede ronde kregen we geen uitleg wat op de schalen lag. Toen alles werd afgeruimd werd en verder niet gezegd of er nog iets ging kommen dus bleven we maar wachten in de hoop nog geïnformeerd te worden. Intussen namen aan de tafel achter ons 4 personen plaats en toen zij hun "tapas" schotel geserveerd kregen werd uitvoerig (door dezelfde ober overigens) verteld wat ze allemaal te eten kregen. Ik was er klaar mee en heb mijn man naar binnen gestuurd om de drank af te rekenen.

Mij zien ze hier nooit meer terug! Ik zal ook geen aanbevelingen doen.

Jammer van de €9,95 per persoon die we betaald hebben want het was nog geen €5,- waard!

8. Danielle

Onlangs door vrienden uitgenodigd om via WOW deal te genieten van een LUXE 10 gangen Spaanse Tapas. Wat een teleurstelling. Mijn gekozen drankje, prosecco, werd lauw geserveerd, wel in een wijnkoeler, maar zonder vooraf te melden dat het flesje nog niet gekoeld was.

Tapas werden in 2 keer geserveerd, eerst koud en toen warm. Deel 1 bestond uit brood, aioli, aardappelsalade, 1 plakje worst en 1 plakje ham. Deel 2 bestond uit een soort rösti rondjes, gefrituurde inktvisringen/uienringen, penne met pesto (Spaans?), gefrituurde mossels, garnalen, en een bakje met aubergine/courgette prut!

Bij het afrekenen melding gemaakt dat wij dit niet verstaan onder LUXE tapas! Schouderophalend werd gemeld dat dit een uitprobeersel was! Nou, dan hebben jullie echt de plank mis geslagen. En als mensen vinden dat wij zeuren met deze recensie: daar is deze site voor bedoeld, om je mening en ervaring te delen.

9. Nikki 511 punten

Voor de naamsverandering was dit een van onze favoriete restaurants in Geleen (Lignano's) en aten we er circa 6-8 keer per jaar.

Na de naamsverandering/eigenaarswisseling zijn we er twee keer geweest, maar beide keren viel het erg tegen. De bediening liet heel lang op zich wachten (het leek wel of we onzichtbaar waren). We hebben bovendien meerdere keren aan een besteld glas wijn moeten helpen herinneren. Behalve traag was het personeel ook erg onverschillig. Het eten was overigens wel okee. Omdat wij een correcte en vriendelijke bediening op prijs stellen, zullen we hier niet meer gaan eten. Jammer dat de kwaliteit van dit restaurant zo achteruit gegaan is.

10. Afgelopen week heb ik met 3 vriendinnen dit restaurant bezocht en heb er een heerlijke avond gehad. Er hangt een gezellige sfeer en het is eten is ook oké, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Daar ik reeds meerdere malen een bezoek heb gebracht aan het restaurant kan ik niet zeggen dat de wachttijden erg lang zijn.

Er zijn altijd wel mensen die iets te mekkeren hebben en geen begrip hebben voor als er eens iets niet loopt zoals zij dat willen.

Stoor je niet aan de recensies van enkele zeurpieten maar denk aan de vele goede recensies.

Probeer lering te trekken uit de recensies. Ga op de ingeslagen weg voort en jullie gaan er gegarandeerd komen.

Veel succes.

11. We hebben hier vandaag met de kinderen prima gegeten. Werden netjes ontvangen en kregen nog een lekkere bruchetta vooraf van het huis. We hebben niet lang hoeven te wachten (30 min) en hebben allen genoten van een overheerlijke pizza! Aanrader!

12. We zijn met de familie bij la rosa Bianca gaan eten. We wilden er een gezellige avond van maken, maar helaas is dat niet gelukt. Het personeel was erg onvriendelijk waardoor je zelf ook geïrriteerd raakt.
    We hadden de bestelling door gegeven maar kregen bij het hoofdgerecht het verkeerde eten zodat 2 personen later moesten eten. Het personeel zei dat we het verkeerd door gegeven hadden.Het viel ons op dat de glazen slecht opgehaald werden, bij ons aan de tafel brachten nieuw drinken en lieten de glazen gewoon staan. Het dessert lieten ze ons een half uur op wachten, ook niet normaal, toen we daar wat van zeiden schoven ze de schuld weer op ons dat we ons moesten melden. Dacht dat het personeel dat moest doen. Toen ik de drank afrekenen en vroeg of ze ons tegemoet zouden komen met eventueel een cadeaubon, kregen we te horen van een knul met het gezegde "jammer dan" nou dan valt je niets meer in.
    Ik zal hier nooit meer naar toe gaan. Vind het restaurant op een zeer korte tijd achter uit gegaan. Ga zo door.

13. B 112 punten

Prima ontvangst, kregen snel iets te drinken. Gekozen voor alleen een hoofdgerecht (pizza). Zoals door anderen reeds opgemerkt, moet je hier inderdaad geduld hebben; na 45-60 minuten werd het eten geserveerd, dit terwijl het verder niet druk was. Tijdens het wachten zouden broodjes wel op z'n plaatst zijn geweest, maar helaas.. niks.

Pizza had een dunne, krokante bodem zoals het hoort. Smaakte goed, maar was ook weer niet uitmuntend. Door de lange wachttijd hebben we verder afgezien van een nagerecht.

Jammer, als men de wachttijd terug zou brengen naar 20-30 minuten zou dit volgens mij een prima restaurant zijn.

14. Maria 305 punten

Hier via Social deal gegeten en het was heerlijk. Vriendelijke service en ruime porties. Wij komen echt nog eens terug.

15. Als voorgerecht carpaccio van ossehaas, redelijk, beetje amateuristisch geserveerd (erg veel parmezaanse kaas en klein toefje rucola in het midden van t bord).
    Als hoofdgericht gegrilde zalmmoot met basilicumkorst: in eerste instantie een bijna zwartgeblakerd en hard stuk zalm gekregen, teruggestuurd naar de keuken. Tweede poging: nieuw stuk zalm, nu rauw van binnen, saus zo slap als water, moet nu in apart sauskommetje geserveerd worden. Geen reactie van bediening op het feit dat de zalm niet opgegeten is. Alles wordt gewoon volledig in rekening gebracht (hoofdgerecht: 19,95).
    Pizza's van tafelgenoten waren wel lekker: misschien moet men zich hierop maar concentreren. Men stelt met dagverse producten te werken, goede kwaliteit te bieden voor een redelijke prijs en gastvrijheid op nummer 1 te zetten: een zichzelf respecterend restaurant zou dit geen klant durven voorzetten, of op deze manier omgaan met een klacht.
    Geen aanrader helaas.

16. Eten is heerlijk, ruime porties en alles vers. Bediening is wel wat langzaam. Met kids is het te lang wachten, maar met vrienden krijg je de tijd wel om. Interieur en sfeer zijn super, bediening zou inderdaad sneller mogen.

17. Vandaag gaan eten bij la rosa bianca via Social deal. Het restaurant ziet er netjes uit. Je moet inderdaad een tijd wachten op het eten. Dan krijg je wel een pizza met knoflook saus in plaats van taco. Op het einde schrokken we ons van de rekening, onze "aardige" eigenaresse gaf aan dat wij de hoofdprijs zijn. En dat alles geteld zal worden. Wat een aardigheid. De score zoals hij is weer gegeven komt door de uitstraling en niet door het eten of de vriendelijkheid van de eigenaresse. Sorry maar hier zullen wij niet meer komen!

18. Zo goed als er beschreven wordt is het absoluut niet. We hebben om half 7 gereserveerd. Krijgen ons drankje en bestellen vervolgens pas om half 8. In die tijd heeft geen bediening zich laten zien. Vervolgens komt het voorgerecht om kwart voor 8 (ruim anderhalf uur later) om half negen werd dit weggehaald en konden we na vraag nog wat drinken bestellen. De bediening hield zich totaal niet bezig met de tafel. We waren met maar liefst 11 personen. Vervolgens komt het hoofdgerecht van 10 personen door en wordt er een vergeten. Hiervoor geen excuses en 20 minuten later kwam pas het 11e bord. Schandalig!! De bediening heeft een ontzettend lang en chagrijnig gezicht. Na het betalen wordt aangegeven dat we niet tevreden waren. Er wordt aangegeven dat dit doorgegeven zal worden. Dit gebeurt vervolgens direct waarop de dame des huizes een grote 'bek' gooit naar voren en doet heel vervelend. In één woord: asociaal! Ik ben hier jaren gekomen en dat doe ik nu dus NOOIT meer.

19. We zijn hier pizza's gaan halen, geen succes. Het karige beleg en de amateuristisch manier waarop ze gemaakt waren was eigelijk lachwekkend. Totaal niet restaurant waardig.

20. Pizzabodem zo dun dat hij uit elkaar valt, harde ijsstukken in ijs

21. Het restaurant is ons aardig goed bevallen. De pizza's waren erg lekker en de bediening was vriendelijk. De prijzen waren redelijk, maar de wachttijden waren vrij lang.

22. Jamie Leenders

23. Al vaak hier gegeten.. naar volle tevredenheid. Leuke sfeervolle inrichting.
    Vriendelijke bediening. Vaak een lekker voorafje van het huis. Wel de tijd nemen, dat doen zij ook. De menu's zijn zeker aan te raden.

24. Cor 36 punten

Nou zo goed is het er niet. Zeker niet Italiaans niet vefijnd en voor Italiaanse keuken zéér grof. Over smaak valt te twsten maar mist de plank om te zeggen dat het een authentiek restaurant is. De smaken zijn vlak * ( net randje) d.w.z. net niet ! Alles overdone kwa presentatie gerechten maar ook inrichting. Mijn advies concentreer je op de puurheid van de gerechten zonder al die tierlateintjes eromheen. Dat is de Italiaanse keuken en laat al die tierlantijntjes achterwege. Overgrote schalen en borden op tafel met daarop een rommelige opmaak. Tafels niet schoon ( niet druk) Smoezelige en plakkerige menukaart en bestek op tafel en zo kan ik wel even ddorgaan. Bediening niet allert. Dame overdone (alweer!) opgemaakt en te strak in haar pakje (ik ga maar niet in op details)!
    We hebben vandaag met z'n 3 gegeten ( 2 volwassenen 1 kind) voor en hoofdgerecht, huiswijn en koffie na ca. 130,00 totaal. Biefstuk was doorgeslagen, (heb ik nog aangegeven maar werd niet op gereageerd) Jammer. Kortom ik mis de Italiaanse passie van koken en serveren in deze zaak. Is dit de smaak van Geleen?? Ik zou het verder niet aanbevelen of misschien alleen voor een pizza!

25. Fam. Stijnen

Net heerlijk gegeten bij la rosa bianca. Het eten was heerlijk, niets op aan te merken. Service was ook goed, maw een goed restaurant waar we zeker nog eens terugkomen. De lasagna is echt een aanrader!