Il Buon Gusto in Geleen

Il Buon Gusto laten bezorgen?

1. v e r s c h r i k k e l i j k!!!
    Wij hadden ons eten besteld zo rond half 7, na een uur wachten hebben wij het restaurant gebeld om te vragen hoe lang het nog ongeveer zou duren.
    Ik krijg een vrouw aan de lijn die ik heel slecht kon verstaan die mij vertelde dat de bezorger ongeveer rond half 8 zou vertrekken en dat ik de bezorger zelf nog kon bellen om het aan hem precies te vragen (dit vond ik al raar).
    Wij hebben toen dit nummer gebeld en de bezorger meldt ons (EEN UUR NADAT WE BESTELD HADDEN!!!!) 'Ja, het is heel druk en ik ben nog in Elsloo dus ik denk dat ik jullie bestelling bij deze annuleer.' Wij waren natuurlijk verontwaardigd dat dit ons pas een uur later werd gemeld, toen wij vroegen hoe en wat werd de hoorn erop gegooid. Het restaurant kregen we ook niet meer aan de lijn. Uiteindelijk hebben wij thuisbezorgd gebeld en hun kregen het restaurant ook niet meer te pakken. Ik had al vooraf betaald via iDEAL dus moet nog naast deze rot ervaring 10 dagen wachten voordat ik mijn geld terug krijg. Is dit hoe jullie met klanten omgaan? Ik bestel hier in ieder geval nooit meer!

2. Kevin

3. D Geene de Bruyn

Heb vandaag een salade, een fles wijn en een fles spa besteld. De salade was heerlijk en zoveel dat ik er twee keer van eet, de wijn is lekker en de bezorger was vriendelijk en attent. Alle waardering hiervoor.