Op dit adres zit nu: De Gouden Lepel

1341982857 64
1542098571 68
1679019849 68

1. tinnie janssen

Een echte aanrader om hier te gaan eten! De bediening is goed, het eten is echt lekker en er zijn regelmatig andere gerechten. Alle keus voor wie geen rijst of bami wil eten.
    Ook is het personeel echt lief en altijd geinteresseerd in hoe het met je gaat. Met verjaardagen word er voor je gezongen en krijg je een kadootje. Ik zeg... Doen!!! Niet mokken maar overheerlijk wokken!

3. Wij komen hier heel regelmatig, en hebben echt niets te klagen! Het eten is altijd goed, en zo gauw er iets op is, worden de bakken vervangen door nieuwe, gevulde bakken. We hebben nog nooit lang moeten wachten of last gehad van "lange rijen" maar dat is voornamelijk omdat we wat later gaan, als de ergste drukte weg is.

Personeel is wel jong maar ook vriendelijk, en we hoeven ook niet lang op drank te wachten. Als het erg druk is kun je dat drankprobleem trouwens oplossen door om een "groot" drankje te vragen (0,5 liter) maar onze ervaring is dat er genoeg personeel rondloopt om je bestelling op te nemen. Als het te lang duurt dan vraag je toch gewoon nog eens?

Verder is er genoeg keuze, is de sushi erg lekker en is er een milkshake automaat, kun je zelf softijs tappen en noem het maar op. Wij willen nergens anders meer wokken!!

4. Nooit meer!! We hadden om 19u een reservering omdat we het nog moesten zoeken. Wegens omleiding waren we om 19.07 daar. Wat bleek, we kregen een antwoord van "we dachten dat jullie niet meer kwamen dus hebben we jullie tafel doorgegeven". Om 19.30 kregen we een tafel die zo vuil als iets was. Ze vroegen ons wat we wilden hebben, all in of gewoon. We kozen voor all in maar dat hadden we beter niet gedaan want het meeste drinken wat we bestelden kregen we niet, dus dorst geleden. Hebben elk 2 cola's gekregen op de hele avond. Veel te druk aan de tepanniaki rijen, dat konden we ook al niet doen omdat de tijd te kort was! Nee voor ons nooit meer, dan lijden we nog liever honger!!

5. Jessica Zandvoort

Afgelopen week komen eten met familie. Vorig jaar ook gegeten maar viel toen tegen. Maar nu is er veel veranderd. Veel uitgebreider. Heerlijke sushi wat vers smaakte, voor de kinderen ook lekkere mini hamburgers. En de rest van het eten was ook heerlijk, genoeg keuze.
    Het was erg druk, maar we hoefden toch niet lang te wachten bij de bakplaat of wok. Ook was het restaurant versiert met kerstversiering, erg gezellig.
    Zeker een aanrader en wij komen zeker terug!

6. Marokkaantje

Supergoed restaurant! Vriendelijk personeel en lekker eten! Ik kom hier zeker vaker terug!

7. Deze wok is goed van kwaliteit, vriendelijk personeel wat regelmatig komt om je drinken aan te bieden ondanks dat je all-in wokt! Eten is goed warm, soms misschien wel wat te warm om direct op te scheppen. Ook is er een uitgebreid assortiment van diverse grill en sushi producten. Enigste nadeel dat wij ondervonden was dat de tepenyaki/grillplaat soms erg lang duurde, dus dat je wat lang moest wachten voordat je vlees klaar was, maar daar in tegen was dit niet het geval bij de wok.

8. Voor de kinderen frites, bitterballen en miniloempia's waren koud. Zo koud dat ze het niet eens lekker vonden. Biefstuk was van slechte kwaliteit en werd allemaal Well done gebakken naarmate het drukker werd. De wokgerechten dreven letterlijk in de waterige saus.
    Teveel tafels gepropt in de grote ruimte, iedereen stoot tegen je stoel aan en er staat letterlijk een rij voor de wok/grilplaat. Het is dan zo lang wachten dat je de 2,5 uur echt nodig hebt om wat te kunnen eten.
    Positief was het vriendelijke personeel.

3,3
  9. Gerard 3305 punten

Ze zijn wel vooruit gegaan sinds ik hier was. De etens-barren zijn flink uitgebreid en het ziet er mooier uit door de extra keuze. Ook lijken de keuzes wat sjieker dan voorheen. Echt mooie toetjes ipv enkel schepijs en een uitgebreid scala aan sushi hapjes.

De bediening is nog steeds hetzelfde, als je geluk hebt wordt je jas opgehangen, als je pech hebt niet.

10. Oosters eten kan inmiddels in heel Nederland. De sfeer van het restaurant, de service en kwaliteit maken het verschil en scoren hier boven gemiddeld. De omvang van het restaurant is niet buitensporig waardoor de eigenaar alle tijd heeft om elke gast even hartelijk te ontvangen. De prijs/kwaliteit verhouding is bijzonder aangenaam evenals de vlotte bediening.

11. An 1152 punten

Een paar weken geleden zijn we hier gaan eten met een grote groep (zo'n 35 personen). Bij binnenkomst werden we vriendelijk onthaald en naar onze tafels gebracht. Het personeel had even gewacht tot iedereen zat en nam toen de bestelling voor het drinken op. Dit werd redelijk snel gebracht.

Daarna beginnen aanschuiven voor het eten. Het was er die avond enorm druk, maar het verliep toch redelijk vlot. Er is voldoende keuze qua eten: koude voorgerechten, warme voorgerechten, keuze uit vanalles en nog wat voor wok en/of bakplaat en natuurlijk het dessertenbuffet. Ook voor mensen die niet graag wokken of oosters eten, was er iets voorzien: frietjes, frikandel, lasagne, spek of vis voor op de bakplaat, enzovoorts. Qua smaak vond ik het eten niet slecht, maar ook niet super. Gewoon ok. De prijs/kwaliteit verhouding is ook ok.

Het personeel leek nogal jong, maar was wel erg vriendelijk. Voor drinken moesten we steeds zelf het personeel aanspreken (behalve de allereerste bestelling), maar voor mij vormde dat niet meteen een probleem (het was dan ook erg druk). De bediening reageerde dan steeds vriendelijk en nam onze bestelling op.

Qua sfeer vond ik het wel gezellig. Het was mooi ingericht en de bediening droeg allemaal dezelfde outfit. Dat maakte een professionele indruk. Enkel jammer dat het zo druk was, dat er op sommige plaatsen een beetje opstopping was om langs te geraken. Maar goed, die drukte zegt ook al iets over het restaurant :-)

De enige twee minpunten voor mij, waren dat de noedels al allemaal gebakken waren en dat je die bij het wokken dus nog apart erbij moest doen. Ik heb het liever dat de noedels mee in de wok gaan, waardoor de woksaus beter verdeeld wordt. Misschien had ik dat kunnen doen, heb het eigenlijk niet geprobeerd, maar aangezien de noedels zelf ook al een smaak hadden, leek me dat niet zo'n super idee. Dit maakt natuurlijk niet dat het slecht was, het is gewoon niet mijn persoonlijke voorkeur.
    Het tweede minpuntje was dat het dessertenbuffet ver op was toen wij aan het dessert toe waren. Ik denk dat wij bij de laatste "ronde" van de avond waren, en dan nog met zo'n grote groep, dus het was inderdaad laat toen wij aan ons dessert begonnen. Gelukkig waren de desserten die ik wilde er nog, maar misschien toch een klein aandachtspuntje.

Al bij al wel gezellig, vriendelijke bediening en voldoende keuze uit het eten! Voor ieder wat wils.

12. In het begin super maar de laatste tijd minder. Personeel onvriendelijk soms, gerechten redelijk qua kwaliteit, aanbod redelijk goed gevarieerd, de wok en steengrill zijn wel goed te noemen.

Matig tot redelijk goed tevreden. Heb deze wok in totaal 10keer bezocht over 5jaar tijd.

13. Geweldig goed is deze wok, we zijn er vaker met een groep. Zeker nu ze een deel vernieuwd hebben. We zijn allemaal zeer tevreden over het eten en bediening. Een echte aanrader.

14. In 2004 is de Wok van Limburg mede opgericht door de heer Yang Senior. Vanaf januari 2014 wordt zijn zoon, Yoshi Yang, de nieuwe mede-eigenaar. Yoshi Yang gaat samen met leidinggevende Kawen Man, de Wok van Limburg in een nieuw jasje steken.

15. Fam.storms

Hele leuke avond, heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Door de week net zo goed als in het weekend, een echte aanrader. Baas en bazin lopen mee op de werkvloer en staan open voor feedback, dit vinden wij zeer positief.

16. 1ste keer dat ik hier kwam was het eten prima, niks op aan te merken. Daarom hadden we besloten om voor mijn verjaardag hier te gaan. Het was deze dag rustig dus dat is wel eens leuk dat je niet de drukte hebt. Helaas was het eten slecht deze keer. Het warm buffet kon je gewoon een koud buffet noemen, niks was warm. Daarna dan maar gaan wokken. Groeten waren nog redelijk rauw en zoetzure saus was eerder water. Geen enkele smaak zat erin. Zelf heb ik niet de soep gegeten maar deze vond mijn moeder wel goed en verder vonden we enkel de dessertjes goed waarvan we deze keer meer van hebben gegeten dan normaal omdat de rest ons zo tegen viel. Wanneer ze vroegen of we ons eten gingen nog opeten en zeiden van nee omdat het nog rauw en flauw was negeerde ze het gewoon. Ik weet niet waaraan het ligt dat zo rustig was en of ze daarom niet naar het eten omkeken, want de eerst keer was wel druk, maar dat vind ik nog niet een reden om slecht eten te serveren. Rustig of druk, het eten moet altijd in orde zijn. Ik vond het zeer jammer dat ik zo mijn verjaardag heb moeten vieren. Wat een zonde. Hier zie je mij niet meer.

1,1
  17. Van der veen

Gister met collega's wezen wokken, goede bediening, ruime keuze aan eten en lekker. Voor herhaling vatbaar.

18. Als je smaakpapillen werken, raad ik deze wok niet aan, alles smaakt flauw en de keuze is enorm beperkt.

Daarnaast is het in verhouding ook enorm duur voor de beperkte keuze en het wokken en bakken is maar half geleverd werk..

Zonde van een mooie avond.

1,5
  19. Zeer vaak hier geweest, maar deze wok is in mijn ogen zichtbaar achteruit aan het gaan...5 jaar geleden Zeer lekkere biefstuk op de bakplaat, is tegenwoordig een stuk beton, om over het warme buffet nog maar te zwijgen, dat zal ik hier niet neerzetten, alleen maar denken... Bediening is wel altijd goed, en rennen toch hard om het iedereen naar hun zin te maken...

4,9
  20. pustjens

Vandaag met een groep gaan wokken bij de wok van Limburg. ( all-inn)
    We werden netjes ontvangen en we vroegen voor een ronde tafel en die kregen we ook fijn. Er werd gelijk gevraagd wat we te drinken wilden en kwamen ook vaak langs om ons van drinken te voorzien. Het eten was heerlijk, het zag er allemaal vers uit en smaakte heerlijk. We komen hier graag nog een keer terug als we in de buurt zijn !

21. Met 4 man gaan wokken , keus genoeg maar veel gerechten koud en heel onvriendelijk personeel in de bediening. Aangezien de prijs bijna overal gelijk is zijn er betere wokrestaurants in de buurt.

22. Vincent London

23. Goed Restaurant. Groot, heel groot. Veel keuze in vlees, vis, groente, bijgerechten (nasi, mihoen, bami, kroepoek) ook vers fruit en ijs. Er is ook een bakplaat.
    Is wel gezelliger als het niet heel druk is.

24. Bij deze wok gegeten op n doordeweekse dag, nooit meer, eten van de bakplaat was niet lekker, de keuze was minimaal, veel bakken niet gevuld, de bami, nasi , was koud.
    Garnalen van de bakplaat niet gaar, de Chinese gerechten van het buffet, weinig keus, en ook deze waren niet warm.
    Bij een Chinees geen babi-pangang??? Erg vreemd.
    Bij binnenkomst moet je door een rookgordijn en asbak heen, van de gasten die buiten staan te roken, erg smerig.
    Er zijn genoeg alternatieven in de buurt die vele malen beter zijn.....dus deze wok in ieder geval nooit meer.

1,5
  25. Beste wokrestaurant in de regio!! Als je verwacht met open armen te worden ontvangen en op top- niveau te worden bediend dan moet je niet naar dit soort restaurants gaan. Eten is er heerlijk, vers en goed bereid. Volop keuze en altijd prima aangevuld!! Voor elk wat wils, ook voor de kleintjes!! De bakplaat is favoriet, heeeeeerlijk!! Jammer dat er recensies van lang geleden op deze site staan, restaurant is afgelopen jaar nl. erg vooruit gegaan. Aanrader!!

26. We komen hier maandelijks omdat de keuze en kwaliteit van het versbuffet heel goed is. Ben al op heel veel plaatsen geweest. Dat het vreetschuren zijn, ja dat vinden wij ook, maar dat vind ik ook normaal als je onbeperkt kunt eten en drinken!
    Wat me wel mateloos stoort is dat het personeel erg onvriendelijk is, kan geen lachje vanaf.

27. Zeer goed en gevarieerd eten gezien de zeer redelijke prijs.
    Als je hier wat op aan hebt te merken dan moet je niet zo zuinig zijn en naar een a la carte restaurant gaan want voor dit geld eet je nergens zo goed en zo veel (als je wilt).
    Zeer ruime keuze, super vriendelijke bediening en geen lange wachttijden. Wat wil je nog meer?

Ik zeg doen!!!

28. steijvers patrick

Kom hier 1 maal per maand eten. Voor die prijs kun je nergens zogoed eten en drinken als hier. Het personeel is zeer vriendelijk en snel met afruimen en bedienen.de etenswaren zijn allemaal van goede kwaliteit. Alle mensen die het tegendeel bewijzen komen nergens en willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Het is een wok en geen a la cart restaurant. Als je dit niet goed vindt, ben dan niet zo gierig en ga naar een sterren restaurant.

29. Rob Herben

Wij zijn hier afgelopen week wezen eten. Goedkope sfeer en het eten viel tegen. Geen aanrader.

2,7
  30. Ik vind de smaak van deze wok duidelijk beter, de producten zijn vers en vol van smaak. Er mag wat mij betreft wel iets minder bamboe gebruikt worden. Het warme buffet is helaas minder vers en niet alle gerechten of produkten zijn later op de avond beschikbaar. 'Op is op' was het antwoord, een betere verspreiding is dus wel gewenst.

31. De bediening was erg vriendelijk.

Maar het was niet veel soeps.

32. Erg vriendelijk personeel.

Veel keus en variatie om de zoveel tijd.

Echte aanrader!

Het is niet voor niets elk weekend super druk!

33. Afschuwelijk!

1 grote vreetschuur, presentatie van het eten ver beneden peil.

Personeel is wel vriendelijk maar daar heb je het ook mee gezegd.

En 1 ding snap ik al helemaal niet, hollandse nieuwe met uitjes bij een wok?

3,7
  34. Eten is er altijd super en fijne bediening!

35. Eten is niet zo heel denderend van kwaliteit maar wel voldoende. Ook veel keuze. Qua entourage is het een echte "wokfabriek", nogal massaal opgezet. En schoonmaken is ook niet het sterkste punt. Het is hier niet slecht maar er zijn (veel) betere wokrestaurants in de buurt.

36. Wij bezoeken dit restaurant regelmatig. Ook met groepen gasten en hebben altijd een hoog niveau van zowel de aangeboden maaltijdcomponenten als de service van het vriendelijke personeel ondervonden.

37. Aanbevolen door een kennis, zijn wij hier met een groep van 20 personen met kerst komen eten. Het eten was lekker vers en van goede kwaliteit.

Hoewel het heel druk was liep er genoeg personeel rond, om de gebruikte borden op te halen en dranken te bestellen.

Er ontstond wel een opstopping bij het ijs.

Het was een goede ervaring en deze zaak is zeker aan te bevelen.

38. Waardeloos.

Dit restaurant is een belediging naar alle wokrestaurants in Nederland. De kwaliteit van de producten is zeer onder de maat. Daarnaast is de smaak erg slecht en veel te vettig. Groente zijn duidelijk niet vers en de vis valt niet eens te beschrijven.

Daarnaast is de aankleding & het personeel erg droevig.

Mensen, ga liever naar de frituur dan hier uw geld te besteden.

1,1
  39. We zijn er twee keer geweest, beide keren leek het net een fabriek, niet gezellig, veel te groot.

40. Super! De beste wok van Nederland. Heb bijna alles uitgeprobeerd in Limburg en veel wok restaurants bezocht in de rest van het land. Maar De wok van Limburg is en blijft de beste!

41. Toen deze wok er een paar jaar geleden begon, ben ik met mijn gezin er een paar keer gaan eten. Je werd vriendelijk ontvangen, het was allemaal leuk aangekleed, prettige sfeer, vriendelijke service en lekker eten.

Maar toen het langzamer drukker ging worden, ging zowel het eten als de service hard achteruit! Je krijgt het idee dat je daar zit om te vreten. Puur om te vreten. Niet om gezellig een avondje uit te gaan, blijkbaar. De serveersters maakten geen praatje met je, de vloer plakte, wc's waren niet schoon, serveersters lachten niet en kwamen je borden halen met een uitstraling van lik me fessie.

Dus, het ziet er leuk uit, prijzen zijn niet al te hoog, maar de service en het eten, daar praat ik liever niet over. Voor ons niet meer naar de Wok van Limburg!

5,1
  42. Annika 376 punten

Een echte wok.

Lekker eten op fastfood niveau.

Gezellige niet overvolle wok.

Goede prijs.

43. Tim 195 punten

Was net als ik verwacht van een wok, veel eten voor een vaste prijs.

44. Afgelopen zondag hier geweest. Je hebt veel keuze aan de buffettafel en zowel de wok als de grill leveren lekkere maaltijden op.

Het was er, voor een zondag, niet druk. We werden snel geholpen en kregen genoeg kansen om drinken te bestellen.

Ook de prijs was prima in orde.

45. Charlene

Eten goed en netjes geserveerd, bediening vriendelijk (ook in grotere gezelschappen), prijs kwaliteit goed in verhouding. De kids vinden wel altijd wat lekkers. Wel raad ik aan om doordeweeks te gaan, in weekends is het vaak druk.

Wij komen nog zeker vaker terug!

46. In de afgelopen 3 jaar diverse malen wezen eten.
    In het begin was het perfect, later zakte het al wat in maar gistren weer geweest en was echt waardeloos.
    Er is nog maar keuze uit 2 soorten vlees,wel veel vis maar dat moet je maar lusten.
    Koks waren niet te genieten,vlees uit de wok was taai en lauw (te lang in het water/te kort gebakken ?).
    groente was nog rauw.
    Vand de bakplaat was het iets beter maar ook een beetje taai.
    Kortom we hebben allebei 2 stukjes vlees uit de wok op (rest weggegooit) en 2 stukjes vlees van de bakplaat en toen snel naar de frituur .
    Zonde van de 40 euro , echt weggegooit geld geweest.
    Wok van Limburg.... NOOIT MEER
    Oja omdat het niet zo druk was werden we ook nog om de 5 minuten gestoord met de vraag of we wat wilde drinken echt irritant.

2,2
  47. Het eten was erg lekker, ook al krijg ik het gevoel dat ik in een ''eetfabriek'' zit

48. Depuydt Marc

zeer goed ,geen lange aanschuifbeurt en zeer vriendelijk.