De Kabouter Friture 2 in Geleen

Bezorgrestaurants in de buurt van De Kabouter Friture 2

1. Vandaag hier eten besteld, na bijna 2,5 uur kwam er dan eindelijk iemand aan zetten! De snacks waren ijskoud en absurt vettig.
    Nadat we al ruim anderhalf uur gewacht hadden op de bestelling hebben we opgebeld. Ik werd door een zeer onvriendelijke man te woord gestaan dat 3 kwartier geleden iemand bij ons aan de deur stond en geen gehoor heeft gekregen.
    Het adres waar ik heb besteld is niet eens een deur, alleen een grote oprit met slagbomen! Vanuit mijn kantoor hield ik de camera schermen in de gaten, maar ook hier is niemand geweest zoals deze "kabouter" beweerde.
    Dit was de eerste keer dat ik hier eten besteld heb en dit zal definitief ook de laatste keer zijn!
    Er kan natuurlijk altijd iets mis gaan bij een bestelling maar hoe dit gegaan is, is in mijn ogen bijzonder onbeschoft en absoluut klant-onvriendelijk!

2. Wij hebben het schnitzelmenue gehad, de schnitzel was van minder kwaliteit. De schnitzel was droog en hard. De salade was acceptable, de frietjes middelmatig. Als gevolg van de mindere kwaliteit zouden wij niet meer teruggaan.