Uitzonderingen

Open

• 1e Kerstdag – 25 dec
  • 2e Kerstdag – 26 dec

Het unieke kenmerk aan De Gouden Lepel is de unieke uitstraling. De Gouden Lepel beschikt over een warme, gezellige sfeer, welke in een gewoon restaurant niet te vinden is. De diversiteit is het sterkste kenmerk van De Gouden Lepel.
In ons restaurant streven wij naar het bereiken van een professioneel niveau in onze service, doch in informele setting. Moderne gastronomie met allure is ons handelsmerk en “high touch” is onze drijfveer in het succesvol maken van ons “all you can eat”-concept. We streven ernaar om de “personal touch” met de gasten te behouden om de culinaire ervaring te optimaliseren. Dit zal nog eens extra versterkt worden door de openheid van keukens.

Uitzonderingen

1484120958 80
1501420232 77
1512065939 79

1. carla sillen

Zijn hier al een paar keer geweest!! Altijd vriendelijk, heerlijk eten, leuke bediening!!

In een woord super!

2. Het was de eerste keer voor mij dat ik in De Gouden Lepel gegeten heb met mijn familie, en wij waren zeer tevreden. Een fijne ontvangst. De voorgestelde wijnen zijn van uitstekende kwaliteit! Van voorgerecht tot nagerecht! Alles naar believen, kwestie smaak en presentatie! Meer dan genoeg en voor ieder wat wils… Zeker voor herhaling vatbaar!

3. Sef Niersmann

We zijn er al een aantal keren geweest. Sfeer, eten, prijs en bediening zijn altijd goed.

4. Op maandag avond goed en lekker gegeten.
    Niet zo druk als in het weekend, gezellig met z'n zessen gesprek kunnen voeren.
    Allen vonden het een top avond.

5. Geen goede ervaring. Wij waren om 20 uur daar en het eten was al bijna allemaal op. Er lag een grote vis met alleen de kop en staart en graad in het midden, die heeft daar de rest van de avond gelegen zonder een nieuwe ervoor in de plaats te leggen, Het eten was lauw , bami pangang zonder vlees. Heb de hele avond het idee gehad dat ik restjes aan het eten was. We hebben een paar keer het personeel aangesproken maar er gebeurde helemaal niks mee. De tafels waren zo ingericht dat elke cm benut werd zodat je het gevoel kreeg dat je hutje mutje op elkaar zit wat dus ook zo was. Al met al heb ik het idee gekregen dat ik voor 30 euro lauwe restjes heb gegeten en dat er niet geluisterd werd naar het commentaar van de klanten. Ik ga er in ieder geval nooit meer heen.

6. H. Tilmans

Alles was goed verzorgd. De kinderen vonden het geweldig om iedere keer weer iets lekkers uit te zoeken uit de ruime keuze van eten en lekkernijen. Ook de milkshakes werden zeer gewaardeerd.

7. Fer Holleman

We gingen voor de eerste keer bij de gouden lepel in geleen met 5 personen eten.Het is ons goed bevallen herhaling vatbaar.De bediening was uitmuntend.

8. Steinfort

Vandaag gaan eten met 5 personen om 19.00 .Om half 10 kwam er een serveerster met de mededeling dat we 2min over onze tijd zaten. Mijn man en ik waren nog een ijsjes eten Dat we het ijsje nog wel konden op eten maar daarna was onze tijd om. Vind ik toch een minpunt van jullie, betaal al genoeg.

9. Het is niet de eerste maal dat wij in De Gouden Lepel gaan eten en telkens was het eten zeer lekker en gevarieerd en prijs/kwaliteit zeer goed. Aangenaam en vriendelijk personeel. wij zullen in de toekomst zeker nog dikwijls teruggaan.

10. Op zich lekker gegeten, daar niet van, maar nadat het arrangement van 2 1/2 uur afgelopen was, kwam er een bijzonder onvriendelijke ober ons vertellen dat we het arrangement moesten verlengen of weggaan, enkele die hadden nog een half vol glas voor zich, wat ze niet meer hebben opgedronken, we moesten opkrassen. De hele avond ons al geërgerd aan de onvriendelijke houding van dezelfde ober.
    We hadden een drankarrangement erbij, maar bediening niet te vaak gezien.
    Wanneer je met 15 man komt eten, mag je toch wel iets meer vriendelijkheid verwachten, schandalig dat je nog niet meer de tijd krijgt je glas leeg te drinken.
    Jammer want de afsluiting van de avond verpeste de beleving van de hele avond, wanneer men gewoon iedereen z'n glas had laten uit drinken dan was de beleving goed geweest, deze ober was ronduit LOMP, niet geschikt voor zijn vak.

11. Niet te bereiken voor reserveringen.

12. W.Ramakers

We hebben er een prima gevoel aan over gehouden, zeker voor herhaling vatbaar.

13. Zoals altijd gewoon heerlijk en uitgebreide keuze. Prima verzorgd en super vriendelijk personeel.

14. Nu al een keer of vijf wezen eten... met zijn twee maar ook al met vrienden en collega's. Eten is lekker en uitgebreid voor ieder wat wils. Bediening snel en goed

Jammer dat het af en toe erg druk is maar aan de andere kant is dit ook een recensie dat het eten goed moet zijn anders waren er niet zoveel mensen.

Eerdaags hebben we een jubileum te vieren en dat zullen we zeker daar gaan houden.

15. Cheyenne

Wat een vreselijk restaurant.. er zijn veel te veel tafels en te weinig plek. Je zit echt rug aan rug met je 'buren'. Je komt amper langs als je eten wilt halen en moet telkens de andere gasten storen of je langs mag.. wij zaten helemaal achteraan waardoor het een drama was om uberhaupt richting wok te komen. Omdat alles zo krap is stoot je tegen iedereen aan.. verder is het veel te krap bij het eten. Je moet dringen om erbij te komen en men loopt je overhoop. We hebben er een half uur over gedaan om uberhaupt wat sushi te kunnen opscheppen.

Het eten is veel te zout. Het eten wat onder de warmte lampen ligt is koud en aangekoekt.

De serveersters doen hun uiterste best maar ik heb het idee dat er teveel werk is en te weinig serveersters.

Verder was op de wc geen wc papier te vinden. Ook erg vervelend.

Vreselijke wok en veel te duur voor deze kwaliteit.

16. Gezellig en goede service, maar na mijn mening staan er teveel tafels.

17. deRuijter

Schoonmoeder lag op de grond bij eerste opstapje (te donker). Eten erg vettig en ongeïnteresseerde kok achter de grill; eten bij anderen op een bord. Niet meer voor herhaling vatbaar.

18. Heel erg druk, maar het was dan ook Valentijnsdag. Hadden doorgegeven dat we een verjaardag kwamen vieren, maar hier is verder niets mee gedaan.

19. Echt verschrikkelijk. Ik heb daar met mijn vrienden gegeten. Was allemaal wel prima, totdat een ober een heel dienblad met drinken over me heen liet vallen. Met een excuus als gevolg. Ik vond het niet zo heel erg, maar was natuurlijk wel vervelend. Onze avond ging gewoon door, totdat we gingen betalen. Ik moest extra betalen en vroeg me af waarom, blijkbaar hebben ze de kosten van het drinken dat over me heen is gevallen erbij gerekend. Echt belachelijk. Ik ben heel erg boos geworden. Misschien dachten ze dat ze nog wat geld van me af hebben kunnen troggelen omdat ik 16 ben, maar heb geweigerd om het extra te betalen. Ik heb het geld op de toonbank gesmeten (zonder wat ik extra moest betalen) en ben weg gelopen. Verschrikkelijke avond gehad en was ook nog eens niet goedkoop.

20. Met de familie en kinderen gaan eten, er is van alles voor jong en oud. Het is en blijft een WOK restaurant, ook al willen ze anders doen geloven. Ze hebben nu ook een aantal gerechten van de Franse en Italiaanse keuken, lekker maar absoluut geen culinaire hoogstandjes.

21. Ze kunnen zich beter focussen op één keuken i.p.v. zoveel aanbod, wat overigens niet veel meer smaak heeft. Er zijn zoveel keukens, wat een goed concept is, maar dan moet het ook smakelijk zijn. Voor een Italiaan ga ik naar de Italiaan, voor Chinees ga ik naar de Chinees, en voor Japans ga ik naar de Japanner de volgende keer. De toetjes smaken ook niet. Commercieel dat zeker.

22. Marjo Steuns

We hebben gisteravond met 3 collegaas lekker gegeten bij de gouden lepel.
    Heerlijk relaxed,eten super we hebben een gezellige avond gehad
    Voor herhaling vatbaar,toppie.

23. Het blijft voor de zoveelste keer altijd bijzonder goed.
    Zeer aan te bevelen voor twee en een half uur uitstekend te kunnen eten.

24. Al een paar keer gaan eten bij De Gouden Lepel en we zijn nog steeds heel tevreden. We hebben een 15 minuten moeten wachten aan de inkom maar volledig te begrijpen. Het was heel druk, oudejaarsavond... We konden het hen niet kwalijk nemen. Zeer vriendelijk personeel, vriendelijke zaakvoerders... Bij een vraag sprongen ze onmiddellijk in en kregen we uitleg in alle talen :-)

Lekker eten, leuke omgeving, lekker warm... Perfect!

25. Het eten was heel lekker en de bediening was prima.Hebben niet te klagen over het bezorgen van de drank.Aangezien de reden van etentje had ik wel een klein presentje verwacht.daarom geen fooi kan ik me zelf een flesje wijn kopen.

26. hans van engelen

Op tweede kerstdag (26-12-2016) gereserveerd bij De Gouden Lepel aan de Rijksweg in Geleen. Toch even gewacht met het geven van een recensie in de veronderstelling dat de eigenaar (de dame in kwestie) contact zou opnemen om zich te excuseren voor haar irriterende verschijning aan onze tafel waarin zij een dominantie ten toneel bracht die haar vakkundigheid, professionaliteit naar een niveau bracht dat beslist niet in deze branche thuis hoort.

Tijdens het eten kom je wel eens in gesprek met het personeel waar niks mis mee is, deze begeleiden je toch door de culinaire avond die in ons geval 2,5 uur mocht duren. In deze korte conversaties ging het richting werktijden en pauzes van het bedienend personeel, en vertelde men ons dat pauzes in De Gouden Lepel niet aan de orde zijn. Dus na 4 of 5 of meer uur werken geen pauze. Er mocht zelfs geen sigaretje gerookt worden buiten. Dat hier de arbeidswetgeving overtreden wordt, zeer zeker met veel minderjarig personeel is wel een feit.
    Echter is dat niet ons probleem, wij komen tenslotte om iets te eten en geen interne arbeids overeenkomsten, naleving van de arbowet te controleren. Tip voor personeel: kijk even of je valt onder de consignatiedienst.
    Vreemd dat er wel een A4'tje achter de bar hangt voor het personeel namelijk: PERSONEEL IN DE KEUKEN WATER DRINKEN EN GELIJK VERTREKKEN.

Onze verbazing was groot toen enige tijd later de eigenaresse verhaal kwam halen over de uitlatingen van haar personeelslid. Via via was haar schijnbaar iets ingefluisterd dat er geklaagd was over de betreffende (rook)pauzes. Haar vriendelijkheid was hevig maar kort, er werd van ons verwacht dat we de klaagster zouden aanwijzen en zij gepaste maatregelen kon nemen want haar zaak werd in diskrediet gebracht. Aangezien wij geen klokkenluiders zijn en dit pertinent van de hand wezen veranderde haar houding en spraakvermogen naar een klein stampvoetend kind die haar zin niet kreeg, en vertrok richting haar vaste standplaats, de kassa.

Wij dachten, dit gesprek zal bij het afrekenen nog wel een vervolg krijgen, maar nee hoor, vijf minuten later kwam er een leger bedienden 7 of 8 in getal onder aanvoering van de minderjarige zeer vermoeid uitziende dochter (zou ze geen pauze hebben gehad) verkleed als elfje onze tafel omsingelen. Een spervuur van vragen werd afgeschoten, we moesten en zouden de kwaadwillige die de zaak in minachting had gebracht aanwijzen. Helaas pindakaas, gaan we niet doen.

U begrijpt natuurlijk wel dat wij ons niet op ons gemak voelden na beide bezoekjes, het hele restaurant kon mee genieten van deze aanfluiting. Wie weet wat de mensen gedacht hebben… zouden die wat gepikt hebben… of is er een jarig.

Wij waren er klaar mee en zijn eerder dan gepland richting uitgang gegaan, maar eerst de kassadame nog.
    Die begon dus ook weer te ratelen en ons min neer te zetten, op mijn vraag of het normaal is een half leger op een tafel af te sturen in het bijzijn van een volle zaak,
    Jazeker want ik ben de baas en moet weten welke persoon die onzin verteld.

Drie keer moeten vragen dat we aub wilden betalen omdat we hier verder geen zin in hadden, kregen we nog een leuke opmerking mee die je ook in je zak kan steken (en dat was niet het cadeautje wat elke klant meekreeg). Aangezien 2 van ons tijdelijk met een kruk lopen kregen we de opmerking van de eigenaresse mee: succes met het lopen. Maar dit op een toon met bijpassende gezichtsuitdrukking dat zeker niet positief bedoeld was.

Dit brengt mij gelijk op de gehandicapten voorzieningen voor de mensen die minder mobiel zijn. Die zijn er niet.
    Veel trapjes door de hele zaak, geen oprijplaten voor rollator of rolstoel. De zaak is groot en vol met tafels (stoelen) waardoor er zeer smalle paden zijn, en de mensen rug aan rug zitten.

In de volksmond wordt De Gouden lepel een Wok restaurant genoemd, maar ,die benaming wenst de eigenaresse niet te horen het is volgens haar World-Cuisine restaurant. Als u wel eens een all-inclusieve vakantie geboekt heeft, dan heeft dit restaurant precies dezelfde werkwijze. Buffet zelf (bediening aan tafel) om zuippartijen te voorkomen. Plaatsnemen in de vreetschuur en schijven maar.

Ter info: De afzuiging werkt niet naar behoren dus bij thuiskomst kunt u al de kleren wassen of naar de stomerij brengen.

Over de kwantiteit/kwaliteit van het eten, dat is ons in het verkeerde keelgat geschoten.

27. Gisterenavond met 21 personen heerlijk gegeten ter gelegenheid van de verjaardag van de vrouw van mijn beste vriend. Het eten was heerlijk en een vriendelijke bediening die ook nog snel was, ondanks een uitverkocht huis. Alle lof hiervoor. En zeker tot een volgende keer!!!!!

28. Het is goed verzorgd. Het eten is goed. Veel keuze. Complimenten

29. het eten is van goede kwaliteit ,het was er gezellig en is betaalbaar.

30. Het is gewoon GOED hier. Heerlijk eten en drinken voor een betaalbare prijs.

31. ton ruber

Goed en gevarieerd eten, bediening in orde, voor herhaling vatbaar.

32. Wat ik heb ervaren in het restaurant de gouden lepel was super alleen de Frietjes waren op alles leeg maar ik heb daar ook nog van gehoord er waren mensen bij die ze niet zo lekker vonden, ik kan mij indenken dat ieder restaurant de frieten bakt zoals ze altijd doen maar wees gerust bak die frieten eens in dierlijke vetten dan smaken ze beteren neem van mij aan dat doen ze ook in Belgié de frieten bakken en daar is het altijd even druk maar bij jullie is het super druk bediening en eten maar nieten min wij komen zeker terug

33. afgelopen zondag zijn wij uit eten geweest in de Gouden Lepel in Geleen, Het eten is top, maar het ligt er aan wat vind je lekker ik lust bijna alles maar een ding staat niet op de kaart
    1 Krokodillenvlees,
    2 Buffel -vlees
    3 Hertenbiefstuk
    4Versgerookte paling
    5 maar voor de rest was het eten super
    6 bediening 10

34. Veel te commercieel, volgepropt met de ruggen tegen elkaar zitten. Niet geschikt voor mensen die geen Engels spreken of verstaan, want de kok spreekt en verstaat alleen Engels en is daarbij ook nog heel onvriendelijk. Wij gaan nooit meer terug!

35. A. van zon

Sfeervol met vriendelijke bediening en een voortreffelijk en gevarieerd keuzeaanbod.

36. Zeer vies eten! Bij het wok-gedeelte was 't gewoon wat aangebrand. De zoetzure saus wat je erbij vroeg, was waterig en proefde ook niet naar zoetzuur. Hierdoor smaakte 't gewoon echt vies. Daarna de bami geprobeerd maar dat was ook n beetje droog, maar goed dat komt misschien omdat we de saus niet eten, maar ook ontzettend veel ei zat erin.
    Pluspunt; de dames halen de borden snel weg en vragen voor drinken.
    En er was lekker fruit en ijs. Maar goed, daar komen we niet alleen voor.
    De tafels staan ook best dicht op elkaar, best vervelend met lopen als 't druk is.

37. Goede bediening en een goed buffet. Alleen jammer dat als ik vlees ga grillen dat er dan zomaar saus over over je vlees gedaan word, wat ik dan niet zo smakelijk vind. Bij andere wok restaurants wordt het eerst aan je gevraagd voordat ze het vlees gaan bereiden. Jammer!!!

38. Gisteren voor de tweede keer geweest. Hangt er achter de bar een blaadje op voor het personeel dat deze vanaf 12 juli alleen nog maar water mogen drinken in de keuken, dit zo snel mogelijk moeten opdrinken en snel weer aan het werk.
    Deze mededeling hoeft een klant toch niet te zien!

Verder vind ik als ik iets laat bereiden op de Bbq, er eerst moet gevraagd worden of ik er saus op wil alvorens het er gewoon overheen te doen. Ook wordt het hele bord geserveerd met ander eten waar ik niet om gevraagd heb.
    Ik mag toch zeker zelf bepalen wat ik wil eten.

Wat ik ook vervelend vind, is dat diegene welke achter de Bbq staat niet eens Nederlands praat.

39. Wij zijn reeds verschillende malen in De Gouden Lepel, vroeger de wok van Limburg, geweest en altijd met een tevreden gevoel vertrokken. Vriendelijk personeel en een zeer ruime keus aan heel lekker eten.

40. sunny 117 punten

Lekker eten. Ruime keuze aan gerechten, anders dan andere woks. Eén van de betere woks in Limburg.

41. bijzonder gezellig, zeer goede bediening, en super leuk de felicitatie een leuk gebaar!

42. Keijbets

Slechts een woord: Geweldig!

43. Lydia Elvira

44. Ruime keuze bediening voor drank kwam pas na drie kwartier. Eten was lauw. Bediening strooide saus over jas en zij spoelde het in de wc maar af. Op de wc kwam een serveerster van de wc af en had hem niet doorgespoeld de grond plakte en allemaal papier op de grond ba. Niet voor herhaling vatbaar

45. Heerlijk gegeten kwamen geregeld vragen of wij wat wilden drinken. Alles goed verzorgd.

46. Roel vranken

Eten is goed en ruime keuze. Bediening en leveren van drank kan veel beter. Veel bestellingen niet uitgeleverd, ook niet na herhaaldelijk bestellen. Veel jeugd wat aan het bedienen is. Daarnaast hadden we een jarige in ons midden die in tegenstelling tot wat op de site staat het volledige bedrag moest betalen. Aan de kassa bepaald door de eigenaresse.

47. Lekker eten, goede bediening. Zeker een aanrader.

48. nancy tijssen

We hebben lekker gegeten, genoeg keuze, bediening was zeer vriendelijk. Alleen een beetje weinig plaats met zitten, vooral als er mensen zijn die iets flinker zijn.

49. bianca boosten

Eten is op zich prima, maar wat erg storend is, is dat de tafeltjes ontzettend dicht op elkaar staan!! We zaten met zijn zessen te eten i.p.v. met zijn drietjes in ons geval. En ik hoor deze klacht vaker dus wellicht toch verstandig er eens iets mee te doen.

50. margot rijkschroeff

Gezellig restaurant, mooi geworden na de verbouwing.... Aanradertje.

51. Geweldig goed gegeten met 10 personen. Allemaal zeer tevreden over eten en bediening. Komen zeker weer terug. Dank je wel.

52. Heel mooi na de verbouwing, (doordeweeks) gezellig druk. Raden aan om te reserveren, zéker in de weekenden.

Heel veel én lekkers staat te wachten, oa. een behoorlijk uitgebreide Sushi-bar, een voortreffelijke Grill en ernaast de "gewone" Wok. Je kunt ook apart Franse Cuisine bestellen aan een aparte bak/grill plaat. Héél goed bevallen, en de prijs is hetzelfde als voorheen!!

Hier gaan we zeker nogmaals heen!!

53. Eten was heel erg goed en lekker bereid door de koks aan de wok. Prima bediening, niet lang hoeven wachten op bediening. Toppie. Was er wel druk maar niet vervelend druk.. Alleen een 10 minuten op een tafeltje moeten wachten maar voor de rest zullen we zeker nog terug gaan.

54. Jos Banens

Eten was lekker en goed. Mooi verzorgd. Complimenten voor de koks achter de bakplaat wok etc. De bediening in het restaurant viel erg tegen. Kwartier moeten wachten op drank bestelling. 2x moeten vragen.

55. Eten was goed. Jammer van de halve glazen bier, langzame bediening en de onvriendelijke bazin. Er werd bij afrekenen niet gevraagd of alles naar wens was geweest.

W. Danen

56. Wij hebben hier dit weekend gegeten met 4 personen. Prachtige zaak, wel erg druk, maar bij het grote buffet merk je dit niet echt, bij de tafels is wel veel rumoer. Wij hadden gekozen voor all in en hebben nooit lang op ons drinken gewacht. Hele vriendelijke service, iedereen deed erg zijn best. En dan het eten, gewoon top!! Zoveel keuze van bbq tot wok en van italiaans tot een toetjes buffet inclusief chocolade fontein. Bij de Franse keuken kregen we een heerlijk bordje met hertenbiefstuk, aardappelpuree en groenten. Hier is echt voor ieder wat wils. Een absolute topper!

57. Geweldig!! Wij komen hier al jaren met veel plezier. Voor ons is er gewoon geen andere wok. Altijd veel keus, veel variatie, vriendelijk personeel. Kortom elke keer een groot genoegen om hier weer te dineren. Ook voor lasteige eters is hier altijd wel iets wat men lust (super toetjes buffet...). Super!