Corvers Cafetaria in Geleen

1476219795 83
1519452998 67
1605919404 72

1. Familie Heijne

Vandaag genoten van heerlijke malse schnitzels. Zowel de Hongaarse schnitzel als de champignon roomsaus en de stroganofsaus waren boven verwachting lekker. Ga zo door zou ik zeggen👌

2. Maurice

Vriendelijke begroeting bij binnenkomst als je vraagt om een tafeltje: “hier wordt je gek van, kijken jullie niet naar Rutte? ” “Reserveren is verplicht! ”. Spontane binnenloop, na het zien van lege tafeltjes, wordt duidelijk niet gewaardeerd. En wij maar denken dat je lokale ondernemingen moet proberen te steunen. Vervolgens gaat de telefoon en wordt mevrouw gek van de telefoon. Klantvriendelijkheid wordt klaarblijkelijk niet nodig geacht als je een begrip in Geleen bent. Eten is wel goed maar de rest weegt minstens net zo zwaar.

3. Leuke eetzaak, gezellige sfeer en het eten is lekker en niet duur… toppie👍

4. Slechte service je wordt de zaak uitgekeken chagrijnig gezicht hangt ze op de grond.
    Friet veel harde stukken.

5. Aneta van Balgooy

Het eten is goed, netjes verzorgd. Service prima! Alles wat je besteld is lekker en dat voor een redelijke prijs. Ik raad iedereen aan om eens in dit cafetaria te eten.

6. Gegeten in het restaurant. Ik heb eerlijk gezegd wel ergens anders lekkerder gegeten. Een droge hard gebakken snitzel en ook de frietjes waren hard gebakken en veel kleine stukjes. De salade was goed te doen maar wel erg weinig in een klein bekertje. Prijs/kwaliteit verhouding, ik ga liever ergens anders eten.

7. William Hendriks

8. Vandaag afgehaald. Als dat zelf gesneden friten moeten zijn? Sorry hoor echt niet taai dan slap en veel kleine harde stukken. Schnitzel op een rare mannier gebakken. Harde stukken en dan weer zachte stukken. En koude groente leg je in mijn ogen niet over de jager saus heen. In het bakje van de schnitzel dus! Saus totaal geen smaak aan. Dan vind ik ook € 9,50 voor een schnitzel zonder frite erbij toch ook nog wel veel. Volgende keer toch weer mooi naar funske in munstergeleen. Daar krijg je een verse schnitzel gebakken en heb je echt goeie frite! Voor mij dus geen tweede keer in geleen.

9. Na al die jaren nog steeds dezelfde kwaliteit leveren… dat is toch top!

Y en A.

10. kawen

11. Corvers is een heel slechte cafetaria. Had gisteren een Hongaarse schnitzel en friet met een halve haan besteld. De frieten waren taai en sommige keihard en de schnitzel smaakte vies en mellerig en er was heel veel olie gebruikt bij de saus, wat niet te eten was. Het halve haantje was ook heel vettig en had geen smaak. Aan het personeel daar mag ook wel eens iets gedaan worden, die kijken alleen maar chagrijnig. Ik ga hier nooit meer naar toe en ik ben wel wat gewend, want ik haal vaak eten en ga vaak uiteten, maar zoiets heb ik nog nooit mee gemaakt

12. Corvers is een frituur met een restaurant gedeelte. Als ik zin heb in een lekkere Schnitzel met frietjes, dan ben ik geen betere plek tegen gekomen dan De Corver. Heerlijke frietjes en de schnitzel met champignon roomsaus ben ik nog niet beter tegen gekomen. Erg lekker.

Van mijn tafelgenoten (die wel eens iets anders bestellen dan ik) heb ik nog nooit klachten gehoord. De prijzen zijn goed. Met een grotere groep moet je soms iets langer op je eten wachten (40 min). Voor mijn is dit geen probleem.

De bediening doet wat ze moeten doen en zijn vriendelijk.

13. Maandag wezen uiteten met mijn familie, Goed en snel bediend en goeie kwaliteit. Heerlijk gegeten en het schrijven van een recentie waard

14. Jessica

Dit was de eerste keer dat we bij deze frituur zijn gaan eten.
    Bij binnenkomst al lange gezichten alsof je niet welkom was.
    Ik heb een friet speciaal en sitostick gepakt...
    Sommige frieten waren hard en andere weer zacht, de sitostick was heel licht van kleur en smaakte heel raar. Ik heb van bijde een hap geproefd maar vond het echt niet te eten!
    Ik heb ook vriendelijk gezegd dat ik het niet lekker vond, maar kreeg als botte reactie terug dat ze er vrij weinig aan kon doen en ik het toch moest betalen...
    Terwijl ik maar een hap ervan genomen had.
    Dan had ik net zo goed het geld in de prullenbak kunnen gooien.
    Ik vind dit echt niet normaal dat je dan als nog er voor moet betalen.
    En ook nog bij het pinnen meer vragen hadden ze nog een snack erbij gerekend "perongeluk zogenaamd".
    Dit was eens maar nooit meer.

15. Voedsel kan door de beugel. Slechte service, uitgescholden door mevrouw omdat ik iets bestelde wat niet goed was. Nooit meer terug.

16. Heerlijke groeten, altijd verse prodicten en gezellige service. Ook fijn dat je naast het afhalen er ook heerlijk én gezellig kunt eten.

17. Vera Smeets

18. Ik heb er 2 keer gegeten in het restaurant. De bediening mag aan gewerkt worden. Kortaf en soms chagrijnig. We halen er wel gewoon eten op. Want op het eten heb ik geen aanmerkingen, smaakt altijd goed. Alleen mist er vaker wat bij de bestelling. Ook wij hebben er ervaring mee dat als we wat zeggen dat ze iets vergeten zijn we afgesnauwd worden. Werk daar aan. Het mag wel uw eigen zaak zijn, maar een klant is meer waard dan uw personeel. Geen klanten, geen inkomen. Snauw dus uw klant niet af, dit is slechte reclame. Verder gewoon lekker door gaan.

19. De lekkerste friet in Geleen. De frieten zijn ouderwets vers gesneden, geen voorgebakken friet zoals in de meeste fritures tegenwoordig. De Friture beschikt ook over een restaurantgedeelte waar je de lekkerste schnitzels en biefstukken kunt eten met overheerlijke sauzen. Onze favoriet zijn de Hongaar schnitzel en de Champignon roomsaus schnitzel. Een échte aanrader voor wie nog niet bekend is met deze snackbar.

Eén vorige recensie
  20. Zondag 18 jan omstreeks 17:30u gegeten. Het eten was niet goed, de schnitzel was erg hard gebakken en heel erg dun. Bovendien was hij niet warm, ik kon hem niet doorsnijden, het was heel erg slecht. Zelfs de frieten waren niet lekker en heel hard gebakken. Het was nog vroeg in de avond dus aan de drukte kan het niet liggen, dit heeft iets te maken met de kwaliteit van de waar. Niet voor herhaling vatbaar. Dit is trouwens al de tweede keer dat ons dit gebeurt. Ik heb er toen ook iets van gezegd maar er werd niets mee gedaan. Dus een ezel stoot zich niet 3x aan dezelfde steen.
    Anny.

21. Schandalige benadering door personeel, bestellingen waren een bende. Grote mond gekregen omdat mijn bestelde friet niet in de zak zat, kreeg toegesnauwd dat ik dat helemaal niet besteld heb, stond echter wel op t briefje wat ze zelf had geschreven!!

Werd uitgelachen toen ik mijn bestelling op het afgesproken tijdstip kwam afhalen, wat meende ik me wel niet, er waren nog zeker 3 bestellingen voor mij... Zeg dat dan aan de telefoon, heb nog 20 minuten moeten wachten, niet erg als men wat vriendelijker zou zijn. Lekker eten, grote mond van personeel houd mij hier voortaan weg!!

22. Altijd lekker gegeten, doch vorige week was de buitenkant van de schnitzel erg hard en zaten er pezen in. Jammer, hopelijk is de schnitzel volgende keer beter. Wel altijd snelle service.

23. Eten was top. Bediening was niet klantvriendelijk, je werd zo ongeveer de zaak uitgekeken.

24. Super lekker gegeten, hele goede ontvangst door de bediening. Wij komen hier gegarandeerd weer terug.

25. Altijd lekker eten daar. De schnitzels zijn wat mij betreft van hoge kwaliteit. Ook de frieten en de salades zijn uitstekend. Niks op aan te merken. Prijs is ook volledig acceptabel.
    Het enige minpuntje zijn die harde stoelen, maar voor de rest .. super !!!

26. jean van glabbeeck

Voor de prijs die je betaalt kun je het niet laten. Heerlijk, goed en lekker.

27. Wij halen er wel eens friet. Heerlijk!! Ook de schnitzels zijn een echte aanrader.

28. heerlijk gewoon !!!!!!!!!!!!

Eén vorige recensie
  29. Je kunt er geweldig eten, professioneel klaar gemaakt en de frietjes geweldig. Als je eens wilt uit eten is dit een aanrader. Personeel perfect en altijd vrolijk. Mensen, niet lang zeuren lekker gaan eten bij de corver. Voor dat ik het vergeet kijk ook eens op hun webpagina www.cafetaria-corvers.nl, het loont zich.

30. Zeer gezellige frituur/restaurant met goede en leuke bediening.
    De snitsels met champgnion room saus, als karrewielen zo groot is echt een aanrader en met de heerlijke verse frieten wordt alles top. Ga zo door---.Ben en tafelgenoten uit Maastricht

31. De bief peper roomsaus is nergens zo lekker als bij de Corver.

Prijs/kwaliteitverhouding is erg goed.

Christel, Richard, Maurice, Sandra en de anderen zijn van grote klasse. Ze weten hoe ze de mensen kunnen plezieren.

Ik (wij) komen er al tientallen jaren en dat wil toch wel wat zeggen.

Tot ziens jongens!

32. Super, de beste van Limburg.

33. Tevreden klant

Lof geven waar Lof thuis hoort en dat is bij deze zaak.

Beste schnitzels van Limburg.

34. Dit is niet zomaar een frituur.

Zeg maar eerder een restaurant. Met vriendelijk personeel die weten wat ze opdienen en bereiden.

Een goed voorbeeld hiervan zijn de schnitzel en de cordon Bleu.

35. Eethuis Corvers zorgt steeds voor een lekker vers gebakken frietje, ook hun cordon blue met gebakken aardappeltjes is een topper. Kortom voor mij nummer 1 in de regio. Probeer het en oordeel zelf.

36. Heerlijke frietjes en super snitzels.

Personeel super vriendelijk.

Ik kan niet anders zeggen dan dat je er zeer goed kunt eten.

Oordeel zelf zou ik zeggen.

Mvg,

H&E.

37. Viarixia

Eten is goed, bediening charmant en vriendelijk.

Het is niet meer als in de jaren 70 dat je buiten moest wachten voor een plekje binnen.

Jammer dat we Eveline niet meer zien.

Ga zo door meiske, het is of word nog eens een goudmijntje.

Gezamelijke taxi chauffeurs Geleen e.o.

38. Snobistisch personeel en friet dat (kun je er ook aan afzien) steeds opnieuw opgebakken wordt, tot het een keer verkocht wordt. Geen aanrader.

39. Gewoon lekker eten voor een goede prijs. Voor de rest niets op aan te merken, ik zou zeggen gewoon eens proberen en zelf een conclusie maken.

40. Deel mijn mening niet met hieronder. Wij hebben hier vaker gegeten, en de service was altijd snel, aardig en correct!.

41. ari heeft voledig gelijk, lekker eten, heb je ook alles mee gezegd.

42. Eenvoudig gezellig met ontzettend goed eten voor een goede prijs.

43. eten is zoals altijd uitstekend,ga zo door.groetjes mat.