Nieuwste foto's in Geleen

Laatste updates in Geleen

1. Kim van sanen's profielfoto
    Kim van sanen heeft een recensie geschreven voor 't Kleine Verschil

Kim van sanen

We hadden een heel gezellige avond, er was wat mis gegaan met de bestelling en daardoor kwam het verkeerde gerecht maar werd gelijk super opgelost en kregen nog een drankje aangeboden. Super leuke jongeman heeft ons geholpen, hij werkte normaal nooit s avonds maar viel nu in voor een zieke!! Echt een super correcte bediening gekregen en heerlijk eten!! Dus ons zien ze zéér zeker terug!!

2. Ralph Offermanns's profielfoto
    Ralph Offermanns heeft een recensie geschreven voor 't Kleine Verschil

Ralph Offermanns

Heerlijk gegeten.

3. Marlie Marutiak's profielfoto
    Marlie Marutiak heeft een recensie geschreven voor 't Kleine Verschil

Marlie Marutiak

De hele avond goed verzorgd en heerlijk gegeten.

4. M. Jutten's profielfoto
    M. Jutten heeft een recensie geschreven voor 't Kleine Verschil

M. Jutten

We hebben met z'n 4-en genoten van het lentemenu! Het was heeeeel lekker.

5. W. Haagen's profielfoto
    W. Haagen heeft een recensie geschreven voor 't Kleine Verschil

Zoals gebruikelijk, gewoon goed!!

6. Jolande's profielfoto
    Jolande heeft een recensie geschreven voor 't Kleine Verschil

Was een topmiddag met lekker eten, goede service en een prima sfeer☀️

7. Margot Eussen-Rijs's profielfoto
    Margot Eussen-Rijs heeft een recensie geschreven voor 't Kleine Verschil

Margot Eussen-Rijs

Zoals gewend, weer een uitstekende service en diverse lekkere menu's. Deze zijn zelfs aangepast vanwege 2 zieken. Mijn gasten waren ook uiterst tevreden.

8. William Dassen's profielfoto
    William Dassen heeft een recensie geschreven voor 't Kleine Verschil

Best lekker gegeten. De drukte zorgde er wel voor dat wij wat langer op onze bestelde drankjes moesten wachten. Ondanks dat was de bediening erg vriendelijk.
    Het eten was van een goede kwaliteit nen de porties waren erg royaal.
    Kortom, best de moeite waard om er nog eens terug te gaan!

9. Rensen's profielfoto
    Rensen heeft een recensie geschreven voor 't Kleine Verschil

Heerlijk gegeten, goed verzorgd, sfeervolle entourage.

10. G.Janssen's profielfoto
    G.Janssen heeft een recensie geschreven voor 't Kleine Verschil

G.Janssen

Heerlijk gegeten. We hadden het lentemenu. Mooi geserveerd. Zeker voor herhaling vatbaar.

11. Leo Smeets's profielfoto
    Leo Smeets heeft een recensie geschreven voor 't Kleine Verschil

Leo Smeets

Heel lekker gegeten in een goede ambiance

12. Ralph's profielfoto
    Ralph heeft een recensie geschreven voor 't Kleine Verschil

Super toffe avond gehad met leuk gezelschap. Logisch want zelf uitgenodigd.
    De Bertha smolt op de tong.

Tip: jeugdige bediening was in de meerderheid, dus net wat veel steekjes laten vallen. Groeien is goed maar houdt de controle!
    Dikke 8.

13. Jos's profielfoto
    Jos heeft een recensie geschreven voor Mandarin
    Chinees-Indisch Geleen

Op 2e paasdag afgehaald. Sechuansoep en wantansoep niet te krijgen, alleen door de week. De bami was flauw, bevatten nauwelijks ham en prei. De babi pangang was taai. Een typisch voorbeeld van een chinees die enorm goed was en die nu uitblinkt in het per kwartaal/halfjaar wijzigen van de menukaart en met elk gerecht van enkele dubbeltjes tot 1 euro omhoog gaat. Belachelijke prijzen momenteel. Helemaal niks meer deze chinees. Moet snel op de markt gaan staan.

14. R van Erp's profielfoto
    R van Erp heeft een recensie geschreven voor 't Kleine Verschil

R van Erp

Eten sfeer prijs kwaliteit was erg goed.

15. Krul's profielfoto
    Krul heeft een recensie geschreven voor 't Kleine Verschil

Zeer vriendelijke bediening het was erg lekker.

Goede keuze komen zeker nog een keer terug

16. Najat Tarbouch's profielfoto
    Najat Tarbouch heeft een recensie geschreven voor De Gouden Lepel

Najat Tarbouch

Zeer fijne en heel gezellig.

17. Ely's profielfoto
    Ely heeft een recensie geschreven voor 't Kleine Verschil

Heerlijk gegeten op 1e paasdag van het buffet. Fijne bediening met aandacht voor de klant. Top!

18. Gouden lepel's profielfoto
    Gouden lepel heeft een recensie geschreven voor De Gouden Lepel

Gouden lepel

Erg lekker eten maar de bediening is vaak wat langzamer sushi is ook erg lekker en de toetjes vooral maar de muziek staat veel te hard en het is niks om met ouderen mensen te komen die wat niet meer zo goed horen of slecht ter been zijn veel er zijn veel stoepjes.
    MAAR SUPER LEKKER.

19. Marie-jose's profielfoto
    Marie-jose heeft een recensie geschreven voor 't Kleine Verschil

Marie-jose

We hebben genoten van shared dining, volop keuze en meer dan voldoende eten. Voorgerechten waren heerlijk, hoofdgerecht en ontzettend verrassend en desserts zoals ze horen, gewoon weg zalig. We waren met 12 personen en hebben een heerlijke avond gehad.

20. Jessy de Bruyn's profielfoto
    Jessy de Bruyn heeft een recensie geschreven voor 't Kleine Verschil

Jessy de Bruyn

Heel lekker gegeten, supervriendelijke bediening.

21. Monique Coumans Bergs's profielfoto
    Monique Coumans Bergs heeft een recensie geschreven voor De Gouden Lepel

Monique Coumans Bergs

Slecht. Bediening zeer onvriendelijk.

22. John linssen's profielfoto
    John linssen heeft een recensie geschreven voor Biesenhof
    Nederlands Geleen

John linssen

Afscheid van ons koor op 24-3-2018
    Welk een zeer bijzondere lokatie met een warme sfeer, super mensen die geen enkele wens uit de weg gaan.
    Grandioos!

23. Debby's profielfoto
    Debby heeft een recensie geschreven voor Markt 50
    Lunchroom Geleen

We dachten gezellig een kop koffie te gaan drinken en een hapje te gaan eten met de familiekring, ten eerste moesten we bijna 20min wachten voordat er uberhaupt iemand van de bediening kwam waardoor we eindelijk wat te drinken konden bestellen! Na weer +/- 20min kregen we eindelijk de drankjes en koffie! Daarna hebben we wat te eten besteld, na +/- 45min kreeg eerst 1 iemand het eten en na +/- 10min kreeg iedereen eindelijk het eten iemand had boerenomelet nou die was zoo bruin en hard als het bord zelf! De 2× tosti kon je bijna als een steen eten en het zwart eraf schrapen en dat voor een kindertosti ook nog eens! Schandalig! Een broodje hamburger waar je de curry&mayonaise + de uitjes moest zoeken oftewel gewoon een hamburger met een droog broodje! Dan is de mc donalds nog beter bij! 2× brood met kroketten, bij de ene waren de kroketten in het midden koud! Het witbrood erbij waar de korstjes eraf waren oftewel een spons waar je de ramen mee kon poetsen! Met 1 woord Schandalig om zoiets te serveren en VERAL een tosti waar je het zwart van kon afschrapen durven te serveren aan een kind? ?! ! Belachelijk!
    Tot 2× toe het broodje hamburger terug gestuurd na de 2 keer precies hetzelfde weer te krijgen omdat ze misschien dachten dat we achterlijk waren?
    Dus broodje hamburger maar weer terug gestuurd en aangegeven niks meer te willen! De omelet met brood terug gegeven en gevraagt voor een nieuwe, na +/- 20min het maar gekregen maar alsnog hetzelfde gekregen en dat voor bijna 10, -! Ronduit schandalig!
    Vrij direct maar de rekening gaan vragen omdat we echt totaal niet klantvriendelijk of met respect werden behandeld!
    De rekening maar zelf gaan halen na 3× me hand op te steken terwijl ze het wel zagen en gewoon niet kwamen!
    Lange tijd gewacht aan de balie voor de rekening omdat de medewerker schijnbaar geen verstand heeft van welke tafels en de betalingen waardoor de rij alleen maar langer werd! Eindelijk de rekening gekregen en bijna 60, - moeten afrekeningen voor vieze rotzooi die volgens hun netjes geserveerd is "Verschrikkelijk"!
    Weer naar de balie gelopen om te gaan betalen een rij tot bijna buiten omdat de medewerker hulp bij moest krijgen omdat die niks meer wist, zet dan een andere medewerker bij de kassa! Na bijna 30min in de rij te hebben gestaan (want naar je tafel komen ze niet!) eindelijk de rekening kunnen betalen en sta je bij de balie en gooit een medewerker ook nog een grijze bak voor je neer waar je van schrikt omdat hij in mijn ogen erg boos overkwam!

Om zo grof gezegt asociaal en onvriendelijk behandeld te worden voor zowel het drinken als het eten is dit voor ons de 1e maar ook de laatste keer geweest om uberhaupt hier nog te komen en dat terwijl ze pas 1 jaar en een maandje pas open zijn vind ik dit totaal ook niet 5 ☆ waardig laat staan 1!
    Maar ze zeggen altijd dat ze het overal te goed hebben in de horeca en restaurants en dat is ook zo waardoor er steeds meer mensen onvriendelijk behandeld worden en dat gun ik de mensen niet waardoor ik ook iedereen in mijn vriendenkring en familie die daar nog komen het zeer sterk af zal raden om hier nooit naartoe te gaan laat staan om gezellig een hapje te eten!
    Geen ene euro uit mijn portomonnee word er nog uitgegeven aan deze verschrikkelijke arrogante onvriendelijke zaak!
    Met 1 woord ASOCIAAL gedrag!

24. rick's profielfoto
    rick heeft een recensie geschreven voor Markt 50
    Lunchroom Geleen

Gisteren voor het eerst deze zaak bezocht. We dachten gezellig met paar familieleden lekker wat te drinken en te eten. Helaas was die gedachte vrij snel weg. Personeel wat pas na 20 min eindelijk is komt vragen of je wat te drinke wilt. Daarna 15 min moeten wachten tot we eindelijk ons drankje hadden. We wilde allemaal wat eten. Eindelijk na 45 min kwam ons eten. 2 kroketten op brood waarvan de korstjes waren afgesneden leek net een filterwat die ik in me aquarium doe. Aangebakken boerenomelet. Een hamburger waar de uitJES mayo en curry op moesten zoeken. Een tosti waar je bijna het zwarte van moest schrapen. De rekening moet je betalen bij de ingang personeel komt niet eens aan tafel meer. Het was schandalig!!! uit eindelijk 60 euro kwijt aan rotzooi en troep en onvriendelijke personeel. Wat een waardeloze vertoning!!!

25. Bert's profielfoto
    Bert heeft een recensie geschreven voor Markt 50
    Lunchroom Geleen

Slechte bediening..bestellling een "boeren omelet" wordt geserveerd zo bruin als gebrand eikenhout en dat voor €8,50 een schande. Nieuwe gevraagd idem betreft een br hamburger met mayo uitjes wederom gewoon slecht. Men doet ook verder niets met de klant!! Geen service..gesprek..totaal niets. Als ik hier eigenaar was bood ik de klant wat te drinken aan of iets dergelijks maar niets onder nemen????? Prima!!!!! Dit is ook ons laatste bezoek geweest!! En echt geloof mij wij komen daar hier niet meer!!

26. fam.k's profielfoto
    fam.k heeft een recensie geschreven voor 't Kleine Verschil

Met een groep familie ivm verjaardag shared dining gedaan. Prima verzorgd, goede sfeer en lekker eten. Hele fijne verjaardag gehad mede door het kleine verschil. 1 Vegetariër in ons gezelschap was ook erg tevreden.

27. Hennie van der Heijden's profielfoto
    Hennie van der Heijden heeft een recensie geschreven voor 't Kleine Verschil

Hennie van der Heijden

Zondag en maandag bij HET KLEINE VERSCHIL gegeten!
    Wat een luxe, super eten en zeker de bediening was ongelooflijk goed.
    Men neemt de tijd voor zijn gasten en besteden veel aandacht aan het eten.
    👍👍👍👍👍👍Vooral zo doorgaan en wij gaan zeker terugkomen.
    Dit restaurant is méér dan een aanrader!

28. Jos zeijen's profielfoto
    Jos zeijen heeft een recensie geschreven voor 't Kleine Verschil

Jos zeijen

Heel gezellig. Zeer attent personeel. Eten heerlijk.