Nieuwste foto's in Geleen

Laatste updates in Geleen

1. Christa's profielfoto
    Christa heeft een recensie geschreven voor 't Kleine Verschil

🍽🥂🍾❤ Ons valentijn diner was zeker de moeite waard.
    Wat hebben we heerlijk gesmikkeld, bedankt voor jullie mooi uitgekozen gerecht in de box.
    Alles zag er keurig verzorgd uit, jullie verdienen een dikke pluim.

2. Fam P van Roekel's profielfoto
    Fam P van Roekel heeft een recensie geschreven voor 't Kleine Verschil

Fam P van Roekel

Heerlijk gegeten met 4 personen op afhaal menu.
    Goed verzorgd, prijs kwaliteit hoog in het vaandel staan.
    Was weer top. Super.

3. Estelle's profielfoto
    Estelle heeft een recensie geschreven voor Da Milano

Het eten was heerlijk! De pizza, de risotto, de pasta, de zalm en de ossenhaas waren allemaal super lekker!! Het eten was warm, heerlijk bereid, de salades en de warme groenten erbij waren beide echt lekker. Daarnaast krijg je echt goede porties, zeker waar voor het geld!!

4. Keith hermens's profielfoto
    Keith hermens heeft een recensie geschreven voor Sushi Yami

Keith hermens

Besteld om 18.34. Bezorgtijd 60 min. het is ondertussen al 1.5 uur verder. En ondertussen al gebeld en werd mij verteld dat het druk was (valentijn). Heb ik alle begrip voor en dit ook benoemd maar ik werd aan een andere medewerker gegeven. Arm meisje. krijgt alle shit over zich heen en ook tegen haar gezegd dat zij er niks aan kan doen. Die eigenaren moeten zich eens achter de oren gaan krabben wat hier fout gaat. Dit kan echt niet! Bel de mensen om te laten weten dat het langer duurt. Ja over 20 min komt het. Na 20 min nog altijd niet. Nog maar eens bellen. Alweer 40 min verder. Weer bellen.. stonden er dus ook heeeel veel boze mensen in de zaak.. niet alleen wij hadden dit probleem dus.
    Weer na 3.5 uur verder gebeld. WAS HET NOG NIET GEMAAKT!! 1.5 uur geleden werd gezegd de bezorger is onderweg.

Sorry ik klaag normaal echt nooit maar voor ons nooit meer sushi Yami.
    Het eten was er pas 22.20 om . Dus bijna 4 uur gewacht!!!

5. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Sushi Yami

Eerste dag sushi besteld om uit te proberen, heerlijke sushi's, niet de gewone maar de luxere uitvoering waarvan sommige nog een beetje warm waren mmmm. Heerlijke zoet/zure komkommer; echt lekker gegeten; De dag erna herhaald voor mijn verjaardag… weer super lekker gegeten. Gratis fles wijn erbij… en volop soja saus en gember. En precies op tijd geleverd! Gaan we vaker doen…

6. Familie Heijne's profielfoto
    Familie Heijne heeft een recensie geschreven voor Corvers Cafetaria

Familie Heijne

Vandaag genoten van heerlijke malse schnitzels. Zowel de Hongaarse schnitzel als de champignon roomsaus en de stroganofsaus waren boven verwachting lekker. Ga zo door zou ik zeggen👌

7. Sieben michel's profielfoto
    Sieben michel heeft een recensie geschreven voor De Gouden Lepel

Sieben michel

Ik heb op 30 jan afgehaald a17 en a 18 beiden met bamie. De balie was ver onder de maat hij was nat en papperig gewoon vies. Eerste en laatste keer afgehaald bij Gouden Lepel.

8. Fam. Wouters's profielfoto
    Fam. Wouters heeft een recensie geschreven voor 't Kleine Verschil

Fam. Wouters

Voor de tweede keer diner besteld. Voor ons biefstuk en voor de kinderen een kids menu. Eten precies op tijd geleverd, goed warm en prima service. Het eten was wederom echt super lekker. Echt een aanrader. We kunnen niet wachten tot het restaurant weer open mag. Tot die tijd zullen wij zeer zeker nog een keer bestellen.

9. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor Sushi Yami

Een paar weken terug had mijn vrouw voor de verrassing hier besteld. Dit was voor het eerst bij deze tent. Het werd precies om het afgesproken tijdstip geleverd netjes met een mondkapje en op afstand.

Binnen werd alles werd uitgepakt en op de tafel gestald. Wow! Het leek wel meer dan wat we besteld hadden. Even nakijken en inderdaad er zat een extra bakje bij met heerlijke sushi. Een vergissing van Yami in ons voordeel.

Ik had de vegetarische pokebowl en deze was heerlijk. Lekker gevarieerd en niet te veel saus. Veel ook, ik kreeg het bijna niet op! De edamame die maar 3,- kost en genoeg is om met meerdere mensen te delen heb ik de volgende dag als snack gehad. De rest van mijn gezin was ook zeer te spreken over de sushi en gefrituurde garnalen. Er werd meteen afgesproken om vrijdag een vaste sushi dag te maken.

De volgende vrijdag bestelden we rechtstreeks in plaats van via Thuisbezorgd en kregen we 10% korting en wederom een extra bakje met eten. Het was helemaal geen vergissing, het was met opzet! Bedankt Yami!

Altijd lekker en genoeg. Niet duur en leuk om een extraatje erbij te krijgen

10. Dominic's profielfoto
    Dominic heeft een recensie geschreven voor Subway
    Broodjes Geleen

Wat je ook doet, haal hier geen broodje. De McD ligt om de hoek en subway Sittard of de KFC zijn het ook zeker waard om heen te rijden. De kwaliteit van de broodjes is ondermaats (e.g. het brood is zo hard als een schoenzool, komt door de toaster is me verteld) en het personeel is ronduit onbeschoft. Vanmiddag een 30cm broodje gehaald en eenmaal thuis aangekomen bleek dat 2/3e van het broodje harder dan de schoenzool van je vader was. Heb de subway gebeld en kreeg vervolgens de instructie om met het broodje terug te komen. Zo gezegd zo gedaan maar nadat het personeel aan mijn broodje had gevoeld waren ze het er niet mee eens en gaven ze aan dat het normaal is dat het broodje zo hard als een betonblok is want dat komt door hun toaster. Ik had dus geen recht op een nieuw broodje. Nu snap ik dat je niet bij de subway werkt omdat je het licht hebt uitgevonden maar ik had op zijn minst verwacht dat ze niet iets recht gaan praten wat krom is. Daarnaast had mijn vriendin een broodje dat niet in de toaster is geweest en daar zaten ook harde stukken in. Ze vonden het in ieder geval gepast om te vragen of ze mijn oude broodje nog moesten inpakken maar toen heb ik ze vriendelijk bedankt. Kan niet genoeg benadrukken dat je beter 8 euro in brand kan steken dan er hier een broodje voor te halen want dan word je er tenminste nog warm van!

11. Sonja Dijksma's profielfoto
    Sonja Dijksma heeft een recensie geschreven voor 't Kleine Verschil

Sonja Dijksma

Voor oudejaarsavond een borrelbox besteld. Helemaal top verzorgt met heerlijke lekkernijen die ieder op zich zorgden voor een ware smaaksensatie. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

12. Monique Schmitz's profielfoto
    Monique Schmitz heeft een recensie geschreven voor 't Kleine Verschil

Monique Schmitz

Een heerlijke buffetje besteld voor oud jaar, alles prima verzorgd, ruim voldoende.
    Na nog een dag werken was dit super geregeld door Het Kleine Verschil.
    Kortom een aanrader.

13. Paula's profielfoto
    Paula heeft een recensie geschreven voor 't Kleine Verschil

Dank aan het hele team voor het heerlijke en goedverzorgde eten met kerst.
    Hopen in beter tijden weer bij jullie te komen eten.

14. Sharon M.'s profielfoto
    Sharon M. heeft een recensie geschreven voor Rhodos
    Internationaal Geleen

Ik had een slechte recensie achtergelaten nadat ik 2 uur op mijn eten heb moeten wachten en het zelf ongeveer uit het busje moeten halen.
    Vervolgens word ik gebeld door de eigenaar die mij gaat intimideren en bedreigen. Hij wil dat ik mijn recensie aanpas, dat weigerde ik. Toen zei hij dat ik op een blacklist zou worden gezet en hij eindigde met de woorden dat ik pech zou hebben als hij mij zou zien. Ik zie dit als bedreiging en intimidatie en ik heb contact opgenomen met Thuisbezorgd.nl om verdere stappen te ondernemen. Als ik ook maar iets merk van nog meer intimidatie van dit restaurant, en Thuisbezorgd.nl doet er niks mee, ga ik wellicht naar de politie om aangifte te doen. Ik laat mij niet bedreigen en intimideren door deze man.

15. Christa's profielfoto
    Christa heeft een recensie geschreven voor 't Kleine Verschil

Zaterdag 21 nov. een bestelling gedaan en savonds onze 'Wild menu's' opgehaald. Een uitstekende service, en de maaltijden waren heet en super lekker. Ondanks corona tijd, heeft de staf van 't Kleine Verschil' ons weer een heerlijke maaltijd bezorgd.

16. Tine Janssen's profielfoto
    Tine Janssen heeft een recensie geschreven voor 't Kleine Verschil

Tine Janssen

Mosselen besteld, ze werden prima op afgesproken tijd gebrachtt, en ze smaakten heerlijk!

17. Wicky's profielfoto
    Wicky heeft een recensie geschreven voor Rhodos
    Internationaal Geleen

Super slecht nooit meer ik heb eten besteld en wil pinnen heeft de eigenaar geen pin zeg ik hem dat ik het ga pinnen komt hij ermee met overmaken. Nou netjes gedaan hem ook laten controleren en verzonden. Zo onbeschoft hij geeft aan om het over te maken doe ik dat heeft ie het meteen op zijn rekening en daarna ook nog een hele discussie voeren over dat hij niks binnen heeft hij heeft voorgesteld om het over te boeken ik heb de eigenaar netjes uitgelegd doe dit nooit meer met klanten beter een tikki. We hebben ruzie genaakt en ik wil niet over het eten beginnen. Hij maakt het eten zit op zijn tel beide heren geen hygene is echt een vieze plek echt veel spijt dat ik hier naar binnen ben gegaan. Nooit meer geen service gewoon sluiten zo vies eruitziend en het eten zo onhygiënisch sorry maar loop maar naar binnen zien jullie het vanzelf.

18. Frans Walkowiak's profielfoto
    Frans Walkowiak heeft een recensie geschreven voor 't Kleine Verschil

Frans Walkowiak

Zoals altijd ook nu weer genoten van het crazy mondaymenu.
    Mocht het restaurant moeten sluiten door de nieuwe coronamaatregelen hoop ik dat er wel weer afhaalmenu's te krijgen zijn.

19. Lisa's profielfoto
    Lisa heeft een recensie geschreven voor 't Kleine Verschil

'T Kleine Verschil maakt zijn naam waar. Wij hebben een herfst wildmenu gegeten. Het was héérlijk, het was fantastisch opgemaakt én de bediening was perfect.

20. E. Tillie's profielfoto
    E. Tillie heeft een recensie geschreven voor 't Kleine Verschil

E. Tillie

Reserveren per app en bevestiging per mail. Aan de tafel kaartje invullen voor Corona met NAW gegevens. Twee gescheiden ruimtes met tafeltjes die ruim voldoende van elkaar afstaan. Als amuse klein wrapje. Voorgerechten carpaccio en Vitello tonnato daar bij werd een warm voorgesneden kwart meergranen bolletje geserveerd. Hoofdgerecht zalm (en 3 calamari) met risotto en vers gekookte groenten en een vissaus, ander had kabeljauw (een 3 garnaaltjes op een spiesje) met gekookte groente en gebakken aardappeltjes met kruiden met een zachte mosterd sausje. Nagerecht crème brullé espresso thee bolletje vanille ijs. Mogelijkheid tot contant betalen en pin. Wc op begane grond en toegankelijk voor rolstoelen. Zeer vriendelijke en behulpzame bediening. (Andere keer in de zomer met kind gegeten en daar werd het meegenomen bordje van ons zelf meegenomen en afgewassen teruggeven)

21. Jacqueline Hochstenbach's profielfoto
    Jacqueline Hochstenbach heeft een recensie geschreven voor 't Kleine Verschil

Jacqueline Hochstenbach

Vandaag heerlijke mosselen gegeten. Gezellige sfeer, vriendelijke bediening. Prima kwaliteit/ prijs verhouding. Kortom wij hebben genoten. Zeker een aanrader.

Eén vorige recensie
  22. Jolanda's profielfoto
    Jolanda heeft een recensie geschreven voor 't Kleine Verschil

Wat een gezellig restaurant. Wij kozen voor een 3-gangen wildmenu, complimenten voor de kok, het smaakte voortreffelijk. Heerlijke fles wijn erbij en goede bediening. Restaurant was coronaproof. Een aanbeveling waard!

23. Mullens's profielfoto
    Mullens heeft een recensie geschreven voor 't Kleine Verschil

Heerlijk gegeten, prijs kwaliteit is helemaal top! Bediening zeer prettig! Ga zo door.

24. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor 't Kleine Verschil

Wederom zeer vriendelijke bediening, goed wijn advies en uitstekend gegeten voor een goede prijs

25. Pastor Schyns's profielfoto
    Pastor Schyns heeft een recensie geschreven voor 't Kleine Verschil

Pastor Schyns

Alles was perfect. Gezellig, huiselijk, gastvrij.
    Je voelt je veilig, omdat de corona regels worden nageleefd.
    Kortom lof en een aanrader.
    Tenslotte voor een schappelijke prijs. 😄👍👌