Athene in Geleen

De rijksweg of loop eventueel naar binnen en u krijgt een parkeerkastje om achter de zaak te parkeren.

Geleen centrum.

Bezorgrestaurants in de buurt van Athene

• Buffet: € 11,50

1200406988 76
1208074924 85
1330761910 77
1484120642 66

1. Het eten was lekker. Maar het personeel geef ik een dikke onvoldoende. Moesten veel langer wachten voor we konden bestellen dan je normaal gesproken zou zeggen terwijl de mensen die naast ons zaten later binnen kwamen en al na 10 minuten konden bestellen. Spreken gebrekkig nederlands, komen onvriendelijk en gehaast over. Ze beginnen de tafel al af te ruimen terwijl mensen nog aan het eten zijn. Dat hoort absoluut niet. Ik irriteerde me kapot aan de eigenaar/manager. Hij zat voetbal te kijken terwijl het geluid veel te hard stond. En hij was de hele tijd aan het juichen schreeuwen en praten over voetbal door de hele zaak. Zeer storend en onprofessioneel. Hij dacht zeker dat het restaurant zijn persoonlijke huiskamer was. Hij keek liever voetbal dan dat hij zijn restaurant runt. Een ding is zeker! Ik kom NIET meer bij Athene.

2. Service is redelijk, sommige sprekend zelfs gebrekkig Nederlands. Alleen je moet de hele avond met hetzelfde bestek eten. Je zit met 4 aan een tafel, 2 personen krijgen nieuw bestek en als je vraagt voor de andere 2 personen ook nieuw krijg je gebrekkig antwoord nee dat doen we niet.

3. Vers voedsel.
    Vriendelijk en snel personeel.
    Goede prijzen.

4. Rij ik express flink om voor enkele pita's omdat ik op internet zie dat de keuken iedere dag tot elf open zou zijn, zoals ook hier vermeld staat. Is er om 22.10 op vrijdag niks meer te krijgen..

5. M'n vriend en ik gingen hier eten met valentijn. We hadden een Valentijnsdag menu, het vlees was niet gaar, personeel onvriendelijk!! Ga hier niet eten.

6. Patricia Vermeulen

Lekker, makkelijk, zonder kapsones, vriendelijk personeel, super.

7. Top restaurant! Erg lekker eten, een goede hoeveelheid en genoeg om uit te kiezen.

8. Al enkele jaren een zeer goed restaurant. Recentelijk is de zaak verbouwd en flink opgeknapt.

De saladebar is altijd perfect, net als de calamaris vooraf en het hoofdgerecht.

De eigenaar is echt Grieks, vriendelijk op zijn eigen manier.

Zeker een aanrader, een van de beste Griekse restaurants in Limburg en zeker de beste van Geleen!

9. Lekker gegeten. Vriendelijke mensen.

10. Een menu'tje afgehaald bij dit restaurant. De eigenaar (?) was zo bot als maar zijn kan, het vlees was erg droog, de kalamari alles behalve vers, porties erg klein. De salade wel lekker als enige pluspunt, maar hier ga ik in ieder geval nooit meer terug. Jammer, zonde van het geld.

11. Prima eten maar een eigenaar die het woord vriendelijkheid niet heeft uitgevonden. Als je een klacht indient dan scheld hij je uit. Waardeloze vent en ik ga er nooit meer naar toe.

12. Nikki 511 punten

We hadden onlangs een familie etentje in Athene. Een uur vantevoren gereserveerd, maar er was nog voldoende plek. De service was goed, vriendelijk personeel. De inrichting en het eten zijn van een gemiddeld niveau. Niks speciaals, maar wel voldoende en lekker. We gaan er zeker nog eens terug.

13. Ik eet altijd heerlijk bij grieks restaurant Athene. Het personeel is vriendelijk, het eten is goed, het restaurant is sfeervol. Als je echt lekker grieks wilt eten is Athene de aanrader!!

14. Ik kom al jaren graag bij dit Griekse restaurant. Het vlees is altijd lekker mals en goed bereid, niet te gaar. Idem geldt voor de diverse vissoorten, deze zijn niet door en door gegaard, maar precies goed, waardoor de vis heerlijk sappig is. De Griekse Pasta is de echte Griekse pasta en niet zoals bij vele Griekse restaurants een over gegaarde rijst in tomatensaus. Salade buffet is top en dan met name de witte kool salade.

Voor degene die van mosselen houdt, de Midia (voorgerecht) is TOP!

15. Mijn ervaringen met deze griek zijn doorgaans zeer positief.
    Hij is niet duur en heeft een goede prijs kwaliteit verhouding.
    Ruime keus , een goed salade buffet, en mals vlees. Verder netjes ingericht, alles goed verzorgd en scherpe messen ;-). Kom er de volgende keer graag weer.

16. De eigenaar zeer onvriendelijk, een glimlach bij binnenkomst en vertrek van het restaurant was ver te zoeken. Ook een dankjewel en tot ziens kon er niet vanaf.
    Het personeel was prima.

17. Rick Willems

18. Gezellig zitten, vriendelijk personeel, lekker eten, fijne saladebar.

19. Vriendelijke bediening, lekker eten, keuze saladebar
    (dus niet een kant en klaar schoteltje met een blaadje sla, 1 stuk komkommer en 1 stuk tomaat).
    Al jaren top!

20. Tom 1305 punten

Enige tijd geleden hier met mijn familie wezen eten. Het eten (en drinken) was goed van kwaliteit en prima in orde. Zelf had ik een mix van gyros, souflaki, suzuki en een griekse pasta. Vooral de souflaki en suzuki vielen bij mij heel erg in de smaak en waren goed klaargemaakt. De gyros was in principe ook prima, al vond ik deze wat 'gewoontjes'. De pasta viel mij als enige een beetje tegen, waarschijnlijk omdat het meer een soort van rijst is en hier ben ik niet zo'n fan van. Voorafgaand heb ik overigens nog een lekkere salade genomen, welke zelf kon worden samengesteld uit het (kleine) saladebuffet. Veel keus was er dus niet in salades, maar hetgeen wat er was smaakte prima! De service viel deze avond helaas een beetje tegen, we werden bij binnenkomst wel netjes ontvangen en naar onze tafel gebracht maar hier bleef het ook wel bij. Tijdens het genieten van de (lekkere) gerechten kwam niemand tussendoor vragen of alles naar wens was. Sterker nog, er liep slechts heel sporadisch een enkele keer iemand langs onze tafel omdat er dan toevallig ergens een kaarsje o.i.d. moest worden aangestoken. Van deze momenten moesten we dan maar gebruik maken als we om nog een drankje wilde vragen. Jammer. Eenmaal aan tafel waren ze overigens wel gewoon vriendelijk, maargoed dit kwam helaas te weinig voor. De sfeer was wel dik in orde, het is heel gezellig ingericht, er klonk een mooi (Grieks) achtergrondmuziekje, er brandde kaarsen op de tafels, en wij zaten aan een mooie grote tafel met aan één kant een comfortabel zittende bank. Ook de 'bakstenen' muur is heel erg mooi om te zien, en geeft een warme uitstraling (al is dit uiteraard heel persoonlijk). De prijzen hier zijn redelijk gemiddeld, voor de goede kwaliteit die je ervoor krijgt in ieder geval zeker niet te hoog. Prijs/Kwaliteit is dus ook in orde hier. Voor een leuke avond uit is het hier prima vertoeven, het eten is lekker, de sfeer is super, en voor de prijs hoef je het ook niet te laten. Alleen op de service mogen ze wel nog flink wat bijschaven, maargoed misschien hadden ze ook wel net even een slechte dag..

Al met al; toch wel een aanrader.

21. Jos Raeven

Bijna ieder jaar met mijn verjaardag, bestel ik een grieks menu voor +- 17 personen. ( afhaalmenu )
    Tot nu toe is het me nog steeds goed bevallen.
    Het eten is ruim voldoende en goed van smaak.
    een aanrader voor thuisfeesten.
    De prijs is ook goed.

Jos

22. Gisteren wezen eten bij Athene. Voorheen altijd erg lekker en smakelijk gegeten, maar nu was het gewoon echt niet te lekker. Kwaliteit is zeer achteruit gegaan, met de nadruk op zeer! Vlees was erg vet en onsmakelijk. De gyros smaakte naar spek en de lamskoteletten waren erg taai. Kortom niet meer voor herhaling vatbaar.

23. chantal

Perfect eten en lokatie, jammer dat er geen buikdanseres meer op komt treden met een bendje, was altijd leuk en druk om mee te maken. Hopen dat het weer georganiseerd wordt.

24. Het enige wat ik graag wou toevoegen is..

Ik heb hier de lekkerste lamskoteletten ooit gegeten! Ben nog steeds onder de indruk! Goh, wat smaakte dat gerecht super en dan voor die prijs, ongeloofelijk maar toch waar!

Echt een must om te proberen!

Groetjes.

25. Het eten is niet goed te eten, erg droog.

Dus geen aanrader.

Dat was onze indruk en we zullen er nooit meer terug gaan.

26. Marie Jose

Gisteren nog even lekker met de hele club na onze griek gegaan.

Het eten was weer voortreffelijk. Gevarieerde smaken tot het vlees. Uiterst zorgzame bediening.

Kortom weer een geweldige avond.

Groeten José

27. De souvlaki is onovertroffen. De bediening is vriendelijk en behulpzaam.

28. Wij hebben al heel wat Griekse restaurants bezocht in Nederland en ook in Duitsland en België, maar Athene in Geleen blijft veruit de beste. Eten is erg goed van kwaliteit, wel gekruid maar niet té. Prijzen zijn ook prima, indeling is gezellig. Bediening is altijd vriendelijk. Ik kan de negatieve punten die sommigen hier opnoemen echt niet herkennen terwijl wij al tientallen keren hier geweest zijn in de loop der jaren (gemiddeld 1 keer per maand). Wel kan ik me voorstellen dat het voor grote groepen (>20 personen) wel lastig kan zijn want dit restaurant is meer geschikt voor kleinere groepen. (2-8 personen)

29. We hadden gereserveerd en kwamen ruim op tijd aan. Helaas was er geen plaats en moesten we met z'n allen een half uur wachten. Er stond een rij tot buiten met mensen die gereserveerd hadden. Na 2 uur hadden we nog geen eten - en de eigenaar van het restaurant was zeer onvriendelijk en onprofessioneel. Het eten was, nadat het eindelijk bezorgd werd, lekker en goed.

30. Ben hier reeds twee keer geweest.

Eten is best aardig, met name wat betreft prijs - kwaliteit verhouding. Verwacht dus vooral niet teveel.

Best een prima restaurant voor een spontaan & vlug etentje.

Bediening is erg vriendelijk, snel en behulpzaam.

31. We zijn er nu een paar keer gaan eten en zullen er beslist vaker gaan. De bediening is vriendelijk. Geen lange wachttijden. Het eten was heerlijk. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ja, een aanrader.

32. Annika 381 punten

Ben hier geweest met een bedrijfsuitje.

Het eten was niet denderend en de bediening was ook niet al te goed.

Al met al toch een leuke avond gehad.

33. Sabrina

De mensen zijn op zich wel vriendelijk. Nadat we plaats hadden genomen was ik verbaasd over de stilte in dit restaurant, helemaal niet druk. Niet dat het persee moet, maar meestal verwacht je toch een aantal volle tafels in een restaurant. Dus de gezelligheid was er niet echt. Nou, we bestelden het eten en op zich hoefden we niet lang te wachten. Maar ik vond het eten heel droog en ik miste de groente/salade. We hadden geen toetje besteld omdat het eten zo tegenviel. Bij het afrekenen zag ik opeens een lekkere saladebar. Toen zei het meisje opeens, ow jullie konden ook gebruik maken van de saladebar! Nou, ik kon haar wel wat aandoen!

34. Na een reis van 2 uur achter de rug dachten we gezellig te kunnen eten bij de griek. Wat een teleurstelling was dit!! Mijn voorgerecht van meloen met ham was de meloen enigszins verkleurd. Toen ik het hoofdgerecht kreeg van de Tbone-steak van 400 gram van 22,00 euro kreeg ik een stuk vlees die ik haast niet door kon snijden. Leek wel kauwgom! Sla was enigszins verkleurd en op de gebakken aardappelen leek wel een hele pot zout te zijn gegooid.

Hier kom ik niet meer terug!!! Bediening was wel ontzettend aardig.... Jammer!

2,1
  35. Ik vind het echt een super restaurant! Echt heel erg gezellig en vriendelijke bediening. Ik kom hier zeker nog een keer terug!

36. In het begin kwamen we hier en het leuk ons een leuk restaurant maar nadat we geholpen waren hadden we al een slecht seintje gekregen en het eten was absoluut niet lekker en vers net als de bediening oude zwetende mannen !! sorry ik kom hier niet meer terug

2,1
  37. Gewoon weg super

38. Wij komen er al jaren en altijd super! Kwaliteit van het vlees is prima en de bediening is altijd vriendelijk!
    Goede prijs-kwaliteit verhouding. Vooral de avonden met Live muziek zijn super gezellig! Vreemd dat iemand dit restaurant slecht noemt. Er hangt altijd een prima sfeer!

39. We werden op eerste kerstdag met 9 mensen aan een tafel voor 6 pers. gezet terwijl de rest van de tafels in restaurant niet bezet waren en ook leeg bleven gedurende de 2 uur die wij er hebben doorgebracht. Deze service is dus niet echt goed te noemen.

40. Een heel gezellige avond met attente bediening