Akropolis in Geleen

Zeer goede parkeermogelijkheden voor het restaurant. En ook op 25 meter afstand grote parkeerterrein bij Albert Heijn.

• OV

In het hartje centrum van Geleen. Gelegen tegenover de grote bushalte en naast de bruidsmodezaak in het Centrum van Geleen.
    Rijksweg Centrum 84.

Bezorgrestaurants in de buurt van Akropolis

Online eten bestellen

1196857304 77
1207792933 86
1339020485 81
1492119295 80

1. Gamba's waren veel te ver gegrild, gingen niet van de schil. Dagprijs €32 voor kleine diepvries gamba's.
    Ober kwam ze halen en ging ze met zijn vieze handen pellen voor mij.
    Schande op grote schaal, baas zeer onvriendelijk, volle pot moeten betalen, zonder een sorry of iets.
    Mensen blijf hier weg.

1,5
  2. Tinktanktelino

Tegenvaller. Lamskoteletjes tegen dagprijs. Heb ik niet eerder ergens gezien. Uiteindelijk 36 euro voor dat gerecht. Belachelijk duur. Smaak koteletjes overigens in orde. Verder aangegeven dat de rijst en "warme groente" niet warm waren. De friten waren lauw. Ze zouden dat aan de keuken doorgeven. Prima!!! Weten die dat gelukkig ook. Ik kan hier dus niks mee en weet dat ik hier wijselijk ga wegblijven.

3,1
  3. Bij aankomst lang wachten terwijl andere tafels vriendelijk bediend werden. Wij hadden het gevoel dat we niet interessant genoeg waren. Terwijl wij er al jaren komen. Normaliter wordt direct een ouzo geserveerd maar helaas. We werden nog niet gevraagd wat wij wilden drinken. Pas bij brengen van menukaart viel het op dat we niets te drinken hadden en werd het gevraagd. Wij hebben zelf opmerking gemaakt over ouzo. Na een tijdje wachten kwam onze bestelling en in de tussentijd was het andere tafels de vriendelijkheid zelve. Hier wat van gezegd en bij het weggaan werden we er quasi vriendelijk uit geleide gedaan. Het voelde niet oprecht. Conclusie gastheerschap ver beneden peil als je als redelijk normale mensen bent. Schijnbaar moet je iets “speciaals” hebben om fatsoenlijk bediend te worden. Jammer van deze mooie zaak.

3,9
  4. Eten was zeer lauw dus niet warm smaakte niet. Heb aan gegeven dat lauw eten was. Ze wilden het wel even opwarmen, nou is mijn honger gedaan, vraag me af wat ze in de keuken doen. Normaal is eten goed warm. Heb gezegd hoef niet meer eetlust is over. Krijg ter compensatie kopje koffie. Dus neeee hoef niet beetje lullig moesten wel hele prijs betalen ondanks we bijna niets hadden gegeten. Dus daar gaan we nooit meer naar terug. Jammer van verbouwing en van personeel wat maar rondloopt Konstant of je nog wat wil drinken dus je zit ook nog eens niet op je gemak. Bij hun is alleen kassa kassa. Was vroeger met vader in de zaak wel aangenamer. Tip. Ga niet eten daar.

5. Vandaag grieks afgehaald. Het eten was koud en leek opgewarmd. Veel geld betaald, voor helaas slechte kwaliteit.

3,6
  6. Mooi restaurant, heerlijk verwarmt terras, lekker eten.
    Tip reserveer vooral in de weekenden.
    Al het eten was goed, het vlees was niet droog, de porties waren voldoende.
    De borden en schalen waren mooi opgemaakt.
    Jammer dat ze mayonaise maar in zakjes blijven verstekken voor EUR 0,45. Dit kan ook anders voor z`n zaak.
    Het was erg druk en je moest wat langer op de drankjes wachten, te lang.
    De bediening was erg vriendelijk.

7. Beticht van overgeven in de zaak, zonder reden nou, mij zie je nooit meer.
    Grtjs Loek

8. Van den heuvel

Weer heerlijk gegeten met het gezin. Vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vat bar.

9. Lia Lemmens

Het personeel had het heel druk met zichzelf en ze waren erg luidruchtig. Gyros die altijd erg goed is, had geen smaak. "Zeker van een stuk gesneden wat niet zo gekruid was", kreeg ik als antwoord. Normaal krijg ik het niet op, wij vonden het erg karig deze keer. Wij kregen de rekening al gepresenteerd, terwijl we er nog niet eens naar gevraagd hadden en ook nog een consumptie teveel gerekend.

10. Lekker gegeten, maar… zaten waarschijnlijk op een "vergeet plek". Rare beweging maken om opgemerkt te worden.

6,5
  11. Jaren geleden kon ik hier maanden naar uitkijken vanwege het heerlijke vlees, maar was nu al een tijdje niet meer gegaan en ik geloof dat ze een nieuwe kok hebben? Het vlees heeft minder smaak en ook de koolsalade smaakt anders... Heel erg jammer, want vond het eerder een stuk smakelijker!

Volgende keer maar weer eens proberen, miss. omdat het nu redelijk druk was en ik later op de avond ben gekomen, dat weet ik niet... Hopelijk!

Verder zeer vriendelijk personeel en fijne service.

12. Henny C.

Sinds 2015 ontdekt en nog steeds verrast de chef ons met heerlijke gerechten. Dus niet meer weg te slaan.
    ((Mezedes schotel is een aanrader. Ook leuk, de bediening biedt soms aan om ons te verassen met het dagelijks vers!))

Daar het wel altijd wat drukker is, is het goed om vooraf te reserveren en is het personeel af en toe
    zo druk, dat je wel eens af en toe geduld moet hebben, maar het heerlijke eten is het wachten waard.
    Prijzen zijn iets hoger dan in Belgie bijvoorbeeld , maar de kwaliteit is dan ook vele malen hoger!

Bedankt en tot snel!
    Groet Henny en Derrek

13. Goede service, goed eten, personeel is super vriendelijk!

14. Gisteren op Valentijnsdag hier gaan eten. Dit viel helaas erg tegen. We hadden het voorgerecht nog niet eens helemaal op en ze stonden al klaar met het hoofdgerecht. Er had best wat meer tijd mogen zitten tussen het voor- en hoofdgerecht. Voorgerecht smaakte dan wel weer goed. Hoofdgerecht was een stuk minder goed. Kleine porties en vlees was niet eens echt warm. Helaas niet veel gegeten en de rest laten staan. Bediening kwam op ons erg gehaast over op deze avond. Nu twee keer hier gaan eten en twee keer viel het tegen. Hier zullen we in de toekomst dus niet meer heen gaan.

15. Super tevreden. Hoe druk het ook is, het menu is altijd even lekker warm geserveerd, geen lange wachttijden. Het vlees lekker sappig en fijn van smaak.

16. Koutentakis

Altijd super lekker.

17. Lekker eten en goede bediening en vriendelijke personeel

18. jules hermans

Ik vond het restaurant erg achteruit gegaan. Porties waren belachelijk klein. Heel weinig friet, en dit voor een flinke prijs. Mayonaise kreeg je erbij in een zakje? zeer matige portie saus.

3,7
  19. Jo Jennekens

Prima eten in een fraaie ambiance.

20. sanne aarts

Zeer lekker, net restaurant. Alles netjes verzorgd! Lekker eten en goede hygiëne....

21. Eten is normaliter goed. Maar bij mijn laatste bezoek was de souvlaki en de rest van het vlees volledig drooggebakken en niet sappig. Hoofdgerecht kwam vrijwel direct na voorgerecht en bediening was chaotisch en onbehouwen. Jammer, want normaal was het wel oke.

22. Heerlijk verfijnde, Griekse keuken! Echt een aanrader. Verse producten, goede bediening. Beste restaurant in de regio.

23. Op oudjaarsavond hier komen eten omdat onze favoriete Griek gesloten was. De inrichting is netjes maar de sfeer is matig, het doet een beetje massaal aan.
    Het personeel is vriendelijk, alleen het nerveuze op en neer geloop van de eigenaar is storend zeker omdat het niet druk was. De gerechten zijn van goede kwaliteit en smaakten goed. Wat minder te waarderen viel was dat het hoofdgerecht snel na het voorgerecht werd aangeboden.
    Kortom, het eten is goed maar de bediening iets minder.

24. Eten is qua kwaliteit goed! Maar... arrogante bediening die hebben laten blijken dat ze over geen fatsoen beschikken!
    Ik kwam er minimaal 2 keer per maand maar sinds de brutale ervaring met een van de medewerkers zien ze mij nooit meer terug! Schande.

6,5
  25. Hier in de zomer met zijn 2en gaan eten in een half leeg restaurant!

Voorgerecht en hoofdgerecht. Wij hebben drie keer het verkeerde gehad. Ben ik ook nog zo fatsoenlijk geweest, dat ik daar geen melding van gemaakt heb. Eten zelf was goed! Vlees en groente van goede kwaliteit.

Personeel kwam nooit langs om te vragen of we nog wat wilden drinken, terwijl er toch echt genoeg medewerkers rondliepen voor een half leeg restaurant. Wat me echt woest heeft gemaakt, is dat ik uiteindelijk zelf aan de eigenaar om de rekening moest gaan vragen. Ik had het een aantal keer gevraagd aan de ober, die wat hem maar niet bracht.

Nee, ik ga gewoon de volgende keer weer naar de concurrent in België.

4,3
  26. J.

27. Remco Belt

Super zaak, ik en mijn vrouw komen altijd met de kinderen eten. Super service en zeer kindvriendelijk. Ook super dat ze constant bezig zijn met nieuwe gerechten en verse vissoorten. Zeker een aanrader!!

28. Ik kom er al vanaf het begin dat ze de zaak opende. Het eten is bij jullie altijd super!!! Het personeel rent ook vaker heen en weer maar het zijn de klanten die nooit willen wachten. Er zijn ook klanten die begrip hebben als er dingen niet zo gaan als het moet vooral op de drukke dagen. Ik ben nog steeds erg tevreden en kom ik dit weekend weer gezellig bij jullie eten!

29. Bjorn 743 punten

De beste Griek uit de regio. Eten is altijd top. Vlees is super mals en sappig, echt heel goed. Lekker donker restaurant, gezellig. Wel vaak erg druk, enorm veel herrie. Bediening is vaak gehaast, ze rennen letterlijk langs. Soms waait het gewoon aan tafel. ;-)
    Ondanks enorme drukte is het eten altijd snel klaar. Te snel misschien. Soms sta ik er zelf van te kijken hoe snel je weer buiten staat. Soms is het voorgerecht niet eens op en het hoofdgerecht is er al. Om die reden vraag ik altijd even om extra lang te wachten met het hoofdgerecht. Dan gaat het goed. Al met al een hele goede Griek. Nergens is het perfect, maar deze is goed genoeg om vaste klant te worden en te blijven.

30. ady

31. Vandaag op Moederdag zijn we zeer teleurgesteld in onze vertrouwde Griek akropolis in Geleen . Omdat het Moederdag is vinden ze dat je maar door moet eten en dat je het voorgerecht bijna tegelijk met je hoofdgerecht moet eten. We hebben het met de baas er over gehad maar hij vind dat we begrip moeten opbrengen voor een drukke dag en dat we moeten door eten. Na lang heen en weer gesproken te hebben met de baas zijn wij maar opgestapt . Er zat niets in ter compensatie dat was uitje Moederdag dan. De zoon die de zaak heeft overgenomen is zeer onvriendelijk en wil alleen maar begrip voor zichzelf .

5,5
  32. Met zijn 6-en hebben we hier gegeten. Ik kom niet vaak bij een Griek en had het beeld van saaie en goedkope inrichting in mijn hoofd zitten. Hier was het zelfs gezellig en het deed niet zo goedkoop aan. Mooi aquarium ook in de zaak.

De bediening kwam exact op de momenten dat we ze nodig hadden en waren erg vlot. Drinken stond snel op tafel en onze bestelling hoefden we ook niet lang op te wachten.

Het ligt er natuurlijk wel aan wat je besteld, want sommige overschotels schijnen ook gewoon meer tijd in de over nodig te hebben als je ze goed wilt maken.

Ik heb de vegetarische schotel Alpha besteld. Mooi opgemaakt met gevulde paprika, een soort vegetarische burgers die zeer smakelijk waren, rijst en wat groente begraven onder een dot yoghurt (denk ik dat het was)

Ik vermoed dat ze een veganist wel kunnen bedienen, maar ik had geen zin om al mijn wensen uit te leggen. Ik heb gewoon laten staan wat ik niet wilde en meegesnoept van de overige extra's die op de tafel stonden zoals sla bonen en rijst.

Ze konden goed omgaan met kinderen en dachten goed mee. Het toilet was eenvoudig, maar schoon.
    Ik heb de rekening niet zelf betaald, dus kan ik helaas niks over de prijs zeggen.

Al met al was het een geslaagde avond.

33. Wij kwamen hier toevallig terecht. Super druk restaurant, maar nog steeds gastvrij ontvangen. Eten en service zijn prima.

34. Onze historie met dit restaurant gaat terug naar 1999. Door de jaren heen een zeer goed restaurant dat ons tot op de dag van vandaag blijft verwennen met super gerechten en sfeer. Ik probeer bij ieder bezoek een ander voor of nagerecht, maar de keuken blijft me positief verbazen. Onze beoordeling spreekt voor zich.

35. Laatst gaan eten met mijn vriend hier.
    Top bediening! Heerlijk eten en erg gezellige sfeer.
    We komen hier zeker nog eens terug.

36. Aanrader .Waanzinnig Restaurant. Afgelopen week heb ik dit restaurant met een paar vrienden voor het eerst bezocht. De zaak zat op een door de weekse dag gewoon helemaal vol. Ondanks de topdrukte was de service toppie en
    de gerechten om te smullen. De bediening was heel vriendelijk en klantgericht en de sfeer heel open en toegankelijk. Binnenkort kom ik weer eten met mijn vrouw en the kids. Tot snel.

37. Het eten is super. De sfeer is super en de bediening ook! Echt een super restaurant. Ik kom hier al jaren eten en zal in de toekomst nog vaak gaan. Nooit problemen gehad altijd top. Is er iets fout een keer wordt alles netjes opgelost door obers. Ik ben altijd tevreden weggegaan.Jongens jullie doen het echt goed ga zo door!

Groetjes Christiaan

38. Fetta a meli en Tirosalata hmmmm. Alles is lekker. Gewoon de allerbeste Griek!! Ik kom snel weer eten!!

39. 2de keer hier. Eerste keer moussaka gehad, dat was net lasagna. Nu gyros met kaas erover uit de oven. Gyros horen gesnipperde vleesstukjes te zijn en niet blokken vlees met vet eraan. Dus weer niet geslaagd. Ik heb 16 euro laten staan.
    Stokbrood met kruidenboter was wel lekker. De gigantes bonen waren niet goed gekookt. Waren nog wat hard vond ik.
    Helaas

3,2
  40. Bij deze Griek voel je je echt een nummer. Zeer onpersoonlijk.
    Nooit eens een rondje van de zaak (behalve de kleine ouzo vooraf die je bij iedere Griek krijgt),
    zelfs als je er vaker geweest bent en voldoende fooi gegeven hebt, kan er nooit eens iets extra vanaf en geen persoonlijke aandacht. Vooral de "eigenaar" is niet echt vriendelijk.
    Gerechten zijn wel redelijk, maar dat was het dan ook.

41. Op donderdag onbeperkt suvlaki is gewoon super!! Heerlijk mals vlees met pita brood. Zeker een aanrader.

42. peggy

43. Het eten was goed maar voor de sfeer hoef je niet te gaan. Veel te druk of je ergens op een weekmarkt zit. Muziek was niet te horen. Een in- en uitloop van mensen die midden in de zaak hun afhaalgerechten komen halen.
    Wij kregen ons hoofdgerecht al toen we ons voorgerecht een minuut op tafel hadden staan.
    Veel te gehaast en dan ook nog de verkeerde rekening.

44. Ons favoriete restaurant: altijd alles tip-top, beste griek in omstreken en dan natuurlijk vooral m.b.t. het eten. Mensen die hier een 5 of minder voor geven moeten echt er bij vertellen waarom, want komen hier 1 x per 2 weken en nog nooit iets meegemaakt wat aanleiding gaf voor zo'n recensie te plaatsen, heb echt het idee dat deze mensen iets 'zoeken' of meteen een restaurant afrekenen op 1 foutje en niet meerekenen wat wél allemaal goed was..

45. Jos en Irca

Met 4 personen hier gegeten. De kok een verrassingsdiner laten maken, dat bleek een goede keus. Heerlijk gegeten. Lekkere wijn erbij; top.

Dit restaurant is een aanrader.

46. Afgelopen vrijdag met mijn partner wezen eten. Het was de eerste keer voor ons maar sowieso niet de laatste keer! De bediening was ongelooflijk gastvrij en de sfeer die er hing was ook fijn. Geen gehaast alles op het gemak een uurtje of 3 genoten. Heerlijk voorgerecht, heerlijk hoofdgerecht en met een volle maag alsnog een nagerecht besteld. Dit restaurant is zeer zeker een aanrader!!

47. Op zondag hier gaan eten voordat we naar het ijshockey gingen. Personeel is attent, vriendelijk en hield er qua snelheid rekening mee dat we op tijd weer weg moesten. Ondanks de volle bezetting was de sfeer goed en werden de gerechten foutloos geserveerd. Dit restaurant is een absolute aanrader!

48. Eten was koud, het personeel opdringerig b.v. in een minuut drie dames van de bediening aan tafel of we nog wat wilde drinken terwijl we nog meer als voldoende hadden staan.
    Ook bij het opdienen bestelt bij A,
    B bezorgd een deel en de rest door C,D en E.
    Kortom niet meer voor herhaling vatbaar

49. We hebben er met vrienden afgelopen woensdag heerlijk gegeten. Het eten was echt heel lekker en de bediening was ook een toppertje. We waren er een tijdje niet meer geweest maar we gaan er nu toch weer vaker naartoe. Echt een aanrader!

50. D&E 185 punten

Op aanraden van vrienden hier gaan eten. Inmiddels al zeker 5 keer geweest. Elke keer was het eten goed, grote porties! En goede bediening. Verhouding prijs/kwaliteit ook prima.

Elke keer nemen we ons voor een toetje te nemen, maar het is er nog nooit van gekomen omdat het hoofdgerecht goed vult!

We zijn in de regio Zuid-Limburg nog geen betere Griek tegen gekomen.

51. Afgelope week voor de eerste keer dit restaurant uitgeprobeerd. We hadden een soort tapas gerecht besteld, op aanraden van de bediening, Mezedes genaamd, overheerlijk! Zeer zeker een aanrader als je rustig op je gemak wilt eten zonder bang te zijn dat het eten afkoelt. Al je smaakpapillen worden op scherp gesteld met de verschillende smaken geuren en kleuren. Lekker wijntje erbij en na 3uurtjes uiteindelijk opgestapt. De service was wonderbaarlijk en de prijs/kwaliteit verhouding is ook goed!

Ik ga zeker vaker terug!

52. Afgelopen zondag wezen eten. Eten was oké, maar niet al te denderend. Personeel viel ook zwaar tegen.

Denk niet dat ik hier nog een tweede keer zal terugkomen.

5,9
  53. Afgelopen woensdag weer gegeten in dit restaurant.

Eten was toppie(kwaliteit), bediening vriendelijk en de sfeer gezellig.

Ga zo door.

Ik kom binnenkort weer.

54. Dit is een supergoeie Griek, ik heb nog nooit zo'n lekkere koolsalade gegeten! Vlees is ook altijd chill, bediening is ook perfect, heerlijke pils en verrukkelijke desserts!

Akropolis # 1

55. Wij, ik met mijn vrouw, komen er sinds kort vaker eten en nooit klachten gehad over het eten, altijd super. Sfeer goed! Bediening ook top. Een goede Griek met goed eten! Wij blijven vaker komen.

Groetjes, Jonas en Jolanda.

56. Han Stassen

We zijn hier altijd graag gekomen. Eten was en is erg goed. Vriendelijke bediening. Het grote nadeel vind ik de enorme herrie om je heen. Men probeert de gasten te overstemmen met de radio en dat maakt het er niet rustiger op. Geen geschikte plek dus om rustig met vrienden bij te kletsen.

57. Zoals altijd naar onze ervaring......geen betere. Eten is super, bediening geweldig, kortom een dikke aanrader.

Rosito Vivianne.

58. Zwaar tegengevallen.

2 x het verkeerde gekregen, frites ipv rijst, verkeerde vlees.

Eten was niet slecht.

Belabberde bediening, moest nog bedelen om de rekening te krijgen. Bbaas was wel ok maar met zo een personeel zou je niet vrolijk worden.

Voor ons geen 2e keer meer.

59. antoniëtta

Altijd al een heel prettig en goed restaurant geweest, sinds kort nieuwe kaart, met nog meer keuze!

Gerechten zijn zeer smakelijk, zien er mooi uit, worden goed geserveerd en personeel is heel hartelijk.

Hoeveelheden zijn erg ruim qua portie, en als je wil krijg je er een uitstekend wijnadvies erbij.

Blijft ons favoriete Grieks restaurant!

60. Goede eten voor een goede prijs.

Boven is de bediening niet altijd goed en soms is het erg druk.

Maar het eten wordt er nooit slechter van :)

61. henk.jacobs

Vrijdag jongstleden heerijk gegeten bij Akropolis. Het menu mezedes is een aanrader, met een fles Retsina van Boutarie is het echt smullen geblazen. Bediening is voortreffelijk en de prijs kwaliteit verhouding is prima.

62. Frans van den Akker

Voortreffelijk eten, de mezedes beveel ik aan.
    Kleine gerechtjes die heel speciaal zijn. De ingredienten zijn vers. Ik wist niet dat de Griekse keuken zo'n culinaire hoogstandjes bevatte.
    Daar ben ik bij Akropolis achter gekomen. Ze hebben hier ook verstand van wijn. Want bij lekker eten hoort ook een lekker flesje wijn. En wat het afmaakt is de sfeer, die gewoonweg top is. Wij komen zeker terug.

63. Wij komen al jaren bij Akropolis. Alhoewel de smaak van de gerechten kunnen wisselen per kok, is de kwaliteit altijd goed. Vele Griekse restaurants geprobeerd, maar tot nu toe geen betere gevonden. Leuke bediening, lekker vers eten, en altijd een gezellige sfeer. En dat alles voor een leuke prijs.

64. Heerlijk eten, goede service en een goede sfeer, kortom zoals altijd geslaagd.

65. Uitstekend restaurant en een hele goede bediening.

Ik wil alleen maar zeggen een Aanrader met hoofdletter.

66. Op en top tent, lekker eten, mooi geserveerde borden, leuke bediening, leuke sfeer, nog nooit slechte ervaring meegemaakt.

Ga zo door!

67. Altijd vriendelijk. Helaas vind ik het afhalen minder dan als je er binnen eet.

Slappe frietjes, geen rijst, weinig salade voor wat het gerecht kost. Maar de smaak van het vlees blijft lekker.

68. Eet hier sinds ik klein was, het heeft me altijd gesmaakt, ben altijd tevreden geweest met het eten en ook met de bediening. Soms als het echt heel druk was, dan was het ietsjes minder, maar voor de rest altijd uitstekend! Blijft mijn favorieten.

69. Pieter Petersen

Akropolis in Geleen is een van de betere restaurants uit de regio. Top kwaliteit voor een goeie prijs en hele vriendelijke bediening!

70. Marco Tulp

Eten altijd geweldig, personeel super. Onderstaande ervaring nog nooit meegemaakt en ga der al jaren eten. Reserveren gewenst ook doordeweeks is het druk!

71. Vier keer wezen eten, en vier keer niet gekregen wat we bestelden, en bovendien steeds lauw afgeleverd!

Personeel reageerde op onze klachten bijzonder onvriendelijk, het eten smaakte dan ook niet meer.

We gaan dus zeker nooit meer terug....

2,7
  72. Maurice

Tja... wat zal ik zeggen, kwam hier vroeger bijna iedere week maar er is altijd wel wat de laatste tijd. Dan vergeten ze iets, dan is het koud, dan duurt het echt lang, dan smaakt het eten niet.
    En dat heeft niets met Griekse cultuur te maken zoals iemand anders hier roept, dat is gewoon onzin.
    En met klachten wordt vaker niet goed omgegaan helaas.
    Als ik nu zin heb in Grieks eten dan gaan wij gezellig over de grens in Tüddern.

73. Wij eten hier regelmatig. Echter niet altijd even goed. Soms is het eten al koud, maar andere keren is het weer prima.
    Er zijn genoeg Griekse restaurants in de regio, ook een aantal hele goeie, waar het eten altijd goed is. Maar om de een of andere reden blijft dit toch mijn favoriet.

74. Joop Hendriks

Gewoon Het beste Grieks Restaurant in de regio. Iemand die de Giekse cultuur kent en begrijpt stoort zich niet aan bovengenoemde ongemakken dat hoort er gewoon bij.
    Ik kom al in dit restaurant sinds de opening bijna 25 jaar geleden. Deze mensen doen hun uiterste best om het de klanten zo goed mogelijk naar de zin te maken.
    De jonge generatie Michalis en Spiros zijn duidelijk goed bezig met een vernieuwing van de bedrijsfilosofie. Dat is goed merkbaar in zeer positieve zin.
    Voor mij en mijn vrouw gewoon top!!!!

75. Uitstekend! en vriendelijk personeel,heerleijk eten

76. Wendy Rademakers

Heerlijk eten en leuke personeel mijn eerste ervaring was super!

77. 3e x veel te lang wachten 1 1/2 uur. Baas geeft de bediening de schuld. Bediening de baas. Gratis drankje voor wachten bleek achteraf toch op de rekeing te staan. Nooit meer. Eten was trouwens lauw

2,4
  78. Helaas ben ik minder positief over dit restaurant het eten was koud direct nadat het geserveerd was, nadat we melding hadden gemaakt werd het wel meteen weggenomen en kregen we het terug naar een magnetron behandeling. Daarna was het eten droog en na enkele minuten weer koud omdat het vlees niet door en door warm was

1,6
  79. Top restaurant top bediening ook al is het soms gewoon verreweg te druk en de baas staat al ongeveer 30 jaar met dit restaurant in geleen gewoon de beste!!!

80. Wij zijn zeer tevreden over dit restaurant..goed eten voor weinig geld..we zullen er nog vaker gaan eten!

81. ik ben hier zaterdag 3 november gaan eten. afgezien van de temperatuur in het restaurant is het ook deze keer weer heel goed bevallen

82. We hebben daar gegeten en erg genoten het was heel lekker en gezellig

83. we hadden om 8 uur gereserveerd nadat er 2 x een verkeerd gerecht aan onze tafel kwam konden we eindelijk om 9 uur beginnen met het voorgerecht!!!
    er kon geen drankje af ter compensatie voor het ongemak
    vis viel tegen want was volgens ons in oud vet gebakken.

84. Uitstekend eten bediening alles was erg goed en zeker voor herhaling vatbaar

85. super vriendelijk personeel.Eten was lekker en zeker genoeg en voor een redelijke prijs. Zeker gaan wij er nog eens terug.

86. Zonder voorgerecht is het hoofdgerecht erg karig. Het smaakt wel goed.
    Om 21.00 uur de rekening gevraagd, 25 minuten later nog steeds niet gekregen. Pas toen ik vertelde dat ik zou vertrekken zonder te betalen, kwam het personeel in actie. Een drankje van het huis als compensatie voor het lange wachten kon er niet vanaf. Niet voor herhaling vatbaar.

4,5