Ruime parkeer gelegenheid tegenover ons Restaurant.

Dichtbij een bushalte en treinstation.

1417197060 100
1420246253 87
1472082535 83
1511722045 89
1517820432 89
1520869625 88

1. jos kouwenberg

Ik heb lekker gegeten samen met mijn gezin.
    Een kleine tip, het bestelde eten werdt op tafel gezet zonder uitleg.
    Het was wel even puzzelen wie wat had bestelt.
    Maar verder complmenten en wij komen zeker terug.

2. Samen met mijn vriend hier vanavond romantisch uit eten op valentijnsdag.
    Tafeltjes dubbel gepland. We stonden niet op de lijst maar er is alsnog een tafeltje voor ons gedekt. Niet erg prima opgelost. Tussen elke bestelling een half uur moeten wachten. Niet erg ben een geduldig mens. Hmm gebakken garnaal! Bijt ik vol overtuiging in een saté stok die er in zat??? Gemeld. Hoor in de verte iets van een gratis drankje...
    Afrekenen. Drankje geteld. Mijn vriend zegt er wat van. "Owja mijn collega had het inderdaad over gratis drankjes, even corrigeren"
    Kijk ik op de bon : 2x diner feestdag. Euro 49.60
    Waar was de feestdag? Stond nog geen roos op tafel of iets dergelijks! Op de site ook niks aangegeven of vermeld. Het gaat me niet om die 2 euro. Maar om het principe! Belachelijk! Kreeg een sorry en een kaartje met 10% korting voor de volgende keer. Sorry guys gaat hem niet meer worden. Eten was ook niet meer zo lekker als het is geweest helaas. Jammer.

3. Fam. Smits

Eten op zich wel ok/goed eigenlijk, althans uitnodigend genoeg om nog een keer te gaan. Maar dan de sfeer. Deze is ronduit slecht is zeker niet uitnodigend genoeg om nog een keer hier te eten. Dit is de tweede keer dat wij dit hier als gezin meemaken waardoor wij nu onze conclusies trekken.

Ontvangst aan de balie is zeer koud en onpersoonlijk (het leek net of wij niet welkom waren, gezin met drie kinderen), tijdens het eten en gedurende omzetstijging als gevolg van het nuttigen van drankjes (op telkens de vraag: "Wat wilt u drinken? " I.p.v. de ietwat minder dwingende wijze van benadering "Wilt u nog wat drinken? ") werd de sfeer wel wat gemoedelijker en voelden wij ons wat meer op ons gemak.

Ook mag de eetgelegenheid wat doen aan het onderhoud van het meubilair. Een zitbank met stukken leer eruit zegt ook wellicht iets over de keuken (properheid). Dat moet je volgens ons als restaurant niet willen.

Nee, slotconclusie is dat de eetgelegenheid voor een snelle zakelijke hap wellicht goed is (eten is best wel ok), maar voor een gezellig (familie-)uitstapje zwaar onvoldoende scoort. Wij komen hier dus niet meer terug. Gemiste kans wat ons betreft.

4. Jammer dat er drinken over je heen gaat en hiermee niets gedaan word.
    Er kon net een sorry af maar dat je verder vast geplakt zat in je shirt en broek bleek niet belangrijk.

5. Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Samoerai.
    Personeel is altijd vriendelijk. Het enige minpunt is de uitstraling van het restaurant, het ziet er wat ongezellig uit. Maar de heerlijke sushi maakt heel veel goed.

6. Patrick Udink

Gisteravond met mijn vrouw hier gegeten de sfeer is iets minder, maar het eten was top heerlijke sushi, ruim assortiment. Als we weer in de buurt zijn, wonen namelijk in Almere, gaan we hier zeker terug.

7. Een fijne avond, het was lekker druk. Wij hebben er heerlijk gegeten. Prima.

8. We hebben heerlijk gegeten. De sushi was van mooie kwaliteit. Geen dikke rijstlaag.
    De aankleding van het restaurant kan beter. Wat intiemer. Het heeft nu veel weg van een zaaltje.
    De bediening was zeer attent en vlot.

9. Frank Valentijn

10. Mijn vriendin en ik hebben al behoorlijk veel all you can eat sushi restaurants gehad in Noord-Brabant, en Samoerai staat toch met stipt op één. Duidelijk betere kwaliteit dan de all you can eat sushi restaurants in Eindhoven. Je proeft dat alles zeer vers is, van de nigiri's tot maki's, gunkan's en temaki's. De dragon maki's en temaki's zijn heerlijk, de garnaal is nog warm als hij geserveerd wordt. In tegenstelling tot andere sushi restaurants is hier alles van de grill / wok ook heerlijk. Het enige nadeel van dit restaurant is de sfeer, de zaal oogt niet erg gezellig. Desalniettemin, Samoerai is een echte aanrader!

11. Super lekker gegeten en vriendelijk personeel. Iedere maand weer een verrassende lekkere samoerai van de maand

12. Pushi-Sushi

Nu al 3 keer heerlijk gegeten, de eerste keer te veel besteld in het begin, maar na advies van vriendelijke personeel het beter verspreid. Prima sushi met goede prijs/kwaliteit verhouding en erg aardig personeel, allemaal.

13. Echt een goed restaurant. Vis rijst combinatie is perfect. Vis is vers! Tempura gerechten zijn echt vers bereid. Alle lof voor deze ondernemer!

14. Er zijn een aantal regeltjes die van te voren goed gelezen moeten worden. Als je bij bestelling meer dan de helft laat staan wordt alles extra in rekening gebracht, als je vraagt het dan in te pakken gebeurt dat niet, vreemd je hebt er immers voor betaald! Als reactie krijg je (van de meneer die voorheen enorm aardig was, vooral als je gevraagd wordt of je nog wat wil drinken..) hierop: doen wij niet aan! Want dan kan iedereen wel bestellen en t in laten pakken. Ergens logisch, als je bewust een bestelling plaatst, er niet van eet en dan vraagt in te pakken. Echter als je gewend bent aan bepaalde porties (gewoon klein op een klein schaaltje) en dan groenten besteld op letterlijk borden! Tja kan t zo zijn dat een klant dat niet verwacht en dus niet op kan...

Geen eerlijke zaak, eten is lekker en zijn tot een bepaalde hoogte vriendelijk. Ik kom hier nooit meer, vrienden en mijn familie ook niet..

15. Jan van Dam

Super lekker gegeten, vlotte en aardige bediening en gezellige sfeer!

16. Heerlijk gegeten, goede sfeer en service. Een plek waar we zeker vaker zullen gaan eten.

17. We zijn er nu 2 keer gaan eten met ons zoontje van 1,5 jaar en iedereen is echt super vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben geduld, een goede timing (met bijvoorbeeld het opruimen van de bordjes, het aanbieden van drinken).

Het eten is echt heel erg lekker, vers en gevarieerd. Het is snel klaar, maar ook weer niet te snel zodat je het gevoel krijgt van een ‘vreetschuur’ zoals je wel eens meemaakt.

Het niet heel groot en daardoor heeft het een gezellige losse sfeer.

Kortom een echte aanrader! Dit is voor ons echt een plek om vaker terug te komen!

18. Claudia van Hinthem

We zijn met z'n 6-en gaan eten, op een vrijdagavond. Ik ben er zelf voor de 3de keer geweest en ook nu was het weer erg lekker. De service was ook goed, mijn moeder was die dag jarig en kreeg een klein kadootje (Japans peper en zoutstelletje en 2 mooie chop sticks in een mooi doosje). Zowel de sushi als de grill gerechten zijn heerlijk, alles is vers. Ik kom er zeker nog eens terug.

19. José van Dongen

Prima, goede service. Tafeltjes wat dicht op elkaar!

20. Voor de eerste keer bij Samoerai gegeten, veel keus en goede prijs/kwaliteit verhouding, ook de bediening was erg vriendelijk en gastvrij, als ik een minpuntje moet noemen is het de sfeer, het was vrij kil in de zaak, maar dit kwam door de felle lampen.
    Ga zo door en je ziet ons zeker terug!

21. Stella de Graaf

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Een aanrader.

22. Ze gebruiken echt verse producten, en dat proef je. Alles is heerlijk van smaak. Je krijgt echt waar voor je geld.
    De service is prima; vriendelijk zonder opdringerig te zijn. De sfeer is vergelijkbaar met alle andere all you can eat sushi restaurants. Echter doordat dit restaurant veel kleiner en daardoor minder massaal is, vind ik dit restaurant veel prettiger en gezelliger.

23. Sushilove

Het was echt super gezellig totdat er een bus vol chinezen kwam en hun om de een of andere rare reden heel snel hun eten krijgen en wij pas na een half uur. Ook was de gastheer toen opeens een stuk minder vriendelijk.

24. Op de gok op een maandagavond binnen gestapt om eens te kijken of het iets is en we zijn buitengewoon prettig verrast eigenlijk. Eerst maar even de conclusie, daaronder onze plus- en minpunten;

Samurai is qua opzet identiek aan vergelijkbare sushi restaurants zoals je die als overal in Nederland ziet momenteel. Vergeleken met de Sushi restaurants in Eindhoven vonden wij de gebruikte ingrediënten van betere kwaliteit of verser en de prijs/kwaliteit verhouding beter dan de concurrentie in Eindhoven. Al met al dik in orde en voor herhaling vatbaar.

De minpuntjes
    - Qua sfeer is het matig. Niets bijzonders.
    - De eendenborst was (als enige) veel te gaar en daardoor niet lekker

De pluspunten
    - De sushi en alle andere gerechten waren gewoon lekker
    - De ingrediënten waren merkbaar vers, nergens het idee gehad dat we diepvries vis, vlees of groente zaten te eten
    - Het eten wordt snel (maar niet te snel) bezorgd en goed op temperatuur.
    - De bediening was zeer vriendelijk en kwam regelmatig even langs zonder hinderlijk aanwezig te zijn
    - De prijzen zijn dik in orde, ook voor het drinken.

25. Misschien hebben wij pech gehad die dag maar er was meerdere malen lange periodes geen personeel in de zaal.

Helaas is het sushi aanbod net niet wat wij lusten. Warme gerechten waren wel o.k. maar ook niet heel bijzonder. Er is een ruim aanbod van zoetigheid.

Wat je wel heel duidelijk ziet is dat als personeel wel aan je tafel eenmaal staat, zij ontzettend hun best doen en zijn ook super vriendelijk.

Helaas zullen wij niet meer terugkomen, puur omdat we te veel sushi's missen die wij graag eten.

26. Sinds de opening hier al diverse keren gegeten. Aankleding van het restaurant had voor ons gezelliger gemogen. Al het eten wordt vers bereid en dat is ook terug te vinden in de smaak. Sushi´s zijn overheerlijk en de kaart is ook voor de niet sushi liefhebber zéér ruim voorzien van diverse vlees en vis gerechten. Voor de prijs hoef je het niet te laten in dit all-you-can-eat restaurant waar de service en dienstverlening hoog in het vaandel staat. Wij gaan vanavond in iedersgeval weer ;-)

27. Super dat er eindelijk een Sushi&Grill restaurant in Geldrop zit! En je kunt er nog lekker eten ook nog! Heb er super van genoten en raad het iedereen aan om daar een keer te gaan eten!!

Van de week weer heerlijk genieten van de lekkere sushi!! Het is een echte aanrader voor de sushi liefhebber!!!

28. Vandaag voor de 2de keer gegeten. Echt heerlijke sushi. Je moet net iets langer wachten maar dan heb je ook echt verse sushi.. en dat proef je echt. Een aanrader.

29. Top! Hebben lekker gegeten. Alles is goed verzorgd alleen kan de aankleding beter maar dat komt misschien nog. Zeker voor herhaling vatbaar.

30. Geweldig sushi restaurant!

Zaterdag voor het eerst wezen eten, en gister afgehaald voor lunch. Super lieve mensen, erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten is fantastisch, kom hier zeker vaker!!

31. ingrid van hoof

We hebben heerlijk gegeten! Heerlijke sushi! Netjes verzorgd en goede service.