Ristorante Sicilia in Geldrop

1206703663 87
1220561487 88
1234419311 87
1255206046 91

1. Verjaardag van mijn jongste zoon gevierd.
    Leuk om daar weer bekende pizzabakker terug te zien en zijn enthousiasme te zien

2. Van den Elsen

Uitstekend, vooral de bediening.

3. Na alle goede recensies hier onderweg gestopt om wat te eten. Als je ooit in Italie bent geweest durf je dit geen italiaans te noemen. Macaroni uit de oven is gewoon penne met een waterig tomatensausje met ham uit blik. Huiswijn is waterig en te zoet. Ingredienten worden vergeten en bij navragen wist de serveerster uberhaupt niet dat ze erin hoorden. Wij gaan niet meer terug, helaas.

4. Hier afgelopen vakantie hier heerlijk gegeten! Pizza was geweldig lekker!

5. Het was erg lekker, service was net iets te vlug we stonden zo weer buiten. Maar de sfeer was goed en het was echt niet duur.

6. Al jaren zijn wij vaste gasten over het eten het drinken en de mensen in de keuken valt niets slechts te zeggen, het is uitermate goed! , maar de bediening is ver-schrikkelijk. Erg onvriendelijk en brutaal. Als vrouw zijnde voel je je een lust object. Wanneer je hier op een nette manier iets van zegt wordt je verrot gescholden. Wellicht is dit de manier voor de bediening door zijn of haar afkomst, maar de Italiaanse gastvrijheid is zeer ver te zoeken. Jullie zijn bij deze een aantal klanten kwijt en helaas voor jullie namen wij altijd erg veel mensen mee. Vergeet niet Geldrop is klein!
    Jammer aan het eten ligt het niet.

7. Jasper van der Kruijf

Vorige week weer een bezoek gebracht aan dit restaurant. Ik kan iedereen aanraden om uit eten te gaan, het voelt alsof ik midden in Italie aan het eten ben. Het eten was zoals altijd heerlijk en de ober was zeer vriendelijk. Kortom, een aanrader voor iedereen.

8. Tot nu toe goede ervaringen, deze keer was het vreselijk. Een arrogante en opdringerige "ober" met ongepast gedrag, slechte kwaliteit eten, deels opgewarmd, pizza van erbarmelijke kwaliteit, slordige en rommelige presentatie, geen opscheplepels, ongezellige sfeer, zo donker dat je nauwelijks kunt zien wat op je bord ligt. Prijs en kwaliteit absoluut niet in verhouding. En inderdaad, klanten waren er nauwelijks.

9. Het eten was lekker en de service was goed.

10. Dit moet mij van het hart. Wat een arrogante onvriendelijke ober werkt daar!!
    Met een groep mensen daar gegeten (25-10-2016). Om water gevraagd bij een fles wijn. Nee, niet mogelijk. Na een fles water te hebben besteld € 5, nogmaals glaasje water besteld. Ik zeg de ober dat ik het jammer vind dat wanneer er flink wat wijn en drank besteld wordt, er niet een glaasje kraanwater bij mag. Vervolgens zegt hij dat een glaasje wel kan, terwijl mijn buurvrouw aan tafel dit niet kreeg. Maar hij brengt het water niet!! Dus ik bestel opnieuw water en hij zegt ALWEER. Niet te geloven gewoon. Bij een extra glas wijn of bij het 3de biertje van een ander zegt hij niet ALWEER. Hier bij deze zaak gaat het alleen om de omzet van de drank. Of je lekker gegeten hebt wordt niet gevraagd. Als je een vraag stelt over een gerecht wordt je werkelijk afgesnauwd door deze ober. Het gaat mij niet om het glaasje water, maar om zijn hele houding en omgang met klanten.
    Deze ober is totaal ongeschikt voor het werk, zeer klantonvriendelijk, dit zal de zaak klanten gaan kosten.
    Hopelijk is hij tevreden met de omzet, dan is er gelukkig nog iemand tevreden, want wij (12mensen) waren het niet.

11. VRE-SE-LIJK. Een vegetariër vlees voorschotelen en dan ook nog eens ontzettend brutaal reageren in plaats van rood van schaamte worden!

Het ventje van de bediening was 'even vergeten' om aan de keuken door te geven dat er geen vlees in het gerecht mocht zitten. Maar ach 'daar word je toch niet ziek van' was zijn tegenantwoord. Toen kwam de eigenaar erbij en werd er in het italiaans tussen beide gepraat waarbij er herhaaldelijk naar mij gewezen werd. Ook zeer onbeschoft! Er werd zelfs nog beweerd dat in tortellini altijd vlees zit.. De oplossing moest ik ook nog zelf bedenken. Uiteindelijk konden ze 'misschien wel een vegetarische spaghetti voor me maken'. Maar ik was er uiteraard helemaal klaar mee. De eigenaar zei dat we niet hoefden te betalen, maar gaf daarna aan dat we toch het drinken moesten betalen. Ik zei nooit meer terug te komen en meneer zei nog doodleuk totziens.

Vreselijke ervaring, ben nog steeds ongelofelijk boos!

12. Kamphorst

Wat een geweldige Italiaanse gastvrijheid! Wij hebben met ons gezin genoten van heerlijke pasta's en pizza's. Onze complimenten voor keuken en bediening! Wij komen zeker nog eens terug als we in de buurt zijn.

13. Als je eens echt italiaans wilt eten laat je menu dan eens aan de chef over, en als je echt lef hebt laat de wijn keuze aan de eigenaar (alberto) over. Zeker weten dat je versteld zult staan van de kwaliteiten van dit restaurant. Ook de prijs zal verbasingwekkend laag zijn in contrast met de kwaliteit van het eten en zijn wijnen. De sfeer is als in een lokaal italiaans gezins restaurantje leuk en knus. Dus echt een aanrader!!

14. Gister voor het eerst bij Sicilia wezen eten. Echt een aanrader heerlijke T-Bone van 800 gram genomen die goed rare gegrild was. Als voorgerecht de slakken geprobeerd waren ook erg lekker. Als nagerecht een verassing van de chef 3 soorten ijs waaronder limoncello ijs met fruit en slagroom was ook erg lekker. Ik kom hier zeker nog een keer terug.

15. Fam. Timmer

Prima gegeten en veel keuze.

16. chiel

17. Heerlijk rustig kunnen eten op z'n Italiaans.
    Fantastische bediening.
    Hele aardige eigenaar.
    Je voelt je er thuis.
    Eten is van hoge kwaliteit.
    De wijnkaart is een aanrader bijv. Lambrusco.
    Echte Italiaanse sfeer in het restaurant, je waant je in Italië.
    Als ik in Geldrop ben, ga ik er weer eten. Bedankt!

18. Als je pizza wilt eten, is dit een goede plek om naar toe te gaan. Als je andere gerechten wilt bestellen, is dit af te raden. Bijvoorbeeld: Een tonijnsalade, waarvan de tonijn duidelijk proefbaar niet vers is (12,50 euro). Een uiensoep die flauw van smaak is en bovendien niet naar uien smaakt. Een carpaccio waar ijsbergsla bij zit in plaats van ruccola. Een T-bone steak (400 gram) die rare gebakken is zonder dat er gevraagd is hoe de steak gebakken moest worden. (24,90 euro).

Al met al een afrader als je iets anders wilt dan pizza.

19. Marlies nelissen

Heerlijk gegeten zoals altijd. Wij vragen altijd of er buiten de kaart nog gerechten zijn en die zijn altijd erg lekker. Ook de bediening was weer erg gezellig. Tot snel.
    A presto. Marlies

20. Voor liefhebbers van Italiaans is dit een aanrader. Van buiten ziet het er niet echt heel gezellig uit, als je eenmaal binnen bent heeft het restaurant een knusse uitstraling. Op de kaart zijn de Italiaanse specialiteiten aangegeven met ' reccomendato' en hierover is niets gelogen het is allemaal erg lekker. Prijs/kwaliteitverhouding is goed. Enige minpunt is het gedateerde en niet altijd even schoon uitziende toilet. Nog een tip qua dranken, voor de kids of Bob allerlei speciale soorten ice tea, de moeite om te proberen.

21. Stephan

Een restaurant waar we al vaker hadden gegeten, maar dit keer was het echt erg slecht terwijl het in het verleden erg lekker was. De hele bediening bestond uit een jonge dame die echt haar best deed en de benen onder haar kont vandaan liep, het ligt dus niet aan haar maar haar baas die dit toestaat. Het eten begon veel belovend, de voorgerechten waren goed en één zelf zo groot dat je denkt ga ik het hoofdgerecht nog op krijgen. Maar geen zorgen de vis werd erg duur betaald want de zwaardvis rolletjes waren samen maximaal 50 gram (kosten 23.50 euro) en voor de scholfileetjes moet je toch ook een leesbril opzetten om ze te vinden. Als je dat dan op hebt komt eindelijk de garnituur waarvan iedereen dacht dat ziet er goed uit maar dan blijkt het met zijn vijven gedeeld te moeten worden. Ondanks de temperatuur die behoorlijk was vond men het niet nodig de airco (er hing een hele grote unit) of de ventilatoren aan te zetten. De Spa rood leek niet meer dan kraanwater waar men heeft gepoogd wat bubbeltjes aan toe te voegen, hetgeen jammerlijk mislukt is. Het geheel was een enorme des-illusie en zeker geen aanrader.

22. Voorgerechten waren nog niet zo slecht, alleen jammer dat je geen brood erbij krijgt (wat meestal toch wel zo is bij voorgerechten, carpaccio bijvoorbeeld), maar moet je ook apart bestellen-betalen.
    Hoofdgerechten waren zeer slecht, veels te veel olie en zoute smaak, proefde geen lekkere verse smaak zoals je dat wel kan verwachten bij een goed italiaans restaurant. En de kip leek wel gegaard soepvlees.

23. Van buiten leek het erg donker en bijna gesloten zelfs, maar eenmaal binnen zag het er gezellig en leuk ingericht uit.
    We waren net op tijd, want mensen na ons moesten aan de bar wachten tot er plaats was. Het was dus uitverkocht en dat is vaak een goed teken. Helaas ging dat een beetje ten kosten van de service en duurde het misschien iets langer, maar zeker niet veel en het personeel werkte zichtbaar hard.
    Het eten was goed, lekker en genoeg. De prijs is normaal voor het geen wat je krijgt.
    Over het algemeen zeer tevreden!

24. Vroeger uitstekend restaurant met goede kok. Tegenwoordig slecht, lang wachten op de gerechten, regelmatig niet bestelde. Een karaf gewoon water is onbespreekbaar en er moet voor een fles mineraal water € 7,50 euro betaald worden, ondanks dat we toch altijd minimaal 1 fles goede wijn bestellen. Een andere kok zou al helpen. Ons (we kwamen er zeker 1 x per maand) zien ze er niet meer.

1,1
  25. Klein en gezellig restaurant. Goede snelle bediening met heerlijk eten. De keuze is echt enorm.

Wij kregen met 6 personen een tafel net na de bar. Hier stonden steeds mensen die pizza's af kwamen halen. Dat mag natuurlijk niet storend zijn voor de gasten in het restaurant maar werd het uiteindelijk wel. Dat was het enige negatieve puntje van de avond.

Al met al zeker aan te bevelen.

26. Traditioneel Italiaans restaurantje, met uitgebreide kaart en leuke bediening. Ook wanneer je geen pizza of spaghetti wilt kun je hier prima terecht, dit is zelfs een aanrader, in de gerechten proef je Italië. Dus als je houdt van lekker eten en gezelligheid dan is Sicilia Geldrop zeker iets voor jou!

27. Ik ben een vaste gast en eet er altijd heerlijk. Toevallig was ik er zondag ook en heb in de buurt van de tafel van onderstaande recentie gezeten. Het was zondag inderdaad erg druk, maar dat was te verwachten i.v.m. De Meise Mert. De pizzeria is apart van de keuken, dus als je alleen pizza hebt is dat sneller.

Ik kom in ieder geval snel weer, want het bevalt me er altijd goed en heb het er altijd erg gezellig!

28. Frances

Waardeloos. Waren hier op zondag 29 mei met gasten. Was erg druk maar na opname van de bestelling moesten we anderhalf uur wachten op voorgerecht terwijl andere gasten om ons heen die na ons gekomen waren al wel bediend werden en zelfs al klaar waren en vertrokken. Smoesjes alom als excuus. Als we zonder gasten geweest waren, waren we al lang vertrokken. Bij hoofdgerecht vlees nadrukkelijk verzocht om doorbakken ossehaas. Deze werd echter rood geserveerd. Geen sorry maar slechts gemompeld commentaar. Geen serveerlepels bij salades en aardappelgarnituur. Ronduit erg slecht. Schaamde mij voor mijn gasten. Nooit meer! Zegt het voort!

29. Ingrid van Os

30. Zie mezelf als vaste klant, ook van de zaak in Eindhoven, en heb alleen maar positieve ervaringen met allebei de restaurants. Eten is heerlijk, bediening vriendelijk en in overleg is veel mogelijk. Daarbij is de prijs ook nog erg vriendelijk voor de portemonnee, heb er altijd een heerlijk avondje uit zonder dat het de hoofdprijs kost!

Dussssssss, een aanrader!

31. Marc 355 punten

Sfeervol restaurant, vriendelijk personeel en redelijke kaart. Het eten is over het algemeen wel goed, maar ik heb er toch een paar keer een misser gehad met een visgerecht.
    Kortom, ik neem er niets meer met vis, maar verder was het alle andere keren en alle andere gerechten die ik er at gewoon goed!

32. louis & Isabelle

Goede sfeer en een goede prijs kwaliteitverhouding. Geen "snelle" afhaal pizzahut, maar een gezellig etentje in een prettige omgeving.

33. Lekker italiaans gegeten. Italiaanse gastheer wist ons prima te helpen en schotelde ons een goed diner voor.

34. m.holtslag helmond

Lekker eten voor een redelijke prijs. Zeer gezellige bediening. Je bent echt een avondje uit. Één minpuntje de tafels staan te dicht op elkaar

35. Heerlijk gegeten, leuke prijs en ook een hele vriendelijke bediening. Ik raad iedereen sicilia aan!

36. romantisch en lekker eten!! alles wat je nodig hebt!!