Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Geldrop verdeeld zijn.

1. Het restaurant oogt erg ongezellig. Er ligt nog geen tafelkleed op tafel, geen placemat helemaal niks. Een kaarsje dat niet brand, geen plantje/bloemetje. Erg sfeerloos. De dame was erg vriendelijk. De jonge knul heeft nog heel wat te leren. De prijs/kwaliteit verhouding is ver te zoeken. Voor €42,00 verwacht ik meer dan een stukje vlees (niet heel warm), een bolletje aardappelsalade (zo te proeven uit de supermarkt) en wat frietjes. Het nagerecht was aardig, maar ook prijzig! Helaas, niet mijn restaurant jammer.

2. Binnen of buiten op het terras eten en/of drinken, het is hier altijd goed verzorgd. Het personeel zorgt er in coronatijd voor dat de regels worden nageleefd door de bezoekers. Op het terras staan de tafels meer dan 1,5 meter uit elkaar en ze zien er schoon uit. Het eten is smaakvol en de porties zijn ruim voldoende. Prijs/kwaliteitverhouding zijn hier prima op orde. De bediening is vriendelijk, doet haar werk met veel plezier en dat stralen ze uit en zeker niet opdringerig. Kortom, het is altijd genieten hier, een echte aanrader!

3. Theo Uijlen

Ik heb nog nooit zo'n klein bolletje ijs gehad voor zoveel geld. Bolletjes waren nauwelijks groter dan een bitterbal, zo ontzettend afgemeten met zo'n ontzettend klein schepje in zo'n ontzettend klein bakje. En dat kost dan 1,50. Ik dacht dat ik mocht proeven maar het was het bolletje al. Prijzen zijn ook niet duidelijk aangegeven. Bij de dames zelf kon er geen lachje of vriendelijk woord af. Waarom begin je dan een ijszaak?

1,1
  4. Trees

Friet gaat wel.
    Hamburger stonk naar varkensstal.
    Broodje dat al effe in vriezer had verbleven.
    Gezellig meid achter de toog. Dus niet… 😂
    Benieuwd hoeveel goede reacties na mij komen😜

5. Patrick

6. Top service, lekker eten! Vega tosti is een aanrader!

7. Ronald Mols

Wij hebben lekker gegeten en zijn bediend door een vriendelijke jongen. Komen zeker terug.
    Bedankt,
    Ronald en Margriet 👌👍

8. Zeer slechte service,
    Niet het juiste bezorgd krijgen en geen saus die wel besteld is.
    En dan van ja meneer zit er altijd in terwijl er andere ingredienten bij het gerecht staan.
    Nooit meer marmaris voor mij!

1,1
  9. Anoniem

2 uur moeten wachten op Hoofdgerecht en de een was al uitgegeten en de ander moest het gerecht nog komen, voor ons geen volgende x

10. Kylian Heijnen

Eigenaar spreekt amper Nederlands..
    Ik moet altijd meerderen malen mijn bestelling herhalen.
    Vandaag voor €18 friet besteld en alles weggegooid.
    Meer saus dan friet.
    Dan ben je naar mijn mening geen frietzaak waardig.
    Erg zonde!

11. M. Bulters

We hebben lekker gegeten en gedronken bij Square.

12. We zijn hier vaker geweest en in mijn herinnering was het eten vele malen beter dan wat we vanavond voorgeschoteld kregen. Het vlees was droog, de vis vooral vet en smakeloos. We hadden ons verheugd op lekkerder eten. Maar ondanks dat hebben we toch een gezellige avond gehad, leuk gezelschap, vriendelijke bediening en lekkere drankjes en nog een drankje van het huis zorgt ervoor dat het gemiddelde dan nog net voldoende is. Omdat ik in het verleden hier beter heb gegeten geef ik het in de toekomst nog wel een kans maar om eerlijk te zijn was het vanavond teleurstellend.

4,3
  13. Heerlijk gegeten! Supermals buikspek en gamba’s vooraf en perfect gegrilde tonijn.

14. Nog even wennen..!? Gisteren na maanden weer met m'n meisje op terras gegeten bij Square. Reservering gedaan, goed gegaan. Bij aankomst gaven we aan dat we niet in de zon wilde zitten en dat is lastig aan de 'kerk' zijde, Ná het voorgerecht werden we vriendelijk naar het evenementenplein geleid en daar was het goed, daar hadden we misschien wel meteen plaats willen nemen, maar goed. Het voorgerecht was super (carpaccio & garnalen) echt Sterren kwaliteit! Op het plein was het gezellig maar... wachten, wachten en lang wachten op de hoofdgerechten (zalm & zeebaars). Deze hoofdgerechten waren koud en de zalm was niet gaar (glazig van binnen), dus dat viel tegen. Maar ook op het nagerecht (cheesecake & chocoladecake) was het weer wachten en bovendien werd de cheesecake veel eerder geserveerd dan de chocoladecake. Erger, de cheescake proefde niet vers, was zacht en vochtig. We waren verder not amused toen we deze avond een drankje aangeboden kregen van een kennis, die ons nooit is bezorgd (terwijl ze dat zelf kwamen vertellen!). En na een lange (3,5 uur) maar toch wel gezellige avond - die ruim 120 euro kostte - vragen wij ons af of Square het restaurant is voor ons óf dat het óók voor hun en hun jonge personeel ook nog even wennen is na deze crisis?

15. Via SD afgelopen zondag hier geluncht, maar helaas niet voor herhaling vatbaar. Beetje veel cafetaria-kwaliteit. We hadden het 12-uurtje, wat overigens niet op de kaart staat. Soep matig, helaas kon je voor het brood niet kiezen of je wit of bruin wilde, was dus zeer droog wit casinobrood recht uit de plastic verpakking volgens mij, standaard volgens de serveerster. De kroket en het eitje lauw en het beetje salade dat erbij zat was die kant en klaar gemengde salade uit de supermarkt met enkele heel dunne reepjes wortel. SD is nu juist om uit te proberen, maar daar slaan ze de plank dus volledig mee mis en dus een gemiste kans voor herhaling. Jammer.

1,9
  16. wilma van stiphout

Eten was erg lekker, bediening was goed. Personeel erg vriendelijk.

17. Vandaag eten afgehaald bij Irodion en met pijn in mijn hart moet ik zeggen dat het niet lekker was. Wij zijn het eten in het restaurant gewend en dit was echt onder de maat en heel erg slecht. Slechte vette grove giros, suflaki die niet lekker was, taai en niet de varkenshaas die men daar normaal heeft, groenten niet lekker, rijst ging wel en friet klef. Heel jammer dit.

2,9
  18. Kan alleen contant betalen. Zeer onvriendelijk personeel.

19. de Haas

Eten is goed, service verre van goed.
    Eigenaar is vaak chagrijnig en loopt te snauwen op personeel.

20. Via bestelsite een bestelling gedaan, website bleef hangen of er is iets fout gegaan maar ik had ineens 7 red bull besteld en betaald terwijl ik er maar 1 nodig had.
    In de winkel netjes uitgelegd, ging er vanuit dat de fout opgelost zou worden, helaas moest ik ze maar gewoon meenemen, zonder enig begrip of moeite te doen om 6 teveel afgerekende dure red bull even te verrekenen.
    Zelfs nog een keer terug geweest omdat ook het broodje niet klopte, voor dat kleine bedrag had ik me niet laten kennen als ondernemer, het is niet eens verlies.
    Erg slecht zeker omdat ik hier eerst wekelijks bestelde.

21. Nederlands Geldrop

B

Afgelopen weekend gegeten bij de Zwaan. Goed eten en leuke verassende gerechten. Leuke ambiance en bediening. Aanrader.

22. Nederlands Geldrop

Afgelopen weekend gegeten bij de Zwaan. Goed eten maar de gerechten waren uit de tijd, niet verrassend. We hadden het culinairder verwacht. Alleen het nagerecht gaf een explosie aan smaakjes wat we bij de andere gerechten misten.

23. Helma van Hoorn

Heerlijk gegeten met 4 volwassen. Eten en drinken zeer smaakvol. Bediening uiterst correct en vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.

24. Helma Ramaekers

We hebben lekker geluncht. Het smaakte heel goed.

25. zhixian

26. Jan van Groezen

Het eten en drinken in Heerenhuis 23 was weer zéér goed, alsook de bediening
    die vlot en soepeltjes verliep, voor m'n verjaardag hadden we een 'rustige' tafel
    gevraagd - en gekregen, kortom we zijn meer dan 100% tevreden over ons avondje
    in het Heerenhuis 23 te Geldrop

27. Ze doen er alles aan om het naar ons smaak en plezier te maken. We komen zeker nog een keer dit jaar terug. De bediening was erg vriendelijk.

28. B Verhoeven

Gewoon slecht. Mooie zaak. Alles mooi. Eten is gewoon troep. Stoofvlees is stoofsaus. Nul vlees erin. Friet uit doos. Gewoon bar slecht.

29. Franka van Eerd

Super lekker gegeten, kleine hapjes.
    Een aanrader.

30. Heerlijk gegeten.
    Vriendelijk en kundig personeel.

Het is aan de prijzige kant, naar des ondanks, een aanrader!