Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Geldrop verdeeld zijn.

1. Noppie Isook

2. We hebben hier een friet besteld en een nasi bal. Het bakje friet bestond uit kleine harde stukjes en was erg vet. Desondanks wel een eetbare hap. De nasibal zag er erg smakelijk uit. Bij het opensnijden kwam er echter een zure lucht vanaf. Dit heb ik gemeld bij de balie maar we moesten het doen met 'dit komt van de soja de bal is vers' Toch geproefd, het smaakte bedorven. Direct weer uitgespuugd en ik heb het de balie dame laten weten. We kregen geen alternatief aangeboden. Een eigenwijze blik met ' de bal is vers' daar moesten we het mee doen. teleurstellende service!

3,4
  3. Internationaal Geldrop

Gisteren een een 5 gangen wild menu genoten bij Vertigo. Een heerlijke culinaire avond gehad. We gaan iedere week wel ergens eten, maar deze staat echt in de top drie. Alles klopte, smaken, bediening en sfeer. We wachten af op hun volgende culinair hoogstandje.

4. Chinees-Indisch Geldrop

Mijn ervaring bij dit Chinese restaurant was over het algemeen wel goed. Alleen vond ik het een beetje jammer van de babi pangang die aan de lauwe kant was. En het drinken waar haast geen koolzuur meer in zat. Verder hele vriendelijke bediening. Twee hele leuke meiden die héél service gericht waren en vriendelijk. Alleen vond ik het jammer om te horen dat er geen fooien pot is, wat eigenlijk in alle restaurants zou moeten! Zelf is mijn mening dat je het moet delen. En dat die twee dames ook geen fooi krijgen vond ik erg. Ik heb ze erna toch maar ieder vijf euro gegeven.

Verder was alles gewoon goed en gezellig.

5. Mensen uit Geldrop

Vanavond een heerlijk avondje gehad. We zijn prettig bediend. Het eten was goed en werd keurig verzorgd opgediend. De tomatensoep had wat misschien pittiger mogen zijn, maar dat is persoonlijke smaak. Over wijnen kunnen we niets zeggen, want die hebben we niet besteld, maar met hetgeen wat we wél dronken, was niets mis. Kortom: We zullen er heus nog wel een keer terugkomen!
    Dank u wel.

6. Willy en Marloes

Heerlijk gegeten ! Had de keftedakia ( gehaktballetjes in tomatensaus) besteld als voorgerecht. Nou, dit was zeer zeker de moeite waard ! Gehaktballen waren zo groot, (en ik ben een grote eter) zodat ik twijfelde of ik het hoofdgerecht moest annuleren ! Gehaktballen waren heerlijk, fors van postuur, en geserveerd met een mandje heerlijk vers gebakken stokbrood. Gelukkig heb ik het hoofdgerecht niet geannuleerd, want ook dit was heerlijk.
    Beter teveel dan te weinig zeg ik maar! Bediening was uitermate vriendelijk en nam de tijd voor je, kwamen regelmatig informeren of alles voldoende was. Met andere woorden... aanrader! Irodion is echt een toprestaurant, zowel qua sfeer als Griekse gerechten, als bediening !
    Tot gauw !!!

7. Trees

Hier is het schoon en rustig. De visschotels zijn oke. Prima eetgelegenheid. En je hebt geen last vd winkel.

8. Trees

Gewoon geweldig goed.
    Prima mosselen van een goede kwaliteit met geen enkele slechte ertussen.
    Frieten en salade perfect.
    Prima biertjes en wijnen en grote flessen water.
    Goed soepje.

9. Internationaal Geldrop

Marga Mertens

10. Avondje uiten bij D'n Brabander in Geldrop. Om kort en krachtig te neerzetten eten was lekker vers en wel. Personeel weinig idee over de kaart zelf, eigenaar kent geen sturing en vraagt ook niet of alles naar wens is.

4,3
  11. Wij hebben hier met een paar vrienden en de kinderen gegeten.Kids pannenkoeken, wij mosselen, saté en biefstuk. Alles was heerlijk en mooi geserveerd. Kinderen konden spelletjes spelen en wij hebben leuk kunnen kletsen aan tafel en daarna koffie gedronken op de loungebank. Goede bediening, lekker eten en ontspannen sfeer!

12. Op zondag 29 september hapje wezen eten. Na een gezellige middag was dit echt een domper.
    Het eten was redelijk maar de service was ronduit slecht. Beloofde stokbrood kwam tussen voor- en hoofdgerecht in. Iets te drinken bestellen ging heel de avond erg moeilijk. En als klap op de vuurpijl was afrekenen nog moeilijker. Jas aangetrokken en zelf maar gaan betalen. Ik stond op het punt om zo weg te lopen.
    Vroeger had het een goede naam maar nu kom ik en m´n kids hier NOOIT meer.

1,5
  13. Dinner for 2. Keurig ontvangen in dit restaurant, en we werden direct herkend vanwege onze reservering en naar onze tafel geleid. Het was niet zo druk. Bediening kwam direct met de kaart, en er werd gevraagd wat we wilden drinken. 2 glazen witte wijn besteld en het menu bestudeerd. lekkere wijn. Toen we bij de bestelling wat vragen hadden over de ingrediënten; wat is een mousseline en antibiose? kwam er een onduidelijke uitleg met veel armgebaar, ze wist het ook niet.Flesje wijn besteld, daarvoor bediening geroepen want er kwam niemand aan onze tafel. Voorgerecht kipfilet en Gamba's. Salade bij de gamba's was zo zout dat ik het niet gegeten heb. Helaas de wijn was nog afwezig. Na het voorgerecht kwam de wijn, helaas niet de wijn die ik had uitgekozen want die was op. hoofdgerecht was kabeljauw en ribeye. Ribeye bleek een droog stuk varkensvlees?? Sorry maar bij rib eye heb ik een andere perceptie. dit is niet slim!! we bestelden water maar er werd niet gevraagd wat, en enkele minuten later werden er 2 glazen lauw kraanwater op tafel gezet. Had gewoon even gevraagd!!! Ik had graag betaald voor koel mineraalwater. Bij het serveren van het hoofdgerecht werd er opgemerkt: de frieten en salade komt zo.
    de borden werden met een doek neergezet. voor mij volstrekt overbodig, het bord was lauw en de ingrediënten lauw tot half koud. Daarom was het vlees zo droog?!? Toen we het hoofdgerecht op hadden, hebben we de wijn opgedronken, en toen na een poos kwamen de frieten en de salade. Die hebben we beleefd terug gestuurd, wij hadden al gegeten. De bediening wist ons nog te melden dat dat kwam omdat de frieten altijd vers zijn deze op waren en dat ze dus nieuwe hadden moeten schillen voorbakken en afbakken en ja dat duurt een tijdje!!! Het dessert maar overgeslagen om verdere teleurstelling te voorkomen en sympathiek: de koffie hoefden we niet te betalen. Alleen wel jammer dat ze wel op de rekening stonden, te samen met 2 flessen wijn terwijl we er maar 1 gedronken hadden. Afgerekend bij de eigenaar die ons goed genegeerd had tot op dat moment en het uit zijn hoofd hield om ons te vragen of het naar onze zin was. Daarom mijn vrouw maar zelf de jas aangereikt en met de staart tussen de benen vertrokken. Zo zout hebben wij het nog nooit gegeten!

3,2
  14. Als je pizza wilt eten, is dit een goede plek om naar toe te gaan. Als je andere gerechten wilt bestellen, is dit af te raden. Bijvoorbeeld: Een tonijnsalade, waarvan de tonijn duidelijk proefbaar niet vers is (12,50 euro). Een uiensoep die flauw van smaak is en bovendien niet naar uien smaakt. Een carpaccio waar ijsbergsla bij zit in plaats van ruccola. Een T-bone steak (400 gram) die rare gebakken is zonder dat er gevraagd is hoe de steak gebakken moest worden. (24,90 euro).

Al met al een afrader als je iets anders wilt dan pizza.

2,5
  15. Mevr Bouwman

Wij hebben hier het barbeque arrangement gedaan voor 19.50 euro. De foto van dit arrangement laat gamba's en gegrilde groenten zien. Helaas kregen wij bevroren, smaakloos vlees. Goedkope barbequeworst en hamburgers uit blik (prefab schijven). Verder wat kipfilet en biefstuk (helaas niet voor iedereen). Friet en brood was er meer dan voldoende (goedkoop voedsel zodat je toch vol komt te zitten) helaas geen kruidenboter. Lekkere salades die je normaal bij een barbeque hoort te serveren waren niet aanwezig. Kleine kommetjes, koolsalade en gemengde sla stonden op tafel. Al met al zeer teleurstellend en een zeer slechte prijs/ kwaliteit verhouding. Wij komen hier nooit meer terug.

1,7
  16. Mooie, schone zaak met prima bediening!
    Lekkere friet en ook de kroketten zijn heerlijk!
    Als je daar gaat zitten, bedienen ze je ook.

17. Bij Cocody geweest met 2x Gift for 2.
    Deze bonnen werden correct verzilverd, maar daarnaast werden er ook 18x pils berekend, terwijl dit absoluut niet kan.
    Er zijn 12 consumpties genuttigd en deze vielen inderdaad buiten de Gift for2 bon.
    We hebben toch de rekening voldaan met de mededeling dat dit het laatste bezoek aan dit restaurant was.
    Ook hebben we de overige gasten geadviseerd om hun rekening goed te checken of het totaal aan genuttigde drankjes e/o eten wel correct is gedeclareerd.
    Dit is reeds de tweede keer dat er teveel berekend wordt bij dit restaurant, waar de bediening ook te wensen overliet.

18. Marlies nelissen

Heerlijk gegeten zoals altijd. Wij vragen altijd of er buiten de kaart nog gerechten zijn en die zijn altijd erg lekker. Ook de bediening was weer erg gezellig. Tot snel.
    A presto. Marlies

19. Chinees-Indisch Geldrop

Vanwege mijn verjaardag (gisteren) verrukkelijk gegeten en gedronken met familie en vrienden. De sfeer en het eten is een 10+

20. Vandaag daar wezen lunchen, de 1e en laatste keer...
    Slechte (geen horeca-geschoolde) bediening, veel te lang moeten wachten en eenmaal je bestelling opgenomen dan zien ze je niet meer zitten... (wachten is vervelend, zeker als je niks te drinken hebt). Het duurde 3 kwartier om 3 broodjes te bereiden, waarom weet ik niet, er zaten minimale hoeveelheden ingrediënten op en het brood lag er toch zeker ook al sinds gister in de keuken.

Een slechte horeca-ervaring (helaas typisch voor het "horeca-plein"), slecht/ongeschoold personeel en slechte prijs/kwaliteit verhouding. Een Afrader...

2,8
  21. Trage bediening, anderhalf uur wachten op voorgerecht. Bestel je gehaktballetjes in tomatensaus, krijg je 3 ballen van 5 cm doorsnee, gehaktballeTJES inderdaad.

22. Lekker gegeten, mooi restaurant. Een aanrader voor Geldrop, het is hier gezellig en goed.
    Verrassingsmenu is echt verassend goed. Top Eddy, tot de volgende keer!

23. Ik kom er al sinds begin jaren 80 toen het nog sheng sin heette. Wij halen meestal af en het eten is niet alleen lekker maar ook goed geprijsd en altijd lekker warm. personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Een echte aanrader.

24. marie-jose

Gisteravond heerlijk gegeten, prima bediening, sfeer was er gezellig. Complimenten voor de kok, markt menu was heel erg goed, vooral het toetje meloen met witte chocola. Echt een aanrader!

25. Henk Hermans

Kwamen op zaterdag 29 juni om 23.00 uur binnen om met 6 personen nog iets te drinken. Buiten stond vermeld dat de zaak tot 02.00 uur open zou zijn. Om 24.00 uur werd ons verzocht om af te rekenen, ze gingen sluiten. Onze vraag was, het is nog geen 02.00 uur, het antwoord was, als het niet druk is gaan we eerder dicht. Wij komen hier in ieder geval niet meer terug en geven dit door aan onze kennissen kring.

26. Internationaal Geldrop

Johan

Ik ben niet van de dure restaurants en de fooien, of er moet iets heel erg goed zijn. Dit restaurant maakt dat waar. De sfeer is top, het eten is heerlijk en met een unieke eigen smaak. De bediening is uitstekend. Dit restaurant is elke euro waard + dikke fooi. Aanrader voor mensen die goed, lekker willen eten.

27. Johan

Kort geleden gegeten en toch maar besloten iets achter te laten. Het was een social deal dus je verwacht niet te veel, maar dit was een bittere teleurstelling. We kregen een flauw voorgerecht. Het hoofdgerecht bestond uit kipfilet in brokjes gesneden met tomatensaus. Zonder kruiden, marinade of iets anders. En het toetje had nauwelijks smaak. De bediening was vriendelijk en stond open voor mijn kritiek, maar toen ik deze site zag, snapte ik dat dit restaurant al langer niet goed bezig is. Ze hebben een fijne lokatie en sfeer, maar mogen zich schamen voor hun hoofdgerecht!

28. Den Haag

Als je voor 17,50€ een garnaal, een coquille, een eetlepel mul, een eetlepel schol en een aardappel gedeeld in 4 stukjes wilt eten als hoofdgerecht, dan moet je hier een bouillabaisse bestellen.

4,3
  29. P.Gompie

Op 29-6-2013 ons 25-jarig huwelijksfeest gevierd bij Den Brabander.
    Perfecte bediening, heerlijke BBQ, we kwamen niets te kort.
    Een echte aanrader voor mensen die iets te vieren hebben.

30. Leuke friettent. Vers eten en veelal uit de eigen keuken. Personeel werkt altijd hard zover ik kan zien en zijn daarnaast erg vriendelijk naar de klanten. De schotels die je er kan bestellen zijn echt heel goed. Ik bestel het regelmatig. Het enige minpunt is (zoals anderen aangeven) de bereikbaarheid.

Groot pluspunt ten opzichte van veel andere friettenten heeft Bogardeind een groot terras met ik denk plaats voor minimaal 30 personen. Omdat het dan dicht bij elkaar staat krijg je automatisch een leuke sfeer als je buiten zit.