Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Geldrop verdeeld zijn.

Het was heel lekker! En de mensen daar waren super vriendelijk. Zeker de beste friettent in geldrop

Eva

Elena

4. Internationaal Geldrop

Gegeten op de 1e verdieping. Net nieuw! Sfeervol en heerlijk gegeten!

Al enkele jaren een goede ervaring gehad maar het laatste jaar was het elke keer minder. Vandaag voor de laatste keer geweest. De soep was niet warm. Daarna erg lang op de pannenkoek moeten wachten. Ook deze was niet warm. De bediening vond ik ook afstandelijk. Jammer, was altijd een fijn adres.

Gewoon goed lekker eten en een echte top service.

Ik ben hier gister wezen eten met mijn man en het was weer heerlijk zoals wij gewend zijn!
    Het was niet druk dus de bediening had alle aandacht!
    We hoeven hier nooit veel af te rekenen. De prijs voor de kwaliteit die je krijgt is goed in verhouding.
    Ik bedoel als je met zijn 2e onder de 50 euro kunt eten en drinken moet je ook geen 5 sterren diner verwachten naar mijn mening. Dus ik zeg ga zo door!

Echt heel slecht! Eten niet lekker en duur betaald voor wat je krijgt! Bediening ook waardeloos!
    Kom hier nooit meer!

Geen enkele gezelligheid of sfeer, en vriendelijkheid is ver te zoeken.

Een fijne avond, het was lekker druk. Wij hebben er heerlijk gegeten. Prima.

11. Chinees-Indisch Geldrop

Ad Van hoof

Hebben vandaag afhaalmaaltijden meegenomen was heerlijk en nog heel warm ondanks dat we in Valkenswaard wonen. Babi pangang en kip siam is een aanrader. Prijs en kwaliteit staat bij ons goed aangeschreven. Daar kan menig ander restaurant veel van leren.

We waren er afgelopen donderdag om 20:15 ze zijn open tot 22 uur volgens site. Geen slagroom meer, hadden het al schoongemaakt. Bolletjes klein vergeleken wat we in het begin van de zaak kregen. Hoorntjes oud niet knapperig meer, jammer!

We hebben heerlijk gegeten. De sushi was van mooie kwaliteit. Geen dikke rijstlaag.
    De aankleding van het restaurant kan beter. Wat intiemer. Het heeft nu veel weg van een zaaltje.
    De bediening was zeer attent en vlot.

Verjaardag van mijn jongste zoon gevierd.
    Leuk om daar weer bekende pizzabakker terug te zien en zijn enthousiasme te zien

Zeer slechte zaak daar niet vriendelijk… Ijs gevuld, bakken staan er dagen in, dus niks vers gemaakt dagelijks. Moeten maar eens gaan leren wat goed ijs is… en kijk de doeken eens waar ze mee poetsen brrrrrrrr. Eens maar nooit meer… wat een naar mens is dat.

Ze bezorgen niet eens als het 3 km verder is dan Heeze.

Zeer onhygienisch. Thee werd al op vies servies geserveerd. De kaart zat onder de vieze plakkerigheid. Dat nodigt 0,0 uit om iets te eten te bestellen. We zijn snel weg gegaan.

Wilma Pellegrom

Regelmatig eten halen daar, maar de huisgemaakte nasiballen waren niet te vreten, vandaag de (korst) was van een meloen ofzo, super dik dus heb alleen de nasi uitgelepeld, toch jammer van zo'n zaak

Bestel je 2 broodjes shoarma krijg je 2 pizza's shoarma
    En pita kaas 36 plakken kaas erop heel slecht

Frites stoofvlees gehaald… man man man wat een flop. Veel jus geen vlees en dat voor €5. De zaak gebeld en je krijgt nog een grote mond ook… De helft is daar al dicht getimmerd, nu deze zaak nog.

Van den Elsen

Uitstekend, vooral de bediening.

Bs Thissen

Lekkere verse friet, vriendelijk personeel, kom graag nog eens terug!

23. Chinees-Indisch Geldrop

Gebruik gemaakt van het all in buffet.
    Prijs kwaliteit, heel lekker gegeten.
    Gastvrouw heel erg vriendelijk.
    Een aanrader.

Na alle goede recensies hier onderweg gestopt om wat te eten. Als je ooit in Italie bent geweest durf je dit geen italiaans te noemen. Macaroni uit de oven is gewoon penne met een waterig tomatensausje met ham uit blik. Huiswijn is waterig en te zoet. Ingredienten worden vergeten en bij navragen wist de serveerster uberhaupt niet dat ze erin hoorden. Wij gaan niet meer terug, helaas.

Hele lekkere shoarma. Friet apart geleverd vlees niet druipend van olie of vet heerlijk geeten.bezorgtijd ook ok half uurtje enige minpunt was dat ik vergeten was om een menukaart erbij te vragen maar dat gaat goed komen.

26. Shoarma Geldrop

Zeer en zeer slecht de laatste tijd zeker als je laat bezorgen is het ver onder de maat je krijgt zo weinig vlees dat je haast dubbel moet bestellen, nee voor mij geen marmaris meer.

Hier afgelopen vakantie hier heerlijk gegeten! Pizza was geweldig lekker!

E. Koster

Erg lekker en vers eten, goede kwaliteit en grote porties. De sfeer is ontzettend prettig en gemoedelijk. We komen er graag, zeker met onze kinderen die er altijd heerlijk verwend worden.

Slecht! Voorgerecht 2 schijfjes tomaat en 2 dunne schijfjes mozzarella aangekleed met 1 blaadje ruccola sla.
    Hoofdgerecht 9 gnocci in een bende saus. Smaakte wel goed maar heel erg weinig.
    Nagerecht rijstebrij met rozijnen smaakte ook goed maar met grote honger van tafel.
    Nooit meer! Geen aanrader voor iets grotere eters dan een muis ik denk zelfs dat die nog honger zouden hebben.

30. Frans Geldrop

Heerlijk gegeten op de verjaardag van mijn vriendin. Unieke gerechten voor een zeer passende prijs. Erg vriendelijk personeel. Ontzettend genoten!