Op dit adres zit nu: Cafetaria Chiao

Lunchroom Il Pranzo in Geldrop

Bezorgrestaurants in de buurt van Lunchroom Il Pranzo

1. Wij hadden via Groupon 2 vouchers gekocht, uiteindelijk besloten om het af te halen. Het zou voor 4 personen moeten zijn, bij de gamberoni hoofdgerecht voor 2 personen waren de gamba's welgeteld 6 stuks(dus 3 de man), ook het sausje was ontoereikend, de salmone was oké maar niet geweldig, smaakloos. Toetje wilden we graag zelfgemaakte tiramisu, 5 minuten van te voren gebeld dit werd ons geadviseerd en op moment supreme, sorry die is op. Dan maar ijscoupe, die we in, jawel, koffiebekertjes mee kregen. Wat een service!! Slecht eten voor veel te veel geld en dat terwijl we al 50% korting via groupon hebben gehad, NOOIT meer!!

2. Vandaag heerlijk gegeten met mijn vrouw! Ik kwam binnen en er zaten 3 tafels! We hebben helemaal niet lang hoeven wachten tot dat er iemand kwam om de kaart te brengen en drinken te bestellen! We hadden samen cappuccino en alles werd zelf gedaan en geen cacao (zoals het hoort in italië) en een italiaans koekje! Ik had een italiaanse bol macinata en mijn vrouw had een panini italiano ook daar hebben we niet lang op hoeven wachten! En het was vers en ook italiaans! We vonden het ook leuk toen de kok even een kijkje kwam nemen in de zaak en vroeg aan ons of het allemaal naar wens was! We gaan zeker snel een keer terug om te lunchen!