Irodion in Geldrop

Grieks Specialiteitenrestaurant!

Het is 161 jaar na Christus. Architect Herodes Attika ziet 'zijn' Irodion in Athene voor het eerst bespeeld. Hij kon toen niet vermoeden dat, vele jaren later en vele marathons verder, een nieuw 'theater' van die naam zijn deuren zou openen…

Grieks Restaurant Irodion is sinds jaar en dag een begrip in Geldrop. In een sfeer van Griekse gemoedelijkheid kunt u volop genieten van de vele specialiteiten die ons restaurant rijk is. Een enthousiast team van medewerkers zet zich graag in voor een smakelijke avond, en voorziet in al uw wensen.

Kijk eens om u heen… u waant zich in een authentiek stukje Griekenland op het Brabantse land. Wij wensen u een fantastische, smakelijke en onvergetelijke avond! En dat gaat zeker lukken!

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1231943978 78
1466197143 67
1472053472 66
1507191447 70

1. Greta stamps

Bedankt voor de reservering heb dit nu voor de tweede keer gedaan het is me goed bevallen. Het eten was goed wij hebben daar al vaker gegeten.

2. Zitten er andere mensen in?? Wij zijn hier vaker geweest en toen was het heel anders...

De porties waren nu veel kleiner. We zijn hier nu voor de 5e keer geweest. Als we er op vakantie waren. De 1e keer zelfs op zaterdag en zondag, zo top was het. Lekkere kruiden op het bord. De 3e keer was ook super lekker, al waren het toen al andere borden en zonder de kruiden. 4e keer was nog lekker, maar anders maar dat kan altijd wel eens gebeuren denk ik dan.
    Maar gisteren was echt de minste keer van allemaal. Gyros super zout, ik hou daar wel van, maar niet iedereen. Ook de koolsalade uit de saladebar had ik m'n twijfels over. Ben ik echt fan van, maar proefde twijfelachtig. Mijn man had net z'n laatste hap eten in zijn mond en veegde zijn mond af en de serveerster stond was het lekker en zal ik de dessert kaart halen.

Ik raad het altijd iedereen aan om daar te gaan zelfs bij ons, terwijl wij ook een Irodion hebben op kwartier afstand. Voor jullie is het bijna een uur. Maar vraag me toch echt af wat er was in de keuken of dat er een andere kok is ofzo. Verder stond deze keer de muziek erg hard en was het behoorlijk fris in de zaak.

3. Familie Enghardt

Bij Irodion is het altijd goed. Alleen als er grote groepen zijn dan wil het nog wel eens gebeuren dat je lang op het eten moet wachten. Dat maken ze dan wel weer goed met een lekker flesje wijn. Wij komen hier graag eten.

4. Erg lekker gegeten, vlotte bediening en eigenlijk niets te klagen! Het enige minpuntje was dat de cheesecake (dessert) helaas op was, maar we zaten toch eigenlijk al aardig vol!

5. 65 minuten gewacht op onze eten... geen excuses niets... Hier ga ík niet meer eten!

6. Lydia van Schaijk

Lekker eten, vriendelijk personeel. Je krijgt altijd een extraatje als er iemand jarig is. Top restaurant!

7. Miranda

Wij komen hier al jaren met kids vanwege goede kwaliteit, maar vandaag topdrukte. Helaas voordat hoofdgerecht arriveerde was de tzatziki bij saladebuffet op. Toen manlief er naar vroeg alleen reactie "is nu op"! Dan maar knoflooksaus bij de gyros. Sowieso viel ons op dat saladebuffet zeer karig was. Vooral tomaat en komkommer. Jammer!

Toen we vertrokken na al 1 uur en een kwartier zagen we de tzatziki bijgevuld. Toetje hebben we deze keer bij de ijssalon gedaan. Altijd goed druk of niet druk.

8. M. Bakermans

Donderdag 19 mei met 10 dames gereserveerd. Het hoofdgerecht was goed. Smaakvol. Bij het nagerecht, Griekse yoghurt, bleven de noten op het bord liggen. Vies muf van smaak.

De bediening liet te wensen over. Geen glimlach op het gezicht gezien. Geen vriendelijk woord of grapje. De thee werd in etappes geserveerd, kokend water en na 10 minuten de theedoos. De witte wijn was lauw. Het kwam heel onprofessioneel over. Geen goede aansturing.

Na het betalen van de rekening kregen we na 15 minuten bij vertrek aan de deur nog een drankje aangeboden. Al met al dit maak je niet goed met een fles likeur. Jammer, we voelden ons geen welkome gast. Ondanks eerdere goede ervaringen is dit de laatste keer geweest.

9. Restaurant begint af te takelen qua service en vriendelijkheid.
    Drinken opnemen, maar niet komen brengen. Achteraf staat het wel op de rekening. Dit is al meerdere keren gebeurd. Ook eten vaak het verkeerde.
    Altijd gemoedelijk wezen eten, maar we zijn nu meer bezig met de rekening te controleren.
    Kan altijd een keertje gebeuren natuurlijk en we hebben hier ook wel begrip voor, maar het is nu iets te vaak gebeurd. Na dit enkele keren meegemaakt te hebben, is het voor ons nu gedaan met deze Griek.
    Jammer Kostas, het spijt ons, maar we zijn echt niet meer tevreden.

10. Fam. Wolthuizen, Geldrop.

Vrijdag 6 november 2015, tussen 18.00 en 20.00uur, lekker gegeten. En als extraatje werd ons zelfgemaakte likeur aangeboden, wat ik bijzonder van smaak vond. Toen ik dat aan de ober vertelde, bood hij ons nog 'n glaasje aan, nog niet eerder meegemaakt. Wat 'n gastvrijheid!!

11. Eten prima. (kind) vriendelijke bediening. Fijn dat er een saladebar staat. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Kan dit restaurant aanbevelen. Voor kinderen 'eigen' aperitief, erg grappig.

12. Samen met vrienden gingen we bij de Griek eten een aantal weken geleden. Stonden netjes bij de ingang te wachten tot er iemand naar ons toe zou komen om ons een tafeltje aan te wijzen, maar na ongeveer 10 minuten zijn we zelf maar ergens gaan zitten.

Meteen kregen we het verzoek op te staan en te wachten tot iemand ons hielp (er waren maar 4 tafels bezet in de zaak!!). Na het bestellen van drinken (waarop we wederom lang mochten wachten voordat we het kregen) bestelling opgegeven.

Nou niemand van ons heeft het juiste gerecht ontvangen zoals besteld was. Tja als we wilden wachten op de juiste bestelling zou het minimaal een half uur duren... huh?
    Dan maar opgegeten. Smaakloos en koude frites. Geen toetje meer genomen en wat bleek toen we de rekening vroegen: klopte deze natuurlijk niet want we hadden duurdere gerechten ontvang en moesten deze betalen. Nou echt niet gedaan.

Sorry maar dit was mijn slechtste ervaring ooit in een restaurant, notabene in mijn eigen plaats.

13. Maikeltje

Wat een geweldige avond gehad in Irodion met Anita myer. Waren op zaterdag avond geweest en zaten lekker in de serre, waar vergeleken met voor echt een super sfeer hing. Hopen dat er snel weer zo'n avond volgt. Tot snel irodion.

14. Grieks eten vind ik normaal heerlijk maar dan is er ook vriendelijk personeel aanwezig. We werden met zijn drieën aan een klein tafeltje geplaatst terwijl er vele grotere tafels vrij waren of aan deze tafels zaten notabene 2 personen. Onvriendelijk personeel, totaal niet geïnteresseerd, aan andere tafels staan te praten en wij maar wachten. Zelfs ons wisselgeld moesten we aan de bar afhalen. Kortom nee wij gaan voorlopig geen Grieks meer eten in dit restaurant. Ps. de dame die ons het eten bracht was wel vriendelijk.

15. Wat een geweldige kerst beleeft bij irodion, heerlijk gegeten en super personeel. Jullie zien me snel terug.

16. Na gegeten te hebben bij de Griek in Hilversum besef je dat er in Geldrop een geweldige Griek zit! Altijd lekker, porties meer dan voldoende, lekkere saladebar, altijd vriendelijke bediening. Zeker een aanrader.

17. fotios

18. Wat een teleurstelling was deze dag geworden. Met een jarige vertrokken om gezellig uit te gaan eten.
    Bediend personeel was erg onpersoonlijk, en tegen het ongeïnteresseerde aan. Drinken verkeerd opgenomen, helaas geen sorry of excuses. Na het bestellen leek het of men ons vergeten was. Duurde allemaal erg lang.
    Bij mijn hoofdgerecht kwam men mij vertellen dat men niet alles (vleesgerechten) had en men daarvoor iets anders heeft gepakt. Dit hoorden wij enkele minuten later ook bij een tafel achter ons. Dit hoor je echt vooraf te melden en niet tijdens het uitserveren vind ik.
    Wij bestelden nog een extra drankje. Helaas vergeten, na 15 minuten ben ik naar de bar gelopen om te vragen. Medewerkers stonden daar al enkele minuten gezellig te kletsen. "O, zijn wij u vergeten?" Bij het toetje werd een ijscoupe verkeerd gegeven en tot overmaat kreeg de verkeerde persoon de felicitaties voor zijn verjaardag met vuurwerk (bij entree goed aangewezen wie het was). Toen nog bijna 20 minuten na 2x de rekening gevraagd. Nee helaas, een zeer slechte ervaring.

19. Ik ben hier meerdere keren geweest om te eten. Een aantal keren met mijn ex-vriend en met mijn familie. Het eten is heerlijk en je zult het restaurant absoluut niet hongerig verlaten. Service over het algemeen prima, ook al heb ik daar de vorige keer dat ik er was wat problemen mee gehad. Toen hebben ik en mijn ex-vriend een uur op ons eten zitten wachten en kwamen we er achter dat het helemaal niet door was gegeven aan de keuken. Tot twee keer toe die avond. Helaas, maar gelukkig is dat maar éénmalig geweest. Over het algemeen een prima restaurant.

20. j.l Zaterdag opnieuw gaan eten bij Irodion.
    Wat een leuke avond moest worden liep uiteindelijk uit op frustratie.
    18.30 uur gereserveerd en aanwezig.
    Direct een tafel voor ons met welkomsdrankje.
    18.45 uur bestelling gedaan voor voorgerecht en hoofdgerecht.
    Na een half uur eens gevraagd naar de stand van zaken over ons voorgerecht.
    Om 19.45 uur opnieuw de vraag gesteld naar onze gerechten, en opnieuw geen reactie terug.
    Na 4 drankjes, die allemaal netjes op de rekening stonden, en na de derde keer vragen werd om 20.30 uur voorgerecht en hoofdgerecht tegelijk op tafel gezet.
    Mijn Girosschotel was niet warm, maar ook niet koud.
    Geen enkele reactie of verontschuldiging.
    Sorry Kostas, dit was echt onze laatste keer bij Irodion

21. Eet er zeker 2 a 3 keer per week en altijd goed! Kan onderstaande reactie dan ook niet plaatsen. Personeel vriendelijk en gezellig, je voelt je echt welkom. Kleine porties?? Nou dan moet je wel een heel grote eter zijn wil je het op kunnen. Ik zeg Irodion ga zo door!

22. scheepers

Recent met 4 personen gegeten bij Irodion, volgens mij krijg je evenveel frietjes als wanneer je met 2 personen bent. Meer friet is bijbetalen. Ook lijken de porties vlees, giros enz, gehalveerd. En de giros is van erg slechte kwaliteit, veel te vet. Ik ga vaak eten bij de Griek maar heb het niet eerder zo slecht getroffen als bij Irodion. Een jaar geleden was het er wel goed maar nu niet meer. Ons zien ze er nooit meer.

23. Dank je wel Irodion. Geweldige gastheren, ook heel erg bedankt voor de geweldige avond met Peer en Jolanda. Wij zijn nog onder de indruk van de gezelligheid en het heerlijke eten.

Vriendelijke groet,
    Hans en Hetty
    Henk en Miranka

24. peter en jolanda van krugten

Gewoon top, alles is tot in de puntjes geregeld. We komen al ruim 18 jaar hier, al verjaardagen en vele feesten gehad. Toppie

25. Weer een gezellig avondje gehad bij Irodion. Heerlijk gegeten en de service was top!

26. Ook als het druk is hangt er een gezellige sfeer. Personeel is erg vriendelijk en ze houden goed in de gaten of ze nog iets voor je kunnen betekenen. Je hoeft dus geen half uur te wachten als je nog iets te drinken wenst te hebben. De gerechten uitstekende kwaliteit en in juiste hoeveelheden. Als je iets meer tijd tussen de gerechten wenst kun je dit aangeven en dan wordt daar zeer goed rekening mee gehouden. Goed en gezellig restaurant.

27. In mijn privéleven kom ik veel in de regio Eindhoven. Het is niet voor niks dat Grieks Restaurant Irodion overal een gerenommeerde naam heeft. Dit komt niet door het slechte eten of de belabberde service/bediening. Het eten, de sfeer en de bediening is uitzonderlijk goed te noemen. Echter, overal waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt. Indien hierover redelijkerwijs een opmerking wordt gemaakt, is Irodion te allen tijde bereidt om te zoeken naar de juiste oplossing. Ik kom al jaren bij Irodion en moet eerlijkheidshalve bekennen dat het niveau doorgaans een ruime 8 behaald. Ik blijf dan ook zeker nog jaren komen en beveel iedereen aan om eens een kijkje in de spreekwoordelijke keuken van Irodion te nemen! Zeker de moeite waard.

28. Sfeervol restaurant. Hier ga je eten om een lekker bordje eten tegen een redelijke prijs te krijgen. Ruim keuzemenu, zeker als je meermaals komt eten, maar constante kwaliteit. Vriendelijk maar wisselend personeel. Ook de saladebar echt top!

29. Geweldig restaurant. Goed eten. Veel en een grote keuze uit het menu. Vriendelijk en goed personeel. Hangt altijd een goede sfeer. Ik kom er erg graag. Bedankt jongens en meisjes, tot snel weer.

30. Afgelopen zondag hier gegeten. Zijn hier vaak geweest dus er maar weer eens naar toe, maar nu was het slecht.
    Garnalen cocktail zit vol met appel en meloen. Het hoofdgerecht, zalm met garnalen en broccoli besteld. Garnalen zaten er niet in en broccoli 1 stukje. Ik hoorde ook dat veel mensen het eten terug stuurden omdat het niet gaar was. We vroegen toch nog of we voor de vroege schift op eerste kerstdag konden reserveren, maar die zat vol zeiden ze. Toen ik ging afrekenen duurde het erg lang om te pinnen. Hoorde ik iemand reserveren voor eerste kerstdag, en ja hoor in de eerste schift was nog plaats. Hé dat was toch vol? Oh nee, als je er veel komt is er blijkbaar toch plaats.
    Nee het is niet meer wat het is geweest, personeel maakt zeker onderscheid of je veel komt of niet.

31. Wat een sfeerloze hut. Echt een vreetschuur. Doordat er ook afgehaald kan worden is er continue in- en uitloop. De rokers staan voor bij de deur zodat je door de nicotinelucht naar binnen moet gaan. Zit je voor in het restaurant dan krijg je elke keer als de deuren open gaan een vleugje nicotine mee. Bah!!
    Daarnaast zeer bijdehante bediening die denken dat ze overal grapjes over kunnen maken. Eten is erg zout en bij elk hoofdgerecht zou frietjes zitten. Wat denk je? Krijg je 1 portie bij 5 hoofdgerechten. Geef je dit aan, wordt er gelukkig friet bijgebracht, maar ook in rekening gebracht!! Stelletje oplichters. Gerechten zijn klein in vergelijking met andere Griekse restaurants in de buurt zoals bijvoorbeeld in Mierlo. Ik ga hier voortaan niet meer naar toe.

2,1
  32. Op zondag 29 september hapje wezen eten. Na een gezellige middag was dit echt een domper.
    Het eten was redelijk maar de service was ronduit slecht. Beloofde stokbrood kwam tussen voor- en hoofdgerecht in. Iets te drinken bestellen ging heel de avond erg moeilijk. En als klap op de vuurpijl was afrekenen nog moeilijker. Jas aangetrokken en zelf maar gaan betalen. Ik stond op het punt om zo weg te lopen.
    Vroeger had het een goede naam maar nu kom ik en m´n kids hier NOOIT meer.

33. Trage bediening, anderhalf uur wachten op voorgerecht. Bestel je gehaktballetjes in tomatensaus, krijg je 3 ballen van 5 cm doorsnee, gehaktballeTJES inderdaad.

34. Heb dit restaurant leren kennen toen het klein was, was geweldig. Nu is het groter en ben er op rustige en drukke momenten geweest. Door de week is het beter dan in drukke uren, zelfs de huisschotel leek de laatste keer (weekend) kleiner dan voorheen. Met pijn in het hart moet ik bekennen dat de kwaliteit achteruit gaat..

35. Bij Irodion kan het dooien of vriezen. Afhankelijk van wie er die dag in de keuken staat. Ben hier dus al verschillende keren wezen eten. Ham en meloen met frambozensaus was niet te maggen, de gebakken mosselen waren dan weer prima. Voor de liefhebbers van ' heul veul' vlees is het hier goed vertoeven. Schotels zijn de laatste tijd weer stukken beter geworden. Schoon sanitair en nette bediening. Sinds de verbouwing is het wel erg groot en massaal geworden.

36. Kom vaker bij irodion, zolang het rustig is is het goed en lekker.
    Maar ik heb meegemaakt dat wachtende klanten mijn toetje naar binnen keken, zodat ze onze plaats hadden. En latere klanten eerder eten kregen. En ook ' vergeten ' porties! Zit je met 6 te eten en 1 wacht nog op eten. Dat kan beter! Maar omdat ik weet dat het eten ongelofelijk lekker is en personeel vriendelijk kom ik op rustige dagen graag terug!

37. michelle en familie

Wij komen met ons gezin familie en/of vrienden hier al jaren. Personeel wat we inmiddels heel goed kennen is top drankje staat op tijd klaar als de glazen bijna leeg zijn wordt meteen gevraagd of je nog wat te drinken lust, eten is gewoon heel goed en de bediening en vriedenlijkheid van het personeel maken alles tot een heel sfeervol en gezellig restaurant waar je na afloop lekker op je gemak door kunt borrelen en nooit buiten gekeken wordt.

38. Een tijdje geleden kwamen we binnen (natuurlijk gereserveerd) en bleven netjes op onze beurt wachten. Na even te hebben gewacht kwamen er meer mensen binnen. En hoppetee die werden meteen naar een tafeltje gebracht, en wij konden nog langer wachten. Moeten ze toch even rekening mee houden want daar kunnen mensen zich mateloos aan ergeren. En ga alstublieft niet met de feestdagen, op rustige dagen is het allemaal beter bereid en lekkerder scheelt echt heel veel.

39. Berry: Wij komen hier al jaren en vaak dus tijd voor een recensie. Het is een goed restaurant, sfeer is uitmuntend en personeel altijd vriendelijk. Eten is prima en als je wat anders wilt of er bij kan dit altijd geregeld worden. Prima grieks en een van de betere in de omtrek Geldrop.

40. Je wordt met de grootste vriendelijkheid naar de tafel geleid.
    Direct een welkomsdrankje en de menukaart. Het was er heel erg druk, maar toch een perfecte bedening.
    Het eten was zoals het moet, gewoon op tijd niet te lang of snel.
    Het eten is zo lekker dat je niet meer thuis wil eten.
    De service is altijd hoogsvriendelijk het personeel lijkt wel daar op getraind te zijn lachen en komen altijd even een praatje maken als er tijd voor is.
    Altijd bieden ze een drankje van de zaak aan.
    Bij betalen weer drankje van de zaak en ga maar door.
    Niet te chique, heel netjes en schoon.
    Ik zou zeggen kom allen daar naar toe en proef de echte Griek voor een betaalbare prijs .

41. Bart Veldhuis

42. Prettige sfeer, prettige bediening en het eten smaakte weer als vanouds.(echt een thuiskomertje)

Jammer van de ouzo aangeboden door Costa, breng hem bij mijn volgende bezoek maar.

43. Naast "standaard" vleesspiesen die je meestal in een dergelijk restaurant aantreft ook originelere recepten bijv. ossenhaas en varkenshaas met groenten in een pannetje, geflambeerd met metaxa. Vlees heerlijk mals, meer dan genoeg voor een grote eter en het geheel simpelweg ontzettend lekker!

Daarnaast onbeperkt eten van de saladebar, goed gebakken friet, rijst en 2 drankjes van het huis; ik kom zeker terug.

44. John Steevens

Personeel is altijd even vriendelijk! Kom er al jaren maar ga er liever doordeweeks eten dan 's weekends. Als het druk is is het vlees vaak nog gedeeltelijk rauw. Als het er niet druk is kan je er prima eten. Mocht het druk zijn dan vermijd ik deze Griek.

45. Nu enkele keren Irodion bezocht.. Ik wil ook erbij vermelden dat ik een fervent liefhebber van Grieks eten ben en dus ook al vele Griekse restaurants heb bezocht.

De kwaliteit van het eten in dit restaurant varieert helaas nogal. De ene keer is bv het vlees goed bereid en echt lekker, de andere keer een behoorlijk karige portie met te taaie gyros... jammer.

De bediening kan ik weinig over klagen, in het algemeen voldoende vriendelijk.

46. Lekker, echt Grieks eten. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel.

We kregen meerdere keren een drankje van de zaak.

Zeker een aanrader voor iedereen die van echt goed Grieks eten houdt.

En.. niet te duur.. samen voor-hoofd-na met drank €60.

47. Wij waren een lang weekend weg en hadden thuis bij de site eet.nu een aantal restaurants uitgezocht, waaronder een Spaans restaurant. Irodeon stond daar bij. Echter bij aankomst, bleek dit dus een Grieks restaurant te zijn. Wij hebben het personeel hierop geattendeerd, en tot onze verbazing werdt hier heel lakoniek op gereageerd. "als ze Spaans willen, maak ik wel een bordje paella hoor" was de reactie. Alsof het daarom gaat!

De verdere klantvriendelijkheid was ook ver te zoeken, we hebben snel ons bord leeg gegeten, wat ook niet echt "je van het"te noemen viel, en over de sfeer valt te redetwisten, maar wij vonden het er erg ongezellig, de tafels staan veel te dicht op elkaar, je kunt letterlijk verstaan waar het aan je buurtafel over gaat, en je kunt dus iedere hap meekijken, we zijn een des illusie rijker en zijn er snel vandoor gegaan(wel betaald natuurlijk), maar ons zien ze daar nooit weer.

48. Wij komen hier al jaren tot volle tevredenheid. Tuurlijk gaat er wel eens wat fout. In welk restaurant is dat niet zo bij grote drukte. De bediening is goed te noemen. Vooral Rob doet z'n best om de klanten zicht thuis te laten voelen en dat lukt hem goed. De kwaliteit van het eten is goed te noemen.

Algemeen moeten we wel stellen dat de prijzen de laatste jaren aan de hoge kant zijn. Dat is bij elk restaurant zo. Dat is jammer, want iets meer uit eten gaan is leuker. Vooral in deze tijd waar veel mensen het financieel moeilijk hebben. Ook die mensen willen een avondje betaalbare gezelligheid.

49. Carin van Dam

Vroeger zijn we hier wel vaker geweest maar zijn hier van het weekend weer eens wezen eten, wat een afknapper! Slecht eten, veel zout en een overdaad aan kruiden, zeer "zwaar" eten, een boerenhap! Voor ons nooit meer! Jammer van het geld.

50. Ruudy 5 punten

Ik was met het gezin uit eten.

Bediening was snel!

Sfeer: heel erg gezellig met goede muziek.

Lekker eten.

Prijslijst is niet te duur.

Service is echt goed!

51. Altijd goed gegeten, maar de laatste tijd lijkt er een beetje de klad in te komen. Het eten is onveranderd goed, maar lijkt minder te worden qua hoeveelheid waardoor bijbestellen vaker noodzakelijk is.

Met de kou van de afgelopen periode in de serre zitten was geen pretje. Het was 1 groot tochthol, de bladeren van de planten waren gewoon aan het meewuiven.

Het belangrijkste vind ik toch wel de bediening die zienderogen achteruit is gehold.

Lang wachten op een kaart, moeilijk kunnen bestellen en eens te meer gewoon drankjes die niet aankomen of pas na lange tijd.

Dit is niet altijd zo geweest en moet zeer zeker weer naar het oude niveau terug worden gebracht voor ik er weer wil komen.

52. Al een aantal keren bij Irodion geweest, maar wat betreft bediening en service gaat het steeds verder achteruit. Laatst was het helemaal rampzalig.

Na binnenkomst duurde het een half uur voordat we de kaart kregen, terwijl het niet druk was en er voldoende personeel rondliep. We werden gewoon overgeslagen.

Eenmaal onze gerechten besteld waren we al ruim een uur (!) aan het wachten op ons hoofdgerecht, toen de tafel achter ons die later binnen waren gekomen al wel hun hoofdgerechten kregen, toch maar eens gevraagd waar ons eten bleef.

Na enig navraag werd ons medegedeeld dat het eten al klaar stond voor ons en dat het er zo aan kwam.

Een kwartier later hadden we nóg niets, dus het was duidelijk dat ze ons vergeten waren en nu pas onze gerechten aan het bereiden waren. Weer gevraagd en wéér werd ons verteld dat het er zo aan kwam.

Toen na een minuut of 10 kwam het dan inderdaad, maar één mixed grill was niet compleet, de suzuki zou nog nakomen. Dit terwijl de overige personen van ons gezelschap wel allemaal een suzuki op hun bord hadden liggen.

Nadat iedereen zowat hun gerecht op had, nog steeds geen suzuki. Weer navragen *zucht* en toen na 10 minuten werd er dan eindelijk een bordje gebracht met een suzuki en als toevoeging nog wat ander vlees (extra dus). Maar dus wel nadat iedereen zijn eten al op had en het eigenlijk niet meer hoefde.

Het eten was verder redelijk goed van smaak, daar viel niets over te zeggen, maar het lange wachten tot 4 (!) keer toe en het herhaaldelijk moeten vragen waar ons eten bleef, maakte het voor ons een behoorlijke domper. Wat een slechte bediening.

Na al deze ellende werd ons wel een kopje koffie aangeboden, maar dit vind ik niet meer dan vanzelfsprekend.

53. Heb echt lekker gegeten en gedronken, goede bediening.

Goede sfeer, en prijs/kwaliteit is perfect.

Ik ga er elke maand zeker 1 tot 3 keer heen.

54. Familie uit Zeeland

Na onze goede ervaring in oktober 2008, afgelopen zaterdag (23 mei 2009) wederom heerlijk gegeten bij Irodion in Geldrop.

Klein minpuntje; er arriveerde een gezelschap, waarvan 2 heren overduidelijk teveel gedronken hadden. Erg jammer dat deze in het restaurant werden toegelaten. Zij namen plaats achter onze tafel en dit was niet echt plezierig. De bediening is onzes inziens professioneel genoeg om dergelijke gezelschappen voor te stellen een andere keer te komen eten (-in niet beschonken toestand-)

55. geldropsmeisje

het is er altijd weer gezellig, en t eten is er lekker.
    de bediende zijn heel aardig!
    perfect als je van grieks eten houd!

56. Had veel goede recensies gelezen over dit restaurant, dus maar eens een keer uitgeprobeerd.
    Helaas viel het toch een beetje tegen. Omdat de tafels wel erg dicht op elkaar staan is er van enige privacy geen sprake. Het eten was verder nogal zout uitgevallen en het saladebuffet ... nou ja, als het beestje maar een naam heeft. Het had in elk geval weinig met Grieks eten te maken. De wijn was in ieder geval OK.
    De prijs viel erg mee gelukkig.

57. Pascale van Lith

Grieks en super gezellig. Alle aandacht. Maar het blijft Grieks....