Nieuwste foto's in Geldrop

Laatste updates in Geldrop

1. Daphne's profielfoto
    Daphne heeft een recensie geschreven voor Samoerai

Samen met mijn vriend hier vanavond romantisch uit eten op valentijnsdag.
    Tafeltjes dubbel gepland. We stonden niet op de lijst maar er is alsnog een tafeltje voor ons gedekt. Niet erg prima opgelost. Tussen elke bestelling een half uur moeten wachten. Niet erg ben een geduldig mens. Hmm gebakken garnaal! Bijt ik vol overtuiging in een saté stok die er in zat??? Gemeld. Hoor in de verte iets van een gratis drankje...
    Afrekenen. Drankje geteld. Mijn vriend zegt er wat van. "Owja mijn collega had het inderdaad over gratis drankjes, even corrigeren"
    Kijk ik op de bon : 2x diner feestdag. Euro 49.60
    Waar was de feestdag? Stond nog geen roos op tafel of iets dergelijks! Op de site ook niks aangegeven of vermeld. Het gaat me niet om die 2 euro. Maar om het principe! Belachelijk! Kreeg een sorry en een kaartje met 10% korting voor de volgende keer. Sorry guys gaat hem niet meer worden. Eten was ook niet meer zo lekker als het is geweest helaas. Jammer.

2. Wendi's profielfoto
    Wendi heeft een recensie geschreven voor Square

Weer lekker gegeten, in een relaxte sfeer. Altijd een gezellige ontvangst, aandacht voor de gasten én een borreltje toe!

3. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Square

Heel erg leuk. En goed van eten en drinken. Gezellige sfeer. Een aanrader.

4. Roy's profielfoto
    Roy heeft een recensie geschreven voor Square

We hebben met tien personen heerlijk gegeten. Het personeel stelde ons voor om het "shared dining" menu te bestellen, iedereen in ons gezelschap heeft daar prima van gegeten.

5. Silvia's profielfoto
    Silvia heeft een recensie geschreven voor Square

Heerlijk gegeten en er heerste een super sfeer in het restaurant. Op de bediening viel niets aan te merken. We hebben een fijne avond gehad.

6. NB's profielfoto
    NB heeft een recensie geschreven voor Square

Gezellig lekker maar let op de prijs toetjes te groot.

7. Harold's profielfoto
    Harold heeft een recensie geschreven voor De Coevering

Duur en onbeleefd personeel, wel lekker gegeten.

8. Wanda 's profielfoto
    Wanda heeft gereageerd op een recensie van Masada

@britt weet ik ook niet. Wilde er eten halen na kerst. Wilde bellen of ze open waren en ze hadden een berichtje ingesproken dat vanaf (ik geloof) 23 december voor goed gesloten zijn...
    Zo jammer dat ze dit niet hebben aangegeven aan de klanten die er kwamen dat ze dicht gingen....

9. Anouk's profielfoto
    Anouk heeft een recensie geschreven voor Square

Lekker lunch (broodje tonijn), flinke hoeveelheid, goede prijs-kwaliteit-verhouding. Kom zeker terug.

10. britt's profielfoto
    britt heeft gereageerd op een recensie van Masada

ja had het paar weken terug opeens gezien weet jij waarom die weg is ??

11. Daniel Wiegerink's profielfoto
    Daniel Wiegerink heeft een recensie geschreven voor Square

Daniel Wiegerink

Super gegeten. Het enige minpunt is eigenlijk de opstelling van tafels. Je zit net te dicht op elkaar. Daar probeert het personeel wel rekening mee te houden merkte ik. Super dus.

12. W Hendriks's profielfoto
    W Hendriks heeft een recensie geschreven voor Square

W Hendriks

Heerlijk gegeten. Mooie ambiance en zeer vriendelijk personeel.
    Genoeg keuze op de kaart. Zowel en voor- als hoofdgerechten.
    We gaan zeker nog terug!

13. Kaia Dep's profielfoto
    Kaia Dep heeft een recensie geschreven voor De Coevering

Veels te duur, personeel geen aandacht voor de gasten en lollen alleen met elkaar. Ze letten echt niet op, mensen achter ons wachtte voor minstens een kwartier ookal seinde ze en stonden zelf op... Ze moeten normaal doen, ze hebben niet eens een ster. Meisje bij de kassa deed ontzettend chagerijnig en ging zelfs met iemand praten terwijl ze afrekende en daar moesten wij maar op wachten! Denken dat ze alles zijn daar.

14. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Square

Eten was lekker gezellige inrichting goed personeel.

15. Wanda's profielfoto
    Wanda heeft een recensie geschreven voor Masada

Zo jammer dat deze zaak ineens dicht is… zn lekkere spareribs vind je nergens meer. Ga ze echt missen. Echt jammer.

16. Charlotte's profielfoto
    Charlotte heeft een recensie geschreven voor Irodion

Ik kom nooit in Geldrop, maar een vriend van me zei dat ik daar sowieso moest eten. Ik kom er net vandaan en dit was een restaurant dat ik noooooit zou vergeten! Het was enooorm lekker en we kregen het eten heel erg snel. Daarnaast was het ook nog eens een te gekke smaak van alleeeeess. Alles was super lekker en heel erg veel. Erg bedankt! Veel eetplezier👌

17. Riam's profielfoto
    Riam heeft een recensie geschreven voor Square

Heerlijk gegeten en gezellig getafeld.

18. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor Square

Heerlijk gegeten!
    Gamba's piri piri is een topper!
    Heerlijk verse broodjes en ook aan het dessert wordt veel aandacht aan besteed.
    Aanrader!

19. Paul B's profielfoto
    Paul B heeft een recensie geschreven voor Jade
    Chinees-Indisch Geldrop

Tsja ik sta hier geweldig in dubio want dit is by far de allerbeste Chinees van Geldrop. Maar eh. 'T is echt minder aan t worden. Dramatische dieptepunt was Tsap Tjoy kip, afgehaald maar blijkbaar kokende heet in plastic bak gedaan die was gaan smelten en werkelijk alles was vet/wokolie. Fietstas, keukentafel, keukenvloer. Voorlopig, ff niet. Verhaal gehaald.

20. Kranen's profielfoto
    Kranen heeft een recensie geschreven voor Tong Sing
    Chinees-Indisch Geldrop

Ontzettend lekker eten en heel vriendelijk personeel. Kortom, echt een aanrader. Als we in de buurt zijn gaan we hier zeker weer eten.

21. els's profielfoto
    els heeft een recensie geschreven voor Square

Heerlijk gegeten. We namen 3 gangen aan shared dining gerechten.
    Goede kwaliteit vlees en vis en en fantastisch op smaak gebracht.
    Vriendelijk personeel, namen alle tijd voor ons. Hebben ons ontzettend goed vermaakt! Komen zeker nog eens terug.

22. Theresa's profielfoto
    Theresa heeft een recensie geschreven voor De Coevering
    Vertaal van English naar Nederlands

Slecht personeel, bedienen duurde erg lang en toen er niks te doen was liep de bediening gewoon langs ons af terwijl we zaten te wachten! Eten was wel te doen, wij komen pas weer als het personeel is verbeterd.

23. C Verouden's profielfoto
    C Verouden heeft een recensie geschreven voor Square

C Verouden

Heerlijk en gezellig gegeten. Vriendelijke bediening. Gekozen voor het shared dining menu wat bijzonder lekker en afwisselend was. Komen er zeker terug.

24. Da Manuel heeft een nieuwe foto
  25. Da Manuel heeft een nieuwe foto
  26. Da Manuel heeft een nieuwe foto
  27. Da Manuel heeft een nieuwe foto
  28. H.Klaster's profielfoto
    H.Klaster heeft een recensie geschreven voor Ristorante Sicilia

Prima keuken en sfeer, maar we kende deze zaak als positief. Vrijdagavond ging het echter gruwelijk mis doordat de leiding in de zaak met een vrouwelijke personeelslid, laten we haar de pubermeid noemen, in discussie ging over haar vriendje en een lied Bella Ciao. In beide gevallen werd ging de aandacht vooral naar haar uit (ze moest haar gelijk hebben hoe dan ook) en niet naar service en de klanten die uiteindelijk betalen. Mijn uiensoep bevatte hierdoor twee verbrande stukjes brood en mijn bier kwam dood aan op tafel. De soep werd netjes hersteld na mijn klacht, maar de bier heb ik niet betaald. Werk is werk en privé moet je thuislaten. Klanten zitten niet op een eigenwijze pubermeid te wachten.
    De pubermeid mogen ze van mij wel afserveren.

29. Fam. Smits's profielfoto
    Fam. Smits heeft een recensie geschreven voor Samoerai

Fam. Smits

Eten op zich wel ok/goed eigenlijk, althans uitnodigend genoeg om nog een keer te gaan. Maar dan de sfeer. Deze is ronduit slecht is zeker niet uitnodigend genoeg om nog een keer hier te eten. Dit is de tweede keer dat wij dit hier als gezin meemaken waardoor wij nu onze conclusies trekken.

Ontvangst aan de balie is zeer koud en onpersoonlijk (het leek net of wij niet welkom waren, gezin met drie kinderen), tijdens het eten en gedurende omzetstijging als gevolg van het nuttigen van drankjes (op telkens de vraag: "Wat wilt u drinken? " I.p.v. de ietwat minder dwingende wijze van benadering "Wilt u nog wat drinken? ") werd de sfeer wel wat gemoedelijker en voelden wij ons wat meer op ons gemak.

Ook mag de eetgelegenheid wat doen aan het onderhoud van het meubilair. Een zitbank met stukken leer eruit zegt ook wellicht iets over de keuken (properheid). Dat moet je volgens ons als restaurant niet willen.

Nee, slotconclusie is dat de eetgelegenheid voor een snelle zakelijke hap wellicht goed is (eten is best wel ok), maar voor een gezellig (familie-)uitstapje zwaar onvoldoende scoort. Wij komen hier dus niet meer terug. Gemiste kans wat ons betreft.

30. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Square

Prima lekker gegeten!! Leuke zaak...heel sfeervol :)