Nieuwste foto's in Geldrop

Laatste updates in Geldrop

1. Eefje's profielfoto
    Eefje heeft een recensie geschreven voor Marmaris

Het eten was prima, lekkere smaak en echt een aanrader. Snelle service en vriendelijk personeel, kortom een echte aanrader.

2. Ana.'s profielfoto
    Ana. heeft een recensie geschreven voor Marmaris

Het eten was hartstikke lekker, lekker warm en de bezorger was zeer vriendelijk, echt een aanrader om bij Marmaris te bestellen. Top!

3. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor Marmaris

Sinds de nieuwe eigenaar ben ik echt super tevreden over de kwaliteit van hun eten. Ze bezorgen altijd op tijd en zijn ook super klantvriendelijk.

4. robert's profielfoto
    robert heeft een recensie geschreven voor Genkei

Het eten smaakte goed. Zou om 7 uur geleverd worden en dat werd kwart over 8, dus voor mij de laatste keer dat ik hier wat besteld heb.

5. Marc de F's profielfoto
    Marc de F heeft een recensie geschreven voor Van den Berg Visspecialist

Mooie producten, maar schofterige behandeling van klanten!
    Afgelopen dinsdag met de winkel gebeld om voor de kerstdagen mosselen te bestellen. Aan de telefoon werd mij uitgelegd dat ik te laat was voor bestellingen, maar dat er voldoende voorraad zou zijn. Ik kreeg wel als tip om vroeg naar de winkel te komen, ze zijn al om 07:00 open. De dag voor kerst ben ik extra vroeg opgestaan zodat ik om 07:00 in de winkel was. Daar werd mij echter vrolijk meegedeeld dat er geen mosselen waren en dat men dit mij ook nooit had beloofd. Er werd ook nog even gevraagd wie ik dan had gesproken, er werd dus zelfs in twijfel getrokken of ik wel gebeld had! O ja, er werd mij nog wel even fijne feestdagen gewenst.
    Een winkel kan nog zo'n goeie producten hebben, maar als je zo schofterig met mensen omgaat, dan verdien je geen klanten. Ik kom hier nooit meer.

6. Jos's profielfoto
    Jos heeft een recensie geschreven voor Sandwichbar Riant

We bestellen met enige regelmaat bij deze cafetaria maar we zijn er helemaal klaar mee: chagrijnig personeel, kunnen ze niet bezorgen want er staan maar 2 personeelsleden in de zaak zeggen ze, kom je de bestelling ophalen, staan ze met 3 personen achter de toonbank!? Krijg je een verkeerde bestelling, moet je het verschil zelf bijbetalen, terwijl zij de bestelling verkeerd opnemen, nou ja zeg en owee als je er wat van durft te zeggen dan word je ook nog tegengesproken!! Hoezo klant is koning?? Voor ons geen Riant meer.

7. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Grillroom Side

Wij hebben pizza besteld, het was niet te nassen. Kreeg een pizza pepperoni maar dat was alleen paprika en ui. Kortom RUK

8. A. B.'s profielfoto
    A. B. heeft een recensie geschreven voor Square

Eten was smakelijk. Bediening was goed. Muziek was in het begin duidelijk aanwezig. Rap en discomuziek past naar ons idee niet in een restaurant. Zachte, rustige muziek is meer op zijn plaats.

9. Marloes's profielfoto
    Marloes heeft een recensie geschreven voor Square

We hebben een 2 persoons sushi plateau besteld, echt heerlijke sushi! Verse producten, mooi geserveerd met prima uitleg.

Enige verbeterpunt kan zijn om de garnalen en scampi' s even te verwarmen.

10. Dmac1975's profielfoto
    Dmac1975 heeft een recensie geschreven voor Square

Had t was sfeervoller verwacht. Is kleiner dan lukt op de site. Eenvoudige personen in de bediening, eten was verder prima. Zou er niet per se nog een keer naar toe gaan.

11. D de leest's profielfoto
    D de leest heeft een recensie geschreven voor Square

Heerlijke lunch en super leuke bediening…
    Een aanrader…

12. Yf's profielfoto
    Yf heeft een recensie geschreven voor Square

Het eten was kwalitatief goed, prijs was goed. Het was het een chaos voor ons gevoel, maar dat kwam omdat we recht aan de keuken zaten en zo alle hectische gesprekken van het personeel konden volgen.

13. Thea Vermulst's profielfoto
    Thea Vermulst heeft een recensie geschreven voor Irodion

Thea Vermulst

Het was zeer goed en gezellig, het eten is altijd heel lekker en verzorgd.

14. Sanne's profielfoto
    Sanne heeft een recensie geschreven voor SMAEK

Wat een verrassing was dit! We wonen in de buurt maar nog nooit hier naartoe gegaan. Spijt dat we het niet eerder hebben ontdekt want het was fantastisch! Heerlijk eten, super fijne en professionele bediening en persoonlijk. Het wordt niet veel beter dan dit!

15. jelle's profielfoto
    jelle heeft gereageerd op een recensie van Eethuis De Smikkel

DIT SLAAT NERGENS OP! ZOALS U AAN DE ANDERE REVIEWS KAN ZIEN IS DIT EEN TENT WAAR HET SFEERTJE LEKKER IN DE LUCHT HANGT. U VIND HET GEWOON LEUK OM KLEINE ONDERNEMERS TE PESTEN. U HEEFT DAARENTEGEN WEL GOEDE SMAAK

16. jelle's profielfoto
    jelle heeft gereageerd op een recensie van Eethuis De Smikkel

Goede smaak! Een echte aanrader als kenners die wij zijn, is het voordeelmenu! Geweldige prijs, goede friet en daarbovenop verrukkelijke snacks. Echt een dagbreker! Een keer per week is duidelijk een must omdat ik er net zo verslaafd aan ben geworden als aan mijn vriend die verslaafd is aan de ketamine.

17. jelle's profielfoto
    jelle heeft gereageerd op een recensie van Eethuis De Smikkel

Helemaal mee eens! Vind het wel jammer dat u alleen dames en heren benoemd terwijl er meerdere genders zijn.

18. jelle's profielfoto
    jelle heeft gereageerd op een recensie van Eethuis De Smikkel

Zeker waar! U bent een kanjer van een kerel!

19. jelle's profielfoto
    jelle heeft gereageerd op een recensie van Eethuis De Smikkel

Eindelijk iemand die het snapt! een ware frietkenner en waardeerder! In tegenstelling tot Kyllian (je weet wie je bent).

20. E te Braake's profielfoto
    E te Braake heeft een recensie geschreven voor Square

E te Braake

Wij hebben met zijn 3en lekker gegeten daar was niets op aan te merken alleen ik had ijs besteld als nagerecht maar dat kwam bijna gesmolten op tafel.

21. Marion van dijk's profielfoto
    Marion van dijk heeft een recensie geschreven voor Square

Marion van dijk

Lekker gegeten en gedronken in een gezellige sfeervolle ruimte!! Het visplankje is een aanrader.

22. Geert's profielfoto
    Geert heeft een recensie geschreven voor Jade
    Chinees-Indisch Geldrop

De loempia ‘ JADE SPECIAAL’ is zo geweldig!

23. E&A's profielfoto
    E&A heeft een recensie geschreven voor Steakhouse Buenos

Het restaurant oogt erg ongezellig. Er ligt nog geen tafelkleed op tafel, geen placemat helemaal niks. Een kaarsje dat niet brand, geen plantje/bloemetje. Erg sfeerloos. De dame was erg vriendelijk. De jonge knul heeft nog heel wat te leren. De prijs/kwaliteit verhouding is ver te zoeken. Voor €42,00 verwacht ik meer dan een stukje vlees (niet heel warm), een bolletje aardappelsalade (zo te proeven uit de supermarkt) en wat frietjes. Het nagerecht was aardig, maar ook prijzig! Helaas, niet mijn restaurant jammer.

24. Johanna's profielfoto
    Johanna heeft een recensie geschreven voor Heerenhuys23

Binnen of buiten op het terras eten en/of drinken, het is hier altijd goed verzorgd. Het personeel zorgt er in coronatijd voor dat de regels worden nageleefd door de bezoekers. Op het terras staan de tafels meer dan 1,5 meter uit elkaar en ze zien er schoon uit. Het eten is smaakvol en de porties zijn ruim voldoende. Prijs/kwaliteitverhouding zijn hier prima op orde. De bediening is vriendelijk, doet haar werk met veel plezier en dat stralen ze uit en zeker niet opdringerig. Kortom, het is altijd genieten hier, een echte aanrader!

25. Theo Uijlen's profielfoto
    Theo Uijlen heeft een recensie geschreven voor De Zoete Zonde

Theo Uijlen

Ik heb nog nooit zo'n klein bolletje ijs gehad voor zoveel geld. Bolletjes waren nauwelijks groter dan een bitterbal, zo ontzettend afgemeten met zo'n ontzettend klein schepje in zo'n ontzettend klein bakje. En dat kost dan 1,50. Ik dacht dat ik mocht proeven maar het was het bolletje al. Prijzen zijn ook niet duidelijk aangegeven. Bij de dames zelf kon er geen lachje of vriendelijk woord af. Waarom begin je dan een ijszaak?

1,1
  26. Trees's profielfoto
    Trees heeft gereageerd op een recensie van Sandwichbar Riant

Ja wwer eens geprobeert maar weer niks..

27. Trees's profielfoto
    Trees heeft een recensie geschreven voor Sandwichbar Riant

Trees

Friet gaat wel.
    Hamburger stonk naar varkensstal.
    Broodje dat al effe in vriezer had verbleven.
    Gezellig meid achter de toog. Dus niet… 😂
    Benieuwd hoeveel goede reacties na mij komen😜

3 vorige recensies
  28. Corrie's profielfoto
    Corrie heeft een recensie geschreven voor Square

Top service, lekker eten! Vega tosti is een aanrader!

29. Ronald Mols's profielfoto
    Ronald Mols heeft een recensie geschreven voor Square

Ronald Mols

Wij hebben lekker gegeten en zijn bediend door een vriendelijke jongen. Komen zeker terug.
    Bedankt,
    Ronald en Margriet 👌👍

30. J's profielfoto
    J heeft een recensie geschreven voor Marmaris

Zeer slechte service,
    Niet het juiste bezorgd krijgen en geen saus die wel besteld is.
    En dan van ja meneer zit er altijd in terwijl er andere ingredienten bij het gerecht staan.
    Nooit meer marmaris voor mij!

1,1