Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Geldermalsen verdeeld zijn.

1. L.van Horssen-Overbeek

voor de tweede keer hier gegeten en WEER GOED , fijne sfeer en vriendelijke bediening

2. Martin van Tok

Vrijdagochtend 11.00 kan je mooi zien hoe deze gelegenheid opstart. Daar komen wij niet voor. De eerste ronde met koffie en gebak komt vlot door.
    Ons idee van goede koffie/cappuccino/espresso komt niet overeen met wat we aantreffen in onze kopjes. De tweede ronde koffie komt met een karafje water. Na wat aandringen, trouwens. Nee, echt welkom ben je waarschijnlijk als iedereen klaar is met de voorbereidingen.

6,7
  3. Prijzen zijn zeker niet Grieks.

4. Maurice

Als je wilt afvallen is dit de juiste plek. Super slecht dat dit mag is bijzonder.

5. Natasja

Mijn partner en ik eten hier geregeld, vooral in de zomer. De sfeer die het terras met zich mee brengt, wij houden ervan.
    Vriendelijke bediening, in voor een praatje! Het eten smaakt ons ook elke keer weer uitstekend.

6. Auke van der wal

Dacht een lekkere hap te halen, maar dat viel zwaar tegen.
    Wat een droge smaakloze hap eten hebben ze daar. Ik had een donner durum besteld, ik kreeg een droge pannenkoek met een paar kleine schaafsel droog vlees (ik hoop dat het vlees was). Mijn vriendin had de kofte besteld, dit leek meer op een slappe hamburger opgewarmd in een magnetron echt een vieze vette slappe hap.

Dus heb je trek in wat lekkers stop NIET hier.

7. Wat een bagger pizza keihard geen smaak niet warm

8. Iedere keer weer een feestje om naar uit te kijken om hier te eten. Keuze is altijd moeilijk om te maken omdat er zoveel heerlijke gerechten op de kaart staan en voor een hele redelijke prijs, wat ook voor de wijnkaart geldt. Je wordt altijd hartelijk verwelkomd met een vriendelijk woord en heel galant nog uit en in je jas geholpen. Ze weten daar hoe het hoort. Super (en ik "vrees" dat voor mij de moussaka het heel vaak wint 😊).

9. Tamar van Verseveld

Altijd gezellig en heerlijk eten bij Echica met top bediening!

10. Maaike

Gezellig restaurant!
    Na het eten leuk om te borrelen & gezellige feestjes!

11. Esther

Afgelopen weekend bij Echica gegeten met 2 personen. Ondanks de drukte hadden wij onze gerechten snel op tafel.
    Als voorgerecht allebei een carpaccio waar stokbrood bij geserveerd werd. Lekker!
    We gaven aan even te willen wachten met het hoofdgerecht en dat was geen enkel probleem. Nadat we een seintje hadden gegeven, kwamen de hoofdgerechten snel op tafel. Asperges met ham en met zalm waar krieltjes bij geserveerd werden.
    Daarna een koffie die leuk opgemaakt werd met een likeurtje en chocolade.

Voor ons de 1e keer, maar zeker niet de laatste keer. Vriendelijk personeel, leuke sfeer en de prijs/kwaliteit verhouding is prima. Voor herhaling vatbaar.

12. J.C.Koolen/G.vanGent

Lekker voorgerecht "Proeverij voor 2 personen".
    Hoofdgerecht Garnalen.
    Lang niet zo lekker in een restaurant gegeten.
    Leuk personeel en goede bediening.
    Prijs-kwaliteit boven verwachting. Voor herhaling vatbaar.

13. De klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Ze schelden de mensen graag uit. Het eten is vaak ook koud of lauw.

14. Linda van Miltenburg

Afgelopen zaterdag genoten van een high beer en high wine. Echt een aanrader! Bijzondere biertjes en heerlijke wijn. En het eten was heerlijk. Wij komen zeker terug!

15. Ellis

Leuk terras, maar de bediening is vreselijk! Er zit totaal geen logica in. Bestellingen laten op zich wachten of worden fout of helemaal niet geleverd. Zondag gezien dat mensen gewoon weg gingen na heel lang wachten. Jammer want het is een leuke locatie en de kaart is goed.

5,9
  16. Badtiaannet

We hebben heerlijk gegeten, bediening was 👍.

17. Zo slecht, koud en verkeerd eten gekregen, na een uur wachten. Hier bestellen wij nooit meer.

18. Ans v zetten

Gisteren hightea gehad met vriendin. Was heel erg goed. Reactie van vriendin was: zeer ambachtelijk, ziet er prachtig uit en smaakt verrukkelijk. Zelfs de cappuccino erna was heerlijk. Voor herhaling vatbaar!

19. Positief:

De aankleding is mooi en modern en nodigt uit om naar binnen te gaan. Je zit op heerlijke banken en aan mooie tafels en stoelen. De bediening is goed. De kaart is uitgebreid en divers. Leuke kerstsfeer. Eten werd op borden geserveerd.

Negatief:

De patat is van goedkope kwaliteit en bruin gebakken, niet goudgeel. De olie proefde oud.
    De sate saus proefde gigantisch zout. De mayonaise had geen smaak. De hamburger was ontzettend zout en de champignons te kort gebakken, ook de ui was te kort gebakken voor een hamburger "ui en champignons".
    De jus d'orange proefde heel erg zuur (mensen proef deze eerst zelf voordat je het de gasten serveert).

Bij thuiskomst kreeg ik buikpijn en moest met spoed naar de WC.

Heel erg jammer, wanneer de kwaliteit van het eten en drinken verbeterd, zullen we zeker terug komen. Er zijn andere snackbars in Geldermalsen waar we de patat zeker veel lekkerder vinden terwijl de locatie van Old West zo ontzettend leuk is en gemakkelijk te bereiken wanneer je gewinkeld hebt.

20. Martijn Moerings

Altijd lekker warm eten, in half uurtje of anderhalf uurtje.
    Toppie!

21. Een goede keuken gecombineerd net een echt gastvrije bediening

22. Erg lang wachten, overdreven gekruid eten, geen fatsoenlijke werkkleding. En asociaal gedrag tegen de gasten.
    Zeer weinig eten voor het bedrag wat je betaald. En zonder te vragen of het gesmaakt heeft, weer een fijne avond gewenst. Naar mijn beleving doet dit restaurant zeer tekort aan professionaliteit.

Enkel het vlees smaakte goed.

23. Het was zoals altijd weer super! Heerlijk gegeten en heel vriendelijk personeel!

24. De kwaliteit van het eten is te slecht voor woorden

2,1
  25. M.van de Waal

Voor de eerste keer hebben we iets besteld.
    De broodjes waren erg droog, het vlees alsof het voor een 2e keer gebakken is, giga droog, weinig smaak aan.
    De pizza daar zat een vieze cervelaatworst op, de smaak was niet om te eten.
    De salade zat openlijk in een warme schotelgerecht erbij, je kreeg dus een warme salade i.p.v. een koude in een apart bakje erbij.
    Het was wel netjes en verzorgd ingepakt.
    Maar... nooit meer, zonde van het geld.

26. R. Schipper

Wij hebben hier gisteren gegeten en waren heel tevreden.

27. Zeer slechte bezorgservice, wanneer je dit aanbied is het verstandig dat de bezorgers ook weten waar ze naar toe gaan. En niet de klant voor leugenaar uit maken wanneer ze niet langs geweest zijn. Dit is 3 keer het geval geweest en dus scheepsrecht. Geen Hozan meer voor ons

28. John B

Gesloten.

29. Mark van Mourik

Was te laat om mn bestelling op te halen... werd er ff een nieuw eitje op gedaan en warme saté... Dat is goeie service!

30. Van den Bosch

Op aanraden van de kinderen met Pasen voor het eerst daar gegeten. Weinig ervaring met Grieks eten. Werd hartelijk ontvangen door de chef. Ober nam volop de tijd om ons te informeren terwijl de zaak vol zat. Eten was daadwerkelijk perfect en meer dan voldoende. Zeker voor herhaling vatbaar