Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Geldermalsen verdeeld zijn.

Leszek Kamiński

Hans van der Heijden

Het was weer super en gezellig samen met vrienden wezen eten die er nog nooit geweest waren om te eten en komen zeker nog een keer terug.

Sinds lange tijd weer eens gegeten, alles gewoon goed… prima menu, service en bovenal lekker eten! Fraai opgemaakt en royale porties tegen hele betaalbare prijzen. Prijs / kwaliteit verhouding is heel erg goed. Kom graag terug.

Lekkerste in omtrek geldermalsen. Beste restaurant altijd zelfde kwaliteit en super. Hier vieren wij ons trouwen en de leuke dagen. Bedankt.

Hans van Dorland

Willy

Zoals gebruikelijk een heel goede sfeer hier, en een goede en vriendelijke bediening. Wat het eten betreft, kom hier niet met te grote verwachtingen, het is recht toe recht aan. Altijd meer dan voldoende, als garnituur altijd salade, warme groente (deze keer tuinboontjes, niet ieders smaak) en frietjes. We hadden oa. De schnitzel en een beefburger. De beefburger was van een behoorlijke grote portie. Uiteindelijk lukte het toetje niet meer, geen plek meer in de buik:) wel blijven de prijzen te hoog voor wat je krijgt. Je bent voor drie gangen makkelijk tegen de 40 euro kwijt, dat is toch fors aan de prijs voor het soort gerechten dat geserveerd wordt.

Monique mulder

Hartelijke bediening, sfeervol, lekker buiten gegeten, kwaliteit eten prima, goeie prijs.
    Aanwinst voor Geldermalsen en omgeving.
    Tot volgende keer.

Ben nu wel klaar met deze ballen tent elke keer wel wat 1.5 Uur wachten koud vreten sauce vergeten nu weer de friet hoop dat ze gauw opzouten wat een prutsers.

Prima restaurant. Lekker dichtbij.

Je krijgt waar je voor betaald. Het is zeker niet duur maar het gebodene heeft niets, maar dan ook echt helemaal niets met Chinees eten te maken.

Echt nog een ouderwetse dorpschinees die met scheppen suiker en zout aan de lokale smaak probeert te voldoen. Hoedt u voor de ‘babi pangang’. Hier zit zoveel zout in dat het zeer doet in je keel.

Ilona van de Lagemaat

Het is bij Echica altijd gezellig met een leuke sfeer vriendelijk personeel en lekker te eten.

Tonny Vervoorn

Wat een aanfluiting… kijk dat je bedorven vlees serveert dat kan een keer voorkomen maar als kok mag je dan gerust je excuses aan komen bieden in plaats het via de bediening door te laten geven dat het tegen het lamsvlees aan lag… kom op zeg denk je dat ik het verschil niet ken tussen lamsvlees en bedorven vlees? Nog geen drankje van het huis ter compensatie.

Louis Hol

Super gezellige sfeer, heerlijk eten en op een aparte manier opgediend! Top!

jwm van straaten

Zeer goed van AH en Echica.

Op zich een aardig restaurant, was ook zeker niet de eerste keer voor me. Ik hoef niet echt voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten maar de prijs/kwaliteit verhouding vond ik deze keer ver te zoeken. Het voorgerecht (diverse kleine hapjes) was prima, het hoofdgerecht (franse schnitzel) was de 20 euro absoluut niet waard.

John Bloed

Heerlijk eten, super bediening ook leuk voor de kinderen(9 t/m 19)

Marget en Monique de Haas

Prima hoor! Alles klopte en was goed. Verder geen opmerkingen.

Sjaak

Erg lang gewacht voordat de soep opgediend werd.
    Het was erg gehorig, veel lawaai door de houten vloer, weinig mogelijkheid om met mijn tafelgenoot te praten, gewoon te veel herrie. Heel slechte akoestiek.
    De tafeltjes staan veel te dicht bij elkaar: hoe meer tafeltjes, hoe meer omzet!
    Het AH menu was goed, maar de bediening moet wel vermelden dat mayonaise o.i.d. apart berekend wordt. Het zijn geen kapitalen die je moet bijbetalen, maar het is niet netjes om het aan te bieden en niet te zeggen dat het extra kost.
    Het eten was verder wel goed.

Tonie de Jongh

Lang geleden dat ik zo slecht gegeten heb. Waarschijnlijk was dit toen ik (heel lang geleden) hier heb gegeten. Smaakloos, weinig bijzonder en vrij veel lijkt opgewarmd.

Erg jammer want het is in mijn achtertuin. Gelukkig zijn er wel genoeg betere restaurants in de omgeving.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Top gegeten. Jammer dat het rond 21.30 erg lawaaierig werd.

Voor het AH menu zeker een aaanrader.

Prima eten, wel wat lawaaiig door slechte akoestiek.

Heerlijk gegeten, ondanks dat we wat laat binnen kwamen (20.30). Sfeer was relaxed en gezellig en het eten goed.

Stephanie

Lekker gegeten voor een prima prijs. Snelle bediening en er werd meegedacht. Het is vaak wel heel erg lawaaierig bij Echica. Misschien iets doen aan de akoestiek?

lia van soelen

Super lekker gegeten en een gezellige sfeer voelde ons erg welkom.

K van ooijen

Erg lekker gegeten alleen waar wij zaten de tafeltjes erg dicht op elkaar

Ben met mijn moeder gaan eten bij Echica. Het menu was erg goed en lekker. Ook de bediening was erg vriendelijk en snel. Hangt een goede sfeer, zeer sfeervol aangekleed met een heerliijke muziek op de achtergrond.

Rijn Slotenmaker

Dit is echt het beste Chinese restaurant van Nederland. Ben al bij veel restaurants geweest maar dit spant echt de kroon en het personeel is erg vriendelijk. De prijzen van het menu zijn ook zeer acceptabel en je krijgt dus zeer waar voor je geld.

Vandaag onbeperkt (3 ribben) spare-ribs besteld om te laten bezorgen. Ze kwamen netjes binnen de afgesproken tijd. De spare-ribs waren zelfs nog warm. Gaan zeker nog een keertje spare-ribs bestellen.