PrinsHeerlijk in Geldermalsen

Een gezellig restaurant in het hartje van de Betuwe

Eten & drinken 7,8
Sfeer 6,5
Service 5,1
Prijs / kwaliteit 7,5

Fans

Word de eerste fan van PrinsHeerlijk!

• Lunch Diner
  • ma lunch 11:00 - 22:00
  • di lunch 11:00 - 22:00
  • wo 11:00 - 22:00
  • do 11:00 - 22:00
  • vr 11:00 - 22:00
  • za 11:00 - 22:00
  • zo 11:00 - 22:00

Welkom bij restaurant PrinsHeerlijk. Ons restaurant heeft een huiselijke sfeer en is gevestigd in een pittoresk standsboerderijtje in het centrum van Geldermalsen. Iedereen is welkom bij ons van gezinnen tot zakenmensen.

Wij houden graag rekening met uw wensen en ons team zal er alles aan doen om uw beleving zo mooi mogelijk te maken. Kinderen kunnen zich vermaken in de kinderhoek en met mooi weer hebben wij een heerlijk terras tot uw beschikking.

Onze keuken is dagelijks geopend van 11.00 tot 22.00 uur.

-De lunch-
De lunchkaart biedt een variatie aan verschillende sandwiches, salades en warme gerechten. Wilt u uzelf of tafelgenoten extra verwennen kies dan de tapaslunch.Een High Tea, High Wine of High Beer liefhebber? Ook daarvoor kun je terecht bij Restaurant PrinsHeerlijk.

-Het diner-
Tijdens het diner kunt u genieten van heerlijke vis-, vlees- en vegetarische voor- en hoofdgerechten. Alle gerechten zijn te bestellen in halve en gangbare porties, zodat u meerdere smaken kan combineren in een SamSam menu.

SamSam houdt in dat u twee kleine voor- en twee kleine hoofdgerecht kiest plus één nagerecht voor slechts €29,95 p.p. Heeft u een kleinere eetlust dan mag u uiteraard ook halve porties bestellen. Kortom alle combinaties zijn mogelijk. Iedere 2,5 maand vernieuwen wij de menukaart.

-Catering-
Restaurant PrinsHeerlijk is meer dan een restaurant alleen. We doen aan catering voor zowel bedrijven als particulieren en bij sommige gelegenheden koken wij zelfs op locatie. De standaard mogelijkheden zoals broodjeslunches en dinerbuffetten kunt u vinden op deze site onder catering. Mocht u specifieke wensen hebben dan helpen wij u ook graag verder in een persoonlijk gesprek, zodat wij een gepaste offerte voor u kunnen maken.

Sinds kort hebben wij onze eigen PrinsHeerlijk foodtruck, waarmee we met onze homemade loempia’s op evenementen staan, maar deze is ook in te zetten voor uw feesten en partijen.

Heeft u zelf weinig tijd of zin om zelf te komen, dan kunt u bij ons terecht voor vers klaargemaakte, gezonde afhaal- en overwerkmaaltijden

Diëten Halal, vegetarisch, veganistisch, lactosevrij en glutenvrij
Foto van PrinsHeerlijk in GeldermalsenFoto van PrinsHeerlijk in GeldermalsenFoto van PrinsHeerlijk in GeldermalsenFoto van PrinsHeerlijk in GeldermalsenFoto van PrinsHeerlijk in GeldermalsenFoto van PrinsHeerlijk in GeldermalsenFoto van PrinsHeerlijk in GeldermalsenFoto van PrinsHeerlijk in Geldermalsen

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Ambiance
Rustig, kindvriendelijk, huiselijk en gezellig
Voorzieningen
Terras, high-tea, catering en Wi-Fi
Kinderen
Magnetron (voor kindervoeding), verschoontafel, vermaak en kinderstoel aanwezig
48 zitplaatsen en maximaal 40 personen in één groep
Personeel