Stocksy_comp_865498-2.jpg

SCROLL DOWN

URBAN. GREEK. KITCHEN.

A Destination

Volgens een bekende dichter

..Griekenland is gemaakt van een boot, een wijngaard en een olijvenboom. Het is daarom ook geen toeval dat Odyssey met behulp van ingrediënten als vis, vlees en olijfolie werkelijk "gedichten" maakt in de keuken

Odyssey heeft door de tijd heen allerlei unieke verschillende smaken en aroma's aan zijn vaste klanten en vrienden mogen introduceren door goed te luisteren naar de individuele wensen/voorkeuren van zijn gasten.

Meer betaalbaar en divers dan ooit verwelkomt Odyssey zijn bestaande en nieuwe fans met veel kwaliteit en service. Het Odyssey team & eigenaar Georgios Klazidis blijven zich verfijnen van bestaande kwaliteiten en zullen u in de toekomst blijven verrassen van nog betere en opmerkelijke gerechten.

de beste kwaliteit

Een ervaring hangt samen met de kwaliteit van de gebruikte materialen. Odyssey kiest dan ook alleen voor het beste. Georgios Klazidis, eigenaar van Odyssey II reist regelmatig af naar Griekenland om nieuwe ideeën en verse, spannende ingrediënten te verzamelen. Op deze manier kunnen wij bij ieder bezoek een nieuwe deur naar de Griekse keuken voor u openen.

vakmanschap

Bereiding door middel van vakmanschap sijpelt door alle aroma’s heen. Onze koks zijn stuk voor stuk opgeleid in Griekenland om u de volle Griekse beleving te kunnen serveren. Ieder gerecht wordt met toewijding en hart voor smaak bereid in onze moderne keuken. De missie: verrukkelijk en betaalbaar eten serveren waar u keer op keer voor terug komt.

de beste wijnen

Geen aanvulling op, maar een essentieel onderdeel van een maaltijd. Een wijn hoort de smaak van het eten te complimenteren. Wij hebben dan ook unieke Griekse wijnen in ons assortiment die u nergens anders zult vinden. Wij adviseren u tijdens de keuze van uw maaltijd dan ook graag over de wijn die de ervaring compleet maakt.

MVF-10805-0219_HIRES.png

eat. ENJOY. SMILE.

Rethink your relationship with food

eat. ENJOY. SMILE.

Rethink your relationship with food

De Mediterraans-Griekse keuken behoort tot de rijkste en meeste gevarieerde van ter wereld. Dit dankzij de invloed van de grote variëteit aan eetgewoonten ten tijde van het rijk van Alexander de Grote dat zich over drie continenten uitstrekte. Uw diner kan beginnen met klassiekers zoals tzatziki of keftedakia maar kunt ook kiezen voor carpaccio of coquilles met parmaham en rozemarijn uit de oven. Hierna kunt kiezen uit een vlees, vis of vegetarisch gerecht.

Koken is heerlijk. Wij houden er zo veel van, dat we er ons leven van hebben gemaakt. Thuis wilt u ook lekker eten, maar u heeft misschien niet altijd tijd om te koken. Daarom bieden wij een uitgebreid afhaalmenu aan. Een telefoontje naar ons is genoeg om ons aan het werk te zetten voor u. Even langs de Rijksstraatweg nummer 11 rijden is vervolgens voldoende om thuis van een heerlijke Griekse maaltijd te genieten.

U viert uw verjaardag. Of misschien een geslaagde opdracht of een diploma uitreiking. Wat is er dan beter dan met uw familie, collega’s of vrienden dit te vieren in een ambiance waar lekker eten en gastvrijheid centraal staan? Wij bieden daarom speciale groepsmenu’s aan voor groepen vanaf 12 personen. U kunt een keuze maken uit maar liefst 6 verschillende menu’s, waar u ook nog eens een leuke korting op ontvangt.

FOLLOW US ON INSTAGRAM: @odysseygeldermalsen