Volgens een bekende dichter

..Griekenland is gemaakt van een boot, een wijngaard en een olijvenboom. Het is daarom ook geen toeval dat Odyssey met behulp van ingrediënten als vis, vlees en olijfolie werkelijk "gedichten" maakt in de keuken

Odyssey heeft door de tijd heen allerlei unieke verschillende smaken en aroma's aan zijn vaste klanten en vrineden mogen introduceren door goed te luisteren naar de individuele wensen/vooreuren van zijn gasten.

Meer betaalbaar en divers dan ooit verwelkomt Odyssey zijn bestaande en nieuwe fans met veel kwaliteit en service. Het Odyssey team & eigenaar Georgios Klazidis blijven zich verfijnen van bestaande kwaliteiten en zullen u in de toekomst blijven verrassen van nog betere en opmerkelijke gerechten.

4. Betalen Master Card Visa pin

1193480237 94
1200736500 94
1207992763 95
1440193192 88
1461961982 85
1520012089 86

1. John Bloed

Heerlijk eten, super bediening ook leuk voor de kinderen(9 t/m 19)

2. Mariette en Maarten

Eten! Links rechts je wordt heel snel bedient, komt niets te kort. Voor ons bourgondiers geweldig lekker gegeten! Bedankt voor de gezellige avond. Afz de file ontvluchters

3. Prijzen zijn zeker niet Grieks.

4. Iedere keer weer een feestje om naar uit te kijken om hier te eten. Keuze is altijd moeilijk om te maken omdat er zoveel heerlijke gerechten op de kaart staan en voor een hele redelijke prijs, wat ook voor de wijnkaart geldt. Je wordt altijd hartelijk verwelkomd met een vriendelijk woord en heel galant nog uit en in je jas geholpen. Ze weten daar hoe het hoort. Super (en ik "vrees" dat voor mij de moussaka het heel vaak wint 😊).

5. Badtiaannet

We hebben heerlijk gegeten, bediening was 👍.

6. Een goede keuken gecombineerd net een echt gastvrije bediening

7. Het was zoals altijd weer super! Heerlijk gegeten en heel vriendelijk personeel!

8. Van den Bosch

Op aanraden van de kinderen met Pasen voor het eerst daar gegeten. Weinig ervaring met Grieks eten. Werd hartelijk ontvangen door de chef. Ober nam volop de tijd om ons te informeren terwijl de zaak vol zat. Eten was daadwerkelijk perfect en meer dan voldoende. Zeker voor herhaling vatbaar

9. Sfeervol restaurant. Tot nu toe 4 maal gegeten over enkele jaren verspreid met verschillende gezelschappen. Mixed grill altijd taai, de vis is droog. Aubergine veel te zout en de mousse vooraf smaken kant en klaar. Het enige wat ik echt lekker vind is de carpaccio.

10. R.A. Datema

Uitstekende gelegenheid, vriendelijke bediening.

11. Altijd perfect en gezellig eten. De borden worden altijd met zorg aangekleed met heerlijk eten. Wil je wat anders, alles kan, ze doen nergens moeilijk over.

12. Prima gegeten, goede bediening, vriendelijk personeel, goede prijs prestatie verhouding

14. Vlotte bediening, vriendelijk en gastvrij personeel. Prettige sfeer. Goede kwaliteit/prijsverhouding. En het eten was heerlijk en meer dan voldoende.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

15. Astrid

16. Wim Baardse

We waren er dankzij de bezuinigingswoede van onze regering jaren niet geweest, des te meer was het voor ons een groot feest. Wij hebben genoten van de gastvrijheid en de heerlijke gerechten. En dat in onze gemeente. Dat zou je nooit verwachten tussen de boomgaarden.

17. Dit restaurant is terecht verkozen tot het beste Griekse restaurant van Nederland. We komen er al jaren en het eten is altijd uitmuntend, de bediening uitstekend en super vriendelijk.

18. Joke van Randwijk

Voor de zoveelste keer hier gegeten en voor de zoveelste keer weer prima. Eten is lekker, ambiance gezellig, ondanks het feit dat het vroeg was i.v.m. kindergezelschap.

Bediening goed, hartelijk en vriendelijk. Ze zijn gewoon blij dat je er bent! Hier ben je écht "uit eten"! Ik had mezes tou bekri, heerlijk met tzatziki!

Nee, dit was zeker niet de laatste keer. Ik ga vanuit Culemborg speciaal naar Geldermalsen voor deze Griek.

19. Egbert Wietses

Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel. Overigens ook kindvriendelijk. Aanrader!!

20. muilwijk

We kregen een tip van iemand, dat het eten zeer goed was, nu dat klopte helemaal.
    We hebben echt lekker gegeten, het was goed gaar en de bediening was lekker vlot. Zeer leuke avond gehad. Een echte aanrader!

21. Laatst er gegeten en wederom weer gezellig getafelt. Witte huiswijn. Was Oke. Niet mijn persoonlijke keus maar bij hoofdgerecht heerlijk! Vooral de garing van de vis was goed. Kortom leuke avond gehad. Aanrader!

22. Wij vonden het gezellig en het eten was heerlijk!

23. Léonie Langius

24. Top, echt een aanrader. Personeel is zeer gastvrij en vriendelijk. Uitstekend gegeten met een lekkere wijn, echt top. We gaan zeker nogmaals.

25. in één woord: genieten!!!
    heerlijk eten, goede service en een gezellige sfeer.
    let er wel op dat je van te voren reserveert, want het is er altijd druk

26. Lekker eten, vriendelijke, alerte bediening. Kan er soms vol zijn.

27. De griek Odyssey blijft onze nummer 1!
    Top bediening en heerlijk en genoeg eten.

28. Jeffrey Haffert

Dit is nou onze favoriete Griek!

Elke keer is weer een feest en Georgios en zijn personeel doen er alles aan om er voor te zorgen dat je het prima naar je zin hebt! Zijn broer kan ook hele mooie Latte Art Cappuccino's maken, hier verbazen wij ons steeds weer over welk figuurtje er vandaag weer gepresenteerd wordt. Ook de Moussaka is een aanrader en de Gyros altijd lekker vers. De Crème Brule is bij mij ook favoriete!

Mooie en nette zaak, heerlijke stoelen en ook de inrichting is modern maar toch lekker Grieks! Bij passende muziek en het eten wordt geserveerd op mooi servies.

Kort om, Wij komen hier graag en hebben het altijd goed naar ons zin.

Georgios ga zo door!

29. Ricardo 170 punten

Voor Nederlandse begrippen een goede Griek. Mixed grill schotel is een aanrader. Mals vlees en heerlijk gekruid. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Inrichting is wat gedateerd en mist wat sfeer. Toiletten zijn schoon maar erg klein.
    Toch kan de Nederlandse Griek nog niet tippen aan een Duitse Griek.

30. Wij komen er regelmatig en vinden het echt een gezellig, maar vooral goed en lekker restaurant!!

31. Echt heerlijk gegeten zeer goede bediening en erg schoon dus bij elkaar top.

32. Wij komen hier regelmatig en maken een flink aantal kilometers om hier te kunnen eten. Een zeer goed restaurant. De eigenaar Georgios doet 'r alles aan om het je naar de zin te maken. Het eten is heerlijk en altijd van goede kwaliteit.

Probeer eens de moussaka, super!

33. We waren met 13 personen en kregen een vastmenu voor € 22,50. Groetensoep te zout, te veel vlees en te taai. Duur Grieks-water want kannen kraanwater dat kon niet. De open witte wijn was redelijk en de dame-Blanche was ok. De typische Griekse likeur bij de koffie had veel weg van het winterse drankje Jägermeister. De dames van de bediening waren brutaal. Alles bij elkaar geen aanrader en te duur.

34. Leuk restaurant, waar je heerlijk kunt eten. Leuke bediening, doen erg hun best om het de gasten naar hun zin te maken.

35. Ton & Beata

Wij gaan graag bij deze Griek eten! Daar kunnen veel " collega Grieken" ) wat van leren: leuke persoonlijke bediening, voortreffelijke kwaliteit tegen een alleszins aanvaardbare prijs, goede wijnen, fijne sfeer.

Een aanrader!

36. We hebben hier al vaak gegeten, en iedere keer is het goed.

Een goede bediening, netjes, snel en tja als het druk is moet je even wachten maar persoonlijk vind ik dat niet heel erg.

Prijs/kwaliteit is goed. En er is een goede sfeer.

37. Elke 58 punten

In vergelijking met andere Griekse restaurants een tegenvaller. Te modern geserveerd op bord. Ik zag 't liever op een gezellig grillplaatje. Kleine porties en ik had helaas wat rauwig vlees ertussen zitten. Nagerecht was wel super! Bediening erg vriendelijk. Maar voor mij geen reden om terug te gaan helaas.

Ik vond de prijs/kwaliteit erg slecht, eten was erg duur.

38. Wij zijn laatst voor de zoveelste keer bij Odyssey geweest, en ook deze keer was het weer prima! Als voorgerecht hebben we de orektika (verschillende kleine hapjes) besteld, wat ons betreft een aanrader. Als hoofdgerecht een 2-persoons schotel. Dit hadden we nog niet eerder gedaan, maar het is zeker voor herhaling vatbaar. Een mooie mogelijkheid om de verschillende soorten vlees uit de Griekse keuken te proeven. Verder was de sfeer goed en de bediening correct. Wij komen zeker nog een keer terug!

39. Ik heb al vele malen hier gegeten en het is altijd goed geweest, dus een echte aanrader!

40. Eten was redelijk, restaurant zag er mooi uit echt Grieks alleen jammer dat de obers nogal erg bezig waren om je te versieren, want wij kwamen voor het eten!

41. Soep kwam volgens mij uit een blik.

Sauzen niet vers maar uit potje.

Griekse yogurt was turkse.

Voor de rest wel aardig restaurant.

42. Wat een geweldige ervaring! Goed gastheerschap en alles is onder controle. Ondanks de topdrukte werd alles tot in de puntjes voor ons verzorgd. Het eten is voortreffelijk, niets gemerkt over sauzen uit 'potjes'. Verse vis, zacht van smaak en prachtig bereid. Ook de vlees liefhebbers komen niets te kort. De opmaak van de borden zijn een feestje om te zien, wat hebben wij genoten!

43. Louise 156 punten

Op basis van de goede recensies zijn wij hier ook gaan eten. We eten vaak Grieks en zijn dus wel wat gewend. Het viel tegen. Sauzen leken uit potjes te komen, personeel voornamelijk met elkaar bezig, sfeer heb ik beter mee gemaakt. Erg jammer, maar niet meer.

44. chantal

Vriendelijke bediening, heerlijk eten, alsof je even in Griekenland zelf bent, een echte aanrader.

45. Wij komen regelmatig bij dit restaurant en het eten is heerlijk en de bediening zeer vriendelijk!

En wat ook belangrijk is : betaalbare prijzen.

46. Een leuke sfeer, goede bediening en het eten is heerlijk.

47. Top Grieks restaurant. Kom hier al jaren en het is het beste Griekse restaurant dat ik ken.

48. Top restaurant!

Met gezellig en netjes personeel die weten hoe het hoort, hier ben je als klant (gast) nog koning!

De sfeer is gezellig en informeel. Eten is top!

Kort om! Een echte aanrader! (wel even reserveren!)

49. Altijd erg druk, je moet echt reserveren anders geen plek. Wel is het eten heerlijk. De bediening is soms wat traag.

Maar voor het eten hebben wij dat wel over:-)

50. Heerlijk gegeten. Gezellige niet te formele bediening. Ik voelde me op mijn gemak. Een aanrader, het voorgerecht met mosselen. Pas op is heet.

51. Caro & Rob

Wat een geweldig restaurant! Wij zijn echte griekliefhebbers en vinden dit 1 van de beste restaurants. Goede gerecht en de sfeer is echt heel leuk, niet zoals bij de meeste grieken maar echt ingericht van deze tijd met kleine griekse details. Goede en snelle bediening!

52. ik heb er een paar keer gegeten.
    bediening was erg goed eten was nog beter, hoe het restaurant eruit zag was zeer mooi.
    eten lijkt qua smaak wel erg veel op elkaar maar dat maakt het niet minder lekker!

53. Heel erg leuk en goed restaurant, heerlijk eten en vrolijke, gezellige bediening. Je hoeft ook niet lang op je eten te wachten..

54. Niet zomaar een Grieks restaurant, heerlijk eten, prima bediening, topwijnen.