Sinds 1999 uitgegroeid tot een sfeervolle bistro met een gezellige bar en ruim terras.Begin 2013 heeft onze serre een spectaculaire metamorfose ondergaan, waardoor wij een bijzondere sfeer hebben kunnen creëren. Zo’n 80 a 85 zitplaatsen, gezellige bar, sfeervolle loungehoek met open haard en originele Chesterfield banken zorgen voor een hele nieuwe styling.
Deze uitbreiding in combinatie met de gezellige ambiance maakt Echica Bistro & Bar tot een unieke locatie voor uw; Sfeervolle lunch, romantisch diner, gezellige borrel of compleet feest arrangement.

1392209413 84
1402012121 83
1431420245 85
1509841907 81
1519644615 77

1. Willy 15 punten

Zoals gebruikelijk een heel goede sfeer hier, en een goede en vriendelijke bediening. Wat het eten betreft, kom hier niet met te grote verwachtingen, het is recht toe recht aan. Altijd meer dan voldoende, als garnituur altijd salade, warme groente (deze keer tuinboontjes, niet ieders smaak) en frietjes. We hadden oa. De schnitzel en een beefburger. De beefburger was van een behoorlijke grote portie. Uiteindelijk lukte het toetje niet meer, geen plek meer in de buik:) wel blijven de prijzen te hoog voor wat je krijgt. Je bent voor drie gangen makkelijk tegen de 40 euro kwijt, dat is toch fors aan de prijs voor het soort gerechten dat geserveerd wordt.

2. Monique mulder

Hartelijke bediening, sfeervol, lekker buiten gegeten, kwaliteit eten prima, goeie prijs.
    Aanwinst voor Geldermalsen en omgeving.
    Tot volgende keer.

3. Prima restaurant. Lekker dichtbij.

4. Ilona van de Lagemaat

Het is bij Echica altijd gezellig met een leuke sfeer vriendelijk personeel en lekker te eten.

5. Tonny Vervoorn

Wat een aanfluiting… kijk dat je bedorven vlees serveert dat kan een keer voorkomen maar als kok mag je dan gerust je excuses aan komen bieden in plaats het via de bediening door te laten geven dat het tegen het lamsvlees aan lag… kom op zeg denk je dat ik het verschil niet ken tussen lamsvlees en bedorven vlees? Nog geen drankje van het huis ter compensatie.

6. Louis Hol

7. Super gezellige sfeer, heerlijk eten en op een aparte manier opgediend! Top!

8. jwm van straaten

Zeer goed van AH en Echica.

9. Op zich een aardig restaurant, was ook zeker niet de eerste keer voor me. Ik hoef niet echt voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten maar de prijs/kwaliteit verhouding vond ik deze keer ver te zoeken. Het voorgerecht (diverse kleine hapjes) was prima, het hoofdgerecht (franse schnitzel) was de 20 euro absoluut niet waard.

10. Marget en Monique de Haas

Prima hoor! Alles klopte en was goed. Verder geen opmerkingen.

11. Sjaak

12. Erg lang gewacht voordat de soep opgediend werd.
    Het was erg gehorig, veel lawaai door de houten vloer, weinig mogelijkheid om met mijn tafelgenoot te praten, gewoon te veel herrie. Heel slechte akoestiek.
    De tafeltjes staan veel te dicht bij elkaar: hoe meer tafeltjes, hoe meer omzet!
    Het AH menu was goed, maar de bediening moet wel vermelden dat mayonaise o.i.d. apart berekend wordt. Het zijn geen kapitalen die je moet bijbetalen, maar het is niet netjes om het aan te bieden en niet te zeggen dat het extra kost.
    Het eten was verder wel goed.

13. Tonie de Jongh

Lang geleden dat ik zo slecht gegeten heb. Waarschijnlijk was dit toen ik (heel lang geleden) hier heb gegeten. Smaakloos, weinig bijzonder en vrij veel lijkt opgewarmd.

Erg jammer want het is in mijn achtertuin. Gelukkig zijn er wel genoeg betere restaurants in de omgeving.

14. Goede prijs kwaliteit verhouding. Top gegeten. Jammer dat het rond 21.30 erg lawaaierig werd.

Voor het AH menu zeker een aaanrader.

15. Prima eten, wel wat lawaaiig door slechte akoestiek.

16. Heerlijk gegeten, ondanks dat we wat laat binnen kwamen (20.30). Sfeer was relaxed en gezellig en het eten goed.

17. Stephanie

Lekker gegeten voor een prima prijs. Snelle bediening en er werd meegedacht. Het is vaak wel heel erg lawaaierig bij Echica. Misschien iets doen aan de akoestiek?

18. lia van soelen

Super lekker gegeten en een gezellige sfeer voelde ons erg welkom.

19. K van ooijen

Erg lekker gegeten alleen waar wij zaten de tafeltjes erg dicht op elkaar

20. Ben met mijn moeder gaan eten bij Echica. Het menu was erg goed en lekker. Ook de bediening was erg vriendelijk en snel. Hangt een goede sfeer, zeer sfeervol aangekleed met een heerliijke muziek op de achtergrond.

21. Monique van Moppes

Ik heb hier op 2e Kerstdag gegeten met een vriendin. Het was uitstekend, gezellig en met leuke, vriendelijke bediening. Geen tijdsdruk, maar toch vlotte bediening. Echt een aanrader, ook met Kerst!

22. Heerlijk gegeten, voortreffelijke service!
    We komen in de zomer nog een keer terug.

23. Gezellig, was rustig, maar vis was niet gaar

24. Het eten was heerlijk, de sfeer bijzonder gezellig en de service uitmuntend!

25. Wildstoofpotje te weinig vocht, sateschotel niet warm genoeg frietjes te doorgebakken en ook niet warm genoeg. We hadden eigenlijk geen tijd om te klagen om nieuwe te vragen.

26. Het eten was heerlijk. Vriendelijke bediening en mooie locatie. Jammer was het wel dat er niet vermeld was dat er een feest was die avond. De muziek ging steeds harder en het werd erg rumoerig. Door het feest werd het restaurant een beetje vergeten.

27. Het eten was heel erg lekker en de bediening was uitstekend.

28. M. de Zeeuw

Heerlijk eten, prettige bediening en een fantastische sfeer.

29. J.N. van Schaik

U hebt een mooi vervolg gegeven aan de restaurantactie met deze individuele kaarten. We hebben in een goed tempo een mooie amuse en een voortreffelijk drie gangen diner mogen gebruiken.

30. Eten was heerlijk, bediening netjes.
    Er was voldoende.

31. Heerlijk en gezellig gegeten, bediening is top!

32. R.van Padua

Wij hebben gisteren heerlijk gegeten het was allemaal lekker niet te veel maar ook zeker niet te weinig precies goed.
    De wijn was ook erg lekker.
    De sfeer was ook super.

33. We hebben heerlijk gegeten en gezellig gezeten. Super personeel.

34. Goede high wine en leuke entourage.

35. Heerlijk gegeten, goede smaak, ruim voldoende porties. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Een aanrader, ook om nog een keer terug te gaan! Vriendelijke en vlotte bediening.

36. Erg leuk restaurant met een gezellige sfeer. Bediening is netjes en vriendelijk. Eten is erg lekker, gevarieerd! Super restaurant!

37. Lekker gegeten, genoeg keus. Goede prijs/kwaliteit.

38. Schoenmakerd

Prima gegeten en gedronken!

39. L.van Horssen-Overbeek

voor de tweede keer hier gegeten en WEER GOED , fijne sfeer en vriendelijke bediening

40. Natasja

Mijn partner en ik eten hier geregeld, vooral in de zomer. De sfeer die het terras met zich mee brengt, wij houden ervan.
    Vriendelijke bediening, in voor een praatje! Het eten smaakt ons ook elke keer weer uitstekend.

41. Tamar van Verseveld

Altijd gezellig en heerlijk eten bij Echica met top bediening!

42. Maaike

Gezellig restaurant!
    Na het eten leuk om te borrelen & gezellige feestjes!

43. Esther 15 punten

Afgelopen weekend bij Echica gegeten met 2 personen. Ondanks de drukte hadden wij onze gerechten snel op tafel.
    Als voorgerecht allebei een carpaccio waar stokbrood bij geserveerd werd. Lekker!
    We gaven aan even te willen wachten met het hoofdgerecht en dat was geen enkel probleem. Nadat we een seintje hadden gegeven, kwamen de hoofdgerechten snel op tafel. Asperges met ham en met zalm waar krieltjes bij geserveerd werden.
    Daarna een koffie die leuk opgemaakt werd met een likeurtje en chocolade.

Voor ons de 1e keer, maar zeker niet de laatste keer. Vriendelijk personeel, leuke sfeer en de prijs/kwaliteit verhouding is prima. Voor herhaling vatbaar.

44. J.C.Koolen/G.vanGent

Lekker voorgerecht "Proeverij voor 2 personen".
    Hoofdgerecht Garnalen.
    Lang niet zo lekker in een restaurant gegeten.
    Leuk personeel en goede bediening.
    Prijs-kwaliteit boven verwachting. Voor herhaling vatbaar.

45. Erg lang wachten, overdreven gekruid eten, geen fatsoenlijke werkkleding. En asociaal gedrag tegen de gasten.
    Zeer weinig eten voor het bedrag wat je betaald. En zonder te vragen of het gesmaakt heeft, weer een fijne avond gewenst. Naar mijn beleving doet dit restaurant zeer tekort aan professionaliteit.

Enkel het vlees smaakte goed.

46. particulier

Zeer slechte ervaring. Ruim 3 kwartier op het voorgerecht en een uur op het hoofdgerecht moeten wachten. Het wachten op de drankjes en het opnemen van onze bestelling liet ook op zich wachten.

47. Westrhenen

De akoestiek was waardeloos, je moest of schreeuwen of met de hoofden haast naast elkaar zitten om elkaar te verstaan. Eten was goed. Bediening traag met te veel tijd tussen voor- en hoofdgerecht.

48. Lekker gegeten, en veel.... Grote porties... Erg groot zelfs. Ik vooraf zalm carpaccio en mijn wederhelft warme geitenkaas gewikkeld in spek met honing met salade. Beide goed op smaak. In verhouding qua hoeveelheid viel het wel op dat de geitenkaas salade zeker 3 x zo veel was als de zalm carpaccio. Gelukkig wilde ik graag de geitenkaas proeven en die was heerlijk. Als hoofd gerecht had ik de gamba's. Knap gekruid en ook erg veel. Telde er meer dan 20! Mijn andere helft had Betuwse gevulde kip, een echt lekkere combi vond ik. Daarbij geserveerd nog gebakken aardappels, friet, salade, en een groenteschotel van bloemkool, broccoli, wortel en boontjes, iets te ver doorbakken naar mijn smaak maar ook allemaal wel weer erg veel. Je gaat hier goed gevuld naar huis. Leuke en nette bediening. Dranken wel boven gemiddeld qua prijs wat mijn inziens niet nodig is als je pretendeert een eetcafé te zijn. Menig hoog niveau restaurant rekent minder, jammer. Rode en witte wijn, 4,25 euro per glas. Cola light 2,30. Rekening onder aan de streep 74,80. Daarvoor hadden wij een voor en hoofdgerecht met in totaal 4 wijn en 1 cola light. Dus onze conclusie; lekker, veel eten maar wel kwaliteit, drankjes erg duur, daardoor prijs onder aan de streep voor een eetcafé vrij hoog voor slechts 2 (wel grote!) gangen.

49. Dierenhotel Arbina Deil

Heerlijk gegeten met ons team in de vernieuwde, sfeervolle serre! Super avond.. voor herhaling vatbaar!!

50. mariekek 2331 punten

Gedineerd in Geldermalsen bij eetcafé Echica. Bij een eetcafé verwacht je geen fantastisch restaurant, eetcafé vind ik hier echt geen goede benaming. Wij kozen voor Trio gebakken Slibtongetjes in roomboter gebakken en voor: Varkenshaasstukjes Mexico, geserveerd met in knoflook gebakken paprika, ui, en champignons. Van beide gerechten heb ik een foto gemaakt, zie hieronder. Dit werd geserveerd met het bordje op foto 1, een combinatie van Vlaamse frites, salade en doperwtjes. Alles was heerlijk, met name de erwtjes waren een verrassing omdat er spekjes doorheen zaten. De varkenshaas en de slibtongetjes waren goed klaar gemaakt en je kon er naar eigen wens ook nog wat aan toevoegen zoals de knoflooksaus of citroen. Als toetje kozen we beiden voor: Chocolade taartje, gevuld met warme chocoladesaus. Geserveerd met warme frambozencompote, een bolletje vanille ijs en slagroom. Een geweldige combinatie, en het taartje met warme inhoud had ik nog nooit ergens anders zo gezien.
    Voor de sfeer in het restaurant heb ik een puntje minder gegeven omdat wij in het voorste deel zaten. Hier was een groot videoscherm en aangezien beweging aandacht trekt, vond ik dat niet prettig omdat je oog er steeds naar toegetrokken wordt. Op de achtergrond hoorden we de muziek die bij de video beelden paste, overigens wel sfeervol. Het was ook onze schuld dat we daar zaten, indien we eerder gereserveerd hadden, zouden we in de grotere eetzaal gezeten hebben en daar ontbrak het videoscherm. Er was ook een prachtig terras bij, maar helaas was de temperatuur niet voldoende om buiten te gaan zitten.
    De service was prima en de prijs klopte ook. Voor herhaling vatbaar. Wel reserveren want het zat vol! En dat begrijp ik wel.