Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Geijsteren verdeeld zijn.

1. Gordana Barendse

Wij hebben zaterdag heerlijk gegeten! Prima gastvrouw. Eén opmerking: glas wijn die door u zeer zuinig geschonken wordt is echt te duur, €4 voor twee slokjes wijn is echter de reden om u niet meer te bezoeken! Ik hoop dat u hier wat mee doet!
    Vr. Gr. Leo en Gordana

2. Elly CCarbo

Ik wilde even bedanken voor de goede service,en de sfeer was heel goed.Voor ons was het een gezellig dagje Geijsteren bedankt Elly Carbo en familie en vrienden

3. Lekker gegeten, jammer dat de kinderkaart niet aan deze tijd is aangepast. kinderen lusten meer dan alleen patat.

4. Wij zijn er al ettelijke keren geweest en zullen er zeker nog vaak gaan eten. Heerlijk gevarieerde menu's, super gastvrij, zeer vriendelijke bediening, prettige huiselijke sfeer. Voor met zonnig weer is er ook een ruim terras.
    De prijskwaliteit verhouding is klasse.
    Een echte aanrader voor elke beurs.
    Tot gauw weer.

5. Prima restaurant in een mooie omgeving. Mooie menukaart met enkele klassiekers. De smaak van de gerechten die wij hadden waren op hoog niveau. Beknopte, maar mooie wijnkaart tegen zeer acceptabele prijzen. Miste zelf hierbij wel een paar landen, zoals duitsland, oostenrijk en portugal.

6. Hoeve De Boogaard heeft een boost gekregen. Culinair gewoon geweldig in een gezellige huiskamer sfeer. Top gerechten in combinatie met prachtige wijnen. Echt een aanrader. Komen zeker terug.

7. De nieuwe brigade vanaf 1 oktober onder leiding van Jan Cremer heeft begrepen wat culinair verwennen is. De gerechten zijn van uitzonderlijke klasse, prachtige smaken waarbij het oorspronkelijke bewaard blijft. Heel goed wijnadvies. Kortom een echte aanrader waar ik zeker terug kom. Laat je verrassen!

8. We hebben hier nu 2x gegeten, de 1e keer met z'n tweeen en daarna met de (schoon)ouders. Beide keren enorm genoten. Prima prijs-kwaliteit verhouding en heerlijke gerechten. Ook de bediening is erg goed, gastvrij en vriendelijk! Ook de (schoon)ouders waren blij verrast!
    Wij komen hier absoluut vaker!!

9. Sonja Thomson

Wij hebben hier nu 2 keer heerlijk gegeten. Een keer door de week en een keer zaterdag. Allebei de keren waren wij blij verrast door de lekkere gerechten en de vriendelijke bediening die ook alles goed in de gaten houd zodat lege glazen e.d. vermeden worden. De service was ook op de zaterdag toen er toch behoorlijk wat gasten zaten goed. Wij komen hier zeker terug.

10. Een fantastisch restaurant waar geweldig gekookt wordt tegen een leuke prijs. Het is heel sfeervol in de kersttijd ziet het er betoverend uit. Superrr. Komen zeker terug.

11. In een prachtige omgeving in een warme, huiselijke sfeer gewoon lekker eten.

12. marij

13. Gezellige accommodatie, zeer vriendelijke bediening, voldoende keuze, kortom een echte aanrader voor iedereen die een uitstekende kwaliteit wenst voor een betaalbare prijs!

Ga zo door!

14. Helaas zijn wij wat minder enthousiast. Ambiance is inderdaad heel leuk en de zwarte brigade doet heel goed zijn best, maar de prestaties van de witte brigade vonden wij minder. Kaart is niet echt spannend, eerder degelijk. Dat hoeft geen bezwaar te zijn als de kwaliteit dit dan maar goed maakt, maar dat viel helaas tegen. Het voorafje van gebonden kippensoep met salie was meer zout dan salie. Ook het vegetarische hoofdgerecht was aan de (te) zoute kant. Bij het andere hoofdgerecht, zalm met asperges, was de kreeftensaus zonder mededeling veranderd in botersaus en de portionering was aan de kleine kant, zeker voor €29,50. Weliswaar kunnen bijlagen dit compenseren, maar voor frites kan ik ook ergens anders terecht. Te weinig value voor money en een krappe voldoende voor de keuken.

15. RP

Met de trouwerij van mijn ouders waren wij hier te gast.

Het is een mooi restaurant en we hebben er heel lekker gegeten.

Een mooie sfeer en ik zou er nog heel vaak naar toe willen gaan!

16. Joost Verberkt

17. Edwin & Nicole

Hier heel erg lekker gegeten. De ambiance en sfeer zijn erg prettig. Ik was hier al jaren niet meer geweest, maar het overtrof mijn verwachtingen.

De menukaart zag er prima uit en het was voor ons moeilijk kiezen.

18. Goede gevarieerde kaart. Vriendelijk personeel. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Informele sfeer.

19. Heerlijk gegeten in dit geweldige restaurant. Leuke, warme, gezellige inrichting. Er is een echte huiskamer sfeer gecreeerd waar je jezelf helemaal thuis voelt. Het eten is super, gewoon perfect. Ook de bediening doet het erg goed. Een avond dineren bij Den Boogaard is gewoon helemaal af.

20. Gisteren 5 september 2010 hebben mijn moeder en ik voor de tweede maal in korte tijd gelunchd bij Eethoeve de Boogaard. Het eten smaakte weer heerlijk en is naar verhouding niet duur. Ook niets dan lof over de bediening. De binnenplaats van de eethoeve met daarop het terras is een juweeltje, vooral op een zonnige dag als gisteren. Je raakt er niet uitgekeken. Op mijn computer houd ik al lange tijd bij bij welke terrassen en restaurants het naar eigen ervaring goed toeven is. De lijst bevat inmiddels zo’n 130 adressen. Daaronder twee terrassen uit de top-5 van de Terras top-100 van Misset. De Eethoeve zou absoluut niet misstaan in die top-5.

21. Wij hebben op 21 maart 2010 zo lekker gesmuld en genoten van het eten. Het was gewoon geweldig lekker en heel zeker voor herhaling vatbaar, het was gewoon helemaal af, en dat geld ook voor de bediening en zeker de kok,

Zelden heb ik zo lekker gegeten, het was super.

22. Het kerst diner was geweldig, perfecte bediening en een bijzondere entourage, in een woord geweldig.

23. Gemma en Ab

Eethoeve De Boogaard is een gezellig sfeervol restaurant met een Engels interieur.

De keuken is goed en de bediening zeer gastvrij en vriendelijk.
    De prijs/kwaliteit is ronduit prima.

Jammer dat er geen foto's van deze prachtige hoeve en haar interieur op de website staan.

Maar misschien komt dat nog.

Gemma en Ab.

24. mariette

Perfect. Alles klopt hier van het begin tot het einde.

25. In 1 woord geweldig!

26. Wij hebben hier een familiediner gehad en het viel ons erg tegen. Gezien de recensie op deze site, erg jammer.

Ik hoop dat het de volgende keer beter is!

27. wat een top tent. alles klopt hier van het begin tot het einde.

28. Wat een geweldig restaurant!

We hebben heerlijk gegeten en het personeel was super vriendelijk.
    Vooral als het zonnetje schijnt is het heerlijk om op dat prachtige terras te vertoeven. Je waant je dan in Franse sferen met al die bloemenpracht!

Wij komen er zeker weer terug!Tot snel en bedankt voor de heerlijke avond!!

29. Dit restaurant is gewoon super! Nergens een betere, en vooral niet als je kijkt naar de omgeving! Echt super.

30. Je werd snel geholpen, alles zag er keurig netjes uit. Het eten smaakte goed, en het was niet al te duur.